bregar07 Objavljeno December 31, 2014 Opozori Objavljeno December 31, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9185199&show=1 Pozna kdo tole? Cena je nabita, pa ok, to se ze zdila...
Fadil Objavljeno Januar 1, 2015 Opozori Objavljeno Januar 1, 2015 Koliko si pa visok, ker ti motorji so kar visoki? Če si bolj majhen, bo kar zanimivo, dokler se ne navadiš.
bregar07 Objavljeno Januar 1, 2015 Opozori Objavljeno Januar 1, 2015 Jaz? 181cm, ma sej se motor se mal posede pod tezo voznika in prtljage pa tudi moji skornji imajo kar debel podplat..
THOMPSON Objavljeno Januar 1, 2015 Opozori Objavljeno Januar 1, 2015 Koliko si pa visok, ker ti motorji so kar visoki? Če si bolj majhen, bo kar zanimivo, dokler se ne navadiš. Če prav razumem, moraš za ta motor moraš imeti najmanj 220cm in največ 64kg?? Drugače ne potegne v klanec zaradi 48-konjev??? Zanimivo, da meni ni bila previsoka niti tenerejka niti GSA, pa imam 174 , pa klepnem letno preko 20kkm! skalar36 1
Ni3ous Objavljeno Januar 2, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 (popravljeno) Thompson, istega mnenja sem. Skrb zaradi previsokega motorja je vedno odveč. Motor je narejen za vozit ( takrat so noge na stopalkah) ne pa za štopicat z nogami po tleh. Treba je it na kak trening varne vožnje in malo trenirat, da se cincanje na mestu izbije iz programa možganov. Komur je to jasno potem ne bo vec skrbel o višini tega ali onega motorja. Jaz imam 178 cm, tenerejko pa sem še povišal spredaj za 4 cm in zadaj za pol cole. Visina motorja ni problem nikdar. Problem je lahko le voznik vcasih. Ampak to se da pa hvalabogu spremenit! Za primerjavo si poglejte razmerje velikosti teh dirkačev in sedež motorja jim sega do prsi! http://www.dhpmoto.com/Trips/Baja%20Dec%202000/touratech/rahier.jpg Popravljeno Januar 2, 2015. Popravil Ni3ous matija1234, skalar36 in gsxf750 3
Fadil Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 Saj sem napisal, da se je potrebno navaditi. Glede na njegovo pisanje je še začetnik. Verjamem pa, da se bo navadil. bregar07 1
pik1 Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Če prav razumem, moraš za ta motor moraš imeti najmanj 220cm in največ 64kg?? Drugače ne potegne v klanec zaradi 48-konjev??? Zanimivo, da meni ni bila previsoka niti tenerejka niti GSA, pa imam 174 , pa klepnem letno preko 20kkm! ... stari, točno to ... .... vsi, ki ste uspeli "pridet" do 170+ , nikar ne jambrajte o "previsokih" motorjih ... ... jest sem pri mojih 190+ izgledal na xt660r kot da bi vozil minimoto ... .... tud na lc640 ni dost drugač ... ... edin bimer GSA mi je mogoče glih za glih ... .. tko da ...??? .... bolj izgovori, kot pa resne "težave" ... :) .. samo gas .. pa kar bo bo ...
BRANE Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Če hočeš met 30 cm hoda fedrov, mora bit motor min. 30 cm visok.. To pomeni, da tudi nožke začnejo od tam, 30 cm. In če nočeš pokrčenih nog sedet, mora biti tudi sedež vsaj 90 cm visoko. In višina mopeda na offroadu ne moti. Je prej potreba. Sem mel nekoč xt jko? Pa ko sem prešaltu na wrko? Je bil prirastek blizu 15 cm. In kje se lepše vozim? Hardendura, jasno. Zaradi odličnih fedrov, zaradi teže, esplozivnosti in moči, ...pa tudi zaradi višine. Sedež je raven, dolg, da se zlahka prenaša teža naprej- nazaj, noge ravno prav pokrčene in na xtjki ko sem vozil stoje, mi je motor bil čudno nekam daleč. In na tiste sedeže oblikovane po riti na endurcah se ne morem navadit.. Še nekaj: Poviški balance slabo vplivajo na vodenje motorja. Pa saj ko stojiš na motorju nisi v gostilni, ampak moraš biti nekako v preži...
hajoktejn Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Še nekaj: Poviški balance slabo vplivajo na vodenje motorja. Pa saj ko stojiš na motorju nisi v gostilni, ampak moraš biti nekako v preži... Se strinjam z ostalim napisanim, edin tole na koncu mi ni blizu. Jasno da si "v preži" med vožnjo, ampak če maš balanco prenizko, se dejansko precej več nanjo obešaš kot je "zdravo" in s tem maš idealne pogoje da te vrže čez al pa da na mehkem terenu zgubiš ravnotežje in kontrolo. Jasno pa je da z pretiravanjem in 10 cm poviški nimaš prave vodljivosti.
BRANE Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Pardon. Nožke so na 40 cm, sedež skoraj meter, balanca 120 cm.
Nearrain Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Se strinjam z ostalim napisanim, edin tole na koncu mi ni blizu. Jasno da si "v preži" med vožnjo, ampak če maš balanco prenizko, se dejansko precej več nanjo obešaš kot je "zdravo" in s tem maš idealne pogoje da te vrže čez al pa da na mehkem terenu zgubiš ravnotežje in kontrolo. Jasno pa je da z pretiravanjem in 10 cm poviški nimaš prave vodljivosti. Najprej se odloci, ali bos vecino casa stal ali sedel. Imas pa tudi riserje, katerim se da nastavljat kot. Bolj pokonci - visje in blizje, bolj nizko - nizje in bolj nazaj. http://www.roxspeedfx.com/bmw-bar-riser-back-honda-yamaha-kawasaki-suzuki-klr-triumph/
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Najprej se odloci, ali bos vecino casa stal ali sedel. Imas pa tudi riserje, katerim se da nastavljat kot. Bolj pokonci - visje in blizje, bolj nizko - nizje in bolj nazaj. http://www.roxspeedfx.com/bmw-bar-riser-back-honda-yamaha-kawasaki-suzuki-klr-triumph/ Jasno. Kdo pa na terenu sedi? Razen kšnih hitrih lahkih odsekov. Sicer pa vsakmu svoje.
BRANE Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Se strinjam z ostalim napisanim, edin tole na koncu mi ni blizu. Jasno da si "v preži" med vožnjo, ampak če maš balanco prenizko, se dejansko precej več nanjo obešaš kot je "zdravo" in s tem maš idealne pogoje da te vrže čez al pa da na mehkem terenu zgubiš ravnotežje in kontrolo. Jasno pa je da z pretiravanjem in 10 cm poviški nimaš prave vodljivosti. kolkor mi je znano,se na balanco ni glih dosti za opirat, saj človeka to opiranje hitro utrudi in zruka. In ko je jeba se tudi noge pokrči v kolenih, pa rit nazaj da. Po hudih klancih navzdol rit do konca nazaj, kolena pokrčit in roke do konca iztegnit. Hudi klanci navzgor,stoje naprej proti balanci, po potrebi kolena krčit. Skratka: Vedno stojiš na tačkah z čimanjšim opiranjem na balanco.
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Waw a res? A pa si prebral kar sm napisal?
BRANE Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Ben, vozi kukr češ. Sem samo hotu povedat, da se na blanco dosti ni za naslnjat.
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 ... Jasno da si "v preži" med vožnjo, ampak če maš balanco prenizko, se dejansko precej več nanjo obešaš kot je "zdravo" in s tem maš idealne pogoje ... A ne razumeš pomena tega stavka al se ti ne da prebrat? Če se mi pa kej zdi butast je pa to da nekdo komentira neki kar tud prebrat ne zna/noče/karkolže.
BRANE Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 glej, na mopedu se mi zdi da se ne stoji tako kukr takrat ko si za šankom ali ko gledaš bejbe na plaži- vzravnan. poskusi dat rit malo nazaj, pa se skloni, pa boš mogoče tudi balanco dosegel, pa brez da se nanjo nasloniš. in povej mi kdaj je belanca prenizka? nevem. imel sem poviške, ca 2,5 cm pa sem jih dol dal in razlika v vodenju motorja je očitna.
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Probi pelat še kšn motor pa boš ugotovil hitr. In ne na bazi hardendure delat nekih pavšal zaključkov. Tenere npr. ma v originalu prenizko balanco. Pa moj moped glih tko. O drži in vožnji lohk pa na terenu podebatirava.
BRANE Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 alora se vidimo na terenu. več na zs. jebemti, celo temo o tenerejkah smo zasvinjali.
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Januar 5, 2015 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 Zdravo, sem prejšnji vikend spet malo šraufal in nardil par popravkov. Ko pa je ravno debata o balanci pa moram povedat nekaj svojih izkušenj... Vedno se pogovarjamo o višini krmila. Vendar, ko sem "sedel" na Stanovnikovem motorju. V bistvu stal na motorju in sem bil presenečen, da krmilo ni nevem kako visoko. Vendar je kljub temu položaj čisto drugačen, kot na naših serijskih wanna be endurah. Geometrija sedež - stopalke za noge - krmilo so na Miranovem dakarskem bolidu v takem položaju, da je krmilo precej bolj naprej. Namreč, če ima voznik krmilo bolj pred sabo, imajo roke več kontrole in moči, kot če je položaj rok nižji in bližje telesu. V vsakem primeru govorim o položaju rahlo pokrčenih nog. No, da bi si na tenerejki čimbolj izbolšal položaj, sem moral tudi masko motorja prestaviti za 3 cm bolj naprej, da sem lahko prestavil krmilo za 4 cm bolj naprej, ter nekoliko višje. Tako sem moral izdelati tak kos, ki omogoča premik celotne maske višje in bolj naprej: K sreči ima tenerejka enostavno vpetje maske in kos je šel le tule vmes in vse je rešeno: Končni položaj z poviški in pomikom naprej: Balanca se sedaj ne zadeva ob armaturo. Ergonomija je zame sedaj idealna. Sem pa vozil tudi druge tenerejke z drugačnimi položaji krmila in v vožnji stoje sem pri nižjih položajih bolj trpel v roke. Govorim za vožnjo stoje po različnem terenu. Sploh zahteven tehnični teren ali vožnja rahlo navzdol... Pri hardendurah ali krosah je to že v osnovi drugačna ergonomija in je težje primerjat. ....... K dobrem položaju pri enduriranju in premikanju po sedežu naprej in nazaj prispeva tudi ustrezen sedež in sedlasti sedež ni primeren za to: Namesto da bi drago plačal za preoblikovanje, sem se raje lotil sam... In po fazah obrusil peno iz sedeža... Nekje na pol poti... Orodje potrebno za omenjeno delo: brusilka in dober pnevmatski spenjač: Končano delo, kjer je odbrušena vmesna grbina, kar omogoča bolj svobodno pomikanje po sedežu naprej in nazaj: HyperJack, MiNa, ciciban in 10 others 13
moto rider Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 (popravljeno) Super! Malo je takih, ki se zadeve lotijo kar sami. Dodal pa bi le slednje; Ker nisem prav tavelke sorte, sem skoraj pri vseh endruah, ki sem jih imel, znižal sedež. Nižal pa sem jih tako, da sem vedno odrezal spodnji sloj oblazinjenja, tako se mi ni bilo treba ukvarjati s poravnavo sloja zgoraj. S tem pa si prihraniš nekaj živcev, kakor časa. To je moja izkušnja. Kar se tiče krmila, Ni3ous, pa mr Popravljeno Januar 5, 2015. Popravil moto rider Ni3ous 1
Nearrain Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 Jasno. Kdo pa na terenu sedi? Razen kšnih hitrih lahkih odsekov. Sicer pa vsakmu svoje. Cist odvisno od terena, znanja, kondicije. Mal prevec "naspiceno" ti tole razlagas... ni vsak offroad Erzberg dirka... kolkor mi je znano,se na balanco ni glih dosti za opirat, saj človeka to opiranje hitro utrudi in zruka. In ko je jeba se tudi noge pokrči v kolenih, pa rit nazaj da. Po hudih klancih navzdol rit do konca nazaj, kolena pokrčit in roke do konca iztegnit. Hudi klanci navzgor,stoje naprej proti balanci, po potrebi kolena krčit. Skratka: Vedno stojiš na tačkah z čimanjšim opiranjem na balanco. Opiranje na balanco... seveda se v dolocenih situacijah tudi opira, odriva, "pumpa"...itd Baza vsega drzanja balance je, da motor ne drzis po domace "za roge" z rokami, ampak ga drzis z nogami (koleni) , z rokami pa ga vodis/peljes. Ko enkrat to osvojis, bodo tudi roke (podlakti veliko manj bolele). Pokrcene noge...osnovni polozaj takozvani "attack position"... osnovni telesni polozaj na mx/enduro motorju ... telo je v centru tezisca motorja , komolci visoko, noge pokrcene, glava "nekje" nad ali blizu balance. Rit nazaj..hmm...Drzi kar je Brane napisal...poleg voznje po klancu navzdol gre rit nazaj tudi po vseh mehkih/sipkih terenih, kadar zelis imet lahek prednji konec in cimvec teze zadaj v zelji po vecjem oprijemu. Zadeva je pogojena s pravsnjo mero odprtega gasa. Prvi konec ne bo "glisiral", ce ne bo poleg " rit" zadaj dovolj hitrosti. Rit nazaj, oz. celo telo nazaj in prenos teze na noge se uporablja pri zaviranju, ker na tak nacin vecino pojemka, stresa teze, sunkov zaradi neravnega terena poberejo noge in ne roke ... varcujes moc in v rokah. Stoje proti balanci... poleg voznje navzgor se to uporablja pri pospesevanju iz podobnega razloga, kakor v obratni poziciji pri zaviranju. Pospesek se od motorja primarno prenasa preko nog na telo voznika in ne preko rok. Kadar "plapolas" za motorjem,ti namrec ne peljes motorja, ampak on tebe . . . PS: dost teoretiziranja ! ! ! ... mau pocez, mau po tleh...pa bo
mladen Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 Ce hocete da bo motor cim bolj vodljiv pustite balance kjer so, oziroma minimalni poviski (1cm), za tavisoke. Predvsem pa pazite da je poravnana z axom prednjega kolesa. Preverjeno. Sem ze vse sproval. Na vse mozne nacine. Pa da ne bo pomote, to je samo dobronameren nasvet, nobenemu nocem solit pameti. Nearrain 1
corser Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 Po mojih (skormnih) izkušnjah je za nas (189+) že fino imeti povišano balanco, ker drugače so kolena preveč pokrčena in bolijo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se