Tanatos Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Točno tako. S tem kartončkom (tuv) in pa potrdilom o strokovni vgradnji treba it na LPP, kjer strokovnjaki vse skupaj prečekirajo in ti nato predelavo vpišejo v homologacijski kartonček. Šele takrat je zadeva legalna. Seveda svoje usluge tudi zaračunajo.
Frips Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Edin ta strokovna vgradnja (potrdilo) me mal bega....Ker je to "kit" komplet, ga lahko vgradiš sam. :hmm: Vem, da je za vzmeti na avtu bila potrebna strokovna vgradnja, in je na papirjih bil napisan tudi seznam pooblaščenih serviserjev....kako je pa pol z akrapotom?!
elvis Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Kupi si raje italianski MARVING, ki ima kar pet razlicnih za ta model, poglej si na netu. www.marving.com (glej v italjanščini, ker v angleščini ne odpre)
kp-kp Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Lonce dela tudi EMO Celje. Po moje bi se sošolec prej zmenu pri njih, kot pa pri Akrapotu.
CPU Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 :eek: To lahko sam naredi. Kupi kit za obnovo akrapota kjer dobi volno, ter zunanjo plast ( titan, carbon,..) pa perforirana cev,koncne dele lhk uporabi od originala, mal truda, kovic,... pa je. To bi pa jaz rabu, kje se to dobi?
kp-kp Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 To bi pa jaz rabu, kje se to dobi? Po vsej verjetnosti pri Akrapoviču.
Zx_R Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Edin ta strokovna vgradnja (potrdilo) me mal bega....Ker je to "kit" komplet, ga lahko vgradiš sam. :hmm: Vem, da je za vzmeti na avtu bila potrebna strokovna vgradnja, in je na papirjih bil napisan tudi seznam pooblaščenih serviserjev....kako je pa pol z akrapotom?! Isto vgraditi ti ga mora pooblaščeni serviser, cena vgradnje je 4/5 k sit. :cry: :cry: No sej glede tega ali je treba vpistai ali ne je tud meni bilo malo čudno, ker sem na avtu tud moral vse vpisati. Očitno bo treba na RTI v Mb. pa spet odštet 15k sit. Lopovi!!!!!! :BUA: :BUA: :BUA: Pa sej nebi bilo nič tako zelo narobe z temi 15K sit če bi se tistim senilnim starcem, ki tam delajo vsaj sanjalo kaj vpisujejo in kaj je tam zares pomembno, ko sem vpisloval tuninge za avto sem skoraj doktoriral zraven. Ko se ravno pogovarjamo o vpisu v homologacijski kartonček, pa me zelo zanima kako naj voznik r6 (izvedba valentino rossi ) razloži policaju glede njegovega izpuha in zakaj ni vpisan v homologacijo. :eek: :eek: Kakšnih koli papirjev glede izpuha ne dobiš zraven to je preverjeno pri lastniku take r6.
jose Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Ko se ravno pogovarjamo o vpisu v homologacijski kartonček, pa me zelo zanima kako naj voznik r6 (izvedba valentino rossi ) razloži policaju glede njegovega izpuha in zakaj ni vpisan v homologacijo. :eek: :eek: Kakšnih koli papirjev glede izpuha ne dobiš zraven to je preverjeno pri lastniku take r6. zraven motorja dobiš tudi homologiran original auspuh .)
vuk76 Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Isto vgraditi ti ga mora pooblaščeni serviser, cena vgradnje je 4/5 k sit. :cry: :cry: No sej glede tega ali je treba vpistai ali ne je tud meni bilo malo čudno, ker sem na avtu tud moral vse vpisati. Očitno bo treba na RTI v Mb. pa spet odštet 15k sit. Lopovi!!!!!! :BUA: :BUA: :BUA: Pa sej nebi bilo nič tako zelo narobe z temi 15K sit če bi se tistim senilnim starcem, ki tam delajo vsaj sanjalo kaj vpisujejo in kaj je tam zares pomembno, ko sem vpisloval tuninge za avto sem skoraj doktoriral zraven. Boš moral kr na LPP v Ljubljano;po mojih informacijah na RTIju v MB ne delajo jnič v zvezi z motornimi kolesi. lp vuk
bna Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 v nemčiji akrapovičev ni treba homologirati vsaj tukaj tako piše hj.bmp
bigi Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Seveda, ker je certifikat izdala nemška firma. Povsod je enako. Če delaš vijake in imaš atest v nemčiji, moraš za prodajo v rusiji naredit ruski certifikat. Pač država mora nekej zasluzit. Čudno je pa to, ker je Akrapo Slovenski proizvajalec, certifikat je izdan v nemčiji, smo v EU, certifikat pa kao ne velja. Sicer pa bomo videl, al bomo pa šravfal.
Brihta Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 ko sm vidu ceno bolt-on-ov me je vse minilo <_< A nimas ti nsr125 :?
Foggy Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Strokovna montaža ni potrebna, vse kar je potrebno da se zapelješ na LPP z montiranim izpuhom, jim daš še TUV certifikat in to je to. Če par dni dobiš po pošti kartonček z vpisano predelavo. Strošek ca. 5.000,00 SIT. Vsaj tako je bilo pri meni. Ne duha ne sluha o strokovni montaži.... LP
DDEAN1 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Strokovna montaža ni potrebna, vse kar je potrebno da se zapelješ na LPP z montiranim izpuhom, jim daš še TUV certifikat in to je to. Če par dni dobiš po pošti kartonček z vpisano predelavo. Strošek ca. 5.000,00 SIT. Vsaj tako je bilo pri meni. Ne duha ne sluha o strokovni montaži.... LP Hvala Foggy, če je to tako potem bom pa pa stvar še po slovensko legaliziral. (a je potrebna predhodna najava?) lp
Frips Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Hvala Foggy, če je to tako potem bom pa pa stvar še po slovensko legaliziral. (a je potrebna predhodna najava?) lp DA
Stric Burek Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 A nimas ti nsr125 :? Maš maš .) , gledam pa vseen lohk, ane? Takrat sem gledu za SV650
gebre Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Stric, dej prosim kakšen link z cenami za akrapoviča.
Stric Burek Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 www.louis.de pol pa v iskalnik napisi akrapovic
SiR Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 na motoboomu vpraš aja, sej res - ni jih tam: slovenija premala, dol jim visi :P
BRANE Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Zdej majo neke posle s tomosem ne? ja, ena verzija tomosa naj bi bla s tem izpuhom. Dragi Brane. ČE tebe kdo nateguje, naj te. Akrapovič sigurno ne. Paziti je potrebno samo da se kupi Street legal verzijo izpušnega sistema. Ta sistem je homologiran in testiran v nemčiji. Na tem sistemu oz. na dušilcu pa boš našel tudi E kodo in če te ustavi policaj imaš s seboj homologacijo od izpušnega sistema, prav tako na tehničnem. Zato to ni noben nateg, če ne verjameš kupi in pojdi naredit meritve pa boš videl. dragi jezdec, sori, tudi pustu mu ne bi svoje riti. homologiran in testiran? v nemčiji? ok. pol če vzamem originalni auspuh in katalizator dol in nabijem gor akrapovičevega z E kodo bo izpuh glih tako čist? sej nimam nič proti tem rečem (mi razni akrapoti hvalabogu ne brenčijo dosti okrog bajte), ampak se mi še vedno zdi, da ogromna količina motoristov kupuje akrapoviča samo zato, da bi bili bolj "in".
fp4492 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 (popravljeno) Brane, do sedaj so morali izpuhi zadostiti samo kriterijem glasnosti, čistost izpuha po moje ni igrala neke vloge. Samo, slej ko prej bodo morali imeti homologirani Akrapovičevi izpuhi tudi katalizator. Drugače ne vidim, kako bi jih lahko homologiral v Nemčiji, kjer so s 01.04.2006 začeli meriti izpušne pline tudi na motornih kolesih. Sicer pa, Homologiran je samo slip-on lonec, krivine ostanejo originalne, ne? Torej ostane na motociklu tudi katalizator. Popravite me, če se motim. Popravljeno April 6, 2006. Popravil fp4492
Zx_R Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 zraven motorja dobiš tudi homologiran original auspuh .) Ga dobiš en k.... moj, sma gledala njegov homologacijski kartonček pa nikjer nič ne piše o kakšnem termighnoniju. Če pa misliš varianto da zraven termighnonija dobiš še originalnega potem ne vem kje si to slišal. Brane, do sedaj so morali izpuhi zadostiti samo kriterijem glasnosti, čistost izpuha po moje ni igrala neke vloge. Samo, slej ko prej bodo morali imeti homologirani Akrapovičevi izpuhi tudi katalizator. Drugače ne vidim, kako bi jih lahko homologiral v Nemčiji, kjer so s 01.04.2006 začeli meriti izpušne pline tudi na motornih kolesih. Sicer pa, Homologiran je samo slip-on lonec, krivine ostanejo originalne, ne? Torej ostane na motociklu tudi katalizator. Popravite me, če se motim. Se čistno nič ne motiš!!! :OK:
danci1973 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Sicer pa, Homologiran je samo slip-on lonec, krivine ostanejo originalne, ne? Torej ostane na motociklu tudi katalizator. Popravite me, če se motim. Katalizator je pri mopedih ponavadi kar v loncu - vsaj pri Suzuki SV1000, Hyosung GT650 in Yamaha FZ6 je tako. D.
Tanatos Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Hvala Foggy, če je to tako potem bom pa pa stvar še po slovensko legaliziral. (a je potrebna predhodna najava?) lp Najprej izpolni obrazec in ga pošlji na LPP. Potem ti oni pošljejo vabilo, kdaj se zglasiš pri njih.
fp4492 Objavljeno April 7, 2006 Opozori Objavljeno April 7, 2006 Katalizator je pri mopedih ponavadi kar v loncu - vsaj pri Suzuki SV1000, Hyosung GT650 in Yamaha FZ6 je tako. D. No, pri R1 ni tako. Če pa je za te modele, ki si jih omenil tako, pomeni, da bo moral Akrapovič homologirane izpuhe izdelovati s katalizatorjem, če jih bo hotel še kaj prodati npr. v Nemčijo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se