iced Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Zanimivo, Yamaha za naslednje leto pripravlja tenere z ABS-om. :notworthy: http://www.yamaha-mo...tenere-abs.aspx upam, da bo le-ta izklopljiv. Od sedanjega modela se razlikuje tudi po višini sedeža (je nižja) in še nekaj zadev. Skratka, meni se lušta enocilindraš in zgleda da bom moral na eno testno vožnjo oz. dve... Tudi novi bmw g650gs me zanima kako se bo obnesel :naughty: LP
Ni3ous Objavljeno November 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2010 Jaz sem se pa danes s temle poigral... Vsaka Tenerejka prav značilno poka iz rora pri popuščanju plina. Ker je enocilindraš je to pokanje še bolj pogosto. Jaz pa sem pred kratkim namontiral še bolj odpr lonec in je motor čist preglasen, opažal sem da že plašim s pokanjem konje, krave ki se pasejo ob potkah. Verjetno tut gozdim živalim ne prija, ko se ganjam po vlakah, pa je blo fer da nekaj ukrepam. Tako sem danes snel tank, za dostop do airboxa, snel cevko, ki regulira indukcijo zraka - AIS (air induction system, če se ne motim en gadget ki ima nekaj vpliva na eko standarde) in vanjo vstavil čep (vijak), tako sem zamašil omejen regulator in uspešno ustavil pokanje iz izpušnega "piskra". Ko me bo lušt vstavim še eno blokado v lonec inse tako malo oddolžim gozdnim živalim, ki me prenašajo. Slika prikazuje kaj sem naredil. Ko sem imel že vse razdrto in dostopno, sem še generalno očistil vse nedostopne dele okoli agregata in se sedaj vse lepo sveti. A.I.S. Block.bmp
creatin Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Samo en komentar na celotno temo - sem se popolnoma zastrupil s temi endurami, za kar je v večini kriva ravno ta tema in plan je, da v par letih kupim še eno tako igračo. No, vsekakor jo bom, dilema je samo ali se mi splača imeti 2 motorja (ekonomsko nikakor ne), nakeda sem vzel z namenom, da ga držim dokler ne razpade oz. gre na pol. Temo spremljam z zanimanjem, je uporabna in poučna. Tale tenerejka mi je zelo všeč in ciljam na kakšno rabljeno čez kakšni 2 leti.
Ni3ous Objavljeno November 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2010 (popravljeno) Danes sem svoj višek časa porabil za nekaj manj moških opravil, ampak sem užival, pa še nekaj koristnega sem naredil, ahhh pa še pršparal nekaj denarja. Se mi zdi uporabno tudi še za koga drugega, pa bom opisal, morda pa še komu prav pride... Torej iskal sem, nek "žok" - etui iz blaga, ki ga razviješ in not v predalčke lepo zložiš orodje, ki ga vozim s sabo na motorju. Orodja ni mal in ker dost enduriram po odročnem terenu je dobro imet osnovno orodje s sabo, nikol ne veš kdaj lahko kaj prav pride. Do sedaj sem imel orodje nametano v eni torbici, vendar je med vožnjo vse rožljalo in se orodje obtolče, pa ni kul. Poleg tega je tisto kar iščeč vedno na dnu in komaj najdeš. Sedaj bodo zadeve organizirano zložene. Tako sem hotel tak zložljiv etui kupt v kaki tehnični trgovini, vendar v vseh bavbavhausih, merkurjih in Obijih nism najdu kar sem iskal. Tako se mi je posvetilo da bo najbolje da si kar sam naredim kar rabim, pa še po meri bo narejeno. danes ima vsak doma cel kup starih viška torbic, nahrbtnikov itd... material je taprav, pa še kak žepek se da uporabit mimogrede... Ker ravno nabavljamo TOOL TUBE sem planiral da bo vse skupaj napolnjeno z orodjem potem tut pasalo v tool tube, pa sem moral pazit da vse spravim v dimenzije 27x8 cm. Tole je orodje ki ga običajno vozim s sabo Ena torbica z trpežnim in ne predebelim pklatnom, da ne jemlje preveč dragocenega placa... Mal rezanja... Pa še mal šivanja... kaj je-pa kaj če šivam, pa še užival sem Je blo prou smešn, fotr je medtem še nekaj raztresel po tleh in sem se režal situaciji... če bi nekdo pršel na obisk, bi sam debelo gledal kak režim je to pr bajt, fotr mora pometat, sin pa šivat :wacko: No ratal je bolje kot sem pričakoval z mojo prvo izkušnjo s šivalnim strojem, ampak cvirn napelat je pa cela znanost, če to prvič delaš. En Tool TUBE bo poln, v drugega bom dal pa za kar je tule zmanjkal placa za kladivo in tekoče železo, pa še eno vlečno vrv dodam, pa še kaj se bo našlo, ker bo glih plac... Popravljeno November 13, 2010. Popravil Ni3ous ataIBA in Janezs 2
diskow Objavljeno November 13, 2010 Opozori Objavljeno November 13, 2010 Danes sem svoj višek časa porabil za nekaj manj moških opravil, ampak sem užival, pa še nekaj koristnega sem naredil, ahhh pa še pršparal nekaj denarja. Se mi zdi uporabno tudi še za koga drugega, pa bom opisal, morda pa še komu prav pride... Super si tole naredu!!! D best je torbica!!
franc Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Mama te bo za ušesa (če boš pokvaril šivani stroj). Torbica je pa "profi" izdelek . lp Franc
Ni3ous Objavljeno November 17, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2010 Mama te bo za ušesa (če boš pokvaril šivani stroj). Torbica je pa "profi" izdelek . lp Franc He, he. Hej lastniki tenerejk... ima kdo namontirane nosilce bočnih kovčkov? Bi prosil, če lahko kdo malo detajlno poslika mesta pritrditve, pa kako dimenzijo pripiše, lahko pa pridem pogledat in prerišem/poslikam sam, ker se bom lotil izdelave v delavnici. Da ne odkrivam tople vode, bi bilo lažje če vidim kako to izdelajo proizvajalci.
THOMPSON Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Ja, jaz mam originalne gor. Pridi na :beer1: pa poslikaj! lp andrej
Ni3ous Objavljeno November 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 25, 2010 Ja, jaz mam originalne gor. Pridi na :beer1: pa poslikaj! lp andrej Pridem -- Te dni se ukvarjam še z nečim, kar bi znalo zanimat še kakega Tenereljubca... Gre za modifikacijo s katero si lahko poljubno naravnamo zmes goriva preko celotnega območja vrtljajev, z regulacijo senzorja za temperaturo zraka, tako se "prevara" ECU, da "misli", da je zrak hladnejši, kot v resnici je, zato pride do bogatejše zmesi. Nastavitev pride preko potencimetra, vse na enem gumbu. Skoraj bi lahko rekli da je to en doma narejen enostavneši Power Comander. V praksi naj bi se poznalo na bolj gladkem teku motorja med vožnjo tudi v nizkih obratih (lastniki enocilindražev vedo o čem govorim), ter nekaj več moči v srednjem območju vrtljajev. Dodatno bom še nataknil DNA Stage 1, izpuh je že zamenjan in sem s tem pridobil moč v nižjih vrtljajih...in vse skupaj bi moralo še dodatno izboljšati tek in nekoliko moč motorja. ... Bomo videli... če je kaj na tem... V prvi fazi sem izdelal enoto za regulacijo, ko bo čas jo še namestim na motor... Uporabil sem par žic, vužirke, potencimeter z upornostjo 10 K ohm, box, ki ga je možno vodno zatesniti... Še par fotk, sicer z mobije slikano, tko de mal megleno vse skup, pa ok. Ko inštaliram, bom reportiral ali sem pametno naložil čas, ali bi blo boljš, da sem teh 15€, kolikor je stal material - porabil za pir. logarr in sayo 2
LooLekSLO Objavljeno November 25, 2010 Opozori Objavljeno November 25, 2010 Te dni se ukvarjam še z nečim, kar bi znalo zanimat še kakega Tenereljubca... Gre za modifikacijo s katero si lahko poljubno naravnamo zmes goriva preko celotnega območja vrtljajev, z regulacijo senzorja za temperaturo zraka, tako se "prevara" ECU, da "misli", da je zrak hladnejši, kot v resnici je, zato pride do bogatejše zmesi. Ko inštaliram, bom reportiral ali sem pametno naložil čas, ali bi blo boljš, da sem teh 15€, kolikor je stal material - porabil za pir. To bi najbrž delalo tudi na XT660R?
logarr Objavljeno November 25, 2010 Opozori Objavljeno November 25, 2010 Dela tudi na xtjki ja: http://www.xt660.com/site/node/53
Ni3ous Objavljeno November 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 25, 2010 Menda tudi, le rezistor je drugačen, mislim da 1 k ohm.
creatin Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Za vse, ki menijo, da bi bil motor prešvoh - Moja povezava Jaz sem popolnoma navdušen nad vsem prebranim po forumih in če bodo cene rabljenih ugodne, ga nabavim za moje offroad potrebe. Mogoče kdo ve koliko jih je bilo prodanih v Slo ?
suhi Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) SLIKA Ko bi mene pa lubico sliku kaj kmalu (no leto bo hit okol a ne) Traxi so gor, sprednji blatnik je na pravi višini, barva je kr taprava, handguards so tud ustrezni že montirani...njamsi! Šment še vedno ostaja, da težko gor splezam. Sm se kr namuču spet dol na EICMI, k sm hotu mal obudit občutek na tem storju, tak da bo res morda treba nekaj cm znižat, a to ja najmanjši problem. Še bojo lepi cajti ne de Jz vem da je blo "ta velkih" tenerejk prodanih 5, za ta male pa pojma nimam, sam kej dost več zihr ne. ajd Popravljeno December 5, 2010. Popravil suhi
Ni3ous Objavljeno December 18, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 18, 2010 Kot rečeno, ker so original nosilci in kufri cca 600€ in naprej. Sem hotel kupit kake givi nosilce in neke aftermarket kufre. Vendar so givi nosilci s popustom za moj motor 130€ + kufri... :blink: saj ne da ne bi premogel tisti denar, ampak če pomisliš koliko stane material kot surovina in da delo v serijski proizvodnji ne stane veliko, potem veš da so tle marže nabite do neba. Pa sem našel poceni in najboljšo varianto zame... Na netu sem poiskal najcenejše rabljene nosilce od bilokaterega motorja (givi ali kappa) kot osnova okvirja, krivine, za vpetje, drugo sem rekel bom pa že predelal. Tako sem našel od TDMke nosilce, za katere sem dal 20€ Mal sem jih razrezal, da sem dobil ven le okvir za vpetje... Ker sem delal sam, sem si pomagal z selotejpom in kartonom, da sem poiskal željeni položaj nosilcev, potem pa napeljat cevno oporo, mal poheftat... Za 4,5€ sem dobil še 3 metre cevi v metalki, katere sem uporabil za izdelavo opore okvirja, vse cevi sem čimbolje na oval prilagodil cevem-lepše kot se prilega, lepši bo potem tut var. Samo mal poheftano je zgledalo takole... Na levi strani je blo simpl... težje je potem na drugi strani naredit identično prezrcaljen izdelek... Potem sem dal nosilce še speskat in s temeljno prebarvat, pa so majstri ponesreči prebarval še na rumeno.. Nič zato, sem potem s hitrosušečo črno sijajno še 3x pihnil, da je ja vornk pobarvano. Sedaj imam enojni lonec in je ostalo na drugi strani dovolj prostora, zato sem ob izdelavi predvidel še na prostor/nosilce, za pritrditev Tool Tube-a. se je dobro zlaufalo za namestitev 2 torpeda. Večji in manjši, kamor spravim vse kar rabim, pa še nekaj prostora je ostalo. Tako da imam za morebitna dolga potovanja dovolj prostora še za set za krpanje pnevmatik in pumpo, ter montirače. Na koncu se mi zdi da niti ni tako slabo izpadlo, cevi so iz debelješih sten kot sicer kak givi ipd, tako da so ti nosilci še močnejši. Najboljše od vsega pa je da me vse skupaj s stroški barve, vijakov in drugi potrošni material ni stalo več kot 40€! Na tej strani dvojna tuba za orodje Ice, suhi in Janezs 3
THOMPSON Objavljeno December 18, 2010 Opozori Objavljeno December 18, 2010 Dobro zgleda, predvsem pa bolj robustno kot originalni.
BRANE Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 (popravljeno) Ni3ous, ti boš prej al slej pristal na WR-ki, sicer pa svaka čast. Popravljeno December 19, 2010. Popravil BRANE
suhi Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Čudovito Kdaj bojo pa kufri? ajd
Ni3ous Objavljeno December 20, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2010 (popravljeno) Čudovito Kdaj bojo pa kufri? ajd Hja za kufre se še nisem čist odločil kako in kaj bi naredil... samoizdelava ne bo tko simmpl, sem ta vikend probaval varit alu pločevino med 1,5 in 2 mm debeline z invertorskim... sej držalo bi že, ampak estetika bi bla pa grozna, tko da to odpade. MAh imam še do pomladi čas, da rešim še kufre. Če ne bodo pa že še mehke torbe dobre za nekaj časa. Sem ta vikend porihal še lonec do konca. Ker je bil preglasen tale home made akrapovič, sem dodal še 2 blokade v lonec in sendvič mrežico, ter vročinsko odporno polnjenje, kot ga imajo pr akrapotih. Sendvič mrežica je dobra, da malo blaži sunke plinov (enocilindraš še posebej seka), ki navadno volno stlačijo/zrinejo v en kot in ne opravlja več funkcije. Notranjost perforirane cevi v sredini lonca, vidi se blokade: Čez perforirano cev sem dal tole sendvič mrežico Da je zgledalo takole Na koncu pa še negorljivo volno, za boljši ton in manj decibelov+lonec se manj greje Rezultat: manj plehnat zvok, bolj tih a močnejši-globji zvok, sedaj sem kar zadovoljen z vsem skupaj. Upam, da polnjenje ne bo prehitro zgorelo od strašne moči in neskončne količine nebrzdanih konjev navite Tenerejke Popravljeno December 20, 2010. Popravil Ni3ous Janezs in Tiger 2
simonsi Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 večje luknje v perforirani cevi dajo globji in tišji zvok, da je manj rezek in direkten. samo za info
Ni3ous Objavljeno December 20, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2010 (popravljeno) Hm... na to pa nisem pomislil... je pa slišat logično. Lahko bi probal, samo sem tale lonc že tolkrat raznetal, da me že mal mineva ponovno razdiranje kovic. Tle vse super in enostaven zgleda, ko objavim kaj sem vkup sestavil. Tisto kunštvanje in poraba časa, da se dejansko nekaj skupaj spravi pa je tule nevidno. Tnx za predog/idejo. Popravljeno December 20, 2010. Popravil Ni3ous
LooLekSLO Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 Ko inštaliram, bom reportiral ali sem pametno naložil čas, ali bi blo boljš, da sem teh 15€, kolikor je stal material - porabil za pir. To si že sprobal?
Ni3ous Objavljeno December 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2010 Ne še... čakam na toplejše dni, da bom v praksi potestiral.
franc Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Če se komu da vozit do Duseldorfa: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=646112 lp Franc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se