Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

:)

Bi takoj imel. Ampak to ni več za mene, ko sem že malo zakrnel in z vonjem po "cipresah" 

:)

Objavljeno

Se SLUČAAAAJNO komu valja doma originalno vetrobransko steklo, pa da bi se ga rad znebil? 

Ali pa če kdo ve kje bi se dalo dobit kakšno po ugodni ceni, tudi rabljeno recimo. Gledam po Ebayu, pa je vse okrog 100€, ziher se kje dobi ta kos plexija ceneje. 

Objavljeno (popravljeno)

Ravnokar naročil pri kmc-ju original sprednji vetrobran za 75€

Popravljeno . Popravil Dimen
Objavljeno
Ob 31. 7. 2018 ob 0:30, Sahbazz pravi:

Se SLUČAAAAJNO komu valja doma originalno vetrobransko steklo, pa da bi se ga rad znebil? 

Ali pa če kdo ve kje bi se dalo dobit kakšno po ugodni ceni, tudi rabljeno recimo. Gledam po Ebayu, pa je vse okrog 100€, ziher se kje dobi ta kos plexija ceneje. 

Tule sem naročil za V-Stroma...

Objavljeno
10 minutes ago, Joker said:

Tule sem naročil za V-Stroma...

Ta šipa je pretemna in se zgodi, da nevede nabiješ kakšen kamen ali luknjo. Če je večinoma cesta v igri pa je to top šipa in cena.

Objavljeno

Lahko naročiš "clear" ali zatemnjeno...

Objavljeno
Ob 14. 7. 2018 ob 8:28, Dimen pravi:

Mene bolj moti, da mi zaradi turbulence glavo/čelado trese in megli pogled. Nazadnje sem iz enduro čelade snel un plastičen senčnik in je vse skupaj mnogo bolje. 

Rukni vizir dol z motorja in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Problem previsokih vizirjev (in raznih 'poštarskih šip') je ponavadi lih kontra učinek od zaželenega - tok zraka ti iz prsnega dela pošljejo direkt v glavo posledično trese čelado in bobni. Če maš tako situacijo je boljše vozit brez šipe spredaj ali pa jo znižat... nekih koristi od nje itak ni. Vsaj ne pri relativno normalnih hitrostih.

Objavljeno
10 hours ago, jskrablin said:

Rukni vizir dol z motorja in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Problem previsokih vizirjev (in raznih 'poštarskih šip') je ponavadi lih kontra učinek od zaželenega - tok zraka ti iz prsnega dela pošljejo direkt v glavo posledično trese čelado in bobni. Če maš tako situacijo je boljše vozit brez šipe spredaj ali pa jo znižat... nekih koristi od nje itak ni. Vsaj ne pri relativno normalnih hitrostih.

S temle bi se kar strinjal ja. Sem videl da se dobi tudi "mini" šipca za tenerejko, samo je predrag, pa poštnina iz Sydney-a je najbrž ubijalska.
YA-F209215-S-Light.jpg?_=1528873416

Objavljeno
22 hours ago, jskrablin said:

Rukni vizir dol z motorja in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Problem previsokih vizirjev (in raznih 'poštarskih šip') je ponavadi lih kontra učinek od zaželenega - tok zraka ti iz prsnega dela pošljejo direkt v glavo posledično trese čelado in bobni. Če maš tako situacijo je boljše vozit brez šipe spredaj ali pa jo znižat... nekih koristi od nje itak ni. Vsaj ne pri relativno normalnih hitrostih.

Drži, zato sem šel nazaj na original šipo. Ravno včeraj dobil  in testiral. Konec bobnenja in meglenja.

Objavljeno
pred 11 urami, Sahbazz pravi:

S temle bi se kar strinjal ja. Sem videl da se dobi tudi "mini" šipca za tenerejko, samo je predrag, pa poštnina iz Sydney-a je najbrž ubijalska.

Al pa nabaviš eno rabljeno original šipo iz Ebaya in jo znižaš.

Objavljeno
pred 23 urami, jskrablin pravi:

. Če maš tako situacijo je boljše vozit brez šipe spredaj ali pa jo znižat... nekih koristi od nje itak ni. Vsaj ne pri relativno normalnih hitrostih.

Moja izkušnja je taka, da je originalen vizir (delno) koristen samo, če voziš v dežju...malo se skloniš naprej in vsaj ta hujši del naliva odnaša mimo. Drugače pa kot praviš...neke večje koristi itak ni...vsaj pri normalnih hitrostih za ta motor in njegovi namembnosti. S Hondico sem se vozil 100km/h pa je bila brez vizirja....bistveno manj težav kot z tenerejko in turbulencami. Da o tistih nagravžnih poviških in poštarskih šipah ne izgubljam besed...

Objavljeno

Mojster ima problem tudu zaradi celade. Je lepo navedel, da ima enduro celado z strehico oz sencnikom. Na taksnem motorju to ni dobra izbira. Zracni tok prodira med vilicami in ga dviga med rezervoarjem in plastiko okoli luci. Ti piha direkt od spodaj v sencnik.

Objavljeno
10 hours ago, IZTOK said:

Mojster ima problem tudu zaradi celade. Je lepo navedel, da ima enduro celado z strehico oz sencnikom. Na taksnem motorju to ni dobra izbira. Zracni tok prodira med vilicami in ga dviga med rezervoarjem in plastiko okoli luci. Ti piha direkt od spodaj v sencnik.

Z original šipo sedaj in enduro čelado nimam nikakršnih problemov več. O zračnem toku med rezervarjem in plastiko nisem imel nikoli težav. Prvič slišim za kaj tazga. Glede na višino original šipe je yamaha že vedela kaj dela in zakaj so predvideli relativno nizko original šajbo. Valda so testiral vse višine predno je šlo v produkcijo.

Objavljeno

nima smisla testirat vseh visin, ker je razlika med vozniki tam tam ene 50 cm. Kako bos to prenesel na motor kjer moras se za ostale, bolj pomembne ergonomske dejavnike posegat po aftermarket resitvah: stopalke, poviski balanc, nizanja motorja, sedezev etc.

- ce je prevec vetra v telo zacne utrujat roke

- ce je nivo vrtincev med rameni in brado ti nabija veter v celado

- ce je nivo vrtincev proti vrhu celade ti premetava celado levo desno

Na lazjih adv motorjih viske sipce res niso niso prevec smiselne, bin there done that. Ne na tenerejki ampak na necem podbnem. So bile gor razlicne sipce, pa poviski pa je se je problem samo prestavil na nekaj drugega.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zamenjal bom krmilo in imam težavo z navojem. Vsa krmila, ki jih gledam navoja nimajo, zgolj luknjo.
Imate kakšen nasvet ali rešitev.
handelbar.jpg.9044fd26725a8fc9762a23cd8f311d98.jpg

Objavljeno (popravljeno)

to moraš imeti take elemente, zgoraj desno na sliki,, ki se zategnejo v cev krmila:

 

Rezultat iskanja slik za acerbis lenker set

 

Popravljeno . Popravil TTONE
Objavljeno
pred 8 urami, Dimen pravi:

Zamenjal bom krmilo in imam težavo z navojem. Vsa krmila, ki jih gledam navoja nimajo, zgolj luknjo.
Imate kakšen nasvet ali rešitev.
handelbar.jpg.9044fd26725a8fc9762a23cd8f311d98.jpg

Obstajajo takšne alu puše, katero vstaviš v krmilo in potem ima notranji navoj kateri se odpira in utrdi z vijačenjem. Podobno kot zidni vložki. Kakšen je notranji fi krmila?

Objavljeno (popravljeno)

In precej prepričan sem, da nobeno krmilo nima navoja vrezanega samo po sebi. Vedno je v njem vložek.

In stare vložke lahko uporabiš na novem krmilu. Vanj privij malo daljši vijak (ne zateguj!!!), malo udari po njem, da se vložek premakne, nato pa ga zgrabi s konkretnimi kleščami in potegni ven. Ko vijak ni zategnjen, gre vložek z lahkoto ven.

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ponavadi so na te vložke privite uteži, ki zmanjšujejo vibracije na koncuh krmila. Matica je vtisnjena v gumo, da utež deluje kot dušilec vibracij.

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima, a je normalno da moram ketno menjat po 22k km. Namreč ko sem motor kupil je že imel montirano novo verigo in oba zobnika, za kar sem od prejšnjega lastnika tudi dobil račun in vse.

Nekaj dni nazaj je bilo leto naokrog in naredil sem 22k km, veriga pa se mi je neenakomerno raztegnila. Veriga je bila redno čiščena (nekje na 2 tanka, cca 700km) sem jo čistil in mazal, tako da se mi zdi da je kar malo prekmalu "spustila dušo".

Koliko km ste ostali delali z enim verižnim setom?

 

P.S. z "neenakomerno" mislim da ima veriga na enem delu "luft" na zobniku in se mu prilega le na vrhu in na dnu, vmes pa ima kak milimeter hoda in se zoprno sliši med vožnjo.

Popravljeno . Popravil Sahbazz
Objavljeno

Tako to izgleda!  Notri pa priviješ utež in se krilca razširijo ter se učvrstijo v krmilo

image.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!