Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

223223

Danes obrnil prvih 1000km,.

Zaenkrat fuuuuuuuuuulllllll zadovoljen..........

Tudi sam sem včeraj "prebil" prvih 1000km -super mašinca :OK:

Se pa najde tudi kak minus pri vetrni zaščiti.

Okoli čelade se že pri cca 50 km/h pojavi močno bučanje vetra (turbolenca) :music4::wallbash: , ki ne preneha tudi s premikom glave gor ali dol proti vizirju. Ko na motorju vstanem občutim pravo olajšanje- le rahel piš vetra okoli čelade(schuberth c2).

Višji vizir mi ne "diši", po moje bi bil nižji (kot na xt-jki, kjer tega problema nisem poznal) boljši, a ne vem, če sega sploh da dobit, povsod kjer gledam so le povišane variante.

Kakšno rešitev predlagate?

Objavljeno

Lahko znižaš/odrežeš vizir, ali ga pa snameš.

JAz bom verjetno za odprte ceste imel povišanega, za offroad, ga bom pa dol snel.

Objavljeno

Jaz sem imel na XTR obupno turbolenco, stvar se ni bistveno izboljšala niti z povišani šipo.

NA XTZ pa nobene do140km. Uporabljam pa Nolan N103.

Objavljeno

Jaz sem imel na XTR obupno turbolenco, stvar se ni bistveno izboljšala niti z povišani šipo.

koliko si velik? Jaz imam s svojimi 193 cm povsod težave, razen na nakedih. Gledam, da bi XTR nabavil (mogoče XTZ), in upam, da ne bo tega problema. Vsaj na bratovi XTX ga ni bilo.

Objavljeno

Baje je na xtz težave zaradi tunela v oklepu oz okoli vilic, da zna tam skozi tulit oz vrtinčit zrak.

Treba sprobat s kakšno tak torbo. Reševali pa so z montažo pleksija pod križ, montažo takšnih ali drugačnih "metlic" okoli odprtine, žal nimam slik da bi vam pokazal, se splača malo pobrskat po xt660.com

Sam pa na ktm advenčerju opažam da mi težave povzročajo tudi ogledala, probajte mogoče tudi pri vas kaj na tem.

Objavljeno

koliko si velik? Jaz imam s svojimi 193 cm povsod težave, razen na nakedih. Gledam, da bi XTR nabavil (mogoče XTZ), in upam, da ne bo tega problema. Vsaj na bratovi XTX ga ni bilo.

Objavljeno

Podobno turbolenco sem imel na xt600, ko sem testiral čelado Nolan N103. Zgleda da je problem pri določeni kombinaciji motorja in čelade, saj vidim da imam pri enaki višini kot 223223 (175)ravno obraten problem.

Schuberth-ka bo torej za xt, Nolan-ka pa za tenere.

Objavljeno

Ko sem šel na testno vožnjo z Airoh (nevemkaterimodel), mi je na XTR že pri 30km/h piskalo okrog glave kot da grem 300. Z isto čelado na ER6 pa nič!

Objavljeno

Evo slučajno našel nekaj o "turbulence stopper" pokaže pr štirideseti sekundi videa.

Tole je 5 tipov s tenerejkami ki so šli okol sveta...

Objavljeno

Ta vikend sem se poigral z motorjem in poleg Scottoilerja in grelnih ročk namontiral še poviške krmila.

Nabavil sem jih na OTR, povišal za maksimum kar dopušča obstoječe kablovje. Sedaj je krmilo 3 cm višje in pomaknjeno nekoliko bolj naprej.

Zadeva funkcionira super, položaj in nadzor je bistveno boljši v stoječem položaju.

Sem pa danes opazil še nekaj posebnega, za kar tudi tole pišem.

Sedaj je turbulenca bistveno manj/že skoraj nemoteča. In očitno, ker sem povišal krmilo, so sedaj vzvratna ogledala v dugačnem položaju in kot kaže sem s tem odpravil tudi problem vrtinčenja zraka, ki je bil kar moteč faktor pred montažu handlebar riserjev. Očitno so tudi ogledala pomemben faktor in ne le višina, oblika vizirja...

Mogoče bo tole komu koristilo.

Lp

Objavljeno

Božiček je letos spet kmal prišel...že drugič :D

Drug teden mam že servis na 1000 in obenem bomo še Hyperpro progresivno vzmetenje zmontiral.

post-9811-127067146918_thumb.jpg

Pol bomo skakal še kak meter višje :ninja:

Objavljeno

Huh, tale je pa majstr:

Objavljeno

TA bi naj tekmoval v super motu, tako da za njega je to normalno, me pa veseli da je tenerejka tega zmožna :trance_27_notworthy: .

Če sem jaz prav videl po slikah na drugem forumu bi pa naj počel to kr z turanzo gumo.

Objavljeno

samo eno vprašanje mam, kolko točno naj bi mela ta nova tenerejka konj?

Objavljeno

sem pregledal ampak nekje pise 35,8 nekje 35, nekje 34,4... glede novega zakona je pa to odločilno a bo vozen a ne zame, ki imam zaenkrat se A1.

Objavljeno

Razumem.

V moji prometni piše 35 KW.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

odločam se za nakup nove Tenerejke (xt 660 z) in me zanima je tu tudi kakšen lastnik tega motorja? Zelo vesel bi bil, če bi bil kdo pripravljen delit kakšno mnenje z mano, da bom videl če je to prava odločitev.

Prav tako me zanima, če se je kdo ukvarjal z nižanjem tega motorja (sedež, distančnik za vzemetenje?).

lp Simon

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živijo!

Z ekipo v soboto odrinemo na Enduromanio.

Enduromania kamor se odpravljamo ponuja odročne in zahtevne terene, ki znajo biti kruti tako za motor kot tudi za voznika. Vsaka prednost ki olajša premagovanje terena in varčuje z energijo voznika je zato v takih razmerah zelo dobrodošla. Zato sem temu primerno tudi pripravlil motor. Posamezne stvari sem malo pofotkal, pripišem pa tudi komentar zakaj sem se odločil za posamezen "upgrade".Posamezne finese same po sebi niso ne vem kaj, vendar če motor dobro/dosti uporabljaš, kmalu najdeš finese, ki se jih da izboljšati in doprinesejo na malo bolj kot rekreativni vožnji določene prednosti, ki omogočajo lažjo uporabo in druge prednosti na terenu.

MOD#1- prednji blatnik

Originalni blatnik na tako enduro ne paše, no sicer pa je to tudi stvar okusa. Poleg tega pa se pri vožnji po lepljivem blatu pojavi težava z odmikom blatnika od gume. Blato se nabere na gumo do te mere, da se začne zatikat v blatnik. Nabere se ga lahko toliko, da prednje kolo začne blokirati. Na mehkem to lahko pomeni zdrs prednjega kolesa, ki najpogosteje vodi v padec z nosom naprej. Seveda če se vozite samo po utrjenih poteh, nakup tega blatnika ni potreben.

Original

post-9811-127783635592_thumb.jpg

OTR

post-9811-127783639158_thumb.jpg

MOD#2-menjava originalnega vzmetenja s progresivnim vzmetenjem

Originalno prednje vzmeti so krajše, podložene so z pušami, to se v praksi odraža z manj hoda vzmetenja. Poleg tega so te vzmeti linearno navite in skozi celo območje vzmeti enakomerno navite. Kar pomeni da se enako posedajo od začetka do konca. Pri rekreativni vožnji tako vzmetenje zadostuje. Pri bolj dimamični vožnji pa se osnovno vzmetenje odraža v preveliki trdoti pri počasni vožnji in malih grbinah, ter preveč mehkobe pri hitri vožnji, prepočasno kopiranje terena pri hitri vožnji čez grbine, kar pomeni slabši nadzor, daljša zavorna pot, težja vodljivost...

Progresivne vzmeti so drugače navite, so mehke in odzivne pri normalni vožnji, ter še vedno čvrste. Posedanja je manj, kopiranje terena je boljše. Pri veliki hitrosti ne zabija in vodljivost je boljša...

Sicer pa je razlaga tule malo kakovostnejša:

Progressive springs.bmp

Objavljeno

Nadaljevanje...

post-9811-127783705441_thumb.jpg

post-9811-127783703232_thumb.jpg

post-9811-127783707579_thumb.jpg

MOD#3

Komu se pa še ljubi verigo mazat, poleg tega pa se s Scottoilerjem podaljša življenjska doba verige, + skoraj nično vzdrževanje.

Vgradil se Scottoiler eSystem. Krmiljen s elektro ventilom. Na nadzorni enoti na balancu lahko enostavno reguliraš doziranje kapljic olja na verigo, prikazan je podatek o količini olja v rezervoarju, možna je nastavitev hitrosti pri kateri se začne podmazovanje verige, prikazana je temperatura zraka...Dodatno sem vgradil še Lube Tube-povečan rezervoar olja. Tako imam oskrbljeno verigo, praktično brez vzdrževanja za naslednjih najmanj 6000 prevoženih kilometrov. Sijajen gadget!

post-9811-127783759936_thumb.jpg

post-9811-12778376153_thumb.jpg

post-9811-127783762835_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

MOD#4

Motor sem kupil marca, mal je blo še hladno, zato sem vgradil ogrevan ročke, grelni element je v obliko nalepke in se namesti pod originalne ročke. Sistem mi je bolj všeč ker obdržiš original ročke, ročke niso debelješe, kot je to običaj bi raznih Saito ipd Louis grelnimi ročkami. Stikalo je 3 stopenjsko. Montaža je enostavna in zadeva deluje odlično, stikalo sem namestil na armaturno ploščo. Vgradil sem črno stikalo da je čimbolj diskretno in na uporabnem mestu. Grelne ročke so zelo uporaben kos opreme, ne pridejo pa prav le tistim, ki se vozuijo pozimi, ampak tudi poleti če vas preseneti dež in premoči rokavice, večkrat pa pridejo prav tudi v hladnih zgodnjih poletnih jutrih. Samo malo da pogreje prste.

Namestitev stikala

post-9811-127783784274_thumb.jpg

Grelni elementi

post-9811-127783804211_thumb.jpg

MOD#5

Pri enduro vožnji je potrebno za dobro ravnotežje voziti stoje. Tako težišče iz sedeža prestavimo nižje na stopalke in pridobimo več nadzora, ter smo bolj okretni in lažžje sledimo motociklu po težkem terenu. Za vožnjo stoje je potreben dober položaj krmila. Če so roćke krmila prenizko in preblizu telesa, potem nimamo dobre stabilnosti, poslednično pa tudi nadzora ne.

Zato sem povišal krmilo za 3 centimetre, to je največ kar tudi dopušča originalna napreljava (kabli, zajle). S tem sem povišal krmilo in ga premaknil bolj naprej. Položaj omogoča boljši nadzopr in odzivnost na terenu pri vožnji stoje. Nov položaj omogoča bolj naravno držo voznika in s tem manj utrujenosti pri celodnevnem priganjanju.

post-9811-127783851815_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

MOD#6

Ker se nam zna pri offroadanju po odročnih Karpatih pripetiti marsikaj, je potrebno imeti s sabo tudi dovolj orodja za morebitne okvare, premontažo gum, vlečno vrv, kladivo, montirače, splošno osnovno orodje, lepilo, vezice,...

Ker pod sedežem ni kaj prida placa, je bilo potrebno najti primeren prostor za dodatno tubo za oridje, kamor se da spraviti vse najnujnejše... Primeren prostor sem našel pod zadnjim blatnikom, nekaj vodovodne cevi, dva slepa pokrova, ena zaponka, ter nekaj vezic reši situacijo. Na original kovinski nosilec blatnika sem navaril 2 "flohajzna", ki sta omogočila namestitev tube. Zadeva funkcionira ok in ne izgleda slabo. Hvala Massiu za osnovno idejo! Sedaj imam dovolj prostora za obširnejše osnovno orodje. Na terenu bomo trije, vsak z nekaj orodja, lahko porihtamo veliko.

post-9811-127783903303_thumb.jpg

post-9811-127783904788_thumb.jpg

post-9811-127783905771_thumb.jpg

Objavljeno

MOD#7

Ker je na offroadu potrebno za dober nadzor motocikla potrebno veliko stati na nogah, torej na stopalkah motorja, kmalu postane pomembno kake so te stopalke. Originalne stopalke sopodložene z gumo, ki pa v blatu postane drseča in ne omogoča dovolj oprijema. Gumo sem odstranil in pridobil oprijem, vendar je originalna stopalka premajhna (tako po dolžini kot širini) in je obremenilna za stojo pri dolgotrajni vožnji.

Ker so nove širše stopalke drage, sem se odločil predelati obstoječe. Namestil sem še dodaten zunanji obod in naredil nazobčan zgornji del. Tako sem povečal širino in dolžino stopalke, ter poridobil več uporabne površine. Noga je sedaj precej bolj stabilna, oprijema je bistveno več. Večja površina po po nekaj urah vožnje v stoje, precej manj utrudi noge. Zunanji obod sem od notranjega (originalnega) umaknil za toliko, da še vedno lahko namestim originalni gumirani del, ki pri dolgi vožnji (avtocesta npr SLO-RO) zmanjša vibracije motorja, ki se prenašajo na voznika. Zadeva deluje super in stalo me je le 1,5 ure časa.

post-9811-127783965395_thumb.jpg

post-9811-127783966752_thumb.jpg

post-9811-127783968649_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!