Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 2 urami, Ragezor pravi:

 

Glava je zgleda dizajnirana napačno in ni poravnana oz v liniji...pffffff

Hm izgleda, da imajo več kalupov za vlivanje glave in je zato problem samo pri določenem številu motorjev z odmično, katere glave so narejene iz tega falš kalupa...

Uf tale posnetek je pa kot bi šel v cold plunge, tko me je ohladil nakup, ker tole je pa potem en velik loto na kaj trefneš

 

Hvala za posnetek Ragezor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa kupiš takega z veliko km, kateri je imel 1x ali 2x že narejeno kontrolo pa si ziher, da nima tega problema. :D Kot je napisal Dami, kontrola pri 60k km brez problema, ventili še vedno v tovarniških tolerancah. Se pravi brez potrebe po nastavljanju. Pri 70k km zadeva se vedno veselo funkcionira.

 

Lp,Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker nekoliko sledim ktm, je največ problemov z okvarami na 790/890. In to je govora o "cam shaftu".

Izredno malo ali skoraj nič sem do sedaj zasledil o Lc8 1290 agregatih, ki so na trgu že lepo število let.

Vem pa da se kak agregat pokvari pri vsaki blagovni znamki (v google vpišeš failed in dodaš blagovno znamko, pa se hitro vidi rezultat), v večini pa gre za mogoče nesrečen slučaj , slab material ali zlorabo motorja.

 

pred 3 urami, Hytech pravi:

Jaz te čist razumem, ampak jaz ne kupujem motorja novega,(čeprav bi si ga lahko ampak so mi precenjeni s temi bednimi podražitvami,ki jih umetno delajo), rabljenega, pa vsi so iz garancije,ker gledam 16-19letnik sdgt..Čeprav iščem z zelo nizko kilometrino možno,ker bi tokrat kupil nekaj za dlje časa, zato me mislim,da upravičeno zelo skrbi,ker prvič nisem une sorte bmk bo kar bo če bo,ker se preveč zavedam kaj VSE potegne za sabo če pride sploh do kakšne takšne okvare kot je ta iz posnetka o katerem sem govoril,ker imam fuull preveč ljubiteljski odnos do avtov in motorjev..

Lahko pa doniraš razliko do novega pa vzamem novega rade volje, pa naj razfuka kar je za razfukat,ko ga zrihtajo pa dobiš kak điro,da vidiš če dela vse bp :D  :P

doniral ne bom :P, dam pa zastonj nasvet: ogni se takim modelom, ki te spravljajo v strah. Tudi če se ne bo nič pokvarilo, boš mel slab občutek in samo čakal, kdaj se bo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM to so od nekdaj race mašine...po vsaki dirki zamenjajo mašino in je spet top (karikiram). Kakšnega slovesa o vzdržljivosti KTM-a se ne spomnim...😕

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

KTM to so od nekdaj race mašine...po vsaki dirki zamenjajo mašino in je spet top (karikiram). Kakšnega slovesa o vzdržljivosti KTM-a se ne spomnim...😕

res je, ktmji sam crkujejo :P

lej, vsaj model navedi, pa kako znano dejstvo, ker drugače je tvoja izjava smešna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!