Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Moj setup (195cm merim)

- znižane tačke, malo pomaknjene nazaj

- poviski za krmilo (4cm)

- krmilo Magura AX2 (za mene dalec najboljse krmilo na trgu za standup vozjno)

post-16025-0-52143500-1420491070_thumb.jpg

post-16025-126341261482_thumb.jpg

 

@Nitrous

Ce si pozabil imajo Dakar bolidi popolnoma drugacen okvir, ki sega v podrocju Križev neizmerno visoko nad masko VEN.

Zato voznik ne rabi nobeno visoko krmilo, ker je ze samo vpetje krmila zelo visoko.

Poglej recimo kje imamo mi vpet zgornji rob kriza na gestel in bos videl da je nizko.

 

@BRANE

Hajoktejn ti skusa razloziti, da mi uporabljamo stojeco drzo, kjer stojimo v 90% celotnje voznje. Zato ne moras primerjat s svojim hard enduriranjem. Hard enduriranje primerjaj z motokros lego. Nas pa lahko primerjas s stilom Dakar vozniki.

evo nas mi stojimo:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi se zdi, da je Nearrain najboljše napisal glede stanja in držanja balance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo slabo mislis:

- On razlaga motokros / hardenduro lego

- hkrati daje nasvet da se na krmilo ne naslanja prevec (torej tudi ne bere kaj sploh pise hajoktejn)

- ti sploh ne beres postov ostalih ker zgleda da ti nobena utemeljenda definicija ne premakne miselnosti iz motocross/hard enduro lege

Peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo slabo mislis:

- On razlaga motokros / hardenduro lego

- hkrati daje nasvet da se na krmilo ne naslanja prevec (torej tudi ne bere kaj sploh pise hajoktejn)

- ti sploh ne beres postov ostalih ker zgleda da ti nobena utemeljenda definicija ne premakne miselnosti iz motocross/hard enduro lege

Peace!

 

Diskow

 

Ocitno ne poznam zadev 

 

Zelo lepo bi te prosil za definiciji motocross-a/hard endura in tistega "drugega" 

 

Potem bi te pa se prosil za opis razlike med motocross-om/hard enduro-om in onim "drugim"

 

Nato me pa lahko tudi seznanis kako se stoji na enduru...ocitno se drugace stoji na "navadni" enduri, kakor na "nenavadni" hard enduri ali kros motorju.

 

:smoke:

 

PS: riserji se namescajo zaradi vecje  telesne visine voznika in ne zaradi "naslanjanja" na krmilo

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa a ni fora v tem, da imamo na motorju tak položaj, da nam je kar se da najbolj udobno, pa naj bo to road ali offroad. Vsak si pač svoj moped prilagodi tako, da mu najbolj odgovarja glede na njegov stil drže in vožnje.... nevem kaj se je treba toliko obremenjevat za koliko si ga je podaljšal. 

 

Zakaj bi moglo bit vse po predpisih in priporočilih....jaz rad odkrivam toplo vodo, čeprav je že bla odkrita. 

 

Spoštujem pobe, ki se po svojih najboljših močeh trudijo motor spremenit do takšne mere, da se ob njihovem načinu vožnje počutijo dobro. Če pa še kdo kaj sam naredi doma, pa kapo dol, malo vas je takšnih. Najlažje je kupit zadevo, pa da ti jo nekdo drug zmontira. Umetnost je nekaj naredit s svojimi rokami...še najbolj pomembno pa je, da se pri tem užiwa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je v redu:

Definicija je predvsem razlika v terenu, motorju in hitrosti in s tem uporaba-stil voznje in lega na motorju.

Tisti, ki obvlada te namembne-terenske razlike verjetno obvlada vsaj v teoriji tudi razlicne drze na motorju, ki ga pripeljejo do tega da lahko vozi 8h + cel dan po terenu.

 

Nekaj je tudi v kilah motorja. In tukaj nastopimo mi, verjetno zelo deficitarni vozniki z debelimi bertami motorjev na terenu (vse okoli 200kg, moj celo 230) ki se nam vcasih smejejo tako motokrosisti ko nas vidijo kot cestni endurasi. Ce sem cisto natancen nas still lahko primerjas z Dakar riderji izpred 10-15 let ko so meli motoji okoli 200kg.

 

Torej ne obstaja univerzalna drza na mopedu. Beri razlike zgoraj.

 

Za nas still rally adventure, kjer vozis dolgo pot in napravis veliko kilometrov po brezpotju je stoje voznja odlicna in v 90% prisotna. Sam se velikokrat vsedem na zelo hitrih odsekih. Ampak ker toliko stojim moram imeti tudi nasprotje motocross krmilu ki je raven v sirino. Torej rabim med drugim krmilo pod kotom. Predstavljaj si moje roke, ki padajo pod kotom 30 stopinj od telesa. V stiku z rockami ze zapestje ne sme dodatno zravnat z krmilom, ker pride do poskodbe, ampak mora krmilo loviti kot pod katero prihaja roka na rocke.

 

Edino s tem stavkom se lahko strinjam katerega je omenil @mladen: Predvsem pa pazite da je poravnana z axom prednjega kolesa.

Tega zagovornik sem tudi jaz

 

Moral sem se vmesat, ker sem vidu da Brane sploh ne bere kaj mu proba razlozit Hajoktejn.

Nas je malo, zato si ne smemo solit pamet za stil voznje ki ga opravljamo v razlicnih žanrih motoriziranja.

 

Tole je pa žanr YAMAHA XT660Z (200KG) in tukaj se pogovarjamo o temu stilu voznje.

Ce bom pa rabil za nasvet Motocross drze (katero sicer v teoriji poznam) bom pa vprasal tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da bom v roku pol leta lastnik nove Tenerejke, sem se danes pozanimal glede cen in barvnih kombinacij. 2015 model Tenerejke je tehnično nespremenjen od lanskega, v Sloveniji se ukinja modra barva, bo pa na voljo Race Blue (belo-modra) in Matt Grey (mat siva).

yamaha-xt660z-t-n-r_800x0w.jpg

yamaha-xt660z-t-n-r-3_800x0w.jpg

INFO cena modela brez ABSa je 7590EUR, za model z ABS nisem spraševal, je pa najbrž kakih 400-500EUR več. Po informacijah naj bi prvi model imel že namontirane bolj terenske gume, dočim ima ABS model precej cestne..

 

V kolikor je kdo zainterisiran za 2014 modele je v Sloveniji na voljo še en motor, a le z ABSom po akcijski ceni 7290EUR.

 

Jaz bom vzel model brez ABSa, me pa moti precejšen dvig cene, iz akcijskih 6850EUR po kolikor so prodajali lanski model še pred dobrim mesecem, so sedaj cene poskočile za skoraj 1000EUR.. Upam, da se bo dalo z BSom ali KMCjem kaj dogovorit glede popusta.. :)

Srečno 2015!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem ze gledal, sem tudi v zivo sedel na njej, pa mi ni da bi kupoval rabljen motor za tako majhno cenovno razliko.. Bomo videli kaksne ponudbe za 2015 model bom dobil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

tale ga je pa najebu   :( :( :( po slikah sodeč je voznik preživel 

post-43828-0-32497100-1421485119_thumb.jpg

post-43828-0-16584700-1421485246_thumb.jpg

post-43828-0-90281500-1421485263_thumb.jpg

post-43828-0-09886300-1421485279_thumb.jpg

post-43828-0-67441800-1421485305_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil celjan89
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vteh primerih (če se že prej v glavi naštelaš), skoči čez!! - Moj prjatu je!! In preživel z zlomljenim mezincem!

Seveda je potrebno tudi (veliiiiko) sreče!!

 

-----------------------------------------------

Bregar07

 Zmeni se na servisu, da te malo poinštruirajo, kar se tiče servisiranja in popravil!

Ne bo škodilo.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da bom v roku pol leta lastnik nove Tenerejke, sem se danes pozanimal glede cen in barvnih kombinacij. 2015 model Tenerejke je tehnično nespremenjen od lanskega, v Sloveniji se ukinja modra barva, bo pa na voljo Race Blue (belo-modra) in Matt Grey (mat siva).

yamaha-xt660z-t-n-r_800x0w.jpg

yamaha-xt660z-t-n-r-3_800x0w.jpg

INFO cena modela brez ABSa je 7590EUR, za model z ABS nisem spraševal, je pa najbrž kakih 400-500EUR več. Po informacijah naj bi prvi model imel že namontirane bolj terenske gume, dočim ima ABS model precej cestne..

 

V kolikor je kdo zainterisiran za 2014 modele je v Sloveniji na voljo še en motor, a le z ABSom po akcijski ceni 7290EUR.

 

Jaz bom vzel model brez ABSa, me pa moti precejšen dvig cene, iz akcijskih 6850EUR po kolikor so prodajali lanski model še pred dobrim mesecem, so sedaj cene poskočile za skoraj 1000EUR.. Upam, da se bo dalo z BSom ali KMCjem kaj dogovorit glede popusta.. :)

Srečno 2015!

Katera barvna kombinacija vam je bolj všeč? Meni nekako bolj potegne belo modra, a je siva precej bolj hvaležna + sponzorske nalepke se bodo precej bolje videle.. Kaj pravite? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta plastični čep onemogoča prepolnjenje posode za gorivo (predpisi, varnost...). Ko napolniš tank s hladnim gorivom, se volumen le tega v rezevoarju poveča, še posebej je to izraženo poleti pod rezervoarjem vroči motor zgoraj pa sonce...

Res, da je čisto na vrhu še oddušek, vendar gre tisti "višek" preko cevke potem po tleh.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!