DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Pravkar, IZTOK pravi: V solidni trgovini ne bo ponaredka, ce kupujes na bolsjem sejmu pa se kaksen najde ja. Ne ga hecat z taksnimi. no jaz sem v solidni trgovini z računom nabavil....pa ne bom smetil tule.
BIF Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Če boš Tenerejko vozil tam za kamor je narjena, je oiler nepotreben kozmetični dodatek za zgago. Če pa bo drajsana po asfaltu pa kakor želiš...
DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 pred 25 minutami, BIF pravi: Če boš Tenerejko vozil tam za kamor je narjena, je oiler nepotreben kozmetični dodatek za zgago. Če pa bo drajsana po asfaltu pa kakor želiš... daš dizo spredaj sploh za makedam je fajn...sampuvem. BIF 1
BIF Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Dizo moraš dat spredaj in to na disk...če se slučajno zmotiš in stisneš prednjo bremzo na makadamu. Takrat te edino oiler na sprednjih diskih reši....memumater ne vem, če si ga ne bom takoj naročil.... Nearrain 1
IZTOK Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 pred 2 urami, DAMI34 pravi: daš dizo spredaj sploh za makedam je fajn...sampuvem. Za asfalt ti ne bom solil pameti, ker imam kardan Za offroad na enduro motorju pa je najboljši recept kvalitetna O ring / ring veriga, redno dobro očistit in samo malenkost posprejat, da so O ringi zasciteni. Najboljši sprej je tak, ki napravi tanek film in ne lepi nase vse svinjarije. Mazat ni treba in nima haska, samo svinjarijo ti pobira in na koncu imaš gor klocne dreka. Svinjarija = obraba. Če veriga leti čista in suha po zobnikih je manj škode, kot če je fajn mastna in polna peska. Pa mi lahko mirne duše verjameš, ker sem že veliko preoral in še orjem BIF, Joker, Nearrain in 1 other 3 1
BIF Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 (popravljeno) Zato sem napisal da je oiler nebodigatreba. Še lepše pa je ko ti kakšna veja oni žlauhek zasuče proti gumi, ali pa ga celo odtrga...krasno.... Ampak pri nas ima večina "advenčerjev" itak cestne gume, na makadamu pa česen okrog vratu pa količek v kufru....tako da je oiler zelo popularen. Zdaj čakam prvega, da si ga namontira na GS 1200....potem smo dosegli vrh.... Popravljeno Avgust 28, 2018. Popravil BIF igc1 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Vsaj špici ti pol ne rjavijo. bosa, IZTOK in DAMI34 3
Popularna objava Dimen Objavljeno Avgust 29, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 29, 2018 Živ, nekaj updejtov se je nabral v zadnjih mesecih Maja sem poslal sprednje vilice v Nemčijo na temeljito predelavo (off-the-road.de). V bistvu so zamenjali vse kar je v vilicah, vključno z fedri. Sedaj lahko nastavljam poleg preload-a tudi compression in rebound. In rezultat je fenomenalen. Neravnine, luknje in skale požira z odliko. Sprememba je tolikšna, da je vozna dinamika čist druga zgodba. Sprednja guma ima sedaj tudi med zahtevno vožnjo po terenu zagotovljen kontakt s podlago, kar posredno prispeva k večji varnosti in višjim hitrostim, ki jih sedaj dosegam na terenu. Podobno je bilo, ko sem nadgradil zadnji feder. Amortizacija je sedaj tip top in nimam več kaj dodati ali pa narediti. Super zadovoljen in priporočam. Druga nadgradnja je krmilo. Originalno krmilo se mi je zaradi nekaj padcev zvilo in ga ni bilo več mogoče zravnati. Nabavil sem pro-taper evo adventure krmilo. Najprej je bila potrebno narediti navoje v krmilu in prilagoditi nosilce ščitnikov rok. Krmilo sem tudi na vsaki strani odrezal za 15mm. Malo me skrbelo kako bo ker je ožje od originala pa se je izkazalo, da ni razlike. Vsaj jaz je ne opazim. Sama geometrija krmila je odlična. Prej sem stalno prestavljal. Za AC sem nagnil proti sebi in za teren od sebe. Sedaj to ni več potrebno. Pozicija rok je tako sede kot stoje PERFEKTA. Edini neželen stranski efekt je, da za spoznanje bolj trese v roke med 3500 in 4000 obrati. Prav tako je krmilo zelo togo. Pred časom je tekla debata o ležaju krmila. Ko sem snel sprednje vilice je bila idealna priložnost, da ga preverim. Bil je suh, ko poper (motor je imel 25kkm). Ocenil sem, da je še ok in ga zgolj pošteno namazal (vtiral mast 10min) in zmontiral nazaj. Mal je triki zategnit ležaj nazaj ampak z poskušanjem različnih navorov pogruntaš kdaj je ravno prav ;-) In še zadnja, najboljša ever predelava. Motor sem peljal v Zagreb k priznanemu tuning mojstru. V bistvu gre za Trboveljčana, ki živi v Zagrebu in vodi priznano Harley delavnico. Ker imam nameščen power commander in lamda eliminator je možno za moj motor narediti custom mapo. V vseh režimih delovanja motorja je nastavil AFR na 13.2. Torej, 13.2 enoti zraka na enoto goriva. In sprememba je adijo pamet. Motor bolj mirno teče, manj ropota, enakomerno in zvezno vleče in kar je najbolj, ima več navora v spodnjem režimu obratov - od 1500 pa gor. Prej se je dogajalo, da je motor, ko so prišli obrati pod 2000 obratov začel skakat k ena koza dokler ni prišel na 2500 in zadihal. Sedaj tega kolcanja ni več. Izmerili smo tudi moč, ki znaša točno 45 hp na zadnjem kolesu. Bojda je originalnih 48 hp merjenih na ojnici. Menim, da sedaj motor nima več veliko skupnega z originalom. Lp in srečne kilometre. --------------------------------------------------------------------------- Nearrain, igc1, VS800 in 10 others 11 2
Sahbazz Objavljeno September 4, 2018 Opozori Objavljeno September 4, 2018 Evo, ketna montirana, zobnika zamenjana, ventili naštelani, zdaj spet prede "Prasica". Se mi zdi kar dobra poteza da sem dal spredaj en zob manjši zobnik. Ker mi ni do neke končne brzine, se mi fino dopade, da je motor nekoliko bolj poskočen v nižjih prestavah in pa da se v 2 lahko peljem po polžje, brez da mi trese/cuka motor pod ritjo. Zdaj moram samo še en dan do @TTONE - ta po vizir. bosa, Dimen in igc1 3
Dimen Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 Kapato k pucam ketno po 3kkm in ugotovim, da ni varovalke. Od kdaj, nimam pojma. Se komu sanja kje bi nabavu varovalko za 520 ketno v LJ in jo nekak zaščitil, da ne odpade ponovno. Sahbazz 1
Sahbazz Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 Auč @Dimen. Mogoče jo ima kak član na lagru, drugače pa probaj kakšno bližnjo moto trgovino/servis.
Buschi Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 pred 3 urami, Dimen pravi: ... in jo nekak zaščitil, da ne odpade ponovno. Sam prav jo moraš obrnat... Joker 1
Ni3ous Objavljeno September 6, 2018 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2018 Kupi cel komplet spoja, stane 3 €. Kermauner, Primec.... Po madežu sodeč si imel obrnjeno kontra. Natakni jo tako, da ko se veriga vrti, če kaj zadane, da jo potiska na spoj in ne iz njega. bosa 1
franc Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 Lahko jo zavaruješ z žico: Samo raje kupi člen ki se zakoviči. lp bosa in thumper 1 1
krucymucy Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 (popravljeno) On 8/28/2018 at 9:25 PM, BIF said: Zato sem napisal da je oiler nebodigatreba. Še lepše pa je ko ti kakšna veja oni žlauhek zasuče proti gumi, ali pa ga celo odtrga...krasno.... Malo je moznosti za kake veje na tem mestu... Ce montiras na sprednji jih pa sploh ni. Popravljeno September 7, 2018. Popravil krucymucy
TTONE Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 pred 21 urami, Dimen pravi: Kapato k pucam ketno po 3kkm in ugotovim, da ni varovalke. Od kdaj, nimam pojma. Se komu sanja kje bi nabavu varovalko za 520 ketno v LJ in jo nekak zaščitil, da ne odpade ponovno. najverjetneje narobe obrnjena in jo je snelo... še sreča, da ni snelo verige, meni jo je enkrat snelo in še ploščico na KTM 400 pred leti, pa je na srečo zvilo člen in da sem se peljal samo po cesti in slučajno do servisa, ne po terenu...
IZTOK Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 pred 22 urami, Dimen pravi: Kapato k pucam ketno po 3kkm in ugotovim, da ni varovalke. Od kdaj, nimam pojma. Se komu sanja kje bi nabavu varovalko za 520 ketno v LJ in jo nekak zaščitil, da ne odpade ponovno. Zaradi taksne napake se lahko komot ubijes. Pojdi k mehaniku in ti bo zakovicil. Varovalka sicer drzi, ce je obrnjena in nataknjena pravilno a je zakovicen clen dosti varnejsa varianta. Varovalko lahko ze med natikanjem poskodujes, lahko da sploh ni popolnoma sedla v utor. Ali pa je odpadla, ker si jo napacno obrnil.
BIF Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 pred 6 urami, krucymucy pravi: Malo je moznosti za kake veje na tem mestu... Ce montiras na sprednji jih pa sploh ni. Če se prav spomnim govorimo o oilerju na XT660Z Tenere....z alu felno boš res težko kje vejo pobral....
krucymucy Objavljeno September 7, 2018 Opozori Objavljeno September 7, 2018 Samo pokazal sem da se da fino montirati ze na zadnji zobnik. Na prvi pa se bolje.
TTONE Objavljeno September 11, 2018 Opozori Objavljeno September 11, 2018 Zdravo. Če kdo rabi imam za prodat: - stranske alu kovčke original Yamaha z nosilci - 550 EUR (rabljene samo po cesti na petih vožnjah) - širše stopalke SW Motech - 80 EUR (rabljene dve sezoni) - poviške krmila - 20 EUR (rabljeni 3 sezone) - gumice zadnjega zobnika, rabljene 4000 km, 15 EUR. LP TTONE 1
Sahbazz Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 @TTONE So poviški še tako "majhni" da ni treba zajl daljšat? Pri stopalkah pa me zanima, če pašejo original vzmeti/vijaki ipd. na te tačke ali pride še kaj zraven tačk?
Dimen Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 (popravljeno) Kako ti rata, da majo gumice po 4kkm še vedno med sabo gumjasto povezavo, da so v paru? Jst sm jih pregledu po 2kkm pa so vse povezave šle v maloro, izbočeni štoflci so pa napol izrabljeni. Kakorkoli, kupim gumice :-). Hodiš kaj v Ljubljano? Popravljeno September 19, 2018. Popravil Dimen BIF 1
BIF Objavljeno September 20, 2018 Opozori Objavljeno September 20, 2018 Enako kot pri tebi. Sicer se za te povezave ne sekiram...namenjene so cepcem, ki ne vedo kako jih zložit. Štopljni pa se malo morajo znucat...saj zato so. Je pa po moje "obdelava" teh blažilcev odvisna od načina vožnje. Očitno imava midva podoben slog....in verjetno prefurava nekaj več dugačnih podlag.
sajhtam Objavljeno September 20, 2018 Opozori Objavljeno September 20, 2018 Dva zanimiva videa glede teh blažilcev:
BIF Objavljeno September 22, 2018 Opozori Objavljeno September 22, 2018 Že videno in uporabljeno....koristno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se