Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Fantje...v nedeljo sem mel neljub dogodek s policaji. Dobil sem kazen za nehomologiranebzmigavce in kao nehomologiran izpuh ceprav je le ta vpisan v homologacijski kartoncek. Le dusilec mu ni bil vsec in je rekel da je homologacija izpuha s tem potekla. Zdi se mi da plavcek nikakor ni oseba s kompetencami da mi lahko kar doloci kaj je ustrezno in kaj ne. Na izrednega tehnicnega me ni poslal. Ma se kdo podobno izkusnjo? Pa prosil bi tudi za kaksno informacijo kje dobiti papirje za zmigavce?

Hvala

 

Bo treba malo več tipkanja oziroma kakšen podatek več, če želiš kakšen odgovor. Prilimaj plačilni nalog in slike motorja.

Objavljeno

mene samo neki zanima, zakaj nikol policaj ne kakega avta ustavi in vprasa ce je auspuh homologiran. ker itak pr avtu ga tudi prej ali slej menjas. ampam po vecini ni pol to original lonc amak nek pac after market. pa se nism nobenga vidla da bi pol takoj na homologacijo teku (itak dvomim da majo sploh kake certifikate). in me zdej res zanima zakaj se samo motoristom s tem toliko najeda, avtom, ki jih je neprimero vec pa za isto stvar gleda skozi prste.

Objavljeno (popravljeno)

na tehničnem orenk pogleda auspuh od avta ... ;)

 

in feltne ... in širino pnevmatik ... pa tudi zatemnjene šipe in zatemnjene smerokaze ... meglenke ... itd itd

 

jaz imam na avteku itak vse original, ker se razlikuje od klasičnega modela, so tudi moje feltne širše, mau drugačno zatemnjene šipe .. pa še nekaj malenkosti, vendar je to vse vpisano v original homologaciji

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

mene samo neki zanima, zakaj nikol policaj ne kakega avta ustavi in vprasa ce je auspuh homologiran. ker itak pr avtu ga tudi prej ali slej menjas. ampam po vecini ni pol to original lonc amak nek pac after market. pa se nism nobenga vidla da bi pol takoj na homologacijo teku (itak dvomim da majo sploh kake certifikate). in me zdej res zanima zakaj se samo motoristom s tem toliko najeda, avtom, ki jih je neprimero vec pa za isto stvar gleda skozi prste.

O pogleda pogleda tud pr avtu. Ampak me je itk oglobu ze za prevozeno rdeco (prsezm da sm mislu da rumena ampak po ogledu posnetka se je vidl da se motm) tko da se me je potem usmilu za avspuh.

Na tehnicnem pa nikol noben vprasu niti za gume/feltne niti za izpuh

Objavljeno

mah ja pa ja de. ce bi gor akrapovic pisalo bi te prasu tko k je pa brez vsega je pa v redu. vazno da nima lukenj. to je kriterij za avto. je pa res da so tam bolj na feltne mahnjeni. itak je pa ti čisto oderuštvo in nic drugega. ker prepisovanje stevilk iz enga papirja na drug se otroci ze v 2 razredu ucijo. in to je pa tudi vsa strokovnost pr homologaciji.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

mene samo neki zanima, zakaj nikol policaj ne kakega avta ustavi in vprasa ce je auspuh homologiran. ker itak pr avtu ga tudi prej ali slej menjas. ampam po vecini ni pol to original lonc amak nek pac after market. pa se nism nobenga vidla da bi pol takoj na homologacijo teku (itak dvomim da majo sploh kake certifikate). in me zdej res zanima zakaj se samo motoristom s tem toliko najeda, avtom, ki jih je neprimero vec pa za isto stvar gleda skozi prste.

 

Lahko ti predlagam branje Zakona o motornih vozilih, kjer je v večih členih napisano kaj in kako. Ne bom nič limal, ker se bodo nekateri izgubili.

 

Poenostavljeno je pa odgovor sledeč; na avtih se menjuje izpuhe za identične originalu ali pa originale, kateri imajo katalizator in so s hrupom v mejah normale. Karkoli je izven meje glede izpustov plinov, pa na tehničnih pregledih ugotovijo. Za hrup ugotavljati pa ni potrebno biti neki strokovnjak. So nekatere predelave in "predelave", kjer je vse urejeno in, kjer ni nič urejeno. To so neki vaški posebneži in so v manjšini.

 

Glede motorjev je pa tako, da se izpuhe menjuje za vse mogoče izdelke, kateri so brez vsakih papirjev. Ker obstaja neki predpis o dovoljenem hrupu in izpustih plinov, je pravilno, da je na motorju vgrajen homologiran izpuh, kateri zadovoljuje vse te zahteve. Pri izpuhih brez homologacije tega pač ni. Če bi se na motorjih menjavali izpuhi za originale oziroma identične originalu, potem se ne bi nihče ukvarjal s tem. Ker pa se na motorje vgrajuje vse mogoče izpuhe z namenom "boljšega" zvoka, kar pomeni velik in prevelik hrup, potem so pač ti motorji oziroma izpuhi moteč element. Poleg tega je na motorju izpuh vsem na očeh.

 

Pri vsem tem pa me zanima ali je mogoče kdo z vgrajenim homologiranim izpuhom (z vgrajenim DB killerjem in vpisom v homologacijo) že dobil kazen ?

 

Tukaj je še zanimivo, da vsi vse veste do trenutka, ko ste sami v postopku. Takrat pa je izguba spomina najbolj množičen pojav. Če veste, kdaj je potrebno pelajti motor na servis in kakšno olje naliti v njega, potem morate vedeti tudi ostalo v zvezi pogojev za udeležbo v javnem cestnem prometu.

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lej mene moti samo to da auspuh, tudi ce je aftermarket, morem za prepisat tistih par crk placat 30€, ceprav ima vse potrebne papirje in ne presega ne glasnosti ter katalizator je tam kjer je bil. torej ce smo v EU naj tudi za nas velja enako kot za nase sosede. itak pa izpuh ki nima E-ja, in ni predviden za tisti tip motocikla na njem nima kaj iskat. db killerje je pa itak bedarija ze da se jih sploh da vn vzet.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lej mene moti samo to da auspuh, tudi ce je aftermarket, morem za prepisat tistih par crk placat 30€, ceprav ima vse potrebne papirje in ne presega ne glasnosti ter katalizator je tam kjer je bil. torej ce smo v EU naj tudi za nas velja enako kot za nase sosede. itak pa izpuh ki nima E-ja, in ni predviden za tisti tip motocikla na njem nima kaj iskat. db killerje je pa itak bedarija ze da se jih sploh da vn vzet.

Akrapovič je na 1190to lepo rešu,db killerja ne moreš odstranit ker jezavarjen:-( in ne privijačen kot pri vseh ostalih.

Je že vedel da bi preveč pokal:-)

Objavljeno

moj DB ubijalec je privijačen, ampak jaz kot vzoren državljan, ga naum odvijaču :jezik:

Objavljeno

moj DB ubijalec je privijačen, ampak jaz kot vzoren državljan, ga naum odvijaču :jezik:

Bo sam vijak sindrom ducatija dobil in bo sam odpadu posledično pa še db-killer :D

Objavljeno (popravljeno)

Lahko ti predlagam branje Zakona o motornih vozilih, kjer je v večih členih napisano kaj in kako. Ne bom nič limal, ker se bodo nekateri izgubili.

 

Poenostavljeno je pa odgovor sledeč; na avtih se menjuje izpuhe za identične originalu ali pa originale, kateri imajo katalizator in so s hrupom v mejah normale. Karkoli je izven meje glede izpustov plinov, pa na tehničnih pregledih ugotovijo. Za hrup ugotavljati pa ni potrebno biti neki strokovnjak. So nekatere predelave in "predelave", kjer je vse urejeno in, kjer ni nič urejeno. To so neki vaški posebneži in so v manjšini.

 

Glede motorjev je pa tako, da se izpuhe menjuje za vse mogoče izdelke, kateri so brez vsakih papirjev. Ker obstaja neki predpis o dovoljenem hrupu in izpustih plinov, je pravilno, da je na motorju vgrajen homologiran izpuh, kateri zadovoljuje vse te zahteve. Pri izpuhih brez homologacije tega pač ni. Če bi se na motorjih menjavali izpuhi za originale oziroma identične originalu, potem se ne bi nihče ukvarjal s tem. Ker pa se na motorje vgrajuje vse mogoče izpuhe z namenom "boljšega" zvoka, kar pomeni velik in prevelik hrup, potem so pač ti motorji oziroma izpuhi moteč element. Poleg tega je na motorju izpuh vsem na očeh.

 

Pri vsem tem pa me zanima ali je mogoče kdo z vgrajenim homologiranim izpuhom (z vgrajenim DB killerjem in vpisom v homologacijo) že dobil kazen ?

 

Tukaj je še zanimivo, da vsi vse veste do trenutka, ko ste sami v postopku. Takrat pa je izguba spomina najbolj množičen pojav. Če veste, kdaj je potrebno pelajti motor na servis in kakšno olje naliti v njega, potem morate vedeti tudi ostalo v zvezi pogojev za udeležbo v javnem cestnem prometu.

 

Evo tle mi pa neki ni jasno. kako lahko organi, ki so zadolženi za nek "nadzor" nad vozili lahko dovoljujejo, da je vgrajeno kr neki, kar nima papirjev. torej to zgolj pomeni, da nekdo svojega dela ne opravlja, al so to tehnični pregledi al pa policija. Da je pa potrebno plačevat in vpisovat v nek papir, del, ki je iz strani proizvajalca homologiran in je tako zagotovoljeno s strani pooblaščenih inštitucij, da ustreza vsem zakonskim predpisom je pa en velik kretenizem (no pri nas si je to kak "državni prijatelj" to zmislu kako še nekje neki pobrat). Ker če že govorimo o tem, da gremo neki homologirat in tam je edino kar se nrdi prepiše številke je to isto, kot da se ne naredi nič. Motorja ni potreba niti vžgat. Točno se ve, da se prav brez problema opravi homologacijo auspuha, ki je od tistega za katerega je "papir" pol krajši, je odstranjen katalizator in so gor neke made in doma krivine, pa je vse to popolnoma v redu. Torej je vse to čista bedarij! 

 

Konec koncev pa tudi to, da smo neka evropska izjema kar se tega tiče, dokazuje, da je to zgolj postopek za polnit žepe nekaterih. 

 

 

Glede tistega o auspuhu identičnem originalu je pa en navadn cigu migu. kdo zagotavlja da je nek xy auspuuh za moj avto, ki izgleda kot original res identičen originalu? in konec koncu sej tudi izpuh, ki ga je potreba po bananastan logiki homologirat more zadostovat vse mogočim predpisom, verjetno veliko strožjim, kot nek identično originalu, nepreverjen izdelek. To je spet ena izmed tistih zadev, ko se je našim pamtnjakovičem zdelo, da mogoče pa oni ne bi v življenski dobi avtomobila dali enkrat ali dvakrat po 30€ za homologacijo auspuha, razbitega žmigovca, luči, blatnika....... 

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno (popravljeno)

kwa si sitna   :jezik:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

kwa si sitna   :jezik:

ja to je vedno ta prav odgovor! Bravo maus! Lej meni se zdi vse skup ena velika bedarija. Itak pa kaj hočeš, nrdiš kot je predpisano in si misliš jah šit tko je.

Objavljeno (popravljeno)

pripravi predlog zakona ... pošlji v državni zbor ...

 

nakladanje na MS kaj komu ne odgovarja, je le en navadn nabijanje ... zakaj se morm vozt čez naselje 50 ...

 

ZAKVAAAAAAAAAJ...

 

zakaj sploh moram registrirat motor .. saj sem novega kupil ... valda da je izpravn .. zakaj sploh rabit prometno .. zakaj .. sj ... nj preveri tablico .. sicer pa zakaj sploh rabim tablico ... in seveda ... zakaj pa mora biti 18x18 .. a ne bi bla dobra 12x12 ZAKVAAAAAAAAJ

 

zakaj zakaj .. men se marsikaj zdi nesmislno ... itak .. zdj grem domou, pa bom boljš volje  .. ampak .. zakaj pa sploh grem domou :?

 

p.s.

da pa kdo dela nezakonito, je pa tvoja dolžnost, da ga prijaviš

 

pa še to .. dokler bomo sami taki kreteni, da bomo zapornike imeli v parlamentu in še nekaj takih cvetk, je škoda jokcat za eno homologacijo ... dokler ne bomo tele naše politike v red spravil, nau nč od vsega.

 

pa sem se mal razhudu :krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

pripravi predlog zakona ... pošlji v državni zbor ...

 

nakladanje na MS kaj komu ne odgovarja, je le en navadn nabijanje ... zakaj se morm vozt čez naselje 50 ...

 

ZAKVAAAAAAAAAJ...

 

zakaj sploh moram registrirat motor .. saj sem novega kupil ... valda da je izpravn .. zakaj sploh rabit prometno .. zakaj .. sj ... nj preveri tablico .. sicer pa zakaj sploh rabim tablico ... in seveda ... zakaj pa mora biti 18x18 .. a ne bi bla dobra 12x12 ZAKVAAAAAAAAJ

 

zakaj zakaj .. men se marsikaj zdi nesmislno ... itak .. zdj grem domou, pa bom boljš volje  .. ampak .. zakaj pa sploh grem domou :?

 

p.s.

da pa kdo dela nezakonito, je pa tvoja dolžnost, da ga prijaviš

 

pa še to .. dokler bomo sami taki kreteni, da bomo zapornike imeli v parlamentu in še nekaj takih cvetk, je škoda jokcat za eno homologacijo ... dokler ne bomo tele naše politike v red spravil, nau nč od vsega.

 

pa sem se mal razhudu :krneki:

 

mi ni treba ker v zakonu že piše, da je potrebna homologacija za dele, ki spremenijo vozne ali konstrukcijske lastnosti in auspuh ne spremeni ne enih ne drugih (seveda velja za tistega, ki ima certifikat, ki to dokazuje).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Cegu ima tudi izjavo o skladnosti oziroma po novem izjavo o lastnostih, pa ti zato Goriške opekarne še ne bodo dale garancije, da bo hiša potresnovarna.  :D

 

post-25300-0-55058200-1411578884_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

mi ni treba ker v zakonu že piše, da je potrebna homologacija za dele, ki spremenijo vozne ali konstrukcijske lastnosti in auspuh ne spremeni ne enih ne drugih (seveda velja za tistega, ki ima certifikat, ki to dokazuje).

spremeni, če ne drugega maso vozila, tudi pot plinov skozi izpuh je krajša pri aftermarket loncu, na račun perforirane cevi namesto prekatov....pa škoda jokat, ker spremenila tko ne boš ničesar, čez homologacijo se da spravit pa tudi racing akrapoviča če se hoče, sam mal se moraš znajt, pa gre brez kakršnihkoli vez na tehničnih  ;)

Objavljeno

Sej glih to da se da vse narest je narobe.... oz. jst k mam normalno glasn izpuh nehomologiran bom kaznovan ker sem zato najhujsi kriminalec... en k ma pa res ror ki mu da velik konjev vec in ropota kot zmesan...pa se vozi legalno okrog ...bedarija uglavnem... res je da en red more bit..drgac bi blo katastrofa ce se neb noben bau kepsou, sam vseen res krneki

Ce bi se slo po pravici bi policaj meril glasnost in tist k je preglasn nj placa...

Objavljeno

nalepko kawasaki daj gor pa je problem rešen, če je res normalno oz. sprejemljivo glasen

Objavljeno

Sej glih to da se da vse narest je narobe.... oz. jst k mam normalno glasn izpuh nehomologiran bom kaznovan ker sem zato najhujsi kriminalec... en k ma pa res ror ki mu da velik konjev vec in ropota kot zmesan...pa se vozi legalno okrog ...bedarija uglavnem... res je da en red more bit..drgac bi blo katastrofa ce se neb noben bau kepsou, sam vseen res krneki

Ce bi se slo po pravici bi policaj meril glasnost in tist k je preglasn nj placa...

Zadnjič si pa na veliko razlagal kako lepo poka :D

Objavljeno

naredi si ploščico iz rostfrej pleha, z enega originalnega rora prepiši številke in oznake, nesi nekam da ti ploščico vgravirajo oz. skopirajo, ter prinetaj na lonec, in imaš rešeno

Objavljeno

mater ste brihtni, zakaj mate motorje, kupte si električne pol če vse preveč ropota. Spominjate me na tiste.... k jih motjo vetrnice za pridobivanje energije, da so glasne in nvm kaj :) hahaha....

 

reda nikol ni blo in ga tud ne bo, spoh v naši REPUBLIKI BANANI, ker brihtne glave na vrhu države se ne držijo pravil, sploh nasprotno, spodbujajo vse drugo. In zato se vsak znajde koliko se, hvala bogu da se!

Preglasni so tudi kakšni serijski lonci ker je notr že vse prežgano in pošlo, pa ga menjate oz servisirate????

 

Vedno bom mel na motorju glasnješi izpuh, ker mi je všeč in ker sem prepričan da, glasnejši si varnejši, kar sem tud velikrat izkusil, na srečo se je dobro izšlo.

Ja če me bo ustavil policaj  bom priznal krivdo da imam preglasen izpuh, in če je vsak normalen in ima vsak nekaj mozaka v glavi se zmenita da je za vsakega prav.

Objavljeno

Sej človek včasih res ne more najbolj pogruntat svoj narod. Po eni strani jokcajo kaka je država pa bla bla bla, po drugi se jim zdi pa še prav super, da lahko poženejo v luft še dodatnih nekaj evričev, za nekaj kar se nikjer po evropi ne plačuje. Jst mam papirje zrihtane (tako auspuh kot žmigovce) bi bla pa veliko bolj vesela sistem, kot ga imajo ostale evropske države. 

 

Tudi če se jaz prav spomnem včasih je imela ta homologacija res neko funkcijo. Recimo ljudje so naredili si doma prikolice in so potem to tam pregledali in izdali dovoljenje za uporabo tega v prometu. Ampak tega sedaj ne moreš več narest. Vse kar kupimo že zaradi sebe želimo da ima vse potrebne certifikate ustreznosti. Tako, da je to izgubilo svoj pomen. Zdej greš ta del samo pokazat. Pa še glede tega se ne morejo zmenit. Eni hočejo met, tako potrdilo o vgradnji, kot moreš it to k njim pokazat, spet na LPP naj ne bi bilo potrebno vozit vozila, če imaš potrdilo o vgradnji. Torej smo spet tam, da še sami ne vejo kako je prav.

 

Da o tej bedariji, da je pri uvozu motocikla, ko se dela nova homologacija za motor, kateri ima drug auspuh (ki ga v tujini ni treba homologirat, ker ima famozni E) ne da tega napisat brez, da bi primaknil še dodatnih 32€. Razlaga je tudi sila strokovna, ker ni auspuh vpisan v homologaciji v drugi evropski državi, pol tudi tle ne moremo kar tako vpisat. Vsaj toliko, bi bili lahko razgledani al strokovni, da bi vedli, da je to naša lokalna posebnost. Začuda pa tisti dodatni evrčki odklenejo urejanje v vrstici PREDELAVE. Pa tudi samo pri nas so morali recimo lastniki mislim da yamah SE z akrapoti it to homologirat, ker se ni dalo nobenmu dopovedat, da pride že tak motor s tovarne. 

 

Pa še neki me moti. Ta homologacija je spet ena tipična slovenska fora. Imamo nek zakon, ki KAO ureja neko področje, pol pa bomo to izvajali neki na pol. To da lahko homologiraš vse kar ma neko številko in papir je razn v finančnem vidiku prav isto, kot če ne bi bilo potrebno homologirat ničesar. 

Objavljeno

Luka v primerjavi z originalnim je res lepsi in mocnejsi zvok....ampak ko gre mimo mene kaksen ornh motor pa ... kot da moj ne laufa... tako da bom probu zrihtat si papirje da bi mir pred plavimi ampak za cist brez veze :) isto bo prdel ista moc... sam neki zivcev pa 35 e bo slo skoz okn...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!