Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


celjan89
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Imamo že koga, ki so jo lasti v SLO? občutki?

..koliko mi je znano, so vpoklic oz. napako uspešno odpravili in bi sedaj naj bilo brez težav.

 

Še kdo upa, da novembra izide Adventure različica? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Joker pravi:

Nimam ga (še), ampak po četrtkovem daljšem preizkusu bi ga kar imel...

kje si ga pa vzel na test? avtoval? selmar mb? za koliko casa se da zmenit? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Selmar Celje.

Ampak se bojim, do so ga odjavili.

Načeloma ga lahko dobiš za ves dan, z omejitvijo 300km se mi zdi... Pokliči in vprašaj: 03/424 40 28 - Tadej

Z mojo drago sva ga preizkusila skupaj z R1200GS. Tako, za boljšo primerjavo...

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tudi ADV se že da naročiti.

Čeprav, vsaj meni osebno, tista siva "ferklajtunga" nikakor ne potegne. Neglede na barvno kombinacijo...

In tudi ADV ima enake ozke plehnate stopalke, kot moja 30 let stara Husqvarna...:BUA:

Kar se pa cene tiče: Za solidno opremljenega in s tremi kovčki dati 17+ k€, polno pa okrog 20+k€...??? :headbang:

Je na koncu res bolje bokserja kupiti. Saj tehtata tako ali tako približno enako...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogoltni "švabi"...

Nardijo jim ga za dve pesti riža, prodajajo ga pa kot čisto zlato. Nekaj napumpane plastike in elektronskih pomagal cenijo 10K€:angryrant1:

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetna cena je že res 12k€, vendar pri tem nimaš praktično nič od nič. Če pa hočeš vsaj neko solidno varijanto vzeti, sploh če gledaš še za malo naprej, potem pa si na 17k€.

Jaz se nekako odločam med F850GS in F850GS Adventure. Na videz je definitivno ADV lepši (bolj podoben 1200GS), ma nekaj več bombončkov, vendar... spet 1500€ dodatno zraven. In ima še nekaj minus stvari ADV proti navadnemu. Tudi to, da če res ne rabiš, zakaj bi vozil dobrih 15kg več, kot bi lahko.

 

Čakam, da pride kakšna slika enega ob drugem, koliko je razlike in nek ne BMW-jev test, pa potem v nakup. Rabljenega nebi, 1200 oz. 1250 pa mi je čist predrag in ne potrebujem toliko.

 

So obljubili, da bi mogel F850GS priti FEB/MAR 2019 pri nas. Za F850GS ADV pa je upanje, da bo MAR/APR, ne morejo pa nič obljubiti.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo izkušnje, kako je, če vzameš že tovarniško nosilce kovčkov (zadnjega in tudi stranska), če potem pašejo na te nosilce recimo Givijevi kovčki? ali je potrebno dodati oz. zamenjati tisto ploščo (pri zadnjem kovčku)? ima kdo izkušnje?

300€+ za en bmwjev kovček mi je preveč, doma pa že imam givijeve kovčke, pa bi rad kar te uporabil, če je le možno. anyone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena 850tke je bolana, kot vse cene motorjev ki so šle nasplosno v nebo.  Ampak jebiga luksuz se plača. Ce recimo primerjam z africotwin kle ni debate v prid hondi. Mnogo vec motorja. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kawl pravi:

Cena 850tke je bolana, kot vse cene motorjev ki so šle nasplosno v nebo.  Ampak jebiga luksuz se plača. Ce recimo primerjam z africotwin kle ni debate v prid hondi. Mnogo vec motorja. 

Si peljal oba ali je to bolj tako... na pamet?

Resno me zanima, ker jaz sem le BMWja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kawl pravi:

Cena 850tke je bolana, kot vse cene motorjev ki so šle nasplosno v nebo.  Ampak jebiga luksuz se plača. Ce recimo primerjam z africotwin kle ni debate v prid hondi. Mnogo vec motorja. 

jp.trenutno je AT + tourin pack 15300e..  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Joker pravi:

Si peljal oba ali je to bolj tako... na pamet?

Resno me zanima, ker jaz sem le BMWja.

sem jaz.

Rečmo, da sem z obema prevozil cca. 150km (sicer je to za kak dober vtis konkretno premalo), vendar nek osnovni spekter pa vseeno dobil.

Zame je vsekakor zmagovalec F850GS. Sicer bi še rad poizkusil Multistrado, da vidimo kaj lahko ponudi še italijan. Zakaj zmagovalec F850GS? vsak ima svoj okus, vendar tista osnovna cena, češ koliko je AT cenejša...a res? BMW z solidno oz. skoraj polno opremo je cca. 17k€, AT pa rečmo 16k€. Koliko je razlike? bolj malo... s tem, da se da dobit še kak popust pri BMW-ju, pri Hondi pa kaj dosti ne (vsaj pri prejšnjem nisem dobil). Nekako se mi bolj dopade položaj in stil BMWja, kot AT, pa čeprav sta oba vrhunska!

Slabosti pri AT: veter butal v čelado pri +150kmh kot nor. Ne zdržno. Mogoče zaradi visoke sprednje šipe. Bi bilo za testirat nižjo šipo, morda pa je problem, da sem previsok (190cm).

Kot pravim, nobenega ne šimfam, zame je pač BMW favorit. Tudi pri ceni žal ni take ogromne razlike, kot se mogoče vidi na prvi pogled. Za kakšni bolj precizen vtis in test,  pa bi rabil vsaj par dni na testu vsakega.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz AT nisem šel niti preizkusit, ker mi je pri mojih 2m+ premajhna. Sploh pa adventure sports, ki ima tank razširjen tako daleč nazaj, da nimam kam pospravit nog.

Kar se pa cene tiče pa bi bila po mojem v primeru, da bi BMW-ja opremil izključno samo s tistim, kar AT sploh ponuja, kar tam tam...

Sta pa absolutno oba predraga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam.

edino glede cene. Kaj pa dobiš od konkurence, da je v istem rangu in cenejše? kaj dosti ne. Vsaj tisto ne, kar se meni dopade. Se pa strinajm, da so cene zasoljene....zelo... cena še vedno ostaja nemška..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, kot je res tudi to, da v tem razredu nihče ne ponuja niti približno toliko opreme, kot BMW. Pravzaprav je seznam skoraj enak, kot pri GS 1250.

 

Tu pa nastopi pomislek, če ni bolje vzeti kar GS 1250... malo je res odvisno od namena vendar sem prepričan, da večina F850GS ne bo nikoli videla terenov, ki se jih da prevoziti tudi z bokserjem.

Kdor se bo šel resen offroad, bo posegel po motorju iz drugega segmenta. Jaz sem že zdavnaj spoznal, da z enim motorjem pač ne pokrijem vseh svojih potreb. Že res, da sem se s svojim GSA vozil marsikje a če drugega ne, se mi ga zdi škoda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pamet. Jaz sem samo sedel na obeh. Africa ima že v osnovi videt več vetrne zaščite (pustim tukaj obe ADV verziji). Ima 1000ccm kar je za vožnjo v dvoje +. Kljub temu da sta po konjih ista. Rezervni deli so verjetno tam nekje. Ne vem cen na pamet vem da so BMW-jevi deli dragi kot da so vsaj enkrat prevlečni z zlatom, hondini nič kaj cenejši. Bo pa za Hondo 100% precej več neoriginalnih rezervnih delov na voljo kot za BMW. 

Drugo kar se je za vprašat zakaj sploh imeti vso to ropotijo od pomagal računalnike, televizijo namest števca ipd.. Kaj ti recimo pomaga RDC ? Če ti spusti guma ti spusti z ali brez RDC-ja. Na motorju hitro porajtaš da je guma na tleh. Nastavljanje vzmetenja je fajn, tempomat je fajn, vse je fajn dokler ne crkne. Crkne pa - to ni fajn :) Jst sem pač načela Less is more. Tudi če bi kupil 850gs bi jo vzel brez vsega- razen gretja ročk :)

 

Problem je ko enkrat odpreš na bmw-motorrad konfigurator - pol bi kar naenkrat vse mel. pa vse rabiš :D

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kawl pravi:

Tudi če bi kupil 850gs bi jo vzel brez vsega- razen gretja ročk 

A veš, da tudi jaz. Dodal bi le še centralno stojalo.

Ampak vse kaže, da to kljub temu ne bo moj naslednji motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no... ima morda kdo izkušnje, a pašejo recimo GIVI, kappa, ali od katerega drugega proizvajalca stranski kovčki na BMW nosilec stranskih kovčkov?

 

oziroma zadnja varijanta, da imaš org. bmw stranske nosilce in dokupiš tiste mehke torbe? kaj pa ta varijanta?

 

če ima kdo izkušnje bom zelo vesel. Res se mi zdi škoda dat 1k€ za kufre, katere rabiš na leto lih par krat. Ne pravim zadnji kovček, kateri je kar precej v uporabi,.. ampak stranskem pa res ne rabim kaj dosti,...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, kerco46 pravi:

no... ima morda kdo izkušnje, a pašejo recimo GIVI, kappa, ali od katerega drugega proizvajalca stranski kovčki na BMW nosilec stranskih kovčkov?

 

oziroma zadnja varijanta, da imaš org. bmw stranske nosilce in dokupiš tiste mehke torbe? kaj pa ta varijanta?

 

če ima kdo izkušnje bom zelo vesel. Res se mi zdi škoda dat 1k€ za kufre, katere rabiš na leto lih par krat. Ne pravim zadnji kovček, kateri je kar precej v uporabi,.. ampak stranskem pa res ne rabim kaj dosti,...

 

Na BMW-jeve nosilce, za f650/700/800 gs/a ne paše nič razen originalnih kovčkov. Za vse ''aftermarket'' kovčke boš moral dokupiti še nosilce (mogoče obstajajo kakšni adapterji, to ne vem) ...

... potem pa se pojavi naslednji problem - ŠIRINA. F800 gsa je z originalnimi nosilci in alu kovčki, ki so dejansko ''vliti'' na motor, že širok 105 cm ...  

... originalni nosilci bi pa mogoče res lahko služili kot podlaga za mehke torbe ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 8. 12. 2018 ob 19:11, kerco46 pravi:

no.. a je že kdo naročil F850GS Adventure?

 

A je med nami kak lastnik F850GS? morda celo z akrapovičem?

Hehe, kle bl teorija lavfa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!