Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Prazniki so minili, Tenerejka pa je končana in registrirana. Po prvih nekaj na pol deževnih kilometrih so vtisi odlični. Dokler ne poskusiš si ne moreš misliti da je vožnja s 50 konji lahko tako zabavna (tudi po asfaltu). Krampaste gume se odlično peljejo tudi po asfaltu in jih sploh ne moti če je mrzel, moker, slan in posut s peskom, po grdem makadamu in poteh, ki sem jih doslej prevozil le s kolesom pa so sploh odlične. Vsem toplo priporočam progresivne vzmeti Hyperpro, ki za malo denarja naredijo veliko razliko. Serijski amortizerji v originalu dajejo občutek cenenosti, čeprav delujejo, z novimi vzmetmi pa je motor bolj "ta prav". Zabijanja vilic tudi pri vožnji čez velike luknje ni več. Za preizkusiti gretja ročk je bilo pretoplo, motor pa je že dokazal da je odličen za vse letne čase.

post-28414-0-27349200-1325688140_thumb.jpg

post-28414-0-77278700-1325688359_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prazniki so minili, Tenerejka pa je končana in registrirana. Po prvih nekaj na pol deževnih kilometrih so vtisi odlični. Dokler ne poskusiš si ne moreš misliti da je vožnja s 50 konji lahko tako zabavna (tudi po asfaltu). Krampaste gume se odlično peljejo tudi po asfaltu in jih sploh ne moti če je mrzel, moker, slan in posut s peskom, po grdem makadamu in poteh, ki sem jih doslej prevozil le s kolesom pa so sploh odlične. Vsem toplo priporočam progresivne vzmeti Hyperpro, ki za malo denarja naredijo veliko razliko. Serijski amortizerji v originalu dajejo občutek cenenosti, čeprav delujejo, z novimi vzmetmi pa je motor bolj "ta prav". Zabijanja vilic tudi pri vožnji čez velike luknje ni več. Za preizkusiti gretja ročk je bilo pretoplo, motor pa je že dokazal da je odličen za vse letne čase.

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Janez123

Vidim, da si nadvse navdušen nad vzmetjo Hyperpro..

Imaš srečo, da so ti strokovnjaki na Gasilski ul. s specialnim namenskim orodjem v zapleteni enourni operaciji zamenjali vzmet

in ti polepšali praznike :rolleyes:

Želim ti še veliko varnih prevoženih kilometrov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš srečo, da so ti strokovnjaki na Gasilski ul. s specialnim namenskim orodjem v zapleteni enourni operaciji zamenjali vzmet

in ti polepšali praznike :rolleyes:

še enkrat hvala mehanikom !!! V petek popoldne se je zdelo misija nemogoče najti mehanika, ki bi mi namestil vzmet. Nihče več ni delal, ali pa niso imeli specialnega orodja, zato ste mi vi rešili praznike, saj je bil pri sestavljanju ravno zadnji amortizer tisti, ki sem ga moral vgraditi najprej.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka opravlja svoje poslanstvo. Kaj pa vaše ? Jih imate pozimi pod ključem, ali jih vozite naokrog ?

post-28414-0-91523200-1326049032_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasno tole fantje. Lepo se vozite.

V petek je bila jasna in ne premrzla noč, mesec je sijal na polno. Pa je padla ideja za nočno furo.

Bolj lokalno po dolenjski. Smo se vozili ene 5 ur. Prevozili veliko hudih in težkih terenov, kar nekaj ovir, velik je listja po hostah.

Roke so v klance fajn delale, je kr mal musklfibra. Če bo šlo tkole naprej bom v top kondiciji v novo sezono vstopil.

Ko se navadiš na nočne razmere je čist kul in se da fajn vozit, le nove potke se težje odkriva in včasih kako zgreši, ker ni toliko vidljivosti.

Zraven sta bla še 2 z ATV ji in vitlami, tko da smo bli pripravljeni na vse. Tut kak podrt les iz poti odmaknit. :D

Vsekakor za ponovit!

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasno tole fantje. Lepo se vozite.

V petek je bila jasna in ne premrzla noč, mesec je sijal na polno. Pa je padla ideja za nočno furo.

Bolj lokalno po dolenjski. Smo se vozili ene 5 ur. Prevozili veliko hudih in težkih terenov, kar nekaj ovir, velik je listja po hostah.

Roke so v klance fajn delale, je kr mal musklfibra. Če bo šlo tkole naprej bom v top kondiciji v novo sezono vstopil.

Ko se navadiš na nočne razmere je čist kul in se da fajn vozit, le nove potke se težje odkriva in včasih kako zgreši, ker ni toliko vidljivosti.

Zraven sta bla še 2 z ATV ji in vitlami, tko da smo bli pripravljeni na vse. Tut kak podrt les iz poti odmaknit. :D

Vsekakor za ponovit!

Evo še dve fotke...

štart pred sončnim zahodom...

v-zahod.jpg

In zaključek ponoči v kje drugje kot vinskem keudru tam zadaj :P

zakljucek.jpg

Vmes kot vedno nič fotkal, kadar je preveč akcije ...

Fajn je blo ni kej.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je kaj poraba pri tej Yamahi? Vetrna zaščita? Osebno mi je zelo všeč, vendar sem prebral tudi precej kritik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je kaj poraba pri tej Yamahi? Vetrna zaščita? Osebno mi je zelo všeč, vendar sem prebral tudi precej kritik...

S porabo je tkole:

-relacije z mirno vožnjo komot pod 5 litrov

-terensko nažigavanje offroad ne kaj dosti več, vendar nalijem v tank 5 litrov (štartam od doma s prižgano rezervo) in se vozim po terenu offroad 4-5 ur, če vštejem cca 1 uro postankov vmes.

-pameten voznik lahko naredi s tankom (23 L) preko 400 kilometrov na relaciji lagane vožnje po magistralkah

-mi je pa ratalo porabo nabiti na 9,5L ko sem ga pilil polno naložen, s kufri in ostalem po avtocesti iz Splita do Ljubljane v dobrih 4 urah, to je pomoje maximalna poraba

Vetrna zaščita me je sprva motila, potem sem povišal krmilo za 3 cm in zamenjal ogledala in ne vem ali je zato bolje, ker je sedaj drug položaj rok in ogledal in da morda veter drugače kroži, da ni toliko turbulenc, ali pa sem se preprosto navadil, v glavnem mene veter ne moti in nimam nobenih težav s tem. Če pa to je za koga problem, pa obstaja kar nekaj enostavnih in ne predragih rešitev za reševanje vetrne zaščite (krajšanje vizirja, podaljški, "spojlerji" potem se še odspodaj pri maski da nekoliko zapreti in zmanjšati pretok zraka...)

Napiši za katere kritike si slišal, ker bi jih za vsak motor lahko našel precej.

Tu pa lahko skupaj obdelamo katere so resnične in katere pretirane. V smislu: enemu v npr. Angliji je slučajno nekaj crknilo in sedaj se govori, da je to bolezen pri tem motorju.

Vem da je serijsko crkoval regulator napetosti, pa še to le pri prvi seriji 2008 in še te so menjali garancijsko, ker če je crknil regulator je crknil kmal, ali pa sploh ne crkne.

Zanič izdelave je gumi zglob zobnika, ampak to se poceni reši, aftermarket stane 25€.

Motijo me tudi žmigavci, ki nimajo dihtunge na stekelcih in pride umazanija in vlaga na parabole in zgleda grdo.

Prednost pa je v tem, da niso 100% fiksni in se snamejo gumijasti nosilci namesto zlomijo, tako da je to velik plus.Samo natakneš nazaj in je ok.

Meni so garancijsko zamenjali še števce, ker je prišla vlaga noter, ampak to krivim bolj sebe kot tovarno, ker sem veliko pral z visokim pritiskom, potem pa še mal preveč spihoval vodo po pranju z visokim pritiskom (kompresor) zraka, ker je pač lažje in hitreje, kot ga po pranju pucat s krpo.

Garancijsko so mi menjali še pesto zobnika, ravno ker je gumi zglob za en qrc material, in ker mi je zato uničilo še ležaj, se je poškodovalo še ležišče ležaja. Dobro to so zamenjali, dal sem not nov ležaj in še aftermarket kakovostnejši gumi zglob in je rešeno.

Če pravi čas zamenjaš gumi zglob tega problema ni.

Kaj več se pa trenutno ne spomnem, tko da napiši prosim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bi moral imeti kakšen GoPro za takšne podvige ;)

Naj gre tole v božja ušesa!

Evo zbiram prostovoljne prispevke za GoPro HD!

Obljubim, da bom redno limal the best of sem gor!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem na AvRiderju glede te vetrne zaščite. Nekdo je celo izdelal risbo za pleksi steklo, ki se montira od spodaj, tako da prepreči dovod zraka ( prepiha ). Opazil sem, da sami prodajalci Yamah v SLO niso ravno podkovani, kar se tiče motociklov. Na vprašanje, ali ima motor za merjenje olja šipko, ali pogledno okno, mi je znal odgovoriti samo eden od nekaj zastopnikov, ki sem jih klical. Nisem provokator, vendar me to zanima, saj je pri mojem sedanjem motorju olje treba večkrat kontrolirati! Glede porabe, so mi odgovorili od 4-7l. Če bom motor kdaj v prihodnosti kupil, ga želim pred nakup tudi poiskusiti in to ne 200m! Ker to v SLO ni več mogoče, bo potrebno preveriti v Avstriji, če je stanje kaj boljše! Skratka, prebral sem tudi cel potopis od Petra Rikića, ki je šel s tem motorjem okoli sveta in ni imel nobenega problema! Motor me zanima zgolj kot lahek potovalnik in ne off road, saj mi to ne pomeni nič!

Lep pozdrav in hvala lepa za obširno pojasnilo! Če bom potreboval kakšno informacijo, vem na koga se obrniti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor me zanima zgolj kot lahek potovalnik in ne off road, saj mi to ne pomeni nič!

Hm, sam bi šel / grem v nabavo, ker je vsestranski: dovolj veterne zaščite za vožnjo po avtobanu in dovolj vzmetenja( in malo teže), da se lahko preganjam po okoliških hribih. Če hočeš pocen pa lahek potovalnik glej TDM-ko ali pa Deaevila...mogoče tudi diversion.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj gre tole v božja ušesa!

Evo zbiram prostovoljne prispevke za GoPro HD!

Obljubim, da bom redno limal the best of sem gor!

Prispevam usb kabel za povezavo GoPro z računalnikom ;), hehe

Všeč mi je poglavje, kjer človek veliko stvari naredi doma pa ne to kar nekaj, ampak zadeve, ki so uporabne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorja ne kupujem, ker ga imam in sem zelo zadovoljen. Debata je zaenkrat razmišljanje o nakupu v prihodnosti. Se pa strinjam glede Honde Deauville, saj mi je zelo všeč. TDM 900 pa sem vozil, saj jo je imel brat in mi ne leži. Zaradi ne vem kakšnega krmila so me po vožnji precej bolele roke! Pa tudi osebno mi je eden izmed bolj grših motorjev. Verjamem pa, da je kvaliteten in na sploh uredu motor, saj ga precej hvalijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanimam se za nakup XTZ 660 pa bolj malo vem o njej. Ker nimam prav veliko denarja, mi je v oči padla tale... http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5508516 .

Zanima me, kaj vi kaj mislite o tem motorju ali pa celo kdo pozna ta motor?

LP, Anže

Popravljeno . Popravil anzenovak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker link ne dela, Vam bom napisal za kater motor gre. Gledam Yamaho XTZ 660 letnik 93. Na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) se prodaja za 1.249€.

Morda pozna ta motor?

Kakšno imate mnenje o teh motorjih (tega letnika)?

LP, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anze: zadeva je poznana, prejsnji lastnik je forumas ELO, super gre, zadeva je taka kot mora bit

pejt ponjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zdravo tenerejaši.

danes sem dobil izrezan in zvarjen nosilec za na balanco, ki se namesti na mesto obstoječe ojačitvene prečke. funkcionalnost slednje ostane, saj je zadeva dovolj močna.

če koga zanima da bi imel naj mi sporoči. izrez z laserjem in varjenje stane 30 eur. samo samo malo obrusite z brsilnim papirjem in to je to...

20120210125757_2012-02-1012-17-22-100220121001.jpg

http://www.motosvet.com/album/images/2008/680/20120210125757_2012-02-1012-17-22-100220121001.jpg

20120210125807_2012-02-1012-20-47-100220121004.jpg

http://www.motosvet.com/album/images/2008/680/20120210125807_2012-02-1012-20-47-100220121004.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hi,

opisal vam bom moje izkušnje z tenereko.

Torej,z enduro motorjim še nisem imel izkušenj.Sam imam Kawasaki ER5.Ko sem prvič slišal za ta motor in ga šel gledati na net,mi je bil grd.Kasneje zanimiv in nato sem ga videl v živo.V sekundi mi je bil ušeč.Kmalu sem dobil možnost da si ga sposodim od zelo dobre duše.Imel sem mešane občutke,ker se je zelo razlikoval od moje ER5-tke.Ko sem se prvič nanj usedel sem se počutil kot na ladji.Mehek motor,kar se za enduro spodobi.Prvih par kilometrov je bilo zelo zanimivo.Seveda je bilo vse mehko.Moj kawasaki je star in moraš biti grob da kaj zabremza ..........Tenereka je imela okoli 250 km,ko mi jo je posodil.Torej ob močnem zaviranju imaš občutek da boš na nos padel.Po par 10 kilometrih si z motorjem kr na ti.Motor je zelo vodljiv za svojo velikost.Sploh sem bil presenečen kako se drži ovinkov.Torej naredim okol 30 km.Doma motor pregledam v nulo.Odločim se da naslenji dan naredim minimalno 500 km.Hočem motor sprobati tako kot je treba.Kakšno je počutje po 500 + km.Torej če je potrebno narediti kakšne manjše spremembe.In res naslednji dan naredim vse skupaj nekaj čez 600km.Umes sem naredil 250km brez presledka,test sedeža:) Torej kaj sem ugotovil.Motor ima samo eno slabo stvar.To je vetrna zaščita.Do 100-105 km/h je še vredu.Nad 110 km/h je oregionalna šibca premajhna.Glavo ti rahlo-močno trese sem ter tja.Tako da lahko faseš glavobol po daljši vožnji.Preizkusil sem ga tudi v dvoje.Z punco sva naredila okol 280 km.Motor tudi v dvoje vleče močno.Žal vam ne morem povedati kaj se dogaja nad 4000 obrati,ker se še motor mora ulavfat.

Končna ocena po 810 km v dveh dneh.Motor je zelo vodljiv,moči ima dovolj in tudi sedež ima zelo udoben čeprav ne zgleda.Z kawasakijem sem naredil 500 km sem bil čisto fuč.Z Yamaho bi lahko po 500 km še nkrat šel 500 km narediti.Motor me je zelo navduši,zaradi moje višine mi zelo leži.To bo 100% moj naslednji motor.

Prosim za ne potrebne komentarje.Mogoče bo komu kaj pomagalo to branje.Če še koga kaj zanima pa naj kar vpraša.

še enih par fotk iz fure :)

dsc03640.jpg

dsc03643.jpg

dsc03642.jpg

dsc03655.jpg

dsc03658.jpg

dsc03664.jpg

dsc03670.jpg

dsc03668.jpg

dsc03671.jpg

LPM

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marcc,

zanimivo je da nisi zadovoljen z veterno zaščito. Meni namreč pri mojih 176 cm ne piha popolnoma nič. V nedeljo se mi je nekam mudilo, pa sem Tenerejko več kot pol ure "gonil" 150-170 Km/h po avtocesti pri čemer ni popolnoma nič pihalo, vožnja pa je bila povsem neutrudljiva. Krmilo imam za 30mm povišano, kar pomeni še nekoliko bolj pokončno držo, ampak zdi se mi da je povišano krmilo tudi na tej, ki si jo vozil. Morda si nekaj centimetrov višji in to naredi vso razliko, prepričan pa sem da se da zadevo urediti z eno od povišanih šip (Givi-jeva stane cca. 60,00 EUR in izgleda odlično).

Sicer pa je Tenerjeka vsestransko odličen motor. Res da ni namenjena priganjanju po avtocesti, kjer se mi mali motorček kar nekoliko smili, povsod drugje pa odlično opravlja svoje delo. Ko zamenjaš serijske vzmeti s progresivnimi, tudi ni več tako mehka in je še bolj prijetna za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Tenerjeka je dobila še malo šminke: Zaščitni lok in dodatne male lučke, zaradi katerih je motor v prometu mnogo bolj opazen (poleg tega tudi odlično svetijo):

post-28414-0-69494300-1330415390_thumb.jpg

post-28414-0-67459400-1330415405_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!