Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Viro pravi:

Ja, se ne vozim pozimi.

Hehe, no evo, te bom pocukal za rokav v naslednji sezoni tam na pumpi:)

A si ti dal kakšne druge gume gor...mam občutek da so te po 3900 km že kr tko tko.

dal mitas SF+, so mi veliko bolj všeč. Te dunlopke so kr neki, sploh zadnja dokler se ne ogreje. 4000 sem izvlekel ven z njih. no prva bi še kake 2 jurja nardila, ampak sem kar v kompletu menjal.

pred 32 minutami, sesir pravi:

 

Dami je dobro podplačan s strani Mitas....ne sme kaj druga omenit oz pohvalit kaj šele imeti na mopedu....

lej, ko bom plačan s strani Mitasa ali pa katerega drugega, verjemi se bom z debelimi črkami pohvalil, do takrat, in smatraj to kot opozorilo, je pa tvoje pisanje samo neko natolcevanje in prosim, da z njim prenehaš!!!

Objavljeno

Jaz jih bom sam poizkusil pa ocenil. Ne vem še če že sedaj, samo enkrat sigurno, sem pa prebral cel thread tu.

Samo vseeno....za kok km pa so... ker kar sem bral dobiš podatke od 3k do 13k .....seveda je odvisno od vožnje....samo vseeno.

 

Sicer nisem imel slab izkušnje s temi Dunlopkami, samo so res gor dal bolj cheap varianto, ko je bilo zares vroče je šla super....me je pa presenetilo da se je tako hitro skurila

Trenutno me zanima v novi sezoni ali Mitas SF+ ali Pirelli Angel GT.

Objavljeno
pred 6 minutami, Viro pravi:

Jaz jih bom sam poizkusil pa ocenil. Ne vem še če že sedaj, samo enkrat sigurno, sem pa prebral cel thread tu.

Samo vseeno....za kok km pa so... ker kar sem bral dobiš podatke od 3k do 13k .....seveda je odvisno od vožnje....samo vseeno.

meni bo naredila 5 jurjev, kot običajno, če mal šparam max 6. Nekateri, ki imajo bolj mirno roko pa res naredijo več. Za zadnjo pišem. Če imaš problem s sredino in željo po doseganju večih kilometrin, potem daj kako ST pnevmatiko, recimo RS3, angel GT, T30, Z8, RA2...ampak ne računaj, da jo boš potem lahko čez ovinke žgal kot kako SS pnevmatiko, če jo pa že boš, potem ti bo pa zmankalo bokov.

Recimo dokaj športni od ST pnevmatik sta:

pirelli Angel GT in conti roadattack2evo. S tema dvema ne zgrešiš (odlični tudi v mokrem in hladnem), pa še šparat ju ni potrebno po kaki AC.

Objavljeno

Napisal si dobesedno enako o čemer razmišljam....sam po avtocesti pa itak ne vozim...ovinki večinoma....potem pa ST pnevamtika pri meni ne bo nekaj napredka nardila ker bodo boki pobrani.

Ok, bom razmislil ...za ulaufanje v novo sezono bodo še te Dunlopke potem pa nakup.

Objavljeno
pred 4 minutami, Viro pravi:

Napisal si dobesedno enako o čemer razmišljam....sam po avtocesti pa itak ne vozim...ovinki večinoma....potem pa ST pnevamtika pri meni ne bo nekaj napredka nardila ker bodo boki pobrani.

Ok, bom razmislil ...za ulaufanje v novo sezono bodo še te Dunlopke potem pa nakup.

No, da te ne bi zavedel, tako je moje razmišljanje, sploh ker se gre za motor, ki je nagec in ni za 2 osebi in naj bi bil prioritetno namenjen lifranju po ovinkih, potemtakem raje kako SS ali Hypersport pnevmatiko.

Če boš pa šel na kako daljšo furo, potem pa le pomisli na angel GT, ki nudi zelo dober oprijem v vseh pogojih, pa še vedno je odlična za metanje po ovinkih. Angel GT je tudi prvovgradnja na mojem Superduku 1290GT. 

ps. dober bočni oprijem je pa na Z900 izredno pomemben, saj motor nima Trekšna.

 

Objavljeno

Glede na tako prijazno odzivnost plina moram priznat da me odsotnost tractiona ne moti niti malo.

Gume pa evo...bom videl sproti..za ovinke je tale Z res poezija, moči pa dovolj.

Objavljeno

V ponedeljek dobil obvestilo s strani DKSa  za pregled "rušta" na Z900....

Objavljeno (popravljeno)
21 hours ago, Viro said:

Trenutno me zanima v novi sezoni ali Mitas SF+ ali Pirelli Angel GT.

Jaz imam kombinacijo SF+ spredaj in Angel GT zadaj. Za nekoliko dinamično vožnjo po cesti se ok obnese. Ko skurim še zadnjo BT016 pro (na dodatnem platišču) pa gre gor še zadnja Mitas. BT016pro se še nekoliko bolj obrablja kot Mitas, kar je že @DAMI34 komentiral v temi o gumah... Za primerjavo dodajam sliko, kjer se vidi razlika, leva guma ima prevoženih 4600 km, desna pa 3500km.5a1678b19b6f1_2017-11-2222_10_16.thumb.jpg.c5825b3e5544646ed4f9aeee03adced5.jpg

Desna bo pri 5000 km na indikatorjih (sklepam po prejšnji gumi -na spodnji sliki), leva pa bo še vsaj za 3-4 kkm.

5a16793cce5fe_2015-09-1708_13_12.thumb.jpg.edf0c0b247d86113786c7eac24ec98c4.jpg

 

Na prvi sliki zgleda, da je GT-jka ob straneh že precej obrabljena, ker se obrablja nekoliko stopničasto. Z druge strani pa se vidi še precej "mesa". Še ugotavljam zakaj se tako čudno obrablja... vzmetenje,.. zaviranje z motorjem v nagibu (rad jadram po ovinkih) :?.  

5a16799d8b7d9_2017-11-2222_05_06.thumb.jpg.b31b268de137b238b2170310c07c5fd8.jpg

Glede oprijema pa pri GT-jki ni dvoma :),.. za rahlo dinamično vožnjo ga je dovolj, kaj več pa tako ne sodi na cesto. Po mojem mneju je GT-jka za na cesto dovolj za kaj več pa SS gume in na dirkališče. Težava je bolj v zaupanju v gume, oprijema je dovolj. Ta objava sodi v temo o gumah, ker pa sta motorja po moči primerljiva sem dodal kar tukaj. Morda komu pomaga pri odločitvi, ker je že debata o ST vs SS.  A ni obstajala nekje tema za oceno pnevmatik, poleg splošne teme o gumah?

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Ne se sekirat za stopničasto obdelavo pnevmatike, ker je posledica "naseckanosti" oziroma narezanja površine. Ni enakomerna površina (luknja polno luknja polno)

Drugače pa je to kombinacija kot jo voziš ti dokaj dobra, če hočeš nekje ulovit enakomerno obrabo obeh, pa da imaš zadaj "allround" pnevmatiko, ki je zanesljiva v vseh pogojih. 

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

Ne se sekirat za stopničasto obdelavo pnevmatike, ker je posledica "naseckanosti" oziroma narezanja površine. Ni enakomerna površina (luknja polno luknja polno)

Drugače pa je to kombinacija kot jo voziš ti dokaj dobra, če hočeš nekje ulovit enakomerno obrabo obeh, pa da imaš zadaj "allround" pnevmatiko, ki je zanesljiva v vseh pogojih. 

Možno, da je zaradi oblike profila. Vzmetenja verjetno ne bom več spreminjal, ker se pelje odlično (sem spreminjal pa mi trenutne nastavitve najbolj odgovarjajo). Kombinacija je dobra, odkar sem dal zadaj GT še nisem montiral nazaj BT-jke, ni potrebe. 

Objavljeno

Ja po mojem imajo kar vsi "vpoklic, čeprav DKS piše uradno "odpoklic", je zadeva malce skregana z realnostjo, saj odpoklic pomeni umik blaga s tržišča, posledično zamenjava za novo ali vračilo denarja, ampak pustimo slovnico, takole zgleda zadeva po opravljeni intervenciji:

 

P1040661.jpg

P1040662.jpg

P1040665.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

višek japonske tehnologije ? :hmm:

Objavljeno

K@izibajker

Ja sam res ... tako popravljanje je pa res "kar neki" .... človek bi pričakoval, da zadevo uredijo z varjenjem in barvanjem; tako pa izgleda kot neka home made dodelava - popravilo.

Objavljeno
pred 11 minutami, Fazer03 pravi:

...KJa sam res .... tako popravljanje je pa res "kar neki" .... človek bi pričakoval, da zadevo uredijo z varjenjem in barvanjem; tako pa izgleda kot neka home made dodelava - popravilo.

Ti kar pričakuj. Pa še bolj pričakuj, če ti je tako ljubše. Ti prav nihče ne brani. :P

Objavljeno
Ob 23. 11. 2017 ob 22:14, thumper pravi:

višek japonske tehnologije ? :hmm:

 

Ob 24. 11. 2017 ob 8:47, Fazer03 pravi:

Ja sam res ... tako popravljanje je pa res "kar neki" .... človek bi pričakoval, da zadevo uredijo z varjenjem in barvanjem; tako pa izgleda kot neka home made dodelava - popravilo.

prav včeraj sem prečekiral Angleški in Ameriški forum, pred tem pa FB grupo Z900 italia, edina slika loma, ki jo je povsod videti je Malezijska. Tam so bili Zji tudi najprej v prodaji. Prav nihče ni pokazal svoje. Sedaj če špekuliram, pri kawasakiju so ugotovili, da obstaja možnost....da se tega znebiš so dodali 2 profila na vsako stran in ojačali samo vpetje. Poceni in varno.

V primeru, da pa pri vpoklicu ugotovijo kakršnekoli poškodbe (povečana luknja kjer je vijak, ali lom ali napokanje samega ohišja) sledi menjava okvirja.

Ne vem, meni je to logično, pravzaprav mi je pravilno in pametno postopanje, kajti je kar nekaj EU firm, ki jih gladko boli kurac, da ti pri 30kkm crknejo zadeve, ki niso vezane ravno na življenjsko varnost in pri njih ne vidiš nobenega vpoklica, ampak menjavo dokler je v garanciji, ko pa ni več moped v garanciji je pa to tvoj problem.

ps. danes sem se jahal po Nanoškem makedamu, nič ni odpadlo :P

 

Ob 24. 11. 2017 ob 9:06, izibajker pravi:

Ti kar pričakuj. Pa še bolj pričakuj, če ti je tako ljubše. Ti prav nihče ne brani. :P

jp, eni pričakujejo glede na dopis, ki so ga dobili, kjer DKS navaja ODPOKLIC, nov motor ali denar nazaj :panic:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

 

prav včeraj sem prečekiral Angleški in Ameriški forum, pred tem pa FB grupo Z900 italia, edina slika loma, ki jo je povsod videti je Malezijska. Tam so bili Zji tudi najprej v prodaji. Prav nihče ni pokazal svoje. Sedaj če špekuliram, pri kawasakiju so ugotovili, da obstaja možnost....da se tega znebiš so dodali 2 profila na vsako stran in ojačali samo vpetje. Poceni in varno.

V primeru, da pa pri vpoklicu ugotovijo kakršnekoli poškodbe (povečana luknja kjer je vijak, ali lom ali napokanje samega ohišja) sledi menjava okvirja.

Ne vem, meni je to logično, pravzaprav mi je pravilno in pametno postopanje, kajti je kar nekaj EU firm, ki jih gladko boli kurac, da ti pri 30kkm crknejo zadeve, ki niso vezane ravno na življenjsko varnost in pri njih ne vidiš nobenega vpoklica, ampak menjavo dokler je v garanciji, ko pa ni več moped v garanciji je pa to tvoj problem.

ps. danes sem se jahal po Nanoškem makedamu, nič ni odpadlo :P

 

jp, eni pričakujejo glede na dopis, ki so ga dobili, kjer DKS navaja ODPOKLIC, nov motor ali denar nazaj :panic:

Me veseli, da si zadovoljen z odzivom oziroma z vpoklicem svojega motorja, kateri se ti lahko razpade pod ritjo. Bravo Kawasaki za vpoklic, kajti, da se lahko razpade ni omembe vredno. 

Objavljeno
pred 11 minutami, Borutt pravi:

Me veseli, da si zadovoljen z odzivom oziroma z vpoklicem svojega motorja, kateri se ti lahko razpade pod ritjo. Bravo Kawasaki za vpoklic, kajti, da se lahko razpade ni omembe vredno. 

Zadovoljen sem z odzivom (pri KTMju nisem zadovoljen z odzivom) na dokaj hudo napako, hkrati pa opozarjam folk naj ne dela drame, kajti kot sem napisal, prebiram mnogo forumov tudi tujih in edina slika loma je ta, ki se pojavlja na netu. Verjemi, da pri superduku GT, je bilo ogrooomno slik MTC failure. :P pa noben qurac ni videl vpoklica.

Si videl veliko slik zlomljenih kardanov motorja 1200GS? Si jih a ne, pa folk se vseeno veselo vozi naokrog.

Da, če bi se zadeva zlomila je nevarno in ni fajn. Ampak če se pa postavim v kožo proizvajalca, ki ugotovi možnost loma oziroma slabo projektiranje, kaj se naredi v tem primeru?

1. vpoklic

2. kontrola vseh gruštov

3. menjava vseh gruštov, ki kažejo znake kakršnihkoli poškodb

4. vsem obstoječim, ki nimajo poškodb, pa odpravit možnost za tako poškodbo. Odprava problema je ojačitev vpetja

5. izdelava novih gruštov, po updejtani verziji, bodisi z ojačitvijo ali popravljenim projektiranjem okvirja

Če veš ti boljšo varianto, predlagam da pišeš na Kawasaki Japan in jim to skrivnost izdaš, ker v nasprotnem bodo točno tako delali, kot sem napisal. 

ps. po istem postopku odpravljajo napake vsi proizvajalci

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ampak take napake izkazujejo, da imajo zaposlene slabe konstruktorje ali statike, kateri bi morali izračunati nekajkratno preobremenitev pomembnih točk na konstrukciji. Če se pa lom zgodi ob prevelikem pretiravanju pa naj ne bi nosili odgovornosti...nekje so se očitno ušteli, kar ne vliva ravno zaupanje znamki.

Objavljeno
pred 8 minutami, vandrovec pravi:

Ampak take napake izkazujejo, da imajo zaposlene slabe konstruktorje ali statike, kateri bi morali izračunati nekajkratno preobremenitev pomembnih točk na konstrukciji. Če se pa lom zgodi ob prevelikem pretiravanju pa naj ne bi nosili odgovornosti...nekje so se očitno ušteli, kar ne vliva ravno zaupanje znamki.

res je, takoj ko zgubim zaupanje bom šel na BMW :ras:

Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

Zadovoljen sem z odzivom (pri KTMju nisem zadovoljen z odzivom) na dokaj hudo napako, hkrati pa opozarjam folk naj ne dela drame, kajti kot sem napisal, prebiram mnogo forumov tudi tujih in edina slika loma je ta, ki se pojavlja na netu. Verjemi, da pri superduku GT, je bilo ogrooomno slik MTC failure. :P pa noben qurac ni videl vpoklica.

Si videl veliko slik zlomljenih kardanov motorja 1200GS? Si jih a ne, pa folk se vseeno veselo vozi naokrog.

Da, če bi se zadeva zlomila je nevarno in ni fajn. Ampak če se pa postavim v kožo proizvajalca, ki ugotovi možnost loma oziroma slabo projektiranje, kaj se naredi v tem primeru?

1. vpoklic

2. kontrola vseh gruštov

3. menjava vseh gruštov, ki kažejo znake kakršnihkoli poškodb

4. vsem obstoječim, ki nimajo poškodb, pa odpravit možnost za tako poškodbo. Odprava problema je ojačitev vpetja

5. izdelava novih gruštov, po updejtani verziji, bodisi z ojačitvijo ali popravljenim projektiranjem okvirja

Če veš ti boljšo varianto, predlagam da pišeš na Kawasaki Japan in jim to skrivnost izdaš, ker v nasprotnem bodo točno tako delali, kot sem napisal. 

ps. po istem postopku odpravljajo napake vsi proizvajalci

Saj pravim, da sem vesel, da ti konstrukcijska napaka ne odvzame veselja do vožnje. Uživaj, dokler gre. 

Pa ne primerjaj loma dela šasije s porodnimi težavami avstrijske elektronike. Ker tega niti približno ne moreš primerjati. 

Samo eno sliko loma dela šasije si videl? In Kawasaki je zaradi te slike naredil vpoklic? Živeli naivneži. 

In menda se pri bemvejih lomijo kardani. Vem za en primer pri našem motorju in sicer za K75RT, kjer se je zlomilo ohišje kardana. 

Japoncem lahko pošljem lepe pozdrave in jim povem, da si srečen z njihovim proizvodom oziroma njihovo skrbjo, da se ti ne razpade pod ritjo. 

Objavljeno
pred 8 urami, Borutt pravi:

Saj pravim, da sem vesel, da ti konstrukcijska napaka ne odvzame veselja do vožnje. Uživaj, dokler gre. 

Pa ne primerjaj loma dela šasije s porodnimi težavami avstrijske elektronike. Ker tega niti približno ne moreš primerjati. 

Samo eno sliko loma dela šasije si videl? In Kawasaki je zaradi te slike naredil vpoklic? Živeli naivneži. 

In menda se pri bemvejih lomijo kardani. Vem za en primer pri našem motorju in sicer za K75RT, kjer se je zlomilo ohišje kardana. 

Japoncem lahko pošljem lepe pozdrave in jim povem, da si srečen z njihovim proizvodom oziroma njihovo skrbjo, da se ti ne razpade pod ritjo. 

Kawa je naredil vpoklic zaradi možnosti povečanja luknje v vpetju vage in posledično zaradi možnosti loma.

citiram čvek:

I asked my dealer about the recall...

-----------------------------
Dealer: "I just spoke with Brian at Kawasaki Canada and he said they were coming out with a recall very shortly and it’s not a big issue.  We will have
the parts needed to perform the recall soon and we can make arrangement to do the work in spring."

My response to him:  "Thank you for the update. When you say it's not a big issue, do you mean the work that has to be done or the potential issues that may happen if something fails?"

Dealer:  "Kawasaki said that risk of failure is extremely low."

res predlagam, da prebereš teh par strani na Z900forumu, kjer se oglaša folk s celega sveta:

https://www.z900forum.com/index.php/topic,703.0.html?PHPSESSID=5cb7d95fbf4d3d2ed4f71f55eb97f57f

Sedaj, a sem vesel ali žalosten, res nima nobene povezave s konstrukcijsko napako, ki jo bodo odpravili. V bistvu se imam za realista in se ne mislim sekirati več kot je potrebno :D

 

 

Objavljeno

Risk of failure extremely low - seveda bos napisal tako, drugace bos zagnal paniko med strankami. 

Objavljeno
Pravkar, ukica pravi:

Risk of failure extremely low - seveda bos napisal tako, drugace bos zagnal paniko med strankami. 

ne vem kako ti gledaš na vpoklic, ampak le ta je zato, da si zaščitijo rit, ne pa ker nas imajo neskončno radi. 

Objavljeno

Me je tolk strah zarad tega vpoklica,da v bodoče ne sedem brez tega v nahrbtniku na mojega Zja:smoke:

Screenshot_20171126-130803.png

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!