Ni3ous Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 A v tejle temi se kej dogaja, kolk je tle lastnikov? Js se počasi selim iz KTM 990 Adventure teme semle, upam da je tut tle kaj aktivistov, da si bomo kaj izmenjevali izkušnje. A kdo pozna kako stran, kjer se da nabavljat kake dodatke? Js poznam tole stran, imajo kar nekaj robe, vendar preden začnem spet zapravljat preverjam, da nisem spregledal kake boljše ali ugodnejše robe... http://www.off-the-road.de/xt660_tenere_ersatzteile_parts.html?&L=1
Electric Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Naj ti bo ker si bivši lastnik najboljšega motorja na svetu. Najboljša stran kar se tiče minutn pokera je http://www.xt660.com/site/ Na off the road pa maš vse na voljo za kupit. ĐAmaha mora slej ko prej zdledati v tem stilu, če želiš da se kam skupaj peljemo Primerjava s prejšnim motorjem pa je kot bi se vozil brez ene svečke oz celindra, pa z resno razjebanim vzmetenjem, višina pa kg pa so nekje tu :naughty: Malo se zezam, spoštujemo tvojo odločotev, z temtijem sva že kr nekaj stvari študirala o mopedu, dejansko je na tej priloženi sliki že super motor.
Ni3ous Objavljeno Marec 10, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 JA kr lepa je tale, no nekaj sem že naročil kar tale na sliki nima Front high fender Lepo za videt pa konec težav z blatom. Kaj hitro bo gor tut Scottoiler in grelne ročke. Modifikacije pa vsekakor sledijo, čeprav najbrž ne bom rabil WP vzmetenje. Res da ima KTM hujše performanse vendar dvomim da so običajno izkoristljivi v praksi, tko da se ne bojim po kakih gozdnh vlakah ipd dohajat KTMa.
Electric Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 JA kr lepa je tale, no nekaj sem že naročil kar tale na sliki nima Front high fender Lepo za videt pa konec težav z blatom. Kaj hitro bo gor tut Scottoiler in grelne ročke. Modifikacije pa vsekakor sledijo, čeprav najbrž ne bom rabil WP vzmetenje. Res da ima KTM hujše performanse vendar dvomim da so običajno izkoristljivi v praksi, tko da se ne bojim po kakih gozdnh vlakah ipd dohajat KTMa. Moped že doma? Kaj si vzel? acerbisov supermoto blatnik? Baje je dobro menjat ror, nardit 2v1 (uf to bi jaz na moji kravici tudi) oz dol vrečt škatlo izpušno in zamenjat zračni filter, naj bi zadihala s polnimi pljuči. Vsaj zame eden bolj zanimivih motorjev v enduro klasi, predvsem uporaben, škoda da ni malo lažja tam v rangu ktm 640 advenčerja, pa bi se že vozil z njo. Stroškovno primerjat pa se mi zdi skoraj brez veze, me pa prav zanima kakšno porabo goriva boš imel. Srečno vožnjo in naj ti služi , kaj veš mogoče pa celo kdaj v istem "lastniškem klubu"
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Motor dobim v ponedeljek, ker sem kupil modre barve, ki ni bil na zalogi. Blatnik sem naročil tule: http://www.off-the-road.de/xt660_tenere_ersatzteile_parts.html?&L=1 Naj bi bilo priloženo vse potrebno. Bomo videli. Imam pa v planu tut "predihat" mašino, da bo vsaj ropotalo če že ne leti nevem kaj. No ja pa pri bogih 47 konjih se bo vsak dodaten konjič poznal. Verjetno bo gor nataknjen Leovince, pa še prišparal bom 2 kg na masi. Če pa se bom odločil za 2v1 prišparam 4 kg in pridobim 3 KM in 4 Nm. Z nekaj manjših popravkov menim da je tole trenutno najprimernejša prava endura s katero se še vedno da resno potovat. Glede porabe verjamem da bo brez težav pod 5 L.
kađiva Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 no super tole je pa idealno, da slišim mnenje bivšega KTM voznika, ki bo vozil Yamaho tud jaz imam namen kupit enduro in nisem najbolj odločen kaj vzeti,... KTM 950 ali 990 je sicer zelo lep in verjamem da tud dober motor,...po drugi strani je pa tale Yamahca še lepša in za ceno zelo rabljenega KTMa dobiš novo Tenere, pa še brez zamere ta 660 agregat se mi zdi, da bo delal dolgo časa brez večje okvare in še pocen je za popravljat. Tole nemško stran sem že celo pregledal in res obstaja ful opreme in možnosti nadgradnje osnovne Tenere. Samo v dvomih sem pa glede moči tele Yamahce a bo to peljalo mene+dva polna ALU kufra in sopotnico? Mislim, da z velikimi napori...pa tud probat bi jo moral, samo baje da testne Yamahe v SLO ni :trance_33_sleep:
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Najprej ga moram utekati 1000 km, tko da upam da se čimrej sneg stopi. Nato nataknem kramparce in se zaženem čez drn in strn, potem bom pa lahko dal neko realno primerjalno oceno. Res da Tenere nima nevem kaj konjjev, vendar je enocilindraš in je kar razlika v praksi glede na podatke. Za teren dovolj moči, za izživljanje nikoli preveč. Vedet je treba kak slog vožnje boš fural, če boš delal veliko km, ter veliko večino na asfaltu in le tu in tam kak utrjen makadam, potem morda Tenerejka ni najboljša izbira, sploh pri vožnji v dvoje in naložen. Tu je potem v ospredju KTM 990, vendar je cena motorja, stroški vzdrževanja, poraba goriva in tudi olja pol manjša pri Tenerejki. No za olje pri Tenerejki berem da ga sloh ne pije, pri KTM ti pa že na pooblaščenem servisu povedo, da je par deci olja na 1000 kilometrov normalna poraba. Bomo videli v praksi čez nekaj tednov Testne tut jaz nisem dobil. Če imaš resen inters za nakup, se lahko zmenimo za kak krog, tistih 47 konjev se ne bojim, da jih ti ne bi ukrotil. Ima kdo kak predlog kako narediti začasno/enostavno blokado, da ne bom pretiraval s plinom pri utekanju motorja?
Cartman Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Ima kdo kak predlog kako narediti začasno/enostavno blokado, da ne bom pretiraval s plinom pri utekanju motorja? jaz teoretiziram, če moji dam VTR, ji bi za začetek dal podalšano zajlo za gas, (na dolgem mostu jo mojster nardi za par € ) da ne odpre do konca, oziroma, bom podložil ročko za gas, da nebo imela polnega hoda.
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Zajle pa res ne bom menjal, sem pa našel tole in je videti smiselno: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Verjetno bom ubral srednjo pot in vozil kot vozim nasploh.
Hytech Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Ma ja lepo normalno se vozi,ne gnat v rdeče polje in si lahko miren,nebo nič motorju
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 (popravljeno) Ne skrbi me da bi kaj crknilo, vendar pri osnovnih 47 KM, ki jih motor ima me vsekakor zanima vse da jih tut obdržim ali pa celo okrepim. Popravljeno Marec 11, 2010. Popravil Ni3ous
franc Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Saj 47 KM ni tako malo, za dirkanje in visoke hitrosti po avtocesti ravno ni, ostalo pa se čisto lepo pelješ (moj Ktm ima na "soft" program nekje med 30 in 45 KM, kot so nekateri dali meriti, pa je vse razen prehitevanj pri 100km/h+, dokaj normalno v primerjavi s "polnimi" 62 KM na "normalnem" programu), verjetno pa boš moral več prestavljati, tudi to pa ima nek svoj užitek. lp Franc
THOMPSON Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Lani so imeli testnega v Labi. Do sedaj sem s svojim naredil 200km in do sedaj razen višine sedeža nimam slabe besede. Za normalno uporabo je celo moči dovolj.
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 (popravljeno) Franc se strinjam in tudi to je dovolj za svoj namen. Je pa res da sem imel v preteklosti med njimi tut nekaj zverin (Suzuki Bandit 1200, Honda XX 1000, KTM 990) in se človek navadi da ima pretirano zalogo moči in se je včasih lušno izživljat. Ampak ni sile, če ne bi menil da je toliko konjev dovolj potem ga ne bi vzel. Kakega konjiča več pa se seveda ne bi branil. 223223 kaj te moti da je previsok al prenizek in si pokrčen? Meni je ta višina ok, saj je boljša oddaljenost od tal, za doseganje tal se pa ne zmenim, saj je motor za vozit in ne stat. Vozimo se 99% v primerjavi s časom ko smo na mestu zato se jaz ne oziram kaj dosti koliko dosežem do tal ko stojim. Ti maš tut plavega, a leti kaj bolj od ta belga? Popravljeno Marec 11, 2010. Popravil Ni3ous
THOMPSON Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Visok mi je ko stojim na mestu. Drugače je OK.
iced Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 pri osnovnih 47 KM, ki jih motor ima me vsekakor zanima vse da jih tut obdržim ali pa celo okrepim. Jaz menim, da je to več kot dovolj moči za ta motor (in še kater drug) oz. njegov namen (drugače je, če se vozita 2). Vsi nekaj pretiravamo pa hočemo več konjev pol pa še boljši avto, hišo z bazenom... Uglavnem neverending story. Mene ta motor tako matra, za pop****it vendar bi želel, da ima (preklopljivi) ABS. Vse ostalo mi je TOP na tem motorju. suhi 1
MiNa Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 V preteklosti sem vozil dve starejši sestri omenjene mašince, če malo pobrskate boste že našli. OK, da bo lažje tukaj nekaj o tem. Tudi jaz resno raznišljam o nakupu prenovljene in pomlajene Yame. Posebej, ko sem prebral potopis hrvaškega popotnika (zelo mlad fant), ki je lani prekrožil zemljo v smeri proti zahodu. Moči kot pišete za družbo kakšnim divjim motoristom res nima, je pa povsem dovolj za pot, kjer se najde tudi kakšno slabo cesto ali pa celo brezpotje. Slike črne (l.95) in zelene (l.97) oboje še s klasiko. Ni še blo digitalcev.
diskow Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Nitrous! Cestitam za nakup! Mislim da bos zelo zadovoljen. ce si hendlal zelo dobro svojega KTM a, ti bo tole mala malca in igraca. Uzival bos neskoncno povsod... Sploh sedaj ko vem da te teren in brezpotja zelo zanimajo. Seveda ti pa predlagam dvoje (menjava amortizerja in mogoce spredaj vsaj progressivne fedre) Mogoce se pa motim in je stock ok... (glede enduromanie se ti opravicujem, ker se nisem uspel kontaktirati - ker dejansko nimam casa tu, ti sporocim)
Ni3ous Objavljeno Marec 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Oj, si se le javil iz velike dežele ! Glede vzmetenja bo čas in praksa na terenu pokazala kake so zares potrebe... Zdej imam še primernejši motor za enduromanio tko da sem še vedno v igri. Do odhoda bo pa že spimpana in ready to go.
THOMPSON Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Malo off.... ...a nebi bilo fino, če bi se spomladi dobili lastniki Tanovih Tenerejk. Recimo v okviru že najavljenih enduro voženj. Me res zanima, če nas je v SLO več kot za prste dveh rok.
Ni3ous Objavljeno Marec 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Se mi zdi da nas je zelo malo. Pozna se da je ta motor šele par let na trgu, nekoliko je specifičen in zato tudi še ni toliko lastnikov. Js se bom kar udeleževal teh enduro srečanj kolikor bo čas dopuščal. Tale je tut lepa, predvsem se mi dopade plata motorja, nisem še zasledil take v prodaji (okrogle luknje). Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil Ni3ous
Electric Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Ni3ous komaj čakam da poročaš kako se obnese 660 tenere. Vzmetenje so upgrejdali z progresivnimi vzmetmi spredaj, naj bi se kar poznalo, je že kar velika izbira dodatnih kosov opreme predvsem pa predelav. Sam sem samo sedel na njej pa nisme mogel verjet da je tako visoka, sploh zadnji del sedeža me je mučil se ne moreš viziti gor in dol, ampak se da hitro popravit pri kakemu mojstru. Drugače pa je čisto serijska na oko zelo všečna, edino ščitnike za roke zmontirat, pa kake terenu bolj rpimerne gume pa gasaaaaaaaaa
kađiva Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Sedeže se men zdi tale najboljši A te progresivne vzmeti spredaj imajo vse al samo od letos dalje?
Ni3ous Objavljeno Marec 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Electric nisem ziher kako misliš, da naj bi vse tanove Tenerejke imele progresivno vzmetenje ali le npr 2009 ali 2010? Ker danes ne moreš vedet kateri letnik izdelave je motor v resnici. Saj vsepovsod piše 2010, pa četudi je bil narejen 2008.
Electric Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Electric nisem ziher kako misliš, da naj bi vse tanove Tenerejke imele progresivno vzmetenje ali le npr 2009 ali 2010? Ker danes ne moreš vedet kateri letnik izdelave je motor v resnici. Saj vsepovsod piše 2010, pa četudi je bil narejen 2008. Se opravičujem če sem naredil zmedo, ampak pisal sem o predelavah od uporabnikov, ne od tovarne. Koliko sem spremljal zadeve bi naj na f800gs zamenjali vzmeti , za xt660z pa ali nisem zasledil ali pa se ne spomnim. Vsekakor pa koliko sem gledal ni nek velik strošek, res pa da je odvisno od lastnika kaj želi. Fajn šraufajte dokler ne bodo pogoji za vožnjo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se