diskow Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 Moj setup (195cm merim) - znižane tačke, malo pomaknjene nazaj - poviski za krmilo (4cm) - krmilo Magura AX2 (za mene dalec najboljse krmilo na trgu za standup vozjno) @Nitrous Ce si pozabil imajo Dakar bolidi popolnoma drugacen okvir, ki sega v podrocju Križev neizmerno visoko nad masko VEN. Zato voznik ne rabi nobeno visoko krmilo, ker je ze samo vpetje krmila zelo visoko. Poglej recimo kje imamo mi vpet zgornji rob kriza na gestel in bos videl da je nizko. @BRANE Hajoktejn ti skusa razloziti, da mi uporabljamo stojeco drzo, kjer stojimo v 90% celotnje voznje. Zato ne moras primerjat s svojim hard enduriranjem. Hard enduriranje primerjaj z motokros lego. Nas pa lahko primerjas s stilom Dakar vozniki. evo nas mi stojimo: skalar36, builder, sayo in 3 others 6
BRANE Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 mi se zdi, da je Nearrain najboljše napisal glede stanja in držanja balance.
diskow Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Zelo slabo mislis: - On razlaga motokros / hardenduro lego - hkrati daje nasvet da se na krmilo ne naslanja prevec (torej tudi ne bere kaj sploh pise hajoktejn) - ti sploh ne beres postov ostalih ker zgleda da ti nobena utemeljenda definicija ne premakne miselnosti iz motocross/hard enduro lege Peace!
Nearrain Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 (popravljeno) Zelo slabo mislis: - On razlaga motokros / hardenduro lego - hkrati daje nasvet da se na krmilo ne naslanja prevec (torej tudi ne bere kaj sploh pise hajoktejn) - ti sploh ne beres postov ostalih ker zgleda da ti nobena utemeljenda definicija ne premakne miselnosti iz motocross/hard enduro lege Peace! Diskow Ocitno ne poznam zadev Zelo lepo bi te prosil za definiciji motocross-a/hard endura in tistega "drugega" Potem bi te pa se prosil za opis razlike med motocross-om/hard enduro-om in onim "drugim" Nato me pa lahko tudi seznanis kako se stoji na enduru...ocitno se drugace stoji na "navadni" enduri, kakor na "nenavadni" hard enduri ali kros motorju. PS: riserji se namescajo zaradi vecje telesne visine voznika in ne zaradi "naslanjanja" na krmilo Popravljeno Januar 6, 2015. Popravil Nearrain
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Pa a ni fora v tem, da imamo na motorju tak položaj, da nam je kar se da najbolj udobno, pa naj bo to road ali offroad. Vsak si pač svoj moped prilagodi tako, da mu najbolj odgovarja glede na njegov stil drže in vožnje.... nevem kaj se je treba toliko obremenjevat za koliko si ga je podaljšal. Zakaj bi moglo bit vse po predpisih in priporočilih....jaz rad odkrivam toplo vodo, čeprav je že bla odkrita. Spoštujem pobe, ki se po svojih najboljših močeh trudijo motor spremenit do takšne mere, da se ob njihovem načinu vožnje počutijo dobro. Če pa še kdo kaj sam naredi doma, pa kapo dol, malo vas je takšnih. Najlažje je kupit zadevo, pa da ti jo nekdo drug zmontira. Umetnost je nekaj naredit s svojimi rokami...še najbolj pomembno pa je, da se pri tem užiwa. hajoktejn, Nearrain, builder in 1 other 4
diskow Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Vse je v redu: Definicija je predvsem razlika v terenu, motorju in hitrosti in s tem uporaba-stil voznje in lega na motorju. Tisti, ki obvlada te namembne-terenske razlike verjetno obvlada vsaj v teoriji tudi razlicne drze na motorju, ki ga pripeljejo do tega da lahko vozi 8h + cel dan po terenu. Nekaj je tudi v kilah motorja. In tukaj nastopimo mi, verjetno zelo deficitarni vozniki z debelimi bertami motorjev na terenu (vse okoli 200kg, moj celo 230) ki se nam vcasih smejejo tako motokrosisti ko nas vidijo kot cestni endurasi. Ce sem cisto natancen nas still lahko primerjas z Dakar riderji izpred 10-15 let ko so meli motoji okoli 200kg. Torej ne obstaja univerzalna drza na mopedu. Beri razlike zgoraj. Za nas still rally adventure, kjer vozis dolgo pot in napravis veliko kilometrov po brezpotju je stoje voznja odlicna in v 90% prisotna. Sam se velikokrat vsedem na zelo hitrih odsekih. Ampak ker toliko stojim moram imeti tudi nasprotje motocross krmilu ki je raven v sirino. Torej rabim med drugim krmilo pod kotom. Predstavljaj si moje roke, ki padajo pod kotom 30 stopinj od telesa. V stiku z rockami ze zapestje ne sme dodatno zravnat z krmilom, ker pride do poskodbe, ampak mora krmilo loviti kot pod katero prihaja roka na rocke. Edino s tem stavkom se lahko strinjam katerega je omenil @mladen: Predvsem pa pazite da je poravnana z axom prednjega kolesa. Tega zagovornik sem tudi jaz Moral sem se vmesat, ker sem vidu da Brane sploh ne bere kaj mu proba razlozit Hajoktejn. Nas je malo, zato si ne smemo solit pamet za stil voznje ki ga opravljamo v razlicnih žanrih motoriziranja. Tole je pa žanr YAMAHA XT660Z (200KG) in tukaj se pogovarjamo o temu stilu voznje. Ce bom pa rabil za nasvet Motocross drze (katero sicer v teoriji poznam) bom pa vprasal tebe. hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Me veseli da nekdo razume tko kot je blo mišljeno.
bregar07 Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Glede na to, da bom v roku pol leta lastnik nove Tenerejke, sem se danes pozanimal glede cen in barvnih kombinacij. 2015 model Tenerejke je tehnično nespremenjen od lanskega, v Sloveniji se ukinja modra barva, bo pa na voljo Race Blue (belo-modra) in Matt Grey (mat siva). INFO cena modela brez ABSa je 7590EUR, za model z ABS nisem spraševal, je pa najbrž kakih 400-500EUR več. Po informacijah naj bi prvi model imel že namontirane bolj terenske gume, dočim ima ABS model precej cestne.. V kolikor je kdo zainterisiran za 2014 modele je v Sloveniji na voljo še en motor, a le z ABSom po akcijski ceni 7290EUR. Jaz bom vzel model brez ABSa, me pa moti precejšen dvig cene, iz akcijskih 6850EUR po kolikor so prodajali lanski model še pred dobrim mesecem, so sedaj cene poskočile za skoraj 1000EUR.. Upam, da se bo dalo z BSom ali KMCjem kaj dogovorit glede popusta.. Srečno 2015! Fadil, sayo in corser 3
celjan89 Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Ne vem kaj te moti na tej če te cena tko zanima.. Mislim da nima abs je pa že lep čas naprodaj. Pa pohiti predno še te nebo http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8722610&show=1
bregar07 Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Tole sem ze gledal, sem tudi v zivo sedel na njej, pa mi ni da bi kupoval rabljen motor za tako majhno cenovno razliko.. Bomo videli kaksne ponudbe za 2015 model bom dobil
celjan89 Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 (popravljeno) tale ga je pa najebu :( po slikah sodeč je voznik preživel Popravljeno Januar 17, 2015. Popravil celjan89
moto rider Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 (popravljeno) Vteh primerih (če se že prej v glavi naštelaš), skoči čez!! - Moj prjatu je!! In preživel z zlomljenim mezincem! Seveda je potrebno tudi (veliiiiko) sreče!! ----------------------------------------------- Bregar07 Zmeni se na servisu, da te malo poinštruirajo, kar se tiče servisiranja in popravil! Ne bo škodilo. Popravljeno Januar 17, 2015. Popravil moto rider
Ni3ous Objavljeno Januar 17, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 Uff, grdo.... fedri pa vn gledajo k kaka čreva.
bregar07 Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Glede na to, da bom v roku pol leta lastnik nove Tenerejke, sem se danes pozanimal glede cen in barvnih kombinacij. 2015 model Tenerejke je tehnično nespremenjen od lanskega, v Sloveniji se ukinja modra barva, bo pa na voljo Race Blue (belo-modra) in Matt Grey (mat siva). INFO cena modela brez ABSa je 7590EUR, za model z ABS nisem spraševal, je pa najbrž kakih 400-500EUR več. Po informacijah naj bi prvi model imel že namontirane bolj terenske gume, dočim ima ABS model precej cestne.. V kolikor je kdo zainterisiran za 2014 modele je v Sloveniji na voljo še en motor, a le z ABSom po akcijski ceni 7290EUR. Jaz bom vzel model brez ABSa, me pa moti precejšen dvig cene, iz akcijskih 6850EUR po kolikor so prodajali lanski model še pred dobrim mesecem, so sedaj cene poskočile za skoraj 1000EUR.. Upam, da se bo dalo z BSom ali KMCjem kaj dogovorit glede popusta.. Srečno 2015! Katera barvna kombinacija vam je bolj všeč? Meni nekako bolj potegne belo modra, a je siva precej bolj hvaležna + sponzorske nalepke se bodo precej bolje videle.. Kaj pravite?
TakeALookAround Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Sej ni tok velik bele sploh....Tist zenf na sivi je obup. :grim Fantocci 1
THOMPSON Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Za v vitrino je boljša bela, za "okrog sveta" siva--- (se manj drek na njej vidi).
Ni3ous Objavljeno Januar 19, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Nobena od zgornjih grafik mi ni preveč všeč.
TTONE Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 belo modra lahko si pa pomagaš z bagsterjem
TTONE Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 http://www.ebay.de/itm/Tankschutzhaube-Bagster-Zub-f-Yamaha-XT-660-Z-Tenere-09-13-blau-f-Tankrucksack-/181566762233?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a4638ecf9
celjan89 Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Prodam če koga zanima.. Ploščo + torbico kappa tk742 za 50€ Simbolična slika torbice https://www.google.si/search?q=KAPPA+TK742&biw=1422&bih=998&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3Yi-VO-vDYGzUsiTgfgK&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=0.9#imgdii=_&imgrc=HH0okJBahzYigM%253A%3BHCRoRSRx7Am9GM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.advrider.co.za%252Fimages%252FThttp://www.advrider.co.za/product_info.php?products_id=874K742_a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.advrider.co.za%252Fproduct_info.php%253Fproducts_id%253D874%3B800%3B707 telefon:040668052 če se ne oglasim mi pišite TTONE 1
TTONE Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Prodam če koga zanima.. Ploščo + torbico kappa tk742 za 50€ Simbolična slika torbice https://www.google.si/search?q=KAPPA+TK742&biw=1422&bih=998&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3Yi-VO-vDYGzUsiTgfgK&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=0.9#imgdii=_&imgrc=HH0okJBahzYigM%253A%3BHCRoRSRx7Am9GM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.advrider.co.za%252Fimages%252FThttp://www.advrider.co.za/product_info.php?products_id=874K742_a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.advrider.co.za%252Fproduct_info.php%253Fproducts_id%253D874%3B800%3B707 telefon:040668052 če se ne oglasim mi pišite me zanima! me zanima!
bregar07 Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 A je kdo sprobal tole? Majhna luknja v plastičen del na vrhu tanka? Baje se dobi dober liter bencina več notri,,? http://advrider.com/forums/showthread.php?t=782959&page=3
MiNa Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Ta plastični čep onemogoča prepolnjenje posode za gorivo (predpisi, varnost...). Ko napolniš tank s hladnim gorivom, se volumen le tega v rezevoarju poveča, še posebej je to izraženo poleti pod rezervoarjem vroči motor zgoraj pa sonce... Res, da je čisto na vrhu še oddušek, vendar gre tisti "višek" preko cevke potem po tleh. Ni3ous, hajoktejn in matija1234 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se