Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Givi ES5127 ~25€

 

 

ES5127.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

ker ne gre za ravno kriticen del, se mogoce splaca malo pri kitajcih pobrskat:

https://www.banggood.com/Motorcycle-Kickstand-Side-Stand-Enlarge-Extension-Plate-For-BMW-R1200GS-LCAdventur-p-1321403.html?rmmds=search&ID=229&cur_warehouse=CN

https://www.aliexpress.com/store/product/Motorcycle-Sidestand-Foot-Kickstand-Plate-Pad-for-BMW-F800GS-F-800-GS-Adventure-2008-2015-2016/828305_32716813122.html?spm=2114.12010612.8148356.50.37094496uDeWa7

btw, se zgodi da se zacne pogrezat v razmocen teren ali pa v kaki hudi vrocini v asfalt, samo jaz sem bil do sedaj vedno prelen da bi narocil in zmontiral, potem pa iscem kake ploscate kamne ali kose lubja :D

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno
Iščem gumi "vložke" za stopalke na F850GS Adventure (2019) motorju... morda ima kdo kak nasvet, kje in kaj?
 
Nekaj takega, da se razumemo... nebi rad cele stopalke zamenjal, ampak le vstavil gumijaste vložke, v kolikor je to možno.
 
Objavljeno

Kako pa izgleda stopalka? Širša kot pri navadnem GS?

V bistvu se na vseh navadnih (GS-ih) enostavno snamejo ali nataknejo. Jaz na svojem 700 vozim brez, ni toliko vibracij, da bi me motilo. So pa gumice debele cca 2cm in se to veliko pozna pri pokrčenosti kolen.

Objavljeno
pred 5 urami, MiNa pravi:

Kako pa izgleda stopalka? Širša kot pri navadnem GS?

V bistvu se na vseh navadnih (GS-ih) enostavno snamejo ali nataknejo. Jaz na svojem 700 vozim brez, ni toliko vibracij, da bi me motilo. So pa gumice debele cca 2cm in se to veliko pozna pri pokrčenosti kolen.

kar precej širša ja, pomoje enkrat toliko.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

hvala...se ga še navajam...je kr ogromen....

Objavljeno

cca 12 centimetrov daljši od 1250 ADV. 

ni večji, je pa daljši ?

 

 

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mi lahko kdo svetuje kakšne dobre gume..trenutno so gori MICHELIN Anakee 3...ali naj ostanem kar pri enakih? 

Vozim pa večinoma asfalt.....

Objavljeno
pred 5 minutami, kiowa pravi:

Mi lahko kdo svetuje kakšne dobre gume..trenutno so gori MICHELIN Anakee 3...ali naj ostanem kar pri enakih? 

Vozim pa večinoma asfalt.....

Te gume so najglasnejše kar sem jih vozil in edine, ki jih ne bi imel nikoli več. 

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

 

Kaj ti "doda" v razmerju z originalnim (navadnim) filtrom imaš zapisano v opisu. (Die Fakten BLUE-Dauerluftfilter)

Je pa sedaj vprašanje, če temu zapisu verjameš...

ps, delaš servise sam?

Objavljeno
pred 20 minutami, MiNa pravi:

 

Kaj ti "doda" v razmerju z originalnim (navadnim) filtrom imaš zapisano v opisu. (Die Fakten BLUE-Dauerluftfilter)

Je pa sedaj vprašanje, če temu zapisu verjameš...

ps, delaš servise sam?

ja to sem prebral sedaj pa me zanima mnenje uporabnikov ki so ga menjali z original filtrom ali se splača to menjat za original?

ne servise ne opravljam sam.....

Objavljeno
pred 1 minuto, Satao pravi:

ja to sem prebral sedaj pa me zanima mnenje uporabnikov ki so ga menjali z original filtrom ali se splača to menjat za original?

ne servise ne opravljam sam.....

Nobene razlike ne boš opazil ... raje "navadnega", poceni pa menjavat kot tega in prat.

Sem mel eno sezono tak filter od K&N , iste pravljice napisane v opisu.

Je kar dol letelo in sedaj imam navadne...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 32 minutami, Snečer pravi:

Nobene razlike ne boš opazil ... raje "navadnega", poceni pa menjavat kot tega in prat.

Sem mel eno sezono tak filter od K&N , iste pravljice napisane v opisu.

Je kar dol letelo in sedaj imam navadne...

ok hvala...?

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, Satao pravi:

ne servise ne opravljam sam.....

Sem vprašal zato, ker vem, da v servisu (pooblaščenem) ti takšnega filtra sigurno ne bodo prali....

Takšni filtri so bolj za uporabnike, ki veliko vozijo po "terenu" v skupinah (motor požre veliko praha) zato je čiščenje (menjava) fliltra pogostejša.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Naročil preko AliExpress led luči Kemi moto, 50 eur 
€ 8,85  35% Off | Motorcycle fog Lights LED Lamp Switch For Ducati Multistrada 1200 For Honda CRF1000L LED Auxiliary Assemblie Driving Lamp 40W
https://a.aliexpress.com/_mODwP9D

Poslali so jih iz Španije. Popolnoma iste se pri nas prodajajo kot Puig ki so 160 eur!. Nisem opazil da bi bila kaka razlika. Aja, Puig je firma iz Španije ? 

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 6. 12. 2020 ob 10:44, MiNa pravi:

Takšni filtri so bolj za uporabnike, ki veliko vozijo po "terenu" v skupinah (motor požre veliko praha) zato je čiščenje (menjava) fliltra pogostejša.

Huh, tole pa ni ravno vzpodbudno...

 

 

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Ker ne najdem teme za F 750 GS, bom kar tukaj vprašal lastnike F 750 GS kako so zadovoljnji z njim,  slabosti in servisi.

Hvala

Objavljeno (popravljeno)
pred 20 minutami, Drosa pravi:

Pozdravljeni,

 

Ker ne najdem teme za F 750 GS, bom kar tukaj vprašal lastnike F 750 GS kako so zadovoljnji z njim,  slabosti in servisi.

Hvala

Veliko kilometrov prevozil manjšega "brata" F700GS imel 4 (štiri). Pri testu F750 ni bilo "uvavu" efekta, še posebej za ceno, ki je bila 2019 nastavljena za novega. Vem, da večino prirastka pri ceni prinese vsa šnik šnak oprema. Vendar pa na občutke pri vožnji to ne vpliva toliko, kolikor hočejo več za (povsem "kitajski motor" Loncin).

Sem raje za pol cene novega F750GS takrat, kupil še enega F700GS z le 6000km od prve lastnice.

Sicer pa o tem kako se "obnese" je veliko na YT in tujih forumih, kjer ne samo hvalijo ampak kaj tudi pograjajo.

Kar se pa sevisov (uradnih) tiče so pa pri nas izkušnje uporabnikov zelo različne...

Jaz sem servisiral vse sam (je enostavno) tudi kontrola ventilov. Praktično sem veliko o tem tudi zapisal tu na forumu v ustrezni temi.

ps, Ko bo topleje se oglasi pri katerem od pooblaščenih in preizkusi sam. Tukaj pa precej vodijo pred konkurenco. Vedno imajo testne motocikle. No sedaj se tudi konkurenca prebuja...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
8 minutes ago, MiNa said:

Veliko kilometrov prevozil manjšega "brata" F700GS imel 4 (štiri). Pri testu F750 ni bilo "uvavu" efekta, še posebej za ceno, ki je bila 2019 nastavljena za novega. Vem, da večino prirastka pri ceni prinese vsa šnik šnak oprema. Vendar pa na občutke pri vožnji to ne vpliva toliko, kolikor hočejo več za (povsem "kitajski motor" Loncin).

Sem raje za pol cene novega F750GS takrat, kupil še enega F700GS z le 6000km od prve lastnice.

Sicer pa o tem kako se "obnese" je veliko na YT in tujih forumih, kjer ne samo hvalijo ampak kaj tudi pograjajo.

Kar se pa sevisov (uradnih) tiče so pa pri nas izkušnje uporabnikov zelo različne...

Jaz sem servisiral vse sam (je enostavno) tudi kontrola ventilov. Praktično sem veliko o tem tudi zapisal tu na forumu v ustrezni temi.

ps, Ko bo topleje se oglasi pri katerem od pooblaščenih in preizkusi sam. Tukaj pa precej vodijo pred konkurenco. Vedno imajo testne motocikle. No sedaj se tudi konkurenca prebuja...

 

MiNa hvala, ja sem kar tudi sam raziskoval po netu, večinoma zadevco pohvalijo, predvsem je prijazen nam manjšim voznikom.

Najbolj me skrbijo servisi, ja tudi jaz bi s frendom sam vse servisiral, pa tudi ne vem če je potrebno ventile preverjat dokler res kaj ne čutiš ali slišiš, če zadeva laufa. Do 5 let naj bi ga servisirali na uradnem servisu, so pa servisi kar dragi, ali se varam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!