Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Znajo taplavi zagnjavit če ni homologiran izpuh?

Ne, sploh ne. Podarijo ti bombonjero in povabijo te na pir... :doze:

So performansi kaj manjši zaradi dušilca? Verjetno se ga da ko greš na pisto tudi odstranit?

Verjetno so - če ne bi bili, sploh ne bi imeli 'open' verzije. Že teža je nekaj večja...

In ne boš verjel - odstranljivi dušilci se prav zares dajo odstranit. :rolleyes:

D.

Objavljeno (popravljeno)

Freak verjami da znajo taplavi zagnjavit meni so že pa se je za prvič končalo le z opozorilom naslenjič položnica 100k pa tablo dol je takrat rekel policist, pa to ni mislil kot grožnjo ampak zgolj opozorilo.

Če je street legal imaš homologacijo odtisnjeno na loncu pri racing je ni.

Kaj se pa performansov tiče, vse meritve izpuhov od akrapota (kjer se meri vse razen glasnosti)so delane brez dušilca, upam da ti to vse pove. :D

Dušilec je snemljiv z odvitjem enega samega vijaka. :OK:

Če furaš akrapota z dušilcem ti je to isto kot če bi gledal razrajcano bejbo čez 2 cm neprebojno šipo. :D :D :P :P (ali drugače-> to je bzv :P )

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Ne, sploh ne. Podarijo ti bombonjero in povabijo te na pir... :doze:

Verjetno so - če ne bi bili, sploh ne bi imeli 'open' verzije. Že teža je nekaj večja...

In ne boš verjel - odstranljivi dušilci se prav zares dajo odstranit. :rolleyes:

D.

potem se da iz street legal verzije preprosto z odstranitvijo dušilca narediti open verzijo ali kako :?

Objavljeno

potem se da iz street legal verzije preprosto z odstranitvijo dušilca narediti open verzijo ali kako :?

Če boš dovolj dobro prebral nekaj postov nazaj in morda uporabil delček svojih možgančkov ti bo vse kristalno jasno, sej si še mlad ampak bo že. :slap: :slap: :D :D

Objavljeno

no to verjetno pomeni da se da :OK:

ampak sem gledal na njihovi strani, da ne delajo street legal verzije racing in evolution za zx-6r, potem to pomeni da če kupiš katerikoli ta model izpuha, se z njim ne smeš voziti v cestnem prometu :?

ne vem zakaj samo za nekatere modele delajo komplet izpuhe (z krivinami) tudi v street legal opciji :BUA:

Objavljeno

no to verjetno pomeni da se da :OK:

ampak sem gledal na njihovi strani, da ne delajo street legal verzije racing in evolution za zx-6r, potem to pomeni da če kupiš katerikoli ta model izpuha, se z njim ne smeš voziti v cestnem prometu :?

ne vem zakaj samo za nekatere modele delajo komplet izpuhe (z krivinami) tudi v street legal opciji :BUA:

Verjetno pri teh samo dušilec ni dovolj, da bi glasnost spravili na legalen nivo.

D.

Objavljeno

:slap: pa je verjetno res,...na to pa sploh nisem pomislil :blush:

Objavljeno

Da ne začenjam nove teme, bom kar tuki uprašal in sicer sledeče: Jst imam na suzukiju komplet Scorpion Izpuh By Akrapovič in ti izpuhi niso homologeran, sedaj me pa zanima če je varjanta, da bi lahko ta izpuh homoligeral in če je kaj bi bilo potrebno naredit.

Objavljeno

Če furaš akrapota z dušilcem ti je to isto kot če bi gledal razrajcano bejbo čez 2 cm neprebojno šipo. :D :D :P :P (ali drugače-> to je bzv :P )

Verjetno je vseeno opazna razlika v zvoku in naklonu krivulje moči...

Objavljeno

potem se da iz street legal verzije preprosto z odstranitvijo dušilca narediti open verzijo ali kako :?

ne, rabiš cigana, da ti dušile spizdi - pol pa maš racing ozioroma open varianto

a do 3 že znaš štet?

Verjetno je vseeno opazna razlika v zvoku in naklonu krivulje moči...

če jo hočeš opaziti, pojdi na akrapovičevo spletno stran, imajo nazorno ilustrirano

za v živo občutit zadevo pa ne morem rečt, nimam tolk preciznega senzorja v riti, da bi začutil tisti minimum razlike ... pa napol gluh sem že tudi, sjebala me sezona z Ducatijem ...

Objavljeno

ne, rabiš cigana, da ti dušile spizdi - pol pa maš racing ozioroma open varianto

a do 3 že znaš štet?

ne boš vrjel pa res znam

debat iz drugih tem pa ne rabiš prinašat drugam, sam nevem zakaj se sploh razburjaš, ti je kdo stopil na žulj :?

prav privoščim ti, da prideš na dolenjsko, in se v tvoj avto z avtom zaleti cigan, ki seveda nima nič zavarovano in bi se za vse obrisal pod nosom, se mi zdi da bi jih potem še podpiral

no seveda ti tega ne moreš vedet, ker cigana v življenju videl nisi

Objavljeno

Da ne začenjam nove teme, bom kar tuki uprašal in sicer sledeče: Jst imam na suzukiju komplet Scorpion Izpuh By Akrapovič in ti izpuhi niso homologeran, sedaj me pa zanima če je varjanta, da bi lahko ta izpuh homoligeral in če je kaj bi bilo potrebno naredit.

Če nimaš odtisnjene homolomo številke na izpuhu in papirjev za izpuh ne bo NIČ :grrr

Objavljeno

Če nimaš odtisnjene homolomo številke na izpuhu in papirjev za izpuh ne bo NIČ :grrr

Točno tako!!!!

Še mene nekaj zanima in sicer če kdo ve kakšna je razlika v performansih med serijo titanium in rostfreri.

Zanima me za evolution serijo( street legal) za cbr 1000rr, saj je za ta motor možnih več kombinacij in sicer kolektor je lahko titan ali rostfrei, zadnji lonec pa je lahko karbonski ali titanski, ali rostfrei.

Razlika v ceni med titanom in rostfreiiem je cirka 100k sit pa me zanima če je nakup titan serije vseeno upravičen. :hmm: :hmm:

Objavljeno

Če ti ena desetinka na Grobniku ne da miru, pol kar titan vzemi. :blush:

Objavljeno

sam nevem zakaj se sploh razburjaš, ti je kdo stopil na žulj :?

Slej ko prej, se ga boš navadil... :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kupim razbit Akrapovič auspuh..titanium....

Hočeš rabljenega, Titanium homologiran, komplet?

Znajo taplavi zagnjavit če ni homologiran izpuh?

So performansi kaj manjši zaradi dušilca? Verjetno se ga da ko greš na pisto tudi odstranit?

Znajo zagnjaviti. Zelo. Najprej ti snamejo tablico, potem ti vzamejo prometno dovoljenje, potem ti pokličejo vlečno službo in na koncu ti izstavijo položnico. Če je dobre volj za 60.000 SIT. Če malo slabše za 100.000 SIT. Nehomologiran izpuh je danes stran metanje denarja.

Objavljeno

Hočeš rabljenega, Titanium homologiran, komplet?

Znajo zagnjaviti. Zelo. Najprej ti snamejo tablico, potem ti vzamejo prometno dovoljenje, potem ti pokličejo vlečno službo in na koncu ti izstavijo položnico. Če je dobre volj za 60.000 SIT. Če malo slabše za 100.000 SIT. Nehomologiran izpuh je danes stran metanje denarja.

Pametnjakovič! Zate je stran metanje, ko se voziš kot turist po avtocestah. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Pametnjakovič! Zate je stran metanje, ko se voziš kot turist po avtocestah. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

En vlki pametnjakovič si ti, ki misliš da si bok i batina z svojim mopedom in da so policaji pač eni izmečki ki se iz dolgočasja furajo po cestah pa folk gnjavijo.

To kar je gattolina napisal 100% drži, in tudi vedno ostrejši ukrepi bojo tako da ne klobasaj takšnih neumnosti, raje kupi taprav stroj pa nelegalni odprti ror gor pa se bomo menli čez kako sezono.

Pa čist tak mimogrede sploh se ne rabiš vozit po cesti, tud pred kafičem te lahko zašraufajo sem videl na lastne oči, tako da ni nujno da si ravno avtocestni turist.

Objavljeno

jaz s svojim 2x akrapovičem nisem imel nikoli problema (komplet je bil cel od cilindrov dalje)

zelo je odvisno od policista, ki te ustavi. prepameten ni dobro bit. na tehničnem niso polagali pažnje na izpuhe, vpisani pa tudi niso bili v kartončku)

osebno se mi zdi tudi pomembno, kaj namontiraš gor. razni x rori, zvarjeni doma meni niso všeč.

izpuh ni nosilec za tablico, ki ga zapigaš doma, ampak je precej pomemben del mašine, zatorej mislim, da je pametno investirat v dober in priznan izpuh, ali pa pustiti original. slabost odprtega izpuha je tudi glasnost, ki začne na daljši turi precej najedat...

ampak če bo denar, si ga bom privoščil. problem bo, če si omislim motor z dvema "pipcama" :glare:

Objavljeno

No ja... imam malo modificiran izpuh, pa nisem nikoli imel težav s policisti. Mogoče tudi zaradi tega, ker lonec ni oblečen v karbon in opremljen z zloglasno nalepko (glej sliko).

[attachmentid=88464]

Se je polcaj velik prej spustu v pregled nosilca tablice - vsaj pri meni je blo tko. Aja, pa nalepka na prvi strehci mu ni bla všeč [attachmentid=88465] :lol1: :lol1: :lol1:

post-2606-1166623703_thumb.jpg

post-2606-1166623720.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

cist tako , za info

razlika med ceno akrapo oder leo za fz6 je bila 16 tisoč.

za leota mi je kao prodajalec namignil da preglasi akrapota ,

tko da k bi se na morje pelu , bi me zihr glava bolela

tko da akrapo power wins

Objavljeno (popravljeno)

cist tako , za info

razlika med ceno akrapo oder leo za fz6 je bila 16 tisoč.

za leota mi je kao prodajalec namignil da preglasi akrapota ,

tko da k bi se na morje pelu , bi me zihr glava bolela

tko da akrapo power wins

Razlika med Leotom in Akrapotam(Gixxer600) je bil en cel Leo :devil:

Pa street legal mislim da ni neke razlike v glasnosti, ali pač...

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

Glede Akrapota in FZ6.

Molo kateri motor z izpuhom za na cesto preglasi omenjeno kombinacijo (seveda brez dušilcev).

Objavljeno

no odločil sem se da si nabavim drugi dušilec ker imam željo po malo boljšem glasu.

nekako gledam ta dušilec pa me zanima koliko bi to naj bilo nekje vredno.

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/oprema/oglas.asp?ID=1166447

zadeva nima homologacije.

lahko mi tudi kdo kakšnega drugega predlaga.

oz. če pozna kdo koga ko bi mi moj orginal spraznil

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!