Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

pred 3 urami, twom pravi:

snecer ves čas nabija v eno skrajnost, dami pa v drugo, hitrost je sama po sebi problem, ker na cesti nismo sami. in ker vozniki delajo napake in ker te spregledajo, takrat vsak m/s, ali pa km/h, šteje..

ponavljam, razlika med 60 in 65 je 32

če se pelješ s 60 in te nekaj preseneti in se s to hitrostjo do ovire glih ustaviš, se v to oviro zaletiš z 32 če si peljal 65. Si mislim da če pelješ 80 da do ovire komaj dobro stisneš zavoro...

torej če se spustim na matematiko je najbolje biti pri miru :P

Govora je bilo izključno o AC kjer 130 ali 150km/h ne igra bistvene vloge pa lahko km/h pretvoriš tudi v milisekunde na milimeter.

Glavno vlogo na AC (kar spada pod varno cestišče) igra tako kot povsod, zavedanje da voziš, ne pa da sanjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Borutt pravi:

Problem je razdalja, ki jo naredimo v sekundi. In v tej sekundi reagiraš. 

Torej, koliko metrov prevoziš, brez, da bi karkoli naredil? 

 

isto kot prej, ker imam avto, ki sam zavira :P

Hotel sem povedati nekaj, da so bili avtomobili včasih neprimerno manj varni, če si imel ABS je bila že sreča, pa smo komot vozili enako ali hitrej kot sedaj. 

Ampak to je samo moje skromno mišlenje. Tako kot 130km/h ni absolutno varno tudi 30km/h hitrej ni absolutno nevarno. Ampak ljudje imamo radi cifre mar ne, pa z njimi žongliramo, pretvarjamo v raznorazne kalkulacije, brez zavedanja še drugih dejavnikov, ki zelo bistveno vplivajo na varnost.

Da ne govorimo o državi, ki z izgovorom varnosti poskuša samo čimveč skasirati.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, twom pravi:

snecer ves čas nabija v eno skrajnost, dami pa v drugo, hitrost je sama po sebi problem, ker na cesti nismo sami. in ker vozniki delajo napake in ker te spregledajo, takrat vsak m/s, ali pa km/h, šteje..

ponavljam, razlika med 60 in 65 je 32

če se pelješ s 60 in te nekaj preseneti in se s to hitrostjo do ovire glih ustaviš, se v to oviro zaletiš z 32 če si peljal 65. Si mislim da če pelješ 80 da do ovire komaj dobro stisneš zavoro...

Ampak nekateri bodo še vedno trdili, da hitrost ni nevarna. Seveda ni hitrost nevarna, ampak voznik, kateri jo ne zna prilagoditi ...

pred eno uro, DAMI34 pravi:

torej če se spustim na matematiko je najbolje biti pri miru :P

Govora je bilo izključno o AC kjer 130 ali 150km/h ne igra bistvene vloge pa lahko km/h pretvoriš tudi v milisekunde na milimeter.

Glavno vlogo na AC (kar spada pod varno cestišče) igra tako kot povsod, zavedanje da voziš, ne pa da sanjaš.

Igra vlogo. Poskusi s kalkulatorjem izračunati razliko. 

Kalkulator? Tista škatlica s številkami in znaki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

isto kot prej, ker imam avto, ki sam zavira :P

Hotel sem povedati nekaj, da so bili avtomobili včasih neprimerno manj varni, če si imel ABS je bila že sreča, pa smo komot vozili enako ali hitrej kot sedaj. 

Ampak to je samo moje skromno mišlenje. Tako kot 130km/h ni absolutno varno tudi 30km/h hitrej ni absolutno nevarno. Ampak ljudje imamo radi cifre mar ne, pa z njimi žongliramo, pretvarjamo v raznorazne kalkulacije, brez zavedanja še drugih dejavnikov, ki zelo bistveno vplivajo na varnost.

Da ne govorimo o državi, ki z izgovorom varnosti poskuša samo čimveč skasirati.

Ljudje imamo radi cifre in z njimi žongliramo? Zakaj pa potem jaz izpolnjujem Zapisnike o ogledu kraja prometne nesreče? Ker smo ljudje in ljudje delamo napake. In višja, kot je hitrost, prej se zgodi napaka in hujša je posledica. 

Kako poskuša država čimveč pokasirati z izgovorom varnosti? Razloži, kako država kasira od nekoga, ki ne stori prekršek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To o hitrosti  so buce,  kako se ne navelicas? Tipicen izgovor za kasiranje, nic drugega.  Ce  sanjas, se  lahko tut z 30  zabijes, pa bos ti se  zmeraj trdil, da je  hitrost kriva, ceprav je vzrok  drugod. Brezveze. Nekdo vozi  ves cas  cez omejitve  in je se kar ziv  in ni povzrocil nesrece.....kako bo tu  hitrost  kriva? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, twom pravi:

snecer ves čas nabija v eno skrajnost, dami pa v drugo, hitrost je sama po sebi problem, ker na cesti nismo sami. in ker vozniki delajo napake in ker te spregledajo, takrat vsak m/s, ali pa km/h, šteje..

ponavljam, razlika med 60 in 65 je 32

če se pelješ s 60 in te nekaj preseneti in se s to hitrostjo do ovire glih ustaviš, se v to oviro zaletiš z 32 če si peljal 65. Si mislim da če pelješ 80 da do ovire komaj dobro stisneš zavoro...

Pusti snecerja ko je pameten in se zaveda svoje nesposobnosti in se vozi 58kmh pa se takrat smo videli na posnetku,da je nevaren in ogroza udelezence v prometu!

Ok to je res...ampak,če gremo iz tega je pomembno vozilo in bremze na njem...že ko dam na isti avto brembo diske in ploscice,nove lajtenge, olje....vedno! Ne mores verjet kuk primejo in kuk hitreje se ustavis...ko pa se peljes z avtom za 100+ keu in ker nisi navajen avtomatika po nesreči stisneš zavoro pa revolucija...v oktobru sedel zadaj ko se to zgodilo...res noro kak obstojis in ker zadaj nisem bil prepasan sem pac poletel v sprednji sedež....

Bom se malo igral...mogoče moj najboljši prijatelj najde kaj v številka in modelih avtov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DinDiin pravi:

To o hitrosti  so buce,  kako se ne navelicas? Tipicen izgovor za kasiranje, nic drugega.  Ce  sanjas, se  lahko tut z 30  zabijes, pa bos ti se  zmeraj trdil, da je  hitrost kriva, ceprav je vzrok  drugod. Brezveze. Nekdo vozi  ves cas  cez omejitve  in je se kar ziv  in ni povzrocil nesrece.....kako bo tu  hitrost  kriva? 

Ti še ni prišlo v glavo, da obstaja razlika med prekoračitvijo največje dovoljene hitrosti in hitrostjo, katero moraš prilagoditi...?

To sem že neštetokrat razložil, ti pa še vedno nabijaš in mešaš stvari zaradi svoje nevednosti. 

pred 31 minutami, sesir pravi:

Pusti snecerja ko je pameten in se zaveda svoje nesposobnosti in se vozi 58kmh pa se takrat smo videli na posnetku,da je nevaren in ogroza udelezence v prometu!

Ok to je res...ampak,če gremo iz tega je pomembno vozilo in bremze na njem...že ko dam na isti avto brembo diske in ploscice,nove lajtenge, olje....vedno! Ne mores verjet kuk primejo in kuk hitreje se ustavis...ko pa se peljes z avtom za 100+ keu in ker nisi navajen avtomatika po nesreči stisneš zavoro pa revolucija...v oktobru sedel zadaj ko se to zgodilo...res noro kak obstojis in ker zadaj nisem bil prepasan sem pac poletel v sprednji sedež....

Bom se malo igral...mogoče moj najboljši prijatelj najde kaj v številka in modelih avtov....

Fizike ni mogoče prelisičiti. Dokaz je tvoj polet v prednji sedež. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Ti še ni prišlo v glavo, da obstaja razlika med prekoračitvijo največje dovoljene hitrosti in hitrostjo, katero moraš prilagoditi...?

Fizike ni mogoče prelisičiti. Dokaz je tvoj polet v prednji sedež. 

Tocno!

Ker drugace bi lahko porsche 911 gt2 vozil v naselju 100kmh saj se ustavi v 30.7m na nulo...audi a3 prvi model pa potreboval preko 50m da se ustavil z 50 na nulo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Ampak nekateri bodo še vedno trdili, da hitrost ni nevarna. Seveda ni hitrost nevarna, ampak voznik, kateri jo ne zna prilagoditi ...

Igra vlogo. Poskusi s kalkulatorjem izračunati razliko. 

Kalkulator? Tista škatlica s številkami in znaki. 

Nevarn je človek, pa nenadna ustavitev, sem že povedal.

Sem uzeo calculatore, in zračunal da hitrost 80km/h ni nič hitrejša od izračuna če ga pretvorim v m/sek.

Sicer pa a si šel že po AC hitrej od 130km/h? Koliko nevarno se ti je zdelo? Poanta mojega nabijanja je bilo tako ali tako mnenje, da so avtomobili mnogo bolj varni, zaradi gneče po AC pa tveganje mnogo večje in doseganje visokih hitrosti veliko težje kot nekoč, ampak a bomo zato znižali max dovoljeno hitrost na AC na 80km/h...sigurno je bolj varno kot 130.

 

pred 2 urami, Borutt pravi:

Ljudje imamo radi cifre in z njimi žongliramo? Zakaj pa potem jaz izpolnjujem Zapisnike o ogledu kraja prometne nesreče? Ker smo ljudje in ljudje delamo napake. In višja, kot je hitrost, prej se zgodi napaka in hujša je posledica. 

Kako poskuša država čimveč pokasirati z izgovorom varnosti? Razloži, kako država kasira od nekoga, ki ne stori prekršek. 

hahaha...žongliranje s ciframi, nabijemo povsod sekcijsko meritev, našibamo še 10 provid na AC, znižamo dovoljeno max hitrost na 100km, pa povečamo kazni že za male prekrške. To je žongliranje in kasiranje.

Verjemi, zapisnike bi in boš izpolnjeval, neglede na max dovoljeno hitrost na AC. Ker folk se bo zabijal v prvi megli, v prvem ledu in snegu, ob vsakem zožanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

Tocno!

Ker drugace bi lahko porsche 911 gt2 vozil v naselju 100kmh saj se ustavi v 30.7m na nulo...audi a3 prvi model pa potreboval preko 50m da se ustavil z 50 na nulo....

Pišeš totalne neumnosti. 

Reakcijski čas je pomemben. Če sploh veš, kaj je to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

Tocno!

Ker drugace bi lahko porsche 911 gt2 vozil v naselju 100kmh saj se ustavi v 30.7m na nulo...audi a3 prvi model pa potreboval preko 50m da se ustavil z 50 na nulo....

Verjetno si se zatipkal, ker iz 50 na nulo še prazen šlepar ne rabi 50 metrov, kamoli kakršenkoli avtomobil izdelan od druge svetovne vojne naprej :P.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, GoBobi pravi:

Verjetno si se zatipkal, ker iz 50 na nulo še prazen šlepar ne rabi 50 metrov, kamoli kakršenkoli avtomobil izdelan od druge svetovne vojne naprej :P.

Ajd!

Res...je seveda oba avta z 100kmh na 0kmh...in razlike je 20m...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Borutt pravi:

Pišeš totalne neumnosti. 

Reakcijski čas je pomemben. Če sploh veš, kaj je to. 

Kak vzames....zato logicno,da so omejitve za vse enake!

Ker recmo pri 100kh un z porshejem četudi ima v sanjah tak avto in slabsi reakciski cas kot stricek v starem vw polo...vseeno se on ustavi v 30m stricek pa v okoli 60m s tem,da ima on prave gume,bremze....stric pa toliko,da je tehnicno ispraven kar zelo poveca zavorno pot.

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Nevarn je človek, pa nenadna ustavitev, sem že povedal.

Sem uzeo calculatore, in zračunal da hitrost 80km/h ni nič hitrejša od izračuna če ga pretvorim v m/sek.

Sicer pa a si šel že po AC hitrej od 130km/h? Koliko nevarno se ti je zdelo? Poanta mojega nabijanja je bilo tako ali tako mnenje, da so avtomobili mnogo bolj varni, zaradi gneče po AC pa tveganje mnogo večje in doseganje visokih hitrosti veliko težje kot nekoč, ampak a bomo zato znižali max dovoljeno hitrost na AC na 80km/h...sigurno je bolj varno kot 130.

 

hahaha...žongliranje s ciframi, nabijemo povsod sekcijsko meritev, našibamo še 10 provid na AC, znižamo dovoljeno max hitrost na 100km, pa povečamo kazni že za male prekrške. To je žongliranje in kasiranje.

Verjemi, zapisnike bi in boš izpolnjeval, neglede na max dovoljeno hitrost na AC. Ker folk se bo zabijal v prvi megli, v prvem ledu in snegu, ob vsakem zožanju...

Hitrost pretvori v m/s. Toliko metrov prevoziš, brez, da bi karkoli naredil. Bo šlo sedaj?

Še vedno nisi razložil, kako poskuša država kasirati na račun varnosti. Ker, če ne storiš prekršek, ne moreš biti kaznovan. 

pred 47 minutami, ftp pravi:

Kakorkoli, trenutno so telefoni večji problem kot hitrost. Kaj se na tem dela? Nič?

Namesto, da pišeš nekaj, o čemer nimaš pojma, raje začni pri sebi in ne uporabljaj telefon med vožnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, sesir pravi:

Kak vzames....zato logicno,da so omejitve za vse enake!

Ker recmo pri 100kh un z porshejem četudi ima v sanjah tak avto in slabsi reakciski cas kot stricek v starem vw polo...vseeno se on ustavi v 30m stricek pa v okoli 60m s tem,da ima on prave gume,bremze....stric pa toliko,da je tehnicno ispraven...

Reakcijski čas pozabljaš in s tem povezano reakcijsko pot. Se ti ne da tega dopovedati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Hitrost pretvori v m/s. Toliko metrov prevoziš, brez, da bi karkoli naredil. Bo šlo sedaj?

Še vedno nisi razložil, kako poskuša država kasirati na račun varnosti. Ker, če ne storiš prekršek, ne moreš biti kaznovan. 

 

1. da, toliko prevoziš brez da bi kaj naredil, rešitev: premikanje je nevarno, ostan doma

2. velika je razlika med logičnimi in nelogičnimi omejitvami, ter višino kazni. Povečajmo omejitve na AC, pa ne bo nihče prekrškov delal in še vedno bo enako nesreč, aja, pozabil....finančnega priliva ne bo za državo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

1. da, toliko prevoziš brez da bi kaj naredil, rešitev: premikanje je nevarno, ostan doma

2. velika je razlika med logičnimi in nelogičnimi omejitvami, ter višino kazni. Povečajmo omejitve na AC, pa ne bo nihče prekrškov delal in še vedno bo enako nesreč, aja, pozabil....finančnega priliva ne bo za državo :P

 

Ne zmoreš pojasniti, kajne. Je veliko lažje nabijati in krvi željne bralce hraniti s parolami. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Ne zmoreš pojasniti, kajne. Je veliko lažje nabijati in krvi željne bralce hraniti s parolami. 

pojasnil za tiste, ki razumejo, za tiste ki nočejo bodo pa pisali parole naprej.

sicer pa pojdiva konkretno, koliko misliš da bi se stane na naših AC spremenilo, če bi omejitev hitrosti povišali na 150, tam kjer je recimo možno?

Kaj misliš da se bi spremenilo, če bi na sedaj hitri cesti H4 povišali max dovoljeno hitrost na 130km/h? Nič, saj je sedaj tako večina vozi. Ali bo H4 hitra ali AC (in s tem omejitev) je vse prepuščeno samo birokratskemu aparatu...še pred kratkim je je bilo polovica AC, sedaj je pa HC...a boš rekel da nakladam?

Če misliš, da so to parole za hranjenje občinstva, potem je brezveze karkoli pisati, navsezadnje ima birokrat vedno prav, mar ne.

In če narod spoštuje predpisane omejitve, še ne pomeni, da verjame vanje, ampak se boji sankcij.

in še enkrat, o tem sem pisal:

Sicer pa a si šel že po AC hitrej od 130km/h? Koliko nevarno se ti je zdelo? Poanta mojega nabijanja je bilo tako ali tako mnenje, da so avtomobili mnogo bolj varni, zaradi gneče po AC pa tveganje mnogo večje in doseganje visokih hitrosti veliko težje kot nekoč, ampak a bomo zato znižali max dovoljeno hitrost na AC na 80km/h...sigurno je bolj varno kot 130.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

pojasnil za tiste, ki razumejo, za tiste ki nočejo bodo pa pisali parole naprej.

sicer pa pojdiva konkretno, koliko misliš da bi se stane na naših AC spremenilo, če bi omejitev hitrosti povišali na 150, tam kjer je recimo možno?

Kaj misliš da se bi spremenilo, če bi na sedaj hitri cesti H4 povišali max dovoljeno hitrost na 130km/h? Nič, saj je sedaj tako večina vozi. Ali bo H4 hitra ali AC (in s tem omejitev) je vse prepuščeno samo birokratskemu aparatu...še pred kratkim je je bilo polovica AC, sedaj je pa HC...a boš rekel da nakladam?

Če misliš, da so to parole za hranjenje občinstva, potem je brezveze karkoli pisati, navsezadnje ima birokrat vedno prav, mar ne.

In če narod spoštuje predpisane omejitve, še ne pomeni, da verjame vanje, ampak se boji sankcij.

in še enkrat, o tem sem pisal:

Sicer pa a si šel že po AC hitrej od 130km/h? Koliko nevarno se ti je zdelo? Poanta mojega nabijanja je bilo tako ali tako mnenje, da so avtomobili mnogo bolj varni, zaradi gneče po AC pa tveganje mnogo večje in doseganje visokih hitrosti veliko težje kot nekoč, ampak a bomo zato znižali max dovoljeno hitrost na AC na 80km/h...sigurno je bolj varno kot 130.

Ne bluzi in ne zavajaj. Kajti, ti trdiš, da država z izgovorom na varnost kasira. Tvoje besede; Da ne govorimo o državi, ki z izgovorom varnosti poskuša samo čimveč skasirati.

Razloži, kako država kasira. 

Tiste tvoje solate sploh ne bom komentiral, ker ni tega vredna, saj do sedaj nisi bil sposoben razložiti nekaj enostavnega in na tvojem zeljniku zraslega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, sesir pravi:

Pusti snecerja ko je pameten in se zaveda svoje nesposobnosti in se vozi 58kmh pa se takrat smo videli na posnetku,da je nevaren in ogroza udelezence v prometu!

@sesir, daj prosim ne nakladaj in ne lepi etiket o hitrosti in kvaliteti vožnje citiranega soforumaša. In ne delaj prehitrih zaključkov iz gledanja njegovih posnetkov. Pa če si boš kakšno svoje mnenje o njem zadržal zase, tudi ne bo nobene škode...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Namesto, da pišeš nekaj, o čemer nimaš pojma, raje začni pri sebi in ne uporabljaj telefon med vožnjo.

Saj,...važno da imate vi pojma - se vidi. Pa tudi delate s prilagojeno hitrostjo in prilagajate z veliko varnostno razdaljo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, ftp pravi:

Saj,...važno da imate vi pojma - se vidi. Pa tudi delate s prilagojeno hitrostjo in prilagajate z veliko varnostno razdaljo.

Si spet pokazal, koliko veš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dons sm biu prilagojen :jezik:

merl so že na Tivolski ... in smo si pomahali ... pol je blo pa kr nekaj notranjih organou po cesti ... lovil neprilagojene :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!