Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

jaz

vožen 3 sezone, 15.000 km

LP

 

Objavljeno

Fantje, pred par dnevi sem med vožnjo izgubil distančnik in vijak za SW Motech cevno zaščito motorja.
Poizvedoval sem za nadomestnega pri proizvajalcu in cečjih trgovinah v SLO, pa je povsod bolj mlačen odziv.
Zdaj zadeva je sila preprostega izgleda, pa me zanima če pozna kdo koga, ki bi mi ga lahko naredil na stružnici.

Št. 7 v dokumentu
https://sw-motech.com/cosmoshop/default/artikelpdf/sbl_06_567_10001_b.pdf

Objavljeno
pred 14 minutami, Sahbazz pravi:

Fantje, pred par dnevi sem med vožnjo izgubil distančnik in vijak za SW Motech cevno zaščito motorja.
Poizvedoval sem za nadomestnega pri proizvajalcu in cečjih trgovinah v SLO, pa je povsod bolj mlačen odziv.
Zdaj zadeva je sila preprostega izgleda, pa me zanima če pozna kdo koga, ki bi mi ga lahko naredil na stružnici.

Št. 7 v dokumentu
https://sw-motech.com/cosmoshop/default/artikelpdf/sbl_06_567_10001_b.pdf

meni so nadomestne dele zrihtal v TC motoshopu, ker so zastopnik za SW motech. Je pa trajalo 1 mesec pa pol...

Objavljeno

@Xebec Hvala za info, bom videl če najdem koga da mi ga sestruži (distančnik namreč ;) ), ker mesec čakat mi je pa mal huda.

Objavljeno

Odrežeš kos primerne debelostenska cevi, da ne boš čakal 1 mesec.

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Odrežeš kos primerne debelostenska cevi, da ne boš čakal 1 mesec.

Ne morem verjet da je to treba sploh napisat.....:huh:

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 23 urami, MiNa pravi:

Odrežeš kos primerne debelostenska cevi, da ne boš čakal 1 mesec.

Tudi nekaj matic bo za silo rešilo problem...

Objavljeno

Sigurno je še kakšna MacGyver varianta....

Objavljeno

@MiNa Sem že naročil pri Marincu (speed-shop), da mi sestruži del, v nedeljo ga grem iskat, ker prej ne utegnem.
@Joker Za silo sem lahko tud brez ane, samo jst bi zadevo saniral, ne flikal. Pa tud distančnik je 2.5cm debel. To bi rabil kr kakih 10+ matic. Pa rajš počakam na kupljeno zadevo.

Ko pa že imam vašo pozornost...
Predlagate kakšne stopalke, ki so širše od standardnih, pa da mi ne bo treba ravno ledvice prodat da dobim €€ za njih?

Objavljeno

Kakšna dva meseca nazaj jih je v tej temi nekdo prodajal za mali denar ;)

Objavljeno

Evo:

https://www.ebay.de/itm/Alu-Fusrasten-Fusstutze-Pedal-8mm-Bolzen-Fur-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-KTM/222798141478?fits=DEM_Make%3AYamaha%7CDEM_Model%3AXT%7CDEM_CCM%3A660%7CDEM_Submodel%3AZ%7CDEM_StreetName%3ATenere&hash=item33dfcdd826:g:ix4AAOSwM~taXYk8

Objavljeno
On 4/13/2018 at 10:47 PM, Ni3ous said:

Uzdaj se use i u svoje kljuse in šraufaj sam in bo najceneje in najbolje opravljeno. 

Soglašam,
zame, zate in za še koga ni problema, ker imamo znanje, voljo in orodje, da sami poservisiramo.
Problem je za tiste, ki nimajo vesela do lastnega vzdrževanja in so pripravljeni plačati tretji osebi, da vzdržuje njihov motor, kot se šika.
Skratka, zrihtane vilce so na poti iz Njemačke :-)
Montiram in poročam, kak se je predelava obnesla.
Nato šibam z materialom do Čarmana po komentar in upam na razumevanje in odgovornost.

Hkrati sem preveril tudi krmilni ležaj. Spodnji je zgledal takole:

1678269769_lezajbelance.jpg.a0d62a9c10b453f2f3572d91a928b10b.jpg

Sem ga očistil, da je zasijalo, in ocenil, da je tehnično še ok. Utiral mast 10 minut in zmontiral. Je pa montaža mal triki, ker v resnici ni tako kot pri konusnih ležajih na avtu ali prikolici, kjer zašponaš do jaja in za četrtino vrneš.  Po navodilih naj bi bil ležaj zašponan 0.7 kile oz 7Nm. To je tako malo, da sem kar na roke zategnil in s točkalom dodal dva/tri mm obrata. 

Še to, ko je bila nameščena belanca nisem imel občutka, da se ležaj rahlo zatika. Ko pa sem belanco in vilice snel in preizkusil na roke levo/desno je takoj postalo očitno. Moja xt-ka ima 26kkm in če še niste preverili ležaja storite to v kratkem, ker je garantirano suh k poper.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, Dimen pravi:

Še to, ko je bila nameščena belanca nisem imel občutka, da se ležaj rahlo zatika.

Na mojem F-u sem menjal pri 120Kkm, ležaj suh precej manj rjav kot tale na tvoji sliki le zunanji obroč je bil poškodovan (odtis valjčkov). Na stojalu zatikanja nikakršnega pri vožnji pa zelo očitno "zatikanje".

Postopek je pa sledeč....

LezajKrmila.JPG

Ležaj "zategneš" na 25Nm Potem sproščeno krmilo trikrat obrneš levo/desno za polni odklon, "odtegneš" vijak za 60o in ponovno "zategneš" na 11Nm.

Cena 31€ za oba ležaja.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Ker rabi moja pručko, da zleze nanj.

Vse je OK. Le višina me je.e  in moja poškodovana leva noga. 

Objavljeno

A veš tist filing ko nabaviš distančnik, nove šraufe in podloške, si odpreš pivo v garaži, ker zdej bomo pa mal šraufal...in potem vidiš da se je prejšnji šrauf odlomil na sredini navoja in moraš zdej spravit najprj starega ven. No tist filing sem imel danes. 

Se bom s tem jebal naslednji teden. :mad:

Objavljeno (popravljeno)

Za takšne težave obstaja tako imenovan” svinjski rep”! Dobiš ga v vsaki bolj založeni trgovini. Merkur, Bauhaus...

Nekaj takšnega, le, da ti ne potrebuješ kompleta.

https://www.profi-shop.si/rocno-orodje/garniture-nastavkov/garnitura-odvijacev-gedore

Popravljeno . Popravil The Lakl
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma ja sej mam doma, samo se mi res ni dajalo dol tanka pa zaščite pa vseskup, ker se gremo jutri GES. Mah...

Objavljeno

Misija "šrauf" uspela. Zaščita ima zdaj nove vijake in nov distančnik, ki je pasal ko ata na mamo.
Naslednja stvar, ki je na repertoarju, pa je servis, sem ravno včeraj "prebil" 10k km odkar je bilo nazadnje menjano olje.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 20. 4. 2018 ob 1:21, Sahbazz pravi:

@sajhtam Imaš osebne izkušnje z njimi?

Sem jih naročil in jih moram še montirat. Širše so za dva centimetra, dolžina je ista. Treba pa je malo "prilagodit", luknja je premajhna in je treba povrtat...

Za ta denat ne moreš ne vem kaj pričakovat, so pa alternativa tistim za 150 € in več...

Objavljeno

Dva vprašanja: kakšno imate porabo olja in koliko vam "leti"?

Naredil okrog 3.000 km in bo treba doliti kakšen deci olja. Kolikšna poraba bi morala biti zaskrbljujoča? Predvsem opažam, da mi kar nekaj olja prikaplja iz zračnega filtra, ko parkiram motor po daljši turi...

Ko sem bil na potovanju prejšnji teden, sem primerjal točnost števca z GPS-om in števec prikaže tudi do 20km/h več, kakor pa dejansko leti. Jaz sem ga lahko pognal do max. 150 km/h (na ravnem), števec pa mi je kazal tudi preko 170 km/h...

Mogoče ste to že debatirali, ampak jaz nisem našel...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!