SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 15, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2018 pred 2 minutami, Sahbazz pravi: Mene pa zanima, a je normalno da moram ketno menjat po 22k km. Namreč ko sem motor kupil je že imel montirano novo verigo in oba zobnika, za kar sem od prejšnjega lastnika tudi dobil račun in vse. Nekaj dni nazaj je bilo leto naokrog in naredil sem 22k km, veriga pa se mi je neenakomerno raztegnila. Veriga je bila redno čiščena (nekje na 2 tanka, cca 700km) sem jo čistil in mazal, tako da se mi zdi da je kar malo prekmalu "spustila dušo". Koliko km ste ostali delali z enim verižnim setom? Ni nujno, da je stari lastnik dal kakšno kvalitetno. Na trgu je ogromno ponaredkov. Je pa to malo majhna kilometrina. Ko sem mojo Tenerejko prodal je imela 16k km in je bila še kot nova.
Sahbazz Objavljeno Avgust 15, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2018 Ja pač oroginal veriga je bila kupljena, pri pooblaščenem prodajalcu za Yamaha dele. Razmišljam da jo ni mogoče parkrat malo raztegnilo ko sva z drago blodila leto po Korziki in sva šla v duetu po kar hudem brezpotju in je parkrat motor konkretno počepnil pod nama. amo po drugi strani, to je bilo skoraj 2 meseca nazaj, zvok verige pa se je pojavil kake 14 dni nazaj. Glede na to da zobniki izgledajo kot novi bi tokrat menjal samo verigo, Nebi smelo bit proble...ali pač?
5ERR Objavljeno Avgust 16, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2018 Živjo. Ali je to normalno da ima zadnja nihajka malenkost(2mm) zračnosti gor in dol? Malo čudno se mi zdi da so slabi ležaji v tistemu vpetju amortizerja, nihajke in šasije. Lp, Peter
Ni3ous Objavljeno Avgust 16, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2018 (popravljeno) On 8/15/2018 at 8:17 AM, Sahbazz said: Mene pa zanima, a je normalno da moram ketno menjat po 22k km. Namreč ko sem motor kupil je že imel montirano novo verigo in oba zobnika, za kar sem od prejšnjega lastnika tudi dobil račun in vse. Nekaj dni nazaj je bilo leto naokrog in naredil sem 22k km, veriga pa se mi je neenakomerno raztegnila. Veriga je bila redno čiščena (nekje na 2 tanka, cca 700km) sem jo čistil in mazal, tako da se mi zdi da je kar malo prekmalu "spustila dušo". Koliko km ste ostali delali z enim verižnim setom? P.S. z "neenakomerno" mislim da ima veriga na enem delu "luft" na zobniku in se mu prilega le na vrhu in na dnu, vmes pa ima kak milimeter hoda in se zoprno sliši med vožnjo. Ne ni normalno! Meni ni nikdar zfdržala več kot 10 000 km. V redu ti je zdržala. Raje jo menjaj, ker je lahko zelo nevarno da ti jo dol vrže in zablokira kolo. Jaz sem običajno nabavljal set veriga+zobniki na Off The Road iz Nemčije, tam imajo dobro izbiro. Bodo pa aktualni lastniki povedali kje je trenutno najugodneje. Obvezno menjaj ketno in zobnike hkrati, sicer ne bo za dolgo. Lp Popravljeno Avgust 16, 2018. Popravil Ni3ous
Ni3ous Objavljeno Avgust 16, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2018 2 hours ago, 5ERR said: Živjo. Ali je to normalno da ima zadnja nihajka malenkost(2mm) zračnosti gor in dol? Malo čudno se mi zdi da so slabi ležaji v tistemu vpetju amortizerja, nihajke in šasije. Lp, Peter Se dogaja. Najdi v katerem ležaju je luft in zamenjaj. Sicer se bo stopnjevala zračnost in varnost vožnje je zmanjšana.
Dimen Objavljeno Avgust 18, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2018 (popravljeno) Dostavili krmilo. Razmišljam, da bi kar dal narediti navoje namesto vložka. Stena ima 4mm in mislim, da bi šlo. Poročam. BTW, ali je kak majster iz foruma, ki bi vrezal navoje? Imam pa še eno pomembno vprašanje/dilemo. Krmilo je širše za 25mm na vsaki strani. Ali naj: - pustim original širino krmila in na vsaki strani odrežem 25mm - pustim in vozim s poširjenim krmilom. Ker nimam izkušenj bi prosil za mnenja. Ali širina krmila bistveno prispeva k udobju in predvsem vozni dinamiki, kontroli? Ali bom z večjo širino karkoli pridobil?????? Popravljeno Avgust 18, 2018. Popravil Dimen
Buschi Objavljeno Avgust 20, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2018 Ob 16. 8. 2018 ob 22:21, Ni3ous pravi: Obvezno menjaj ketno in zobnike hkrati, sicer ne bo za dolgo. Zakaj? Meni je vrgo verigo dol in sedaj gledam, da je mal zvita in sem mislil menjati samo verigo, recimo kakšno regino
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 20, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2018 Menjaj samo verigo. Pol boš hitro vajo ponovil!
bosa Objavljeno Avgust 20, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2018 pred 52 minutami, The Lakl pravi: Menjaj samo verigo. Pol boš hitro vajo ponovil! če so verižniki videt dobri, ne vem zakaj bi vajo hitro ponovil.... dosti motoristov to uspešno prakticira , seveda pa je slab verižnik le za v smeti...kot bi rekel, da bo avto deloval le dokler ga boš le na poblaščeni servis vozil
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 20, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2018 Če mu je verigo snelo imam občutek, da nekaj ni v redu. Preohlapna, poškodovana, iztrošena, prenapeta... Po navadi se zobniki tudi malo poškodujejo. Ni vredno reskirat, ker ni neke blazne razlike v ceni z ali brez zobnikov. Ne vem, jaz bi zamenjal komplet. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2018 Tudi življenska doba nove verige na starih verižnikih bo krajša. Zakaj, za 20€-30€ razlike?
Ni3ous Objavljeno Avgust 23, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 23, 2018 Zobniki so dali skozi 20 000 km v tvojem primeru. Četudi na izgled izgledajo OK, so zagotovo malo obrabljeni in zategnjeni na "val". Razlika je lahko minimalna in na prvi pogled nevidna. Če daš novo verigo na stare zobnike, potem veriga ne nalega enako kot na nove zobnike in členki verige so bolj izpostavljeni natezanju. Rezultat? Krajša življenska doba in na koncu večji strošek, kot če že takoj menjaš cel set. Lp igc1, DAMI34, Joker in 1 other 4
Buschi Objavljeno Avgust 24, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2018 Nitros, hvala za pojsnilo. Ni3ous 1
IZTOK Objavljeno Avgust 24, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2018 Ob 20. 8. 2018 ob 19:31, Buschi pravi: Zakaj? Meni je vrgo verigo dol in sedaj gledam, da je mal zvita in sem mislil menjati samo verigo, recimo kakšno regino Jaz ti priporocam DID ali pa RK Takasago. Vzdrzijo bistveno vec, Regino sem dal enkrat in ni ravno neki biser, stane pa enako. Jaz osebno uporabljam DID, menjam ko rata trda, ker ostane do konca dobe v dovoljenih merah ( se ne razteguje ). Govor je seveda o O ring oz X ring izvedbi. Pa mi lahko verjames, da jo moj moped malo bolj matra kot tvoj.
Buschi Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 Zgleda da bom vzel set 525+zobniki, pa DIY chainoiler in vodilo verige in bi moralo bit ok z nslednjih 50.000 km.
Sahbazz Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 @Buschi Točno to kombinacijo sem nabavil z OTR trgovine in čakam da mi jo zamenjajo RES upam da bo zdržala več kot OEM. Nabavil sem še za en zob manjši sprednji zobnik, pa da vidim kako se bo obnesel.
Buschi Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 9 urami, Sahbazz pravi: ... čakam da mi jo zamenjajo... Ketno si boš pa ja sam zameju !
Dimen Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 1 hour ago, TTONE said: katero priporočate 520 ali 525? 520
bosa Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 (popravljeno) pred 7 urami, TTONE pravi: katero priporočate 520 ali 525? Ima kdo izkušnje z verigo 525? Je dovolj prostora , da kje ne drsa? Koliko zdrži? Popravljeno Avgust 27, 2018. Popravil xtzs
Ni3ous Objavljeno Avgust 27, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 525 je premočna in pretezka za Tenerejko, da jo vrti in odškrbne se nekaj dragocene moči od tistih 48 konjičev. Vzemi 520.
IZTOK Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 pred 23 urami, xtzs pravi: Ima kdo izkušnje z verigo 525? Je dovolj prostora , da kje ne drsa? Koliko zdrži? Razlika med 520 in 525 je v smislu natezne trdnosti minimalna Vzemi eno kvalitetno 520 in bo OK. Jaz imam namesceno DID 520 VT2, ki je ozja od klasicne 520 Oring verige pa moj moped ma cez 60 konjicev in veriga drzi. Je pa super gibljiva in lahka in motorju pobira manj moci. Vcasih je manj lahko bolje.
DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Zgolj za info Z900 ima 525 (125 konjičev) Superduke GT ima 525 (173 konjičev) jaz vsekakor ne bi stavil večje kot je original. Prisegam pa na EK Enumo, DIDov je preveč ponaredkov. Namesto širše verige, bi si raje privoščil oiler. IZTOK 1
IZTOK Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Pravkar, DAMI34 pravi: Zgolj za info Z900 ima 525 (125 konjičev) Superduke GT ima 525 (173 konjičev) jaz vsekakor ne bi stavil večje kot je original. Prisegam pa na EK Enumo, DIDov je preveč ponaredkov. Namesto širše verige, bi si raje privoščil oiler. V solidni trgovini ne bo ponaredka, ce kupujes na bolsjem sejmu pa se kaksen najde ja. Ne ga hecat z taksnimi.
Sahbazz Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 On 8/27/2018 at 8:32 AM, Buschi said: Ketno si boš pa ja sam zameju ! Ma sem vzel to ki jo je potrebno zakovičit, tega pa še nisem počel, orodja pa tudi nimam. Sam dosti stvari pošraufam na svojem motorju, samo nekatere stvari pa raje prepustim profičem. bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se