Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

@Borutt si kaj na cesti te dni? ker je opasno, da bolj ne more biti...

v teh praznikih se ekstremno poveča število klobukov

http://www.24ur.com/novice/slovenija/pocilo-v-predoru-jasovnik-stajerska-avtocesta-zaprta.html

 

------------------

O nesreči so ljubljanske policiste obvestili okoli 17.45. V nesreči je 82-letna voznica osebnega vozila iz neznanega vzroka zapeljala z voznega na odstavni pas in pri tem trčila v varovalno ograjo.

V nesreči je bila udeležena sama, utrpela je lahke telesne poškodbe. Z reševalnim v

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

@Borutt si kaj na cesti te dni? ker je opasno, da bolj ne more biti...

v teh praznikih se ekstremno poveča število klobukov

http://www.24ur.com/novice/slovenija/pocilo-v-predoru-jasovnik-stajerska-avtocesta-zaprta.html

 

------------------

O nesreči so ljubljanske policiste obvestili okoli 17.45. V nesreči je 82-letna voznica osebnega vozila iz neznanega vzroka zapeljala z voznega na odstavni pas in pri tem trčila v varovalno ograjo.

V nesreči je bila udeležena sama, utrpela je lahke telesne poškodbe. Z reševalnim v

Mislim, da je problem v lokaciji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Borutt pravi:

Mislim, da je problem v lokaciji. 

nene glavni problem je EMŠO :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.rtvslo.si/slovenija/jeza-in-nesrece-ob-delovni-zapori-na-ravbarkomandi-a-pogosto-krivi-odzivi-voznikov-samih/435793

 

Ko Policija prizna, da ni vedno hitrost problem. Priceless. Če ne drugega se splača pogledati jagodni izbor AC kretenizmov v filmčku pod člankom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, sesir pravi:

http://www.slovenskenovice.si/novice/bralci-porocajo/foto-policist-spi-med-delovnim-casom

Dami vidis,da niso le inkasanti med delovnim casom....

 

 

najraj mam take k tudi znajo počivat, ker potem so manj tečni in bolj uvidevni :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, jskrablin pravi:

http://www.rtvslo.si/slovenija/jeza-in-nesrece-ob-delovni-zapori-na-ravbarkomandi-a-pogosto-krivi-odzivi-voznikov-samih/435793

 

Ko Policija prizna, da ni vedno hitrost problem. Priceless. Če ne drugega se splača pogledati jagodni izbor AC kretenizmov v filmčku pod člankom...

Sami prilagojeni vozniki :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za @Borutt za tečaj 

Citiraj

Za doseganje velikih hitrosti je treba veliko vozniških izkušenj, pomembne so tehnična brezhibnost avtomobila, dobre in ustrezne pnevmatike in trezna glava voznika. Obdelali smo že pomen ceste in pnevmatik, trilogijo člankov o hitrosti, ki smo se je lotili zato, ker veliko Slovencev vozi tudi po nemški avtocesti, ki omogoča in dovoljuje doseganje velikih hitrosti, pa končujemo s človeškim dejavnikom.

Odšli smo v Nemčijo, v Porschejev center, kjer so nam na preizkus posodili panamero, s katero smo na nemški avtocesti presegli magično mejo 300 km/h. Še prej pa nam je Stefan Utsch, Porschejev menedžer za model panamera, razložil, kaj mora imeti avtomobil, ki dosega hitrost 200 km/h. In katere so spremembe pri 300 km/h.

Avtomobil spremeni obliko
Pri Porscheju vozilo v razvoju že na začetku oblikujejo za največjo hitrost. Panamera turbo SE-hybrid doseže 310 km/h. To hitrost so upoštevali pri zasnovi. Za varnejšo vožnjo pri tej hitrosti ima nekatere pomembne tehnične lastnosti. Aerodinamika vozila je primerna za kar največjo hitrost. Panamera ima tudi prilagodljiv spojler. Poskusimo si predstavljati. Z nastavitvijo spojlerja performance pri največji hitrosti lahko dosežemo tlak na zadnji osi, ki znaša približno 200 kilogramov. To je seveda zelo pomembno, da dosežemo stabilnost tudi pri največji hitrosti. Druga značilnost te panamere so posebne pnevmatike za tako veliko hitrost. Dimenzija zadnjih pnevmatik je 325."Razvili smo jih posebej za to hitrost. Bistvena lastnost je zračni tlak, ki je vez med vozilom in cesto," razlaga strokovnjak. Zračni tlak glede na pnevmatike najbolj pripravi avtomobil na to hitrost. Podvozje ima prilagodljivo zračno vzmetenje. Če serijski paket Sport chrono nadgradimo s paketom Sport plus, se podvozje spusti. Tako je tudi podvozje pripravljeno na velike hitrosti. Pomembna je tudi obloga podvozja, ki prispeva k aerodinamiki. Če vozite hitro, je treba tudi hitro zavirati. Serijske keramične zavore PCCB (Porsche composit ceramic brake) so najboljše v razredu.

Potrebne so izkušnje in trezna glava, pa še marsikaj drugega
Za volanom panamere je sedel avtor Avtomobilnosti, sicer avtomobilski strokovnjak in inštruktor varne vožnje Andrej Brglez, ki se lahko pohvali s številnimi certifikati na treningih vožnje, vključno z najzahtevnejšimi, kjer se posvečajo tudi hitri vožnji. Brglez ima ob dolgoletnem delu avtomobilskega novinarja in strokovnjaka obilico izkušenj pri hitri vožnji, zato nam je podelil najuporabnejše nasvete, ki jim je treba posvetiti pozornost, ko na nemški avtocesti vozimo z veliko hitrostjo.

Od hitrosti 200 km/h naprej se nekaterih stvari namreč ne smemo več spraševati, ker če se, potem ne zaupamo vase ali v avto, in to mora biti signal, da zmanjšamo hitrost. Tako namreč delujejo naši telesni senzorji. Brglez pojasni, da ko se peljemo 200 km/h in zmanjšamo hitrost na 130 km/h, se počutimo, kot bi se vozili med 50 in 80 km/h. Vožnja pri 130 km/h se nam takrat zdi skrajno počasna.

Pomembno pri vsem je, da se sopotniki v avtomobilu počutijo varno in udobno, zaupati morajo voznikovim sposobnostim. Vožnja pri veliki hitrosti pa zahteva še veliko več, veliko prej moramo začeti mehko in progresivno zavirati, če se zgodi kaj nepredvidenega, je treba zavreti odločno in "na polno". Avto, ki gre tako hitro, se mora biti sposoben tudi hitro ustaviti. Velik korak pri tem je prinesel ESP, ki pomaga pri takih manevrih zaviranja avto ohraniti v smeri vožnje. 

Ko dohitevamo avtomobile na desnem voznem pasu, moramo biti sposobni predvideti, kaj bodo naredili vozniki na desni, ali bodo skočili na desni pas ali bodo zanihali levo in desno. "Moramo začutiti, kaj bodo naredili. Moramo biti kot Sherlock Holmes, vedeti moramo vse o tem, kaj se z avtom spredaj dogaja, predvidevati, ali je v kombiju utrujen voznik, na daleč moramo videti, da se približujemo veliki počitniški prikolici … Zbrati moramo čim več podatkov in jih hitro analizirati ter se v hipu odločiti, ali je še varno nadaljevati z nezmanjšano hitrostjo ali pa bo pametneje še pravočasno občutno zmanjšati hitrost,"razloži Brglez.

Kako se spreminja vid?
Ko govorimo o varni hitrosti in ko vozimo zelo hitro, ne moremo mimo vida. Z vidom voznik pridobi več kot 90 odstotkov informacij. "Ko se vozimo v avtu, gledamo stvari v smeri vožnje, ki so od nas oddaljene tri sekunde. Vid funkcionira tako, da izberemo od štiri do pet točk, ki jih pogledamo v eni sekundi in se nanje odzovemo, nezavedno in zavedno. To povežimo z veliko potovalno hitrostjo. Pri 100 km/h so štiri točke lahko razpršene na zelo širokem polju, pri 200 ali 300 km/h pa so zgoščene v zelo oddaljeni točki. Vse od tiste oddaljene točke pa do nas je, vsaj kar zadeva vid, velika neznanka. In to je past, ki jo moramo pri velikih hitrostih vedno upoštevati," o vidu pravi Brglez.

V uri vožnje tako pregledamo do 18 tisoč slik, med katerimi zahtevajo nekatere takojšnje ukrepanje. Vrsto sporočil izkušeni vozniki obdelajo v subkortikalnem delu možganskih središč in se niti ne zavedajo, da so ukrepali na podlagi sporočila vida. Vidno polje, v katerem lahko opazimo dogajanje, je pri odraslih z zdravim vidom okoli 180 stopinj. Že pri hitrosti 50 km/h se kot našega vidnega polja zmanjša na 150 stopinj in pri hitrosti 150 km/h zaznavamo spremembe le v vidnem polju 50 stopinj.

"Pri tem ne gre spregledati, da pri hitrosti 130 km/h prevozimo 36 metrov v sekundi (m/s), pri hitrosti 200 km/h 56 m/s, pri hitrosti 250 km/h skoraj 70 m/s, pri hitrosti 300 km/h pa skoraj 84 m/s," še pravi Brglez, ki je za konec na kratko še enkrat strnil vse bistvene nasvete, ki jih upoštevajte vedno, tudi pri naših avtocestnih omejitvah hitrosti:

- Ne dirkajte.

- Vozite mirni in zbrani.

- Predvidite odzive voznikov na desnem pasu.

- Ne mislite, da vas bo hitra vožnja zbudila.

- Pri zaviranju v sili zavirajte vedno močneje, stopnjujoče.

- Sopotniki v avtu se morajo počutiti varno in udobno.

- Pomembno je, kako naložen imamo avto, če imamo kaj na strehi, potem tako in tako pozabimo na visoke hitrosti.

Zakaj smo vozili 304 km/h? "Zato ker se ljudje vozijo hitro. Ker se počasi končuje obdobje Ottovega motorja. Kako bo naprej, še ne vemo. Videli bomo, kateri energent bo prevladal, kako hitro bomo vozili, a za zdaj in še nekaj časa bo še tako, da bomo lahko na nemški avtocesti ali pa na dirkališču stopalko za plin še vedno pritisnili do konca," zaključuje Brglez.

Kako smo dosegli hitrost 304 km/h, pa preveriti v spodnjem videoposnetku.

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/na-avtocesti-smo-drveli-s-hitrostjo-304-km-h/436375

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

nj proba z motorjem, pa nj pol tale Brglez pametuje ..... 

:huh: 

 

"Moramo začutiti, kaj bodo naredili. Moramo biti kot Sherlock Holmes, vedeti moramo vse o tem, kaj se z avtom spredaj dogaja, predvidevati, ali je v kombiju utrujen voznik, na daleč moramo videti, da se približujemo veliki počitniški prikolici … Zbrati moramo čim več podatkov in jih hitro analizirati ter se v hipu odločiti, ali je še varno nadaljevati z nezmanjšano hitrostjo ali pa bo pametneje še pravočasno občutno zmanjšati hitrost,"razloži Brglez.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snecer pravi:

"Moramo začutiti, kaj bodo naredili. Moramo biti kot Sherlock Holmes, vedeti moramo vse o tem, kaj se z avtom spredaj dogaja, predvidevati, ali je v kombiju utrujen voznik, na daleč moramo videti, da se približujemo veliki počitniški prikolici … Zbrati moramo čim več podatkov in jih hitro analizirati ter se v hipu odločiti, ali je še varno nadaljevati z nezmanjšano hitrostjo ali pa bo pametneje še pravočasno občutno zmanjšati hitrost,"razloži Brglez.

sj to ima prav... predvidevanje je 95 % vožnje ... ampak ... drugač se je peljati 300 z avtom ali motorjem ... vsaj men je to velka razlika ... 

seveda se pa strinjam, da se to ne počne po prometni cesti .... in se ograjujem od vseh tistih, ki diujajo preko omejitev :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, maus pravi:

sj to ima prav... predvidevanje je 95 % vožnje ... ampak ... drugač se je peljati 300 z avtom ali motorjem ... vsaj men je to velka razlika ...

 

Razlika seveda...veliko odvisno od avta ali mopeda....recimo v bmw m5 l.95 je bilo 320 po stevcu kr noro, medtem ko v mercedes cl65amg niti ni...ali na moji desetki 300 ali na cbr1100xx 300...

Z mopedom pac stisnes na 299 tuk da stisnes...v kuk 16s?Za avtom pa moras to le zelo,zelo nacrtno naredit in se sreco imet da ni glih koga blizu....razen res s tem mercedes cl65amg....prvi avto,ker isto ali se lazje kot z mopedom...

plus 299 po stevcu in 307 po gps z istim mopedom nora razlika...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo vas prosim, za velike brzine je potrebno samo nekaj, dovolj prazna cesta. Pri današnji gneči maš lahko ferrarija pa boš težko vozil 130 kaj šele 200, če pa folk sanja.

Pred 20 leti smo komot z navadnimi jajci tipa Hiundai Elantra 1,8i vozili 180-200km/h, tudi po nedokončani sloveniki. Zakaj, ker se je dalo in ker so bile kazni še "normalne"

Da te sedaj dobijo 200km/h diujat po AC, bo naslednji dan z mastnimi črkami zapisano v časopisih. Oh groza.

Se spomnim 30 let nazaj, ko sem šel v Nemčijo z opel kadettom 1,3S, pa sem ga tišal (tja do 130km/h je letel), skupaj s kamioni, ker sem se bal da me kdo oduzad nabije. :P

Keč je v birokraciji in samo tu. Namreč lahko bi bila priporočena hitrost 130, pa komot dovoljeno 150km/h, pa potem šele kazni. Sicer pa tako ali tako na naših avto cestah skozi nekaj delajo, pa niti 100 ne dosežeš.

Neglede na omejitve pa se bodo kreteni zabijali, v pokvarjena vozila, v zavirajoča vozila, v odstavne niše, v ograje, v stebričke in kamione Darsa, še vedno bodo hoteli parkirati na počasnem pasu.....samo tu hitrost ne igra nobene vloge, igra jo zbranost in pozornost pri vožnji.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Da te sedaj dobijo 200km/h diujat po AC, bo naslednji dan z mastnimi črkami zapisano v časopisih. Oh groza.

 

morš pazt, da te ne dobijo .... :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

lepo vas prosim, za velike brzine je potrebno samo nekaj, dovolj prazna cesta. Pri današnji gneči maš lahko ferrarija pa boš težko vozil 130 kaj šele 200, če pa folk sanja.

Pred 20 leti smo komot z navadnimi jajci tipa Hiundai Elantra 1,8i vozili 180-200km/h, tudi po nedokončani sloveniki. Zakaj, ker se je dalo in ker so bile kazni še "normalne"

Da te sedaj dobijo 200km/h diujat po AC, bo naslednji dan z mastnimi črkami zapisano v časopisih. Oh groza.

Se spomnim 30 let nazaj, ko sem šel v Nemčijo z opel kadettom 1,3S, pa sem ga tišal (tja do 130km/h je letel), skupaj s kamioni, ker sem se bal da me kdo oduzad nabije. :P

Keč je v birokraciji in samo tu. Namreč lahko bi bila priporočena hitrost 130, pa komot dovoljeno 150km/h, pa potem šele kazni. Sicer pa tako ali tako na naših avto cestah skozi nekaj delajo, pa niti 100 ne dosežeš.

Neglede na omejitve pa se bodo kreteni zabijali, v pokvarjena vozila, v zavirajoča vozila, v odstavne niše, v ograje, v stebričke in kamione Darsa, še vedno bodo hoteli parkirati na počasnem pasu.....samo tu hitrost ne igra nobene vloge, igra jo zbranost in pozornost pri vožnji.

 

Hitrost pretvori v m/s. Pa boš drugače razmišljal. Kajti, resnica je, da ljudje nismo narejeni za tako velike hitrosti. 

Pa ne mešati dirkanja s cestno vožnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Borutt pravi:

Hitrost pretvori v m/s. Pa boš drugače razmišljal. Kajti, resnica je, da ljudje nismo narejeni za tako velike hitrosti. 

Pa ne mešati dirkanja s cestno vožnjo. 

sem pretvoril, ne moreš verjeti, še vedno je enako hitro kot prej v km/h, le cifra je druga :D

hitrost ni problem, nenadna ustavitev je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Kajti, resnica je, da ljudje nismo narejeni za tako velike hitrosti

k me pa pilot aviona pelje 800 km/h je pa u redu :dry: ....sam se pa ne smem :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

sem pretvoril, ne moreš verjeti, še vedno je enako hitro kot prej v km/h, le cifra je druga :D

hitrost ni problem, nenadna ustavitev je.

Problem je razdalja, ki jo naredimo v sekundi. In v tej sekundi reagiraš. 

Torej, koliko metrov prevoziš, brez, da bi karkoli naredil? 

pred eno uro, maus pravi:

k me pa pilot aviona pelje 800 km/h je pa u redu :dry: ....sam se pa ne smem :huh:

Po cesti te pelje tako hitro? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Po cesti te pelje tako hitro? 

Valda, da se po cesti upošteva CPP ... vsaj js sm tak ... priden sm .... :rolleyes:

nekaj dejtev :P (najdenih na internetu)

Hitrost impulza dohodnih informacij v možgane je približno 400 km/h  ... nism vedu, da je ćlouk živa ninđa H2R :huh:

Pri kihanju zrak zapusti telo z 160 km/h ... nauk .. ne kihaj v naselju, ko se pelješ :huh:

:ninja:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, maus pravi:

 

 

Pri kihanju zrak zapusti telo z 160 km/h ... nauk .. ne kihaj v naselju, ko se pelješ :huh:

:ninja:

 

 

Če, peleš tok hiter čez naselje pa kihneš se pravi ,da v trenutku pristaneš na 0 km/h :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DinDiin pravi:

Ja, tko k Trojane, kamioni se z 80 nabijajo, krivi smo pa mi. Itak. Sanjaci, to pa! 

Ti si kriv, ker se kamioni nabijajo? 

Res, da samokritika ne škodi, ampak to je tumačsamokritika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snecer ves čas nabija v eno skrajnost, dami pa v drugo, hitrost je sama po sebi problem, ker na cesti nismo sami. in ker vozniki delajo napake in ker te spregledajo, takrat vsak m/s, ali pa km/h, šteje..

ponavljam, razlika med 60 in 65 je 32

če se pelješ s 60 in te nekaj preseneti in se s to hitrostjo do ovire glih ustaviš, se v to oviro zaletiš z 32 če si peljal 65. Si mislim da če pelješ 80 da do ovire komaj dobro stisneš zavoro...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!