Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

@sajhtam No ja saj povrtat ni problem, se pa zavedam da malo denarja (ponavadi) pomeni malo muzike.

Pismo, jaz sem ravno prejšni teden delal servis po slabih 10k km in nevem če mi je spila 1dcl olja Yamaha. Dolival ga pa nisem nič vmes, ker je vedno kazalo dovolj olja.

Leti pa kaj jst vem, enkrat je šlo do 160km/h, ampak itak je pri nekih 130 konec veselja se mi zdi in je do 160+ sam še glasen motor. Moram pa rečt da nisem še primerjal z navigacijo, bom ob priliki pa ti sporočim.

Objavljeno

poraba olja na mojem 0 do 1dcl na leto 

Objavljeno
18 hours ago, sajhtam said:

Dva vprašanja: kakšno imate porabo olja in koliko vam "leti"?

Naredil okrog 3.000 km in bo treba doliti kakšen deci olja. Kolikšna poraba bi morala biti zaskrbljujoča? Predvsem opažam, da mi kar nekaj olja prikaplja iz zračnega filtra, ko parkiram motor po daljši turi...

Ko sem bil na potovanju prejšnji teden, sem primerjal točnost števca z GPS-om in števec prikaže tudi do 20km/h več, kakor pa dejansko leti. Jaz sem ga lahko pognal do max. 150 km/h (na ravnem), števec pa mi je kazal tudi preko 170 km/h...

Mogoče ste to že debatirali, ampak jaz nisem našel...

Znano je, da nekaj olja konča v škatli filtra za zrak, če se motor vozi veliko po AC pri brzini okoli 120kmh.  Zato ima škatla oddušek, da olje spustiš na "plano" vsake kvatre. Prav tako sem pri moji opazil, da mi je recimo lansko leto spila slab deci olja, ko sem odpeljal TET Črno goro. Cca 2500km, vsak dan vožnja od jutra do večera pri relativno visokih temperaturah, pogosto toriranje zavoljo terena. Ocenjujem, da je to zmerna oz. normalna poraba olja. V agregat gre mislim da 2.5 l olja, deci predstavlja zanemarljive 4% celotne količine olja.

Glede prikaza hitrosti me tudi ne preseneča razlika v primerjavi z GPS-om. Pri meni je bilo enako. 
Sedaj, ko sem zamenjal sprednji zobnik za zob manjšega mi kaže na števcu 112km, v resnici grem pa 100km. Pri 160 bi verjetno lagal za 30kmh. To je znana napaka, ki jo nekateri rešujejo z elektronskim vmesnikom, ki ga nastaviš, da kompenzira razliko.

Objavljeno

Thanks!

Res je, da sem na AC vozil (iz Marseilla v Ljubljano). Nisem ga do konca gnal, 110 - 120 km/h pa je kar bilo. Tja sem se vozil okrog 90 - 100 km/h, pa tega res nisem opazil. A bi moral biti čepek na cevki iz airboxa? Je kar zadrega, če motor parkiraš in imaš malo mlako olja pod njem...

Objavljeno
14 hours ago, sajhtam said:

Thanks!

Res je, da sem na AC vozil (iz Marseilla v Ljubljano). Nisem ga do konca gnal, 110 - 120 km/h pa je kar bilo. Tja sem se vozil okrog 90 - 100 km/h, pa tega res nisem opazil. A bi moral biti čepek na cevki iz airboxa? Je kar zadrega, če motor parkiraš in imaš malo mlako olja pod njem...

Originalno je čepek, ker v nasprotnem primeru vleče luft notri mimo filtra. Obvezno montiraj čepek!

Objavljeno
On 4/19/2018 at 5:23 PM, Sahbazz said:

Predlagate kakšne stopalke, ki so širše od standardnih, pa da mi ne bo treba ravno ledvice prodat da dobim €€ za njih?

Jaz imam tele: https://www.aliexpress.com/item/NICECNC-57mm-Foot-pegs-Foot-Rests-For-Yamaha-YZ-85-YZ125-YZ250-YZ125X-YZ250X-YZ250F-YZ250FX/32844879295.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.dVyJmK

Se obnesejo. Billet aluminij, zelo lahke in ravnoprav široke. Žal pa niso plug&play in jih je treba malo dodelati / predelati, da pašejo na Tenerejko. Kitajci pač. :) Nete/spajke se da tudi ven pobrat.Stopalke.jpg.81cb8097344ccb3d2d022516cb134ff6.jpg

stopalke2.jpg

Objavljeno

@Unikat555 Zgledajo top!
Kako pa je s širino? Delujejo mi isto široke kot stock stopalke, osebno bi rad dobil kakšne širše, ker imam občutek da mi par cm noge visi s tačke.

Objavljeno

Širina teh je 57 mm, originalne so 40 mm. Če slučajno misliš razdaljo od točke vpetja proti zunanjemu robu, pa je uporabna dolžina 85 mm, pri originalnih je 81 mm. Mogoče slika res vara, sem pa dimenzije ravnokar pomeril. :)

Objavljeno

Taka poraba olja je povsem normalna pri enocilindraših. Kar brez skrbi.

Napak pri merjenju stevca je tudi normalna. Jaz sem se peljal po števcu največ 186, kar je realno verjetno dobrih 160 km/h.

Objavljeno

Iščem varianto enocevnega izpuha. Ponudba se je sicer začela krčit, ker motor ne prodajajo več, nekaj se pa še najde.

Naletel sem na firmo MTC (https://www.maxtorquecans.com/yamaha-xt660z-tenere-single-left-hand-exhaust-2008-2016.html). A ima kdo to montirano? Cena je ugodna, zvok mi tudi odgovarja. Pozanimal sem se tam, kako je s cestno verzijo, ki jo ponujajo. Pravi, da pride z dušilcem in BSAU številko. 

Na tehničnem (LPP) pravijo, da rabijo dokument, ki potrjuje, da izpuh ustreza motorju, na katerem je montiran.

Na vprašanje, če dobim z izpuhom potrdilo/certifikat, da je ustrezen za Tenerejko, še čakam...

Ne da se mi za auspuh dajat 400 in več €, rabljenih pa praktično ni...

Kakšne enocevne variante pa imate vi montirane (legalne - drugo mi ne pride v poštev)?

Objavljeno (popravljeno)

@Unikat555 Ja, mislil sem razdaljo od vpetja do konca tačke. Hvala za info.

sajhtam Tudi sam sem se zanimal za nakup izpuha od MTC, pa nisem nikoli "stisnil na petelina" da i ga kupil. Če se slučajno odločiš za nakup, me kontaktiraj na ZS prosim, ker bi tudi sam nabavil njihov izpuh, pa mogoče dobiva kak količinski popust. (al pa vsaj cenejšo poštnino. ;) )

Popravljeno . Popravil Sahbazz
Objavljeno

Te kitajske tačke ti bodo v eni sezoni uničile profil na moto čevljih, če veliko voziš v stoje kar je tudi namen tačk z večjo površino.
Prav tako bodo trgale desno hlačnico, ker na terenu dostikrat z desno nogo stopiš na tla, da ujameš ravnotežje in nadaljuješ.
Če voziš malo terena in stoje potem ni panike.

Osebno ti predlagam pivot pegs. So drage ampak blazno kvalitetno izdelane in hvaležne do gležnjev.
Ne resno, to je to, vredno slehernega evra.  Sem imel prej stock in poširjene. Pa so pivot pegs še šiše,
udobje in tehnika vožnje je pa top. Sem bil skeptičen sprva, sedaj jih pa ne menjam za nič!

Hkrati so super tudi za sedečo vožnjo, ker imaš sede tudi nagnjene naprej in je gleženj pravokotno na nogo in tako
v bolj naravni poziciji. Enako velja stoje. Gleženj je na mestu, tačke pa prevzemajo nagibe naprej in nazaj.

Objavljeno

@Sahbazz, @sajhtam, tud sam sem že gledal te izpuhe, sicer ne za Tenerejko, ampak, če bi vsi kaj profitirali, bi tudi sam šel zraven v nakup.

Objavljeno (popravljeno)
10 hours ago, Dimen said:

Te kitajske tačke ti bodo v eni sezoni uničile profil na moto čevljih, če veliko voziš v stoje kar je tudi namen tačk z večjo površino.
Prav tako bodo trgale desno hlačnico, ker na terenu dostikrat z desno nogo stopiš na tla, da ujameš ravnotežje in nadaljuješ.
Če voziš malo terena in stoje potem ni panike.

Osebno ti predlagam pivot pegs. So drage ampak blazno kvalitetno izdelane in hvaležne do gležnjev.
Ne resno, to je to, vredno slehernega evra.  Sem imel prej stock in poširjene. Pa so pivot pegs še šiše,
udobje in tehnika vožnje je pa top. Sem bil skeptičen sprva, sedaj jih pa ne menjam za nič!

Hkrati so super tudi za sedečo vožnjo, ker imaš sede tudi nagnjene naprej in je gleženj pravokotno na nogo in tako
v bolj naravni poziciji. Enako velja stoje. Gleženj je na mestu, tačke pa prevzemajo nagibe naprej in nazaj.

Jaz sem nete preventivno odstranil (enostavno se jih odvije, saj so na navoj), tako da potem ni bojazni pred uničenimi škornji. Hlačnico imam pa tako ali tako zatlačeno v visoke motocross škornje. Bi pa neti res znali biti pre(grobi) do opreme, iz tega razloga sem jih tudi odstranil.

Popravljeno . Popravil Unikat555
Objavljeno

Zdravo. Ne potrebuješ lonca direktno za yamaho kupi lonec ki paše legi motorju daš narediti koleno in to je to. Sam sem kupil lonec leovinche od gs 650 za 100€  dal izdelati NOVAKU koleno 50€ 

Objavljeno
4 hours ago, celjan89 said:

Zdravo. Ne potrebuješ lonca direktno za yamaho kupi lonec ki paše legi motorju daš narediti koleno in to je to. Sam sem kupil lonec leovinche od gs 650 za 100€  dal izdelati NOVAKU koleno 50€ 

Pa kje si bil, ko sem sam montiral lonec. Iskal mojstra, da mi naredi koleno ko zmešan. Kateri NOVAK je to?

Objavljeno

Izpuhi Novak. Po celi slo ima delavnice z izpuhi.

Objavljeno (popravljeno)

Takole: dobil sem odgovor od MTC, zraven izpuha ne dobiš nobene dokumentacije. Za mene ta opcija ne more priti v poštev. Opcija bi bila, da nafehtam tipa, da kot firma napiše potrdilo, da je izpuh namenjen za ta motor in navede številke, ki so vtisnjene na izpuh. Mogoče bi to šlo, saj mi je z LPP-ja rekel, da rabi dokument, kjer se številke ujemajo in da je naveden tip motorja, ni rekel, da mora biti EC homologacija... Kolikor sem preveril po nemških forumih je BSAU standard sporen v EU.

Ob 15. 5. 2018 ob 4:55, celjan89 pravi:

Zdravo. Ne potrebuješ lonca direktno za yamaho kupi lonec ki paše legi motorju daš narediti koleno in to je to. Sam sem kupil lonec leovinche od gs 650 za 100€  dal izdelati NOVAKU koleno 50€ 

Kako pa potem greš čez tehničnega? Men so pri prejšnjem motorju prav skakal po njem, hotel homologacijo od motorja, homologacijo od Akrapoviča, začeli se spuščati v LED žmigavce itd. Pred nekaj tedni sem Tenerejko peljal na tehničnega in me začel spraševati, če so luči originalne in mi dal opomnik, da moram sprednje LED pozicijske luči zamenjati, ker niso prave barve... In zdaj naj jaz grem z nekim pošvasanim avspuhom na tehničnega brez dokumentov? Še lepše pa bo, da ti policaj gnjavi in ti v skrajnem primeru tablico pobere...

Popravljeno . Popravil sajhtam
Objavljeno

Jst sm šel z kitajci čez tehničnega na Rudniku BP.

Objavljeno
pred 7 urami, sajhtam pravi:

Takole: dobil sem odgovor od MTC, zraven izpuha ne dobiš nobene dokumentacije. Za mene ta opcija ne more priti v poštev. Opcija bi bila, da nafehtam tipa, da kot firma napiše potrdilo, da je izpuh namenjen za ta motor in navede številke, ki so vtisnjene na izpuh. Mogoče bi to šlo, saj mi je z LPP-ja rekel, da rabi dokument, kjer se številke ujemajo in da je naveden tip motorja, ni rekel, da mora biti EC homologacija... Kolikor sem preveril po nemških forumih je BSAU standard sporen v EU.

Kako pa potem greš čez tehničnega? Men so pri prejšnjem motorju prav skakal po njem, hotel homologacijo od motorja, homologacijo od Akrapoviča, začeli se spuščati v LED žmigavce itd. Pred nekaj tedni sem Tenerejko peljal na tehničnega in me začel spraševati, če so luči originalne in mi dal opomnik, da moram sprednje LED pozicijske luči zamenjati, ker niso prave barve... In zdaj naj jaz grem z nekim pošvasanim avspuhom na tehničnega brez dokumentov? Še lepše pa bo, da ti policaj gnjavi in ti v skrajnem primeru tablico pobere...

Ako ide ide! Če ni tožnika, ni sodnika! Tak pravijo

Ampak! V primeru, da naletiš na nadrkanega modreca si na izrednem tehničnem. Tja te bo peljala vlečna služba, kjer ti bodo detaljno pregledali vozilo in tam ni popuščanja ter pogledov skozi prste. Na koncu glava peče? Kak modrec z dobrim dnem pa se ne bo ukvarjal z predelavami. Znanec je naletel in še danes ni pozabil kalvarije. Kakšna led pozicijska v beli barvi je še sprejemljiva. Za vse ostalo pa moraš imeti malo sreče.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 22 urami, The Lakl pravi:

Ako ide ide! Če ni tožnika, ni sodnika! Tak pravijo

Ampak! V primeru, da naletiš na nadrkanega modreca si na izrednem tehničnem. Tja te bo peljala vlečna služba, kjer ti bodo detaljno pregledali vozilo in tam ni popuščanja ter pogledov skozi prste. Na koncu glava peče? Kak modrec z dobrim dnem pa se ne bo ukvarjal z predelavami. Znanec je naletel in še danes ni pozabil kalvarije. Kakšna led pozicijska v beli barvi je še sprejemljiva. Za vse ostalo pa moraš imeti malo sreče.

O tem govorim! 

Objavljeno
Ob 16. 5. 2018 ob 14:58, sajhtam pravi:

 

Kako pa potem greš čez tehničnega? Men so pri prejšnjem motorju prav skakal po njem, hotel homologacijo od motorja, homologacijo od Akrapoviča, začeli se spuščati v LED žmigavce itd. Pred nekaj tedni sem Tenerejko peljal na tehničnega in me začel spraševati, če so luči originalne in mi dal opomnik, da moram sprednje LED pozicijske luči zamenjati, ker niso prave barve... In zdaj naj jaz grem z nekim pošvasanim avspuhom na tehničnega brez dokumentov? Še lepše pa bo, da ti policaj gnjavi in ti v skrajnem primeru tablico pobere...

zdaj če ni lonec neki kinki konki.. je na njem vgravirana številka. Greš na uradno stran in si snameš dol certifikat po teh številkah.  Pri novaku oz drugem licenčnem mojstru ti naredijo koleno in dobiš potrdilo o vgradnji z štempilko. To dvoje neseš na tehničnega.  

Sam tudi nimam marsikaj po predpisih vedno se poslužujem po preventivnem tehničnem ki je zaston vsaj na krki. Če gre skozi mu rečem za potrdilo in grem plačat :)

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo! 525 gre, ampak je overkill in pri tistih bornih konjičih še težka veriga vzame nekaj moči. Nima smisla. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!