Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Velika večina kataliziranih "opcijskih" izpušnih sistemov za motorje ima katalizator na dovodu v izpušni lonec, oziroma natančneje na spoju med kolektorjem in izpušnim loncem. Vstavljen je na strani kolektorja in je z lahkoto zamenljiv (ker je v bistvu insert). Kaj je potrebno storiti? samo konec cevi naprešat na malenkost večji premer ali zavarit 50mm širše cevi na koncu (prej seveda odrežeš višek)... papirologija pa je že druga zgodba...

BTW: Kot zanimivost: Katalizatorji (inserti) za motocikle se izdelujejo v Sloveniji!

Objavljeno

Katalizator je pri mopedih ponavadi kar v loncu - vsaj pri Suzuki SV1000, Hyosung GT650 in Yamaha FZ6 je tako.

D.

Kje je katalizator? Ponavadi ni res tako.

Pri FZ6 je definitivno pred loncem, zato je akrapo street legal atestiran.

Na tvojem mestu bi raj kocke zlagal, kot motorje šravfal.

Objavljeno

Kje je katalizator? Ponavadi ni res tako.

Pri FZ6 je definitivno pred loncem, zato je akrapo street legal atestiran.

Imaš prav - verjetno bi katalizator v loncu preveč grel sedež... :naughty:

Vsekakor pa imata druga dva, ki sem jih omenil, katalizatorje v loncih. In Akrapotov izpuh / lonec za SV1000 npr. NIMA katalizatorja, pa je kljub temu street legal atestiran (ima EG-BE).

Tudi Z1000 bi naj imel katalizator v loncih. Pa TDM tudi.

Na tvojem mestu bi raj kocke zlagal, kot motorje šravfal.

Sicer nisi na mojem mestu, ampak kar izvoli... :rolleyes:

D.

Objavljeno

"Tudi Z1000 bi naj imel katalizator v loncih. Pa TDM tudi."

Bi naj ali ima je velika razlika.

Kar sakladaj kubuse.

Objavljeno

Vsekakor pa imata druga dva, ki sem jih omenil, katalizatorje v loncih. In Akrapotov izpuh / lonec za SV1000 npr. NIMA katalizatorja, pa je kljub temu street legal atestiran (ima EG-BE).

D.

Kar pomeni, da tega lonca v Nemčiji za SV 1000 ne boš mogel več atestirati, če ne bo Akrapovič začel delati lonca za SV 1000 s katalizatorjem.

lp

Objavljeno (popravljeno)

"Tudi Z1000 bi naj imel katalizator v loncih. Pa TDM tudi."

Bi naj ali ima je velika razlika.

Ima ali nima pa še večja...

Kar sakladaj kubuse.

:?

Kar pomeni, da tega lonca v Nemčiji za SV 1000 ne boš mogel več atestirati, če ne bo Akrapovič začel delati lonca za SV 1000 s katalizatorjem.

S tem se pa strinjam - vendar, kolikor sem spremljal nemške forume, to velja le za mopede, prvič registrirane (ali morda izdelane, prodane, ...) po nekem določenem datumu (menda 2004).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Tudi Z750 & Z750S imata katalizator v loncu.

Objavljeno

S tem se pa strinjam - vendar, kolikor sem spremljal nemške forume, to velja le za mopede, prvič registrirane (ali morda izdelane, prodane, ...) po nekem določenem datumu (menda 2004).

Logiš. kolikor vem ... za vozila nekako generalno veljajo predpisi, ki so bili veljavni, ko so bila izdelana ... ampak za nove modele (saj veste, trendi in 'novotarije' so gonilo potrošništva) pa :nono:

Objavljeno (popravljeno)

Kupi si raje italianski MARVING, ki ima kar pet razlicnih za ta model, poglej si na netu.

www.marving.com (glej v italjanščini, ker v angleščini ne odpre)

To so mi odpisali iz tovarne IZPUŠNIH SISTEMOV MARVING:

Dear Sir

for your bike (ER-5) we produce a single homologated end muffler item K/2166/NC

at the price for Italian market of euro 212,84 + iva (tax),

you can find our products in Gorizia at the following shops:

MOTO MARASSI VIA DEL CARSO 30 TEL. +39 0481/22015

BRAIDOTTI VIA CRISPI 5/B TEL.+39 0481/533580

Best regards

Popravljeno . Popravil elvis
Objavljeno

Brane, do sedaj so morali izpuhi zadostiti samo kriterijem glasnosti, čistost izpuha po moje ni igrala neke vloge. Samo, slej ko prej bodo morali imeti homologirani Akrapovičevi izpuhi tudi katalizator. Drugače ne vidim, kako bi jih lahko homologiral v Nemčiji, kjer so s 01.04.2006 začeli meriti izpušne pline tudi na motornih kolesih.

Sicer pa, Homologiran je samo slip-on lonec, krivine ostanejo originalne, ne? Torej ostane na motociklu tudi katalizator. Popravite me, če se motim.

Brane v večini se strinjam s teboj.

Samo datum si falil. S 1.5.2006 je v Nemčiji obvezen katalizator tudi za motorje.

V Sloveniji pa še ne.

To so mi odpisali iz tovarne IZPUŠNIH SISTEMOV MARVING:

Dear Sir

for your bike (ER-5) we produce a single homologated end muffler item K/2166/NC

at the price for Italian market of euro 212,84 + iva (tax),

you can find our products in Gorizia at the following shops:

MOTO MARASSI VIA DEL CARSO 30 TEL. +39 0481/22015

BRAIDOTTI VIA CRISPI 5/B TEL.+39 0481/533580

Best regards

Pa si jih vpašal če so homologirani?

Iz kakega materijala so in koliko ima življenske dobe?

Kaj pa katalizator?

Objavljeno

Kaj prodaja Akrapoviča?

Dobitki na moči in performansah motorja? Jih sploh kdo (razen na tekmi na dirkališču) rabi, čuti, ima kaj od njih?

Akrapoviča prodajajo stalni dvomi glede homologacije, dvomi o znosni in dovoljeni glasnosti, katalizatorju...

Zame zakon ne velja, uuuuuuu, kako sem jih nategnu na tehničnem, tok sem jih očaru s svojim motorjem, da sploh pogledal in opazl niso. In... nek' se čuje, naj si sosed ušesne čepke nabavi, če mu kaj ne paše... Sploh pa tudi tovornjaki svinjajo okolje, kaj ima en usran katalizator potem sploh veze?!

Jasno, da potem proizvajalec vse skupaj zavija in ohranja v megli, pušča razne interpretacije. Če bi bilo vse po zakonu in nič ropotalo - bi še sploh koga zanimalo?

Objavljeno

To so mi odpisali iz tovarne IZPUŠNIH SISTEMOV MARVING:

Dear Sir

for your bike (ER-5) we produce a single homologated end muffler item K/2166/NC

at the price for Italian market of euro 212,84 + iva (tax),

you can find our products in Gorizia at the following shops:

MOTO MARASSI VIA DEL CARSO 30 TEL. +39 0481/22015

BRAIDOTTI VIA CRISPI 5/B TEL.+39 0481/533580

Best regards

naslov teme je marving izpusni sistemi ?!

Objavljeno (popravljeno)

Fantje in dekleta, ki ste kupili akrapoviče, dajte mi povedat, a se dobijo zraven nalepke al ne, jaz jih namreč nisem dobil, kar mi je zelo sumljivo, ker kolikor vem morajo biti priložene, trgovec pa se mi nekaj zmotava, pa češ da jih bo naročil, ker jih kao tak nikol ni zraven....

Vaše izkušnje prosim.

Pol pa zgolj slučajno stojim danes pri semaforjih pa mimo prikuri skuteraš z akrapovičevimi nalepkami na zadnji nihajki, pa se mi zdi da bi lahko bile kr orginalne,ker so bile tiste iz malo debelejšega materiala, ja kje zahudiča jih je dobil, kaj se to mogoče kje prodava ali....''saj veste vzamejo ven in pol pod roko delijo.''

Pismo sem si rekel za take denarce pa hočem nalepke pa če jih bom limal gor al pa ne!!!!!! :grim :grim

Pa lep pozdrav, Boško! :P

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Kaj prodaja Akrapoviča?

Dobitki na moči in performansah motorja? Jih sploh kdo (razen na tekmi na dirkališču) rabi, čuti, ima kaj od njih?

Akrapoviča prodajajo stalni dvomi glede homologacije, dvomi o znosni in dovoljeni glasnosti, katalizatorju...

Zame zakon ne velja, uuuuuuu, kako sem jih nategnu na tehničnem, tok sem jih očaru s svojim motorjem, da sploh pogledal in opazl niso. In... nek' se čuje, naj si sosed ušesne čepke nabavi, če mu kaj ne paše... Sploh pa tudi tovornjaki svinjajo okolje, kaj ima en usran katalizator potem sploh veze?!

Jasno, da potem proizvajalec vse skupaj zavija in ohranja v megli, pušča razne interpretacije. Če bi bilo vse po zakonu in nič ropotalo - bi še sploh koga zanimalo?

Heh...dobitki na moči in perfomansah se itak ne vem kaj ne občutijo (tudi niso potrebni..se strinjam), sam HUDIČA, dajte nam pustit veselje. Ker ga kupi, ga kupi sebi za dušo. Tko, ko si ti kupiš glih tako jakno, gliha takšen motor glih...ne vem kaj. Tko si eni kupjo Akrapota... Ne vem, zakaj gre to enim v nos.

Ma ne se izgovarjat na to, da kak je po zakonu tko in tko...itak se ga noben dosledno ne drži...heh

Objavljeno

Fantje in dekleta, ki ste kupili akrapoviče, dajte mi povedat, a se dobijo zraven nalepke al ne, jaz jih namreč nisem dobil, kar mi je zelo sumljivo, ker kolikor vem morajo biti priložene, trgovec pa se mi nekaj zmotava, pa češ da jih bo naročil, ker jih kao tak nikol ni zraven....

Vaše izkušnje prosim.

Pol pa zgolj slučajno stojim danes pri semaforjih pa mimo prikuri skuteraš z akrapovičevimi nalepkami na zadnji nihajki, pa se mi zdi da bi lahko bile kr orginalne,ker so bile tiste iz malo debelejšega materiala, ja kje zahudiča jih je dobil, kaj se to mogoče kje prodava ali....''saj veste vzamejo ven in pol pod roko delijo.''

Pismo sem si rekel za take denarce pa hočem nalepke pa če jih bom limal gor al pa ne!!!!!! :grim :grim

Pa lep pozdrav, Boško! :P

Nalepka mora biti na izpušnem loncu nalimana, če ni bila gor je potem priložena v škatli, v vsakem primeru pa je zraven.

Če jo ni bilo jo je nekdo vzel.

Probaj jo dobiti pri prodajalcu ali pa kontaktiraj v podjetje.

Objavljeno

Sej nalepka na loncu je ita qvedno nalimana ker to že v tovarni nalepijo, samo kolko sem jaz obveščen morata biti priloženi še dve nalepki!

za te sem jaz spraševal v zgornjem postu da nebo pomote! :P :P

Objavljeno

Baje nekdo v okolici Celja izdeluje izpušne lonce z Akrapovičevo volno. A kdo ve za številko ali naslov? Lahko tudi kje drugje. Rabim za yamaho yzf thunderace-samo zadnji lonec.lp, Maki.

Objavljeno

To piši raje na pm, drugače bo Igor šel v intervenvencijo..... :krneki: :krneki:

Objavljeno

te nalepke pa niso vedno priložene.

Objavljeno

naslov teme je marving izpusni sistemi ?!

Nalepka je praviloma že nalepljena na loncu. V kolikor temu ni tako je priložena zraven (samo ena).

Objavljeno

Aha, ok hvala za odgovore, samo nekateri so pa vseeno imeli priloženi dve gratis , sem v Pesnici ravno prejšnji petek debatiral z enim sportašem ki ima cbr600rr pa je rekel da sta bili dve gratis zraven, lahko pa da je mel srečo.

Tnx anyway! :) :)

Objavljeno

Piši v ivančno Gorico, saj so prijazni, meni so jo poslali po pošti lepo zapakirano.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

..eno vprašanje, letos sem kupil Fazerja 1000 (L`01) zraven pa še Akrapovičev zadni lonnec "slip-on". Kot mi je znano je potrebno met ror homologiran, česar pa jaz nimam. Zato sem se obrnil na kolega, ki dela v Akrapoviču, naj se pozanima kakšen je postopek za pridoditev homologacije za njihov izpuh. Kolega se je seveda pozanimal, in mi rekel, da jaz ne potrebujem homologacije, ker je motor starejši od 3. let in NE poterbujem teh papirjev???????????????? :hmm:

Zanima me če ma kdo kako izkišnjo s tem, oz., če to res drži al ne. Kolkor je meni znano, morajo biti vsi neserijski dodatki homologirani od leta mislim da `96 -`97......

Objavljeno

..eno vprašanje, letos sem kupil Fazerja 1000 (L`01) zraven pa še Akrapovičev zadni lonnec "slip-on". Kot mi je znano je potrebno met ror homologiran, česar pa jaz nimam. Zato sem se obrnil na kolega, ki dela v Akrapoviču, naj se pozanima kakšen je postopek za pridoditev homologacije za njihov izpuh. Kolega se je seveda pozanimal, in mi rekel, da jaz ne potrebujem homologacije, ker je motor starejši od 3. let in NE poterbujem teh papirjev???????????????? :hmm:

Zanima me če ma kdo kako izkišnjo s tem, oz., če to res drži al ne. Kolkor je meni znano, morajo biti vsi neserijski dodatki homologirani od leta mislim da `96 -`97......

Lonec pošlješ v tovarno, kjer vgradijo dušilce zvoka, s čimer te olajšajo za cca. 21 kSIT na lonec (cena je morda odvisna od modela in tudi stanja lonca). Potem ti to pošljejo nazaj skupaj z računom in potrdilom o ustreznosti (razen, če pozabijo in moraš za to še malo gnjavit)...

D.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Akrapovič dela za vedno več motorjev Hexagonalni lonec(dušilec). Neuradno sem izvedel, da bo v kratkem na voljo tudi za Honde.

Zanima me predvsem zvok O:-) je kaj majn glasen od uveljavljene ovalne oblike?????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!