sajhtam Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 A je še kdo zaznal, da se števec za kilometre spreminja? Nedavno sem šel na črpalko in beležim si porabo in opazil, da mi stanje števca ne ustreza. Naknadno sem zračunal, da mi je števec zmanjšal kilometre za okrog 4.300 km. Pri tem nisem nič posegal v elektroniko ali kako drugače se igral s števcem. Letnik 2008...
BIF Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 Jaz sem tudi zaznal da se števec spreminja na moji Tenerejki. Vedno več je kilometeov...sicer res, da se vozim tudi.... No brez heca zdaj. Jaz lahko rečem, da nisem opazil nič podobnega...kilometri se vrtijo realno in sinhrono...glavni števec, Trip 1 in Trip 2. Je pa letnik 2016.
Joker Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 Ob 6. 7. 2018 ob 18:00, sajhtam pravi: A je še kdo zaznal, da se števec za kilometre spreminja? Sam je sicer nimam, sem pa povprašal dva znanca, ki jih imata. Nihče od njiju ni opazil kaj takega. Najbrž se tvoja pripravlja na menjavo lastnika...
Ni3ous Objavljeno Julij 8, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 Moja tudi ni imela težav. Naredu sem z njo skoraj 50 000 km.
5ERR Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Pozdravljeni. Zanima me kako bi rešil težavo pretoka zraka skozi ''tunel'' pri krmilu? Zdi se mi, da ravno tam skozi mi pri višjih hitrostih vrtinči zrak. A je kdo poskusi nekako zmanjšat pretok zraka tam skozi in kako? LP, Peter
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Gosta mrežica oblikovana po meri in dve luknjici za pritrditev. Imam jo doma. Home made produkt vandrovec 1
Sahbazz Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Ko ravno gledam tole sliko sem se spomnil. Se da kje kupit sprednje steklo za tenerejko brez tek stranskih ušesk? Namreč imam zaščito rok Touratech in če obrnem belanco do konca v levo/desno mi zaščita zvija ta ušeska tako da mi je vizir počil par dni nazaj.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 (popravljeno) Lahko enostavno odrežeš ušesa na originalu. Ta na zgornji sliki je moj domač izdelek. Višji, širši z usmernikom zraka. Za dolge ture se je zelo dobro obnesel in je preprečil vso bobnenje po čeladi. Seveda je bil narejen po meri, da se ne zatika nikjer in da vidim preko njega. Popravljeno Julij 9, 2018. Popravil The Lakl
Sahbazz Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Mi zaupaš iz kakšnega materiala si ga naredil? Je bilo potrebno kakšno krivljenje pleksija?
5ERR Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Hvala za hiter odgovor. Sepravi da je treba zapreti ta del pod lučjo. Nekaj bom že ušpičil:) Kaj je bilo bolje? S tem vizirjom na sliki ali ko si zaprl masko pod lučjo? LP
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 pred 59 minutami, Sahbazz pravi: Mi zaupaš iz kakšnega materiala si ga naredil? Je bilo potrebno kakšno krivljenje pleksija? Kupil sem lexan plastiko. Krivljenje je seveda potrebno. Pištola na vroč zrak, improvizirana šablona ter malo živcev pri izdelavi. Da se naredit, da izgleda kot orginal tovarniško. Res pa je potrebno imeti nekaj ročnih spretnosti. vandrovec, bosa in Sahbazz 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 pred 39 minutami, 5ERR pravi: Hvala za hiter odgovor. Sepravi da je treba zapreti ta del pod lučjo. Nekaj bom že ušpičil:) Kaj je bilo bolje? S tem vizirjom na sliki ali ko si zaprl masko pod lučjo? LP Kombinacija obojega. Večji vizir po višini in širini odnese zrak preko čelade in mimo ramen. Tudi preko sopotničine čelade. Iskal sem kompromis, da imam čim več udobja pri potovalni hitrosti med 80 in 110 km/h. Pri nižji hitrosti to ni bil nikoli problem, pri moji potovalni pa me je precej motila turbulenca, katera se je ustvarjala ravno na glavi. Kanal sem z mrežico blokiral ravno dovolj, da je v kombinaciji z vizirjem uporabna tudi moja nolanka N40 air z šiltom. Prej mi je glava lepo opletala in takšna vožnja je bila prava muka. Govorim o mojih izkušnjah z vizirjem in mrežico ter mojim načinom uporabe, ker motorja nisem uporabljal za terensko vožnjo. Makadamska cesta zame ni teren bosa in 5ERR 2
sajhtam Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 Ob 8. 7. 2018 ob 20:21, Ni3ous pravi: Moja tudi ni imela težav. Naredu sem z njo skoraj 50 000 km. Saj fora je v tem, da to naredi, ko ima preko 50.000 km. Sem malo povprašal po nemškem forumu, pa so nekateri potrdili, da jim je to (tudi nekajkrat) naredilo. S ca. 52.XXX na 48.XXX... Predvsem letnik 2008. http://xt-660.de/viewtopic.php?f=19&t=18098 lp Ni3ous 1
Ni3ous Objavljeno Julij 11, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 Nenavadno, ampak dokaj praktično pri prodaji. Mavti in BIF 1 1
5ERR Objavljeno Julij 13, 2018 Opozori Objavljeno Julij 13, 2018 Ob 9. 7. 2018 ob 10:46, The Lakl pravi: Gosta mrežica oblikovana po meri in dve luknjici za pritrditev. Imam jo doma. Home made produkt Vidim da imaš tudi ''spoiler'' na vtrobranu. Kaj to je en kos pleksija z distančniki privijačen na vetrobran? Neke Puig nastavljive varijante niso glih cenovno privlačne. A to dost pripomore pri usmerjanju zračnega toka? V glavnem zaprl sem luknjo pod lučjo in je mnogo bolje. Sedaj moram porobat še z original vizirjom, ker s povišanim vizirjom mi vrtinči zrak okol čelade oz. bobni. Če se pri cca. 100km/h vzdignem na noge je slišati samo piš vetra, kar je milina napram sedečem položaju. lp
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 (popravljeno) Tudi usmernik je domače izdelave. Kot sem že napisal. Vse mora biti usklajeno. Zaprt kanal, vizir in usmernik. Sama višina vizirja je premalo za odpravo turbulence. Vsi vizirji so tudi preozki, zato sem naredil malce širšega in višjega, da vrtinec odnese preko čelade in tudi mimo ramen. Načrt sem jemal glede na mojo višino in da se še krmilo normalno giblje brez zatikanj. Primerjaj razliko Popravljeno Julij 14, 2018. Popravil The Lakl DAMI34, MiNa in bosa 3
Kugelschreiber Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 21 minutes ago, The Lakl said: si vizirji so tudi preozki, zato sem naredil malce širšega in višjega, da vrtinec odnese preko čelade in tudi mimo ramen. Ti, kako je pa z zracenjem celade? Na mojem motorju sm prejsni tedn ugotovil, da mi v celadi zrak zelo slabo krozi. Bobni pa konkretno. Ubitacna kombinacija.
Dimen Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 9 hours ago, 5ERR said: vrtinči zrak okol čelade oz. bobni. ... slišati samo piš vetra, .... Uporabi čepke za ušesa, milina. Mene bolj moti, da mi zaradi turbulence glavo/čelado trese in megli pogled. Nazadnje sem iz enduro čelade snel un plastičen senčnik in je vse skupaj mnogo bolje.
BIF Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 (popravljeno) Z enako "problematiko" sem se tudi sam nekaj časa ukvarjal. Visok sem 190cm. in me je na začetku motil ta udar vetra in turbulenca okrog čelade. Potem sem poizkusil z enkim konceptom kot Lakl....povišan in širši vizir (brez deflektorja). Tu sem naletel na dve "težavi"...Prva je bila, da je zaradi predimenzioniranosti vizirja ter upora vetra vanj treslo aramturko, da bi jo nekega dne odtrgalo. Naslednja težava je bila, da se mi je lomil pogled na cesto ravno v območju razdalje, kjer se fokusiraš na cesto. Zgornji rob vizirja je bil ravno v tem območju. Torej...nisem videl preko vizirja in ne skozi vizir. Torej bi ga moral bodisi povečat, ali pa zmanjšat (kar je že itak originalni vizir). Če bi ga povečal, bi poleg poštarskega stekla dobil še popačen pogled skozi vizir...zame pač nesprejemljivo. Ko sem "zamašil" tunel pod lučjo in odstranil še "šilt" na čeladi, ter vrnil originalni vizir, sem pri moji višini prišel do sprejemljive rešitve. In nenazadnje...to ni motor s konceptom "dnevne sobe". Če sem na kakšnem potovanju prisiljen opravit kak krajši transfer po avtocesti, se nagnem par stopinj naprej...veter odnese preko čelade in je zadeva popolnoma nemoteča. S tem motorjem, pa se v glavnem vlačim po lokalnih cestah in stranskih poteh. Tam tudi, če potegnem do stotke in preko to itak ne traja ne vem kako dolgo...ostali čas pa zadeva tja do 90km/h sploh ni moteča. Ampak, da gre za robat koncept motorja sem vedel že ob nakupu. Zame so pač pomembnejše vse ostale lastnosti tega motorja kot pa nekaj vetrčka okrog čelade. Še ena zanimivost. V enakem obdobju sem si lastil še Hondo CRF250L...brez vizirja. Pri hitrosti 100 in več km/h je bil prisoten samo piš vetra ob čeladi. Sem opazil že tudi, da so na Tenerejkah vizirje tudi nižali...in po izkušnjah...bi prej naredil nižanje kot višanje vizirja. Ampak za zdaj je ta kombinacija, kot zgoraj opisana čisto v redu. Popravljeno Julij 14, 2018. Popravil BIF bosa 1
5ERR Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 @BIF se strinjam s tabo, sam kar je preveč je preveč. Tudi jaz sem odstranil šilt na čeladi in je bolje. Danes grem probat še z original vizirjom, da vidim kako je. Takole sem sklobasal skup:D MiNa 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 Glej! Tak je. Jaz sem mojo prodal! Jamaho mislim in ne ženo. Vizir z deflektorjem je doma, ker sem vrnil orginalnega na motor. Izlet na štajerski konec in pa pol sam vidiš kaj je zate bolje. Vse vpliva na turbulenco in pretok zraka. Višina, oblika, širina vizirja, čelada, višina voznika, širina ramen, oblačila, .... ogromno faktorjev, da ugotoviš optimum.
BIF Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 Torej...najti boš moral zase sprejemljivo kombinacijo. Osebno menim, da na rešitev vpliva preveč različnih elementov...višina voznika, koncept vožnje, čelada, pričakovanja itd, itd, da bi lahko posploševali ali servirali univerzalen recept...ker ga ni. Poizkusi več kombinacij in pustiš tisto, ki pač tebi odgovarja. Ima pa vse svojo mejo in čudežev ne pričakuj. Motor je krasen za to za kar je namenjen....včasih je pač potrebno sprejeti tudi kak kompromis...ali pa zamenjati vozilo. Imam kolega, ki ima krasen motor..."dnevna soba" v malem...ni da ni....samo bog ne daj zagledat kak košček neasfaltirane podlage...
5ERR Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 Seveda se razume, da ni univerzalnega recepta. Nekje se moraš lotit. No uglavnem z original vizirjom in zaprtim tunelom pod lučjo sem zelo zadovoljen in bo tako ostalo. Neke velike razlike z šiltom na čeladi sedaj ni več, tako da zaenkrat bo gor. (je bol v stilu). Ob 14. 7. 2018 ob 8:40, BIF pravi: Sem opazil že tudi, da so na Tenerejkah vizirje tudi nižali... Tudi sam sem si misli, da bi bilo najbolje še znižati vizir oz. brez. Ma brez ni podobno nobeni reči. lp BIF 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 23, 2018 Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 Moja ljubezen Tenerejka je odšla od hiše. Ostale so mi orginalne Yamahine vzmeti iz prednjih vilic, katere so prektično nove saj sem jih takoj zamenjal za progresivne Turatech. Če jih kdo potrebuje so na voljo po simbolični ceni. Ostal mi je tudi home made vizir z deflektorjem zraka. Večji, širši od orginala. Za mojo velikost je bil super funkcionalen. Prav tako po simbolični ceni.. Slika za predstavo... (Pod simbolično ceno si predstavljam six pack in štikl domače salame ) Scarabeo 500 1
Ni3ous Objavljeno Julij 23, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 (popravljeno) 57 minutes ago, The Lakl said: Moja ljubezen Tenerejka je odšla od hiše. Ostale so mi orginalne Yamahine vzmeti iz prednjih vilic, katere so prektično nove saj sem jih takoj zamenjal za progresivne Turatech. Če jih kdo potrebuje so na voljo po simbolični ceni. Ostal mi je tudi home made vizir z deflektorjem zraka. Večji, širši od orginala. Za mojo velikost je bil super funkcionalen. Prav tako po simbolični ceni.. Slika za predstavo... (Pod simbolično ceno si predstavljam six pack in štikl domače salame ) A greš po tole? Popravljeno Julij 23, 2018. Popravil Ni3ous
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se