Ni3ous Objavljeno September 24, 2018 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2018 On 8/5/2018 at 10:59 PM, smukec12 said: Zaenkrat je predviden štart 16. zjutraj nekje pri Uncu, hrvaški del, če rata še kaj bosanskega, v nedeljo 19. povratek. Če lahko pomagam.. Uhh, tole sem pa čist spregledal. No vseeno hvala za dobro voljo. Glavno da je trip uspel.
gasperX Objavljeno September 27, 2018 Opozori Objavljeno September 27, 2018 A na jodlarskem tet-u se je ze kj premaknil?
Ni3ous Objavljeno Oktober 24, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Nič in tezko se bo do neke uporabne offroad faze. Tam je skoraj vse prepovedano kar ni asvalt.
vandrovec Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.
jskrablin Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 2 urami, vandrovec pravi: Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo. Hribov in neokrnjene narave je v Belgiji npr res veliko. Grozno škodo se dela tudi na gozdnih (kategoriziranih) cestah ker je vsem jasno, da motorji dosti bolj strašijo živali kot motorke, kamioni, traktorji in avtomobili. Najboljše da vsi poslušamo Messnerja in začnemo hodit sam še peš. Pa še ta je kr ornk hinavec, ker verjetno ni lih pešačil do vsakega brega na katerega je plezal. Btw, preko Balkana se razteza ogromen kras, ki je skoraj v celoti nenaseljen. Preko vodijo makedamske poti. Kako škodo točno narediš če se z mopedom prek zapelješ? lukec, franc, MiNa in 5 others 7 1
Snečer Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 kapljica olja onesnaži kubik vode če je tet po cestah, težav ne vidim, razen morda skozi neokrnjeno naravo, kjer je vožnja z motorjem objestna sama po sebi
franc Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) . Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla... Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) . lp MiNa, nejc74, DAMI34 in 6 others 7 2
vandrovec Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Ne poznam, kje potekajo poti, lahko so res legalne. Mogoče je po državah bivše Jugoslavije malo drugače, ker je včasih bilo veliko državne lastnine. V Italiji vem, da so kmalu, ko zaviješ iz asfaltirane ceste, rampe in privato. Tudi ne vem, če je ravno smisel, da se z enduri dokazuje po urejenih makadamskih cestah, bolj zanimivo je verjetno po kakšnih kozjih stezicah ali pešpoteh. Pred leti sem v gozdu srečal dva Avstrijca, sta se vozila lepo po gozdu in sta bila kar daleč izven ceste. Verjetno sta si mislila, tu si lahko privoščiva. Ni čudno, da se kje najdejo kakšni razjarjeni lastniki, ki potem streljajo na kolesarje, motoriste... Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram)
Snečer Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 3 urami, franc pravi: Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) . Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla... Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) . lp verjetno je gozdni traktor tam zaradi dela, spravilo lesa, lubadar itd se ne vozi za zabavo
DAMI34 Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo ps. tudi vožnja po asfaltu onesnažuje okolje Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil DAMI34 MitcH', MiNa, bosa in 1 other 3 1
franc Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 23 minutami, vandrovec pravi: Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku. lp LR VID, jskrablin, Kmet2 in 4 others 6 1
vandrovec Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 pred 14 urami, DAMI34 pravi: mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo Se strinjam. pred 14 urami, franc pravi: Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku. lp To se mi zdi podobno otročje, kot bi navihanček šel z umazanimi škornji v posteljo pa bi ga mamica, scartančka, še pohvalila.
Dimen Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 18 hours ago, vandrovec said: Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) No, mogoče je čas, da razširiš obzorja, naložiš TET track v navigacijo in akcija. V podpisu maš "gs", večina TET-a je prevozna s tem strojem. Kot rečeno, TET gre po legalnih utrjenih poteh in mogoče je čas, da se osebno prepričaš v to večkrat zapisano trditev! Joker in gasperX 2
Popularna objava Dimen Objavljeno November 12, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno November 12, 2018 Odpeljano gasperX, Quest, SAR-Solo Adventure rider in 25 others 28
Someone12 Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 2 urami, Dimen pravi: Odpeljano Ker ni bil dost knof "Všeč mi je" nujno še komentar... Res res odličen kratek filmček za SLO TET. Super!!! Joker in BIF 2
BIF Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 Vse je top...trasa, filmček in motor.... bosa in Someone12 1 1
DAMI34 Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 4 urami, Dimen pravi: Odpeljano tudi meni je lepo. Vmes je pa en kup nekih primorskih cestic s primorskega konca, Nanos, Trnovski gozd (lep makedam in celo asvalt), ki sem jih prevozi z "navadnim" motorjem, a tudi vse to spada pod TET SLO, namreč nisem pregledoval rut, ampak ja , je zanimivo in izredno lepo, pa čeprav je asvalt in lep makedam. BIF 1
Popularna objava Joker Objavljeno Junij 19, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 19, 2019 Verjetno sem po kakšnih merilih pussy, ampak 330km tracka in 250km transferja je zame za en dan dovolj. Preostalo pa enkrat drugič. Ko sem v Posočju začel, sem že mislil, da sem zašel. Sam asfalt. Nato se mi je nasmešek vrnil na obraz skozi Trnovski gozd. Od Ajdovščine dalje je par filtrov, skozi katere velike endure ne pridejo, nekje sem se pošteno namatral in nato ugotovil, da sem zaj... (pa ja na tracku celo opomba...) Sledil je odsek poznan iz GEM pa vožnja ob AC, od Vipave pa nekje do srede klanca na Nanos je zopet en zanimiv vložek z veliko "rolling stonsev" nato pa Nanos s svojimi makadami... Ko sem po neki drči "padel" v Predjamo mi ni bilo nič jasno. Za konec pa morda še najbolj uživaški del od Predjame proti Planini... Epsko... No, tu je bila ura primerna da zaključim, saj sem hotel biti doma pred temo. Slikal nisem veliko. Zdaj mi je sicer žal (sploh za slike težjih delov) ampak slike v glavi so ostale. Ker pa teh ne morete videti je najbolje, da nabijete navigacijo na motor in gaaaas! BIF, lightning, kp-kp in 15 others 15 3
Popularna objava Dimen Objavljeno Julij 2, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 2, 2019 J.a.m.e.s, DAMI34, lukec in 16 others 15 4
Ni3ous Objavljeno Julij 4, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 4, 2019 Super! Poklon za trud v snemanje in montažo. Veliko časa je potrebno za to!. A bo kaka reportažica? Občutja, doživetja, to nas zanima še :D Dimen 1
Kugelschreiber Objavljeno Julij 16, 2019 Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 On 11/12/2018 at 12:30 PM, Dimen said: Odpeljano A je na 1.15 cerkev sv. nikolaja, na vipavski strani nanosa? Joker 1
Dimen Objavljeno Julij 20, 2019 Opozori Objavljeno Julij 20, 2019 On 7/16/2019 at 8:40 AM, Kugelschreiber said: A je na 1.15 cerkev sv. nikolaja, na vipavski strani nanosa? Drži ?
worship_mud Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 seas banda, iščem sopotnika / sopotnike za TET Albanija, ČG, BiH (delno oz do kot pač pridem(o) ) štart je 07.09.s trajektom iz Benetk Igoumenitsa in ponedeljek 09.09. na pot po TET v severno smer. planiram ca. 10 dni vožnje (inkl. 2-3 dneva počitka) poTET-u, tam nekje do žačetka TET BiH s južne strani (torej Foča, Zelengora, mogoče Mostar) plus pot nazaj v Slovenistan (1-2 dni) če bi se nekdo hotel pridružit, se naj javi tukaj ali na ZS lp, w_m p.s.: slika za lušte delat, s lanskega TET BiH igc1 1
Lateen Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 Zdravo, zdravo. Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni. Spoiler Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET. Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov Versys-x 300, Mitas E-07 Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh @Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno @Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps? Joker in igc1 2
C eagle Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 (popravljeno) 19 minutes ago, Lateen said: Zdravo, zdravo. Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni. Reveal hidden contents Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET. Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov Versys-x 300, Mitas E-07 Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh @Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno @Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps? Poglej Gitup2 ali Gitup3 Gitup2 ima odlično stabilizacijo cca 150 € z remote kontrolerjem(drugače je okoli 90€)...Sprobano... Za gitup3 pa se še odločam... ima možnost slave kamere, samo pol snema 1080p 30fps...(ali25fps not sure). Popravljeno Julij 22, 2019. Popravil C eagle Lateen 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se