Zx_R Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 A je kdo slučajno slišal zadevo na zx6r(Varjanta pod sedežem), v mislih pa imam slip on izvedbo. :whistle: Aja pa še nekaj, kje v slo je pa najugodneje nabavit akrapota, slišal sem da so pri Elisi baje kr ugodni pa me zanima če je kdo kaj preverjel cene drugih trgovin?? Za moj motor sem ravno včeraj preverjal pri Elisi pa je teta rekla 138k pa da se še da kaj rabata dobit na gotovinsko plačilo, če kdo mogoče ve za ugodnejšo varianto naj mi prosim javi na pm.
jose Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 A je kdo slučajno slišal zadevo na zx6r(Varjanta pod sedežem), v mislih pa imam slip on izvedbo. :whistle: jap, samo je bil street legal, tako da nekega izjemnega zvoka ni imel :doze: ...bi ti pa priporočal, da se glede nakupa pozanimaš pri naših 'južnih' sosedih.....ti vrnejo 22% PDV-ja .)
Zx_R Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 Vidiš na to se nisem spomnil bo treba malo v Moto Šepič poklicat upam da jih prodajajo? :hmm: Mogoče malo off topic ampak nebom odpiral nove teme. A je kdo v Slo zasledil prodajo izpuhov firme two brothers ker so po svetu kar popularni, za homologacijo pa ne vem kako je kaj? :hmm:
gebre Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 odvisno, kater. gre samo za obliko, s kateri si želijo še povečati prepoznavnost na trgu ... kakšne so krivine in notranjost lonca, je pa potem tisto, od česar je street-legalnost odvisna... Let me refrase that...ali se dobi hexagonal v street legal izvedbi?
Zx_R Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 (popravljeno) www.akrapovic.si Tukaj ti vse lepo piše točno za kateri motor, sicer pa ti je že SymRu lepo napisal, da je to pač samo novi design z nekaj izboljšavami. V bistvu pa če gledaš slip on ali bolt on lonce ki niso v race verziji so itaq vsi isti samo da imajo streetlegal vstavljen dušilec ki ga pa itaq lahko vzameš ven in nato spet nazaj vstaviš po potrebi. Več o tem je pa že bilo kar nekaj napisanega mislim da v tej temi nekaj strani nazaj. Popravljeno Marec 8, 2006. Popravil Zx_R
Noise Objavljeno Marec 9, 2006 Opozori Objavljeno Marec 9, 2006 Veliko o HEXAGONAL izpušnih dušilcih... --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2355
_THUNDER_ Objavljeno Marec 9, 2006 Opozori Objavljeno Marec 9, 2006 ce me optika prevec ne vara je tole cisto "navaden" elipsoiden lonec z mogoce heksagonalnim zakljuckom. but WTF do I know. hvala Ice, točno to sem mislil.... nekateri so očitno špricali geometrijo...
gizmOkak Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Ima kdo na CBR 600f street legal dimnik? Mam par vprašanj...
SiR Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 (popravljeno) Let me refrase that...ali se dobi hexagonal v street legal izvedbi? let me rephrase my answer: Odvisno, kater. gre samo za obliko, s kateri si želijo še povečati prepoznavnost na trgu ... kakšne so krivine in notranjost lonca, je pa potem tisto, od česar je street-legalnost odvisna... Igor je Car. :OK: Popravljeno Marec 13, 2006. Popravil SymRu
BRANE Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 če mene vprašate... akrapoviči in razni arrowi za street legal so čisti nateg. fabrike se trudijo nardit ekološko sprejemljive motorje (euro1,2,3...) pol se na en tak motor rukne akrapoviča. v imenu kao večje moči, prepoznavnosti, glasu..blabla... in se sitnari na tehničnih ko reč ne gre skozi.. haaalo?
danci1973 Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 če mene vprašate... akrapoviči in razni arrowi za street legal so čisti nateg. fabrike se trudijo nardit ekološko sprejemljive motorje (euro1,2,3... ) pol se na en tak motor rukne akrapoviča. v imenu kao večje moči, prepoznavnosti, glasu..blabla... in se sitnari na tehničnih ko reč ne gre skozi.. haaalo? Če je street legal, je homologiran in se na tehničnih nima kaj tečnarit. D.
BRANE Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Če je street legal, je homologiran in se na tehničnih nima kaj tečnarit. D. torej z zamenjavo auspuha ali tudi snemanjem katalizatorja motor obdrži euro 1/2? dvomim.
simonsi Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 torej z zamenjavo auspuha ali tudi snemanjem katalizatorja motor obdrži euro 1/2? dvomim. Dokler ne merijo, je čist vseeno, kaj prihaja iz lonca.
kp-kp Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 In tudi, če bodo začeli merit. Za motorje s karboratorji, ki na tehničnem pregledu delujejo trenutno na 97% alkohol, se prizna po meritvah euro 38. :lol1:
PERO58 Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 če mene vprašate... akrapoviči in razni arrowi za street legal so čisti nateg. fabrike se trudijo nardit ekološko sprejemljive motorje (euro1,2,3...) pol se na en tak motor rukne akrapoviča. v imenu kao večje moči, prepoznavnosti, glasu..blabla... in se sitnari na tehničnih ko reč ne gre skozi.. haaalo? <>>>Se strinjam :OK: :worship:
bigi Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 <>>>Se strinjam :OK: :worship: Kje spite veleumi, da vas ne ukradejo.
SiR Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Kje spite veleumi, da vas ne ukradejo. tam, kjer ni preglasnih auspuhov ;)
Zx_R Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Mater eni ste pa res pikolovski, nihče se pa ne vpraša kaj je z kamionarji, avtobusi, traktorji(tastari)... a ti so pa res v manjšini ne, in sploh majo zlo majhne porabe goriv da o emisijah sploh ne govorimo a ne, pa tihi so kot miške. :nono: :nono: :nono: Tastari tamiči so baje še vedno ekološko zlo spremenljivi. :kva2: :nono: :nono: Ko bodo vsa ta vozlila ustrezala vsem standardom novega veka pol naj se pa spravijo še na motoriste, ne pa da se pelješ za enim izmed zgoraj naštetih pa skoraj rabiš plinsko masko. :grim :grim Glede glasnosti pa tukaj kurčite vsi tisti ki furate večinoma serisjke izpuhe, saj ne rečem da so tisti race izpuhi ok za na cesto ampak čist normalni akrapovič ali pa ne vem kateri pač res ne vem zakaj je postal kar naenkrat tako moteč. Pa brez zamere. :naughty: :naughty:
bigi Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Sploh ni fora vozit se brez rora. Ror mora bit makar Akrapovič, pa Scorpion je tudi v redu.
Zx_R Objavljeno April 2, 2006 Opozori Objavljeno April 2, 2006 Mislim da smo imeli razpravo o Akrapotu v tej temi nekaj stani nazaj predvsem o street legalnosti izpuha in kako so na ne vem kakšen način pripikani dušilci v loncu (beri v akrapotu), pa vam lahko z gotovostjo povem da so to ena sama prazna govoričenja, ker sem sam v petek nabavil akrapota za mojo ninjo pa sem bil presenečen ko odprem škatlo in prvo ven pade ravno dušilec z pripadajočim vijakom za pritrditev. Drugače pa ti kr vzame dobro urco časa da ga namontiraš pod sedež, so pa zraven tudi izčrpna navodila če se ti kje kaj zatakne. Ko pa je zadeva gotova in daš ključ na on ter pritisneš na stikalo na desni ročici se ti na obrazu prikaže samo en velik :D :D :D . Drugače je zadeva draga ampak izdelana pa res do potankosti tako da vsaka čast Miranu. :yea1: Ps. Ker sem bral na ms da je pri menjavi izpuha potrebna nastavitev vbrizga, a mi lahko kdo svetuje, ki ima podoben motor ali so te nastavitve potrebne, ker v navodilih nisem nič zasledil. Aja imam pa slip om izvedbo. Lep pozdrav!
jezdec Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 ti bom jaz podal odgovor glede vbrizga. Akrapovič izpušni sistemi so izdelani tako da ni potrebno nobenih sprememb pri elektroniki. Ni ti potrebno premnijanti nastavitev. Vseeno pa je mogoče pametno ga peljati na nek odličen servis da ti priklopijo rač. in pogledajo tvoje nastavitve, saj se je že zgodilo, da si kupil nov motr pa je bil vbrizg in vse ostalo popolnoma "razštelano". Zaradi akrapota pa ti ni potrebno it. če mene vprašate... akrapoviči in razni arrowi za street legal so čisti nateg. fabrike se trudijo nardit ekološko sprejemljive motorje (euro1,2,3...) pol se na en tak motor rukne akrapoviča. v imenu kao večje moči, prepoznavnosti, glasu..blabla... in se sitnari na tehničnih ko reč ne gre skozi.. haaalo? Dragi Brane. ČE tebe kdo nateguje, naj te. Akrapovič sigurno ne. Paziti je potrebno samo da se kupi Street legal verzijo izpušnega sistema. Ta sistem je homologiran in testiran v nemčiji. Na tem sistemu oz. na dušilcu pa boš našel tudi E kodo in če te ustavi policaj imaš s seboj homologacijo od izpušnega sistema, prav tako na tehničnem. Zato to ni noben nateg, če ne verjameš kupi in pojdi naredit meritve pa boš videl.
Zx_R Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 (popravljeno) Jezdec tnx za info!! Glede zgornjega posta se pa tud strinjam z tabo, ampak vsak pač ima svoje mišljenje še dobro, da je tako. :OK: :OK: Če pa koga slučajno zanima, takole zgleda tale kartonček (Tuv). Baje, da to zadostuje kot dokazilo o legalnosti in ni potrebno vpisovati na lpp ali rti v homologacijski kartonček. Če zadnja info ne drži, naj me nekdo popravi, ampak tako so meni rekli na servisu, kjer so mi ga montirali. Popravljeno April 3, 2006. Popravil Zx_R
Frips Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 (popravljeno) Žal je pri nas to potrebno vpisati. Popravljeno April 4, 2006. Popravil Frips
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se