Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

imaš kompete, v enih je samo slip-on lonec ,v drugih so zraven še krivine, v tretjih kaj tretjega

slip on ma zraven še cev, samo lonec brez cevi je pa bolt on .)

post-2583-1148904348.jpg

post-2583-1148904358.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..in zdaj Hexagonalni dušilec (bolt on) paše na staro cev slip-on :hmm: primer, da bi hotel zamenjat ovalni dušilec, isto z akrapovičevim novim hexagonalnim dušilcem?

Potem zamenajš samo bolt-on, no če paše O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kako je zdaj z urejanjem homoligacije za auspoh(akrapovič).

Pri nakupu sem dobil vse potrebno(certifikat) in zdaj moram iti vpisat v homoligacijski kartonček motorja.

Se to, da samo zrihtat v Lj(LPP) ali še kje v Sloveniji :hmm: in kakšni je postopek? Verjetno se moram prej naročiti O:-) in koliko stane to na LPP-ju :devil:

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je zdaj z urejanjem homoligacije za auspoh(akrapovič).

Pri nakupu sem dobil vse potrebno(certifikat) in zdaj moram iti vpisat v homoligacijski kartonček motorja.

Se to, da samo zrihtat v Lj(LPP) ali še kje v Sloveniji :hmm: in kakšni je postopek? Verjetno se moram prej naročiti O:-) in koliko stane to na LPP-ju :devil:

Samo LPP. Napišeš vlogo in jo skupaj s fotokopijo orig. homologacijskega papirja (in morda še česa) pošlješ na LPP. Potem ti sporočijo, kdaj 'lahko' prideš na pregled. Po pregledu čakaš na nov homolomo papir nedoločen čas...

Več o tem pa tukaj...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Upam, da o tem še ni bilo govora (vsaj jaz ga nisem zasledil): kako se obnese Akrapović Hexagonal na

FZ1 (slip on) oz. ali je konkurenca prav tako sprejemljiva (LeoVince, Termignoni...)-hp, navor-vsaj glede na ceno so sprejemljivejši...(prosim za konkretne odgovore)

Popravljeno . Popravil Robka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da nebom z tem vprašanjem komu (preveč) dvignil krvnega tlaka. Vem da je že bilo govora o tem, pa vendar prosim za konkreten in preprost odgovor.

Balt on = ?

Slip on = ?

Street legal = ?

Open = ?

Katero je varjanta z dušilcem, ki ga je možno odstranit?

Kaj je priporočljivo nabavit (želja: dober zvok, KM in Nm pa se tudi nebi brano) na hornet-ko 900?

:hmm: :? :blush:

Lp, Gregor

Popravljeno . Popravil nadelsbe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolt on: lonec se privijači na originalno izpušno cev iz kolektorja.

Slip on: lonec ima priloženo povezovalno cev do kolektorja in se samo natakne.

Street legal: homologirana različica za na cesto, db-killer

Open: ni za na cesto

Upam, da sem prav napisal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolt on: lonec se privijači na originalno izpušno cev iz kolektorja. nic vec KM Nm

Slip on: lonec ima priloženo povezovalno cev do kolektorja in se samo natakne. relativno majhna sprememba v moči (+1-2km)

Street legal: homologirana različica za na cesto, db-killer(5+km+Nm?)

Open: ni za na cesto, to je pa racing verzija... estronomni dodatki moči itd...

Upam, da sem prav napisal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko verjamem da je tisti kos cevi, ki pride zraven slip on-a tako zelo drugačen od originalnega, da da kar 1-2km, medtem ko naj te spremembe ne bi bilo, če je lonec bolt on. Cev je cev in če ima isti fi, je prav vseeno ali je na njej odtisnjen originalen ali pa Akrapovičev logotip.

Pomoje je prav vseeno ali je lonec Slip on, ali pa Bolt on kar se tiče spremembe moči.

Je pa zgodba druga pri menjavi celotnega sistema, tam so pa cevi in oblika/dimenzija le teh ključnega pomena.

Se pa zagotovo pozna tudi če zamenjaš samo lonec! Če ne drugje, pri tem da motor v območjih vrtljajev kjer da je prej dušilo lepše dela..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni fora slip on-a alo bolt ona v tem ali da 1-2konja več ali manj. Oba lonca dasta enako konjev fora je samo v tem da je to odvosno od motorja kako ima izdelano cev od kolektorja pa do zadnjega lonca, če je na koncu cevi prirobnica z 4 vijaki (ali več) potem boš na tako cev bolj težko nataknil slip on ane in tam pride v poštev bolt on, ki ima tudi na loncu tako prirobnico že izdelano in ju samo zvijačiš skupaj.

Nekateri motorji imajo pač tak drugi drugače zato so tud različni lonci, nema pa to nobene veze z številom konjev ker to je itaq odvisno od samega lonca.

Pri menjavi kompletnega izpuha (Evolution ali racing varianta by akrapovič npr) je pa itaq vseeno kaj je prej na motorju ker se celoten sistem začne od mašine naprej. :grim

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da nebom z tem vprašanjem komu (preveč) dvignil krvnega tlaka. Vem da je že bilo govora o tem, pa vendar prosim za konkreten in preprost odgovor.

Balt on = ?

Slip on = ?

Street legal = ?

Open = ?

Katero je varjanta z dušilcem, ki ga je možno odstranit?

Kaj je priporočljivo nabavit (želja: dober zvok, KM in Nm pa se tudi nebi brano) na hornet-ko 900?

:hmm: :? :blush:

Lp, Gregor

Dušilec se lahko odstrani iz stret legal variante.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dišilec lahko odstraniš iz vsakega, če ga ima.

Iman SL varianto. Brez dušilca je hudo, hudo.

Če vidim Trapčke policajčke, takoj šaltam v najvišjo možno prestevo, pa čisto malo gasa.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Upam, da o tem še ni bilo govora (vsaj jaz ga nisem zasledil): kako se obnese Akrapović Hexagonal na

FZ1 (slip on) oz. ali je konkurenca prav tako sprejemljiva (LeoVince, Termignoni...)-hp, navor-vsaj glede na ceno so sprejemljivejši...(prosim za konkretne odgovore)

Lahko ti povem samo za A. hexagonal - pozna se veliko, še bolj pa, ko je dodan P.K, čeprav imam (zaenkrat) naložen še program za originalno verzijo motorja.

lp

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

se da kje kupiti majico z logotipom oz. napisom akrapovič :? nekoč so v TC imel :blush:

:D :? Hm..... majico,jazt sem tudi prašal, te kateri so jih nosili,ampak :alien1: :blink: :BUA: je kar problem dobit ,razen direktno pri A.,če imaš veze. :fredy:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se mogoče komu kaj sanja, če bo letos ob koncu sezone stric Igor dal kake popuste na svoje produkte, lani mislim da se je nekaj govorilo o tem, če kdo kaj ve... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hja to pa je čisto odvisno od tebe kaj od izpuha pričakuješ in koliko si pripravljen zanj odštet. Če potrebuješ več powera, navora in bolj ''bolj poskočen'' motor potem vsekakor evolution series by akrapovič (kompletni cestno homologiran izpušnin sistem), katerega cena je okrog 400k sit če bi pa rad le žlahten zvok in malo večjo odzivnost agregata potem sigurno zadostuje slip on serija (cestno legalen zadnji lonec), katerega cena znaša okrog 100k sit, morda nekaj malega več.

Kolega fura z 750 z slip on pa je zelo zadovoljen zvok je super pa tudi opdzivnost samega agregata je nekoliko boljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!