Rey Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 (popravljeno) Givi ES5127 ~25€ Popravljeno Junij 5, 2019. Popravil Rey misko1 1
nejc74 Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 ker ne gre za ravno kriticen del, se mogoce splaca malo pri kitajcih pobrskat: https://www.banggood.com/Motorcycle-Kickstand-Side-Stand-Enlarge-Extension-Plate-For-BMW-R1200GS-LCAdventur-p-1321403.html?rmmds=search&ID=229&cur_warehouse=CN https://www.aliexpress.com/store/product/Motorcycle-Sidestand-Foot-Kickstand-Plate-Pad-for-BMW-F800GS-F-800-GS-Adventure-2008-2015-2016/828305_32716813122.html?spm=2114.12010612.8148356.50.37094496uDeWa7 btw, se zgodi da se zacne pogrezat v razmocen teren ali pa v kaki hudi vrocini v asfalt, samo jaz sem bil do sedaj vedno prelen da bi narocil in zmontiral, potem pa iscem kake ploscate kamne ali kose lubja
dkee46 Objavljeno December 20, 2019 Opozori Objavljeno December 20, 2019 Iščem gumi "vložke" za stopalke na F850GS Adventure (2019) motorju... morda ima kdo kak nasvet, kje in kaj? Nekaj takega, da se razumemo... nebi rad cele stopalke zamenjal, ampak le vstavil gumijaste vložke, v kolikor je to možno. https://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-F-750-GS-F-850-GS/Spares/Rubber-insert-for-footrest.html https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-rubber-insert-for-enduro-footrests.html
MiNa Objavljeno December 20, 2019 Opozori Objavljeno December 20, 2019 Kako pa izgleda stopalka? Širša kot pri navadnem GS? V bistvu se na vseh navadnih (GS-ih) enostavno snamejo ali nataknejo. Jaz na svojem 700 vozim brez, ni toliko vibracij, da bi me motilo. So pa gumice debele cca 2cm in se to veliko pozna pri pokrčenosti kolen.
dkee46 Objavljeno December 20, 2019 Opozori Objavljeno December 20, 2019 pred 5 urami, MiNa pravi: Kako pa izgleda stopalka? Širša kot pri navadnem GS? V bistvu se na vseh navadnih (GS-ih) enostavno snamejo ali nataknejo. Jaz na svojem 700 vozim brez, ni toliko vibracij, da bi me motilo. So pa gumice debele cca 2cm in se to veliko pozna pri pokrčenosti kolen. kar precej širša ja, pomoje enkrat toliko.
Satao Objavljeno Julij 20, 2020 Opozori Objavljeno Julij 20, 2020 Slon Satao...? kaizer, skalar36, Quest in 6 others 9
Satao Objavljeno Julij 20, 2020 Opozori Objavljeno Julij 20, 2020 hvala...se ga še navajam...je kr ogromen.... dkee46 1
THOMPSON Objavljeno Julij 20, 2020 Opozori Objavljeno Julij 20, 2020 cca 12 centimetrov daljši od 1250 ADV. ni večji, je pa daljši ? dkee46 1
kiowa Objavljeno Avgust 23, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2020 Mi lahko kdo svetuje kakšne dobre gume..trenutno so gori MICHELIN Anakee 3...ali naj ostanem kar pri enakih? Vozim pa večinoma asfalt.....
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 23, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2020 pred 5 minutami, kiowa pravi: Mi lahko kdo svetuje kakšne dobre gume..trenutno so gori MICHELIN Anakee 3...ali naj ostanem kar pri enakih? Vozim pa večinoma asfalt..... Te gume so najglasnejše kar sem jih vozil in edine, ki jih ne bi imel nikoli več. Joker 1
kiowa Objavljeno Avgust 23, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2020 in kaj potem vzeti?? to je sedaj vprašanje...?
Satao Objavljeno December 5, 2020 Opozori Objavljeno December 5, 2020 Kako je z menjavo filtra na BMW GS motorjih? kaj se pridobi? tole gledam
MiNa Objavljeno December 5, 2020 Opozori Objavljeno December 5, 2020 Kaj ti "doda" v razmerju z originalnim (navadnim) filtrom imaš zapisano v opisu. (Die Fakten BLUE-Dauerluftfilter) Je pa sedaj vprašanje, če temu zapisu verjameš... ps, delaš servise sam?
Satao Objavljeno December 5, 2020 Opozori Objavljeno December 5, 2020 pred 20 minutami, MiNa pravi: Kaj ti "doda" v razmerju z originalnim (navadnim) filtrom imaš zapisano v opisu. (Die Fakten BLUE-Dauerluftfilter) Je pa sedaj vprašanje, če temu zapisu verjameš... ps, delaš servise sam? ja to sem prebral sedaj pa me zanima mnenje uporabnikov ki so ga menjali z original filtrom ali se splača to menjat za original? ne servise ne opravljam sam.....
Snečer Objavljeno December 5, 2020 Opozori Objavljeno December 5, 2020 pred 1 minuto, Satao pravi: ja to sem prebral sedaj pa me zanima mnenje uporabnikov ki so ga menjali z original filtrom ali se splača to menjat za original? ne servise ne opravljam sam..... Nobene razlike ne boš opazil ... raje "navadnega", poceni pa menjavat kot tega in prat. Sem mel eno sezono tak filter od K&N , iste pravljice napisane v opisu. Je kar dol letelo in sedaj imam navadne... misko1 in MiNa 2
Satao Objavljeno December 5, 2020 Opozori Objavljeno December 5, 2020 pred 32 minutami, Snečer pravi: Nobene razlike ne boš opazil ... raje "navadnega", poceni pa menjavat kot tega in prat. Sem mel eno sezono tak filter od K&N , iste pravljice napisane v opisu. Je kar dol letelo in sedaj imam navadne... ok hvala...?
MiNa Objavljeno December 6, 2020 Opozori Objavljeno December 6, 2020 (popravljeno) pred 15 urami, Satao pravi: ne servise ne opravljam sam..... Sem vprašal zato, ker vem, da v servisu (pooblaščenem) ti takšnega filtra sigurno ne bodo prali.... Takšni filtri so bolj za uporabnike, ki veliko vozijo po "terenu" v skupinah (motor požre veliko praha) zato je čiščenje (menjava) fliltra pogostejša. Popravljeno December 6, 2020. Popravil MiNa
Satao Objavljeno Februar 8, 2021 Opozori Objavljeno Februar 8, 2021 ok čas je za nadgradnjo vidljivosti....razmišljam o sledečih varjantah: https://denalielectronics.com/collections/led-drl-backup-lights/products/dnl-drl-10000-w?variant=15068489023588 + https://denalielectronics.com/collections/led-turn-signals/products/t3-modular-switchback-signal-pods-front ali https://www.weisertechnik.com/collections/driving-lights-turn-signals/products/ultrabrights-extreme-2in1-led-drive-turn-signal-upgrades-white-amber-front-ext-dtc-bm01 Pozna kdo kako alternativo na evropskem trgu oziroma še bolje v sloveniji?
car_freak Objavljeno Februar 15, 2021 Opozori Objavljeno Februar 15, 2021 Naročil preko AliExpress led luči Kemi moto, 50 eur € 8,85 35% Off | Motorcycle fog Lights LED Lamp Switch For Ducati Multistrada 1200 For Honda CRF1000L LED Auxiliary Assemblie Driving Lamp 40W https://a.aliexpress.com/_mODwP9D Poslali so jih iz Španije. Popolnoma iste se pri nas prodajajo kot Puig ki so 160 eur!. Nisem opazil da bi bila kaka razlika. Aja, Puig je firma iz Španije ? Vito23 1
MiNa Objavljeno Avgust 7, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2021 Ob 6. 12. 2020 ob 10:44, MiNa pravi: Takšni filtri so bolj za uporabnike, ki veliko vozijo po "terenu" v skupinah (motor požre veliko praha) zato je čiščenje (menjava) fliltra pogostejša. Huh, tole pa ni ravno vzpodbudno... Bostjan L 1
Drosa Objavljeno Marec 27, 2023 Opozori Objavljeno Marec 27, 2023 Pozdravljeni, Ker ne najdem teme za F 750 GS, bom kar tukaj vprašal lastnike F 750 GS kako so zadovoljnji z njim, slabosti in servisi. Hvala
MiNa Objavljeno Marec 27, 2023 Opozori Objavljeno Marec 27, 2023 (popravljeno) pred 20 minutami, Drosa pravi: Pozdravljeni, Ker ne najdem teme za F 750 GS, bom kar tukaj vprašal lastnike F 750 GS kako so zadovoljnji z njim, slabosti in servisi. Hvala Veliko kilometrov prevozil manjšega "brata" F700GS imel 4 (štiri). Pri testu F750 ni bilo "uvavu" efekta, še posebej za ceno, ki je bila 2019 nastavljena za novega. Vem, da večino prirastka pri ceni prinese vsa šnik šnak oprema. Vendar pa na občutke pri vožnji to ne vpliva toliko, kolikor hočejo več za (povsem "kitajski motor" Loncin). Sem raje za pol cene novega F750GS takrat, kupil še enega F700GS z le 6000km od prve lastnice. Sicer pa o tem kako se "obnese" je veliko na YT in tujih forumih, kjer ne samo hvalijo ampak kaj tudi pograjajo. Kar se pa sevisov (uradnih) tiče so pa pri nas izkušnje uporabnikov zelo različne... Jaz sem servisiral vse sam (je enostavno) tudi kontrola ventilov. Praktično sem veliko o tem tudi zapisal tu na forumu v ustrezni temi. ps, Ko bo topleje se oglasi pri katerem od pooblaščenih in preizkusi sam. Tukaj pa precej vodijo pred konkurenco. Vedno imajo testne motocikle. No sedaj se tudi konkurenca prebuja... Popravljeno Marec 27, 2023. Popravil MiNa
Drosa Objavljeno Marec 27, 2023 Opozori Objavljeno Marec 27, 2023 8 minutes ago, MiNa said: Veliko kilometrov prevozil manjšega "brata" F700GS imel 4 (štiri). Pri testu F750 ni bilo "uvavu" efekta, še posebej za ceno, ki je bila 2019 nastavljena za novega. Vem, da večino prirastka pri ceni prinese vsa šnik šnak oprema. Vendar pa na občutke pri vožnji to ne vpliva toliko, kolikor hočejo več za (povsem "kitajski motor" Loncin). Sem raje za pol cene novega F750GS takrat, kupil še enega F700GS z le 6000km od prve lastnice. Sicer pa o tem kako se "obnese" je veliko na YT in tujih forumih, kjer ne samo hvalijo ampak kaj tudi pograjajo. Kar se pa sevisov (uradnih) tiče so pa pri nas izkušnje uporabnikov zelo različne... Jaz sem servisiral vse sam (je enostavno) tudi kontrola ventilov. Praktično sem veliko o tem tudi zapisal tu na forumu v ustrezni temi. ps, Ko bo topleje se oglasi pri katerem od pooblaščenih in preizkusi sam. Tukaj pa precej vodijo pred konkurenco. Vedno imajo testne motocikle. No sedaj se tudi konkurenca prebuja... MiNa hvala, ja sem kar tudi sam raziskoval po netu, večinoma zadevco pohvalijo, predvsem je prijazen nam manjšim voznikom. Najbolj me skrbijo servisi, ja tudi jaz bi s frendom sam vse servisiral, pa tudi ne vem če je potrebno ventile preverjat dokler res kaj ne čutiš ali slišiš, če zadeva laufa. Do 5 let naj bi ga servisirali na uradnem servisu, so pa servisi kar dragi, ali se varam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se