Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sicer se strinjam, da je nekaj na tem, ne bi pa vzel nemških in avstrijskih motoristov za vzor, saj so čisto isti kot mi - vozijo z odprtimi rori, delajo wheelie, prehitevajo čez polno črto, ...

Ne vem, od kod vsem ideja, da so pa nemški ali avstrijski motoristi (oz. udeleženci v prometu nasploh) tako zelo vzorni in pridni in kaj vem kaj. Kaj se nikoli ne vozite po njihovih 'ridah'?!? Bi imeli kaj videt...

D.

Niso isti. Rojeni so v sistemu, ki funkcionira in nikoli jim ni bilo potrebno biti namazan z vsemi "žavbami", da so si lahko zagotovili eksistenco. Do policije niso žaljivi in nikoli nisem videl, da bi se kdo od njih prepiral z njimi. Da pa ga znajo pognati, kot se spodobi, pa je nenazadnje jasno. In da s tem kršijo zakone, tudi.

Objavljeno

..zadnjič sva se s kolegom prepirala, on je trdil, da če maš 'odprtega' akrapoviča in če kupiš pol dušilec zraven, ga vgradiš, da se potem da auspuh 'legalizirat' ...je to mogoče al ne :hmm:

Ni mogoče, ker če je open je že v osnovi malo drugačen zadnji konus, nima luknje kamor bi privil dušilec, poleg tega nima odtisnjene e homologacije, pri akrapoviču se pa jim z tem ne da zajebavat, raje vejo da prodajo novega.

Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce.

Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT).

Še vedno pa me je prišlo 1/2 ceneje, kot če bi kupil nove homologirane Akrapovičeve lonce...

D.

Objavljeno

Res ne vem če naj ti verjamem :hmm: Poročaj če je bil vreden nakupa

Zakaj nebi bil vreden nakupa,saj pridobim sigurno par KW več in motor je lažji,moral bi stehtat originalni auspuh je zelo težek ca 13 kg,karbonski slip on je dokaj lahak ca 3 kg. :OK:

Objavljeno

Ej mene pa nekej zanima... kupila sva akrapoviča in sicer je street legal.. zravn sva dobila dokument oz. potrdilo da so v nemčiji potrdili da je ok za na cesto.. kaj se rabi če se hočš po avstriji vozit?

Objavljeno

Če se sploh hočeš brez "strahu vozit", greš na LPP, homologiraš. Pri sebi imej (ali pod zicem) tisti papir (TUV), ki je bil zraven akrapota.

VEČ - homologacija

Objavljeno

Če se sploh hočeš brez "strahu vozit", greš na LPP, homologiraš. Pri sebi imej (ali pod zicem) tisti papir (TUV), ki je bil zraven akrapota.

VEČ - homologacija

ok hvala..ne po sloveniji je vseeno.. ni nobenga problema iz street legal narest open ker samo neki dol vzameš.. samo ker imava namen se vozit po avstriji in nimam namena peškat nazaj je fajn če mava vse dokumente tudi za gor..

lp

Objavljeno

Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .)

Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček, če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh)

Objavljeno

no, vredu. prišel do sklepa. če je zakon, je zakon za vse. :) bom pozoren pri nakupu motorja s kakšnimi izpuhi bo. sicer mi je všeč, da je bolj glasen, čeprav na ture trga živce.

sicer pa se ne preveč obremenejvat s takimi zadevami. ni zdravo. .) sicer pa bo vsak ukrepal po svoji vesti in volji. :OK:

Objavljeno

Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce.

Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT).

tnx za info :OK: bom probal legalizirat zadevo :)

Objavljeno

Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .)

Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček, če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh)

ja ta TUV papir je bil zravn in to morm nest na LPP ga potrdit? al ga za v avstrijo ni treba? homologacija vem da ne velja gor..

pri ns pa se mi zdi da komej kej gledajo.. oz. sej te težko ujame. sicer pa če je street legal pol ni problema ga vpisat v homologacijo? al tud kej komplicirajo?

Objavljeno

Zakaj nebi bil vreden nakupa,saj pridobim sigurno par KW več in motor je lažji,moral bi stehtat originalni auspuh je zelo težek ca 13 kg,karbonski slip on je dokaj lahak ca 3 kg. :OK:

Akrapovič je vreden nakupa predvsem pri motociklih, ki imajo konje in navor v zelo visokih motornih vrtljajih. Po drugi strani, pa je, sploh pri SS motociklih, vredno razmisleka, ali ne bi teh 2300 eur dodali k nakupni ceni motocikla in kupili očitno močnejši in hitrejši motocikel že v startu.

Objavljeno

Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .)

Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček , če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh)

ja ta TUV papir je bil zravn in to morm nest na LPP ga potrdit? al ga za v avstrijo ni treba? homologacija vem da ne velja gor..

pri ns pa se mi zdi da komej kej gledajo.. oz. sej te težko ujame. sicer pa če je street legal pol ni problema ga vpisat v homologacijo? al tud kej komplicirajo?

Kaj ti ni jasno? če imaš pravilne papirje ti bojo na LPP vpisali v homologacijski kartonček, sej to jim je delo. :huh:

Objavljeno

Kaj ti ni jasno? če imaš pravilne papirje ti bojo na LPP vpisali v homologacijski kartonček, sej to jim je delo. :huh:

pa ne samo delo tudi služijo stem .) .)

Objavljeno

Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce.

Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT).

Še vedno pa me je prišlo 1/2 ceneje, kot če bi kupil nove homologirane Akrapovičeve lonce...

D.

No to je potem velik plus jaz sem sicer imel drugačno informacijo od enga kolega, ki je že nekaj časa nazaj hotel nardit isto zadevo pa so mu na akrapoviču dali informacijo da oni servisirajo samo peno v izpuhu z legalizacijo cestno nelegalnih izpuhov pa se očitno takrat še niso ukvarjali.

Definitivno je pa to potem veliko cenejša varianta plus tega je izpuh sigurno kvalitetno nadgrajen, in posegi sploh niso opazni. :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Akrapovič je vreden nakupa predvsem pri motociklih, ki imajo konje in navor v zelo visokih motornih vrtljajih. Po drugi strani, pa je, sploh pri SS motociklih, vredno razmisleka, ali ne bi teh 2300 eur dodali k nakupni ceni motocikla in kupili očitno močnejši in hitrejši motocikel že v startu.

Ampak tudi za tega bi bilo treba kupit Akrapoviča ali Yoshimuro. Ali vsaj LeoVince.... :rolleyes:

D.

Objavljeno

Ampak tudi za tega bi bilo treba kupit Akrapoviča ali Yoshimuro. Ali vsaj LeoVince.... :rolleyes:

D.

Morda pa je včasih vendarle moči in navora dovolj, mar ne?

Objavljeno

pa ne samo delo tudi služijo stem .) .)

:lol1:

no shit sherlock :D

zakaj pa ti hodiš delat,...vrjetno zato da kaj zalužiš a :? ali mogoče zato ker ti je šef/šefica všeč, pa nimaš drugega dela dopoldne:D

Objavljeno

Morda pa je včasih vendarle moči in navora dovolj, mar ne?

:grrr

Sicer pa sploh ne gre za max. moč in max. navor - gre za to, da se pri nekaterih mopedih občutno popravi krivulja navora, ki ima z originalnim izpuhom in tovarniškimi nastavitvami včasih prav obupne 'doline', ki jih delno odpraviš z boljšim (manj restriktivim) izpuhom, delno pa z nastavitvijo vplinjačev ozirom EFI.

Prihranek v teži v mojem primeru niti ni tako pomemben... ;)

D.

Objavljeno

@Danči

A so ti vijak s katerim je pritrjen dušilec privarili al ne, ker original street legal ma zavarjenega :hmm:

Objavljeno

Sj tist vijak noben ne gleda. Pri originalu je itak samo "pičen".En obrat s ključem in tisti var poči.

Itak je tko narejeno, da če si na stezi, daš dušilc ven, po cesti pa not. No vsaj tko naj bi blo :rolleyes:

Objavljeno

:grrr

Sicer pa sploh ne gre za max. moč in max. navor - gre za to, da se pri nekaterih mopedih občutno popravi krivulja navora, ki ima z originalnim izpuhom in tovarniškimi nastavitvami včasih prav obupne 'doline', ki jih delno odpraviš z boljšim (manj restriktivim) izpuhom, delno pa z nastavitvijo vplinjačev ozirom EFI.

Prihranek v teži v mojem primeru niti ni tako pomemben... ;)

D.

Očitno nisi razumel mojega posta. Prav to, kar si zapisal ti, sem zapisal tudi jaz. Krivulje se popravijo in motocikel postane bolj vozen. Beri natančneje. :D :D

Objavljeno

@Danči

A so ti vijak s katerim je pritrjen dušilec privarili al ne, ker original street legal ma zavarjenega :hmm:

Je bil privarjen, a zelo narahlo... Ni bilo treba nič brusit.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Pismo pa kje ste slišali da si ti vijaki pripikani, sam sem osebno kupil že dva street legal izpuha(Akrapovič), tud kolega enga pa še pri nobenem ni bil vijak za fiksiranje dušilca pripikan, ne vem od kje vam ta informacija.

Pa naj mi potem še en razloži zakaj bi bil???????????????'

Pripikana je le matica(da se ne vrti okoli svoje osi) v katero ta vijak priviješ!!!!!

To kar se je kar nekaj časa pametovalo na ms da je to kao plomba to si je samo en zmislil in zadevo napihnil, ker to definitivno NE DRŽI, tako da ne širite krive vere okoli. :angry:

Glušnik se lahko miljonkrat vzame ven pa da nazaj not pa je izpuh še vedno street legal(z vstavljenim glušnikom seveda)!!!!

Fora vsega tega je samo v tem da če greš na dirkališče preprosto odviješ vijak potegneš ven dušilec in se tam voziš z odprtim loncem, ko greš nazaj na cesto zadevo v obratnem redu ponoviš in zadeva je spet legalna.

Tako da ne nekaj na pamet prosim. .)

Ps: če pa kdo ne verjame mu zadevo poslikam da nebo mislil da nekaj v tri dni nakladam!!!

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Pismo pa kje ste slišali da si ti vijaki pripikani, sam sem osebno kupil že dva street legal izpuha(Akrapovič), tud kolega enga pa še pri nobenem ni bil vijak za fiksiranje dušilca pripikan, ne vem od kje vam ta informacija.

Pa naj mi potem še en razloži zakaj bi bil???????????????'

Pripikana je le matica(da se ne vrti okoli svoje osi) v katero ta vijak priviješ!!!!!

To kar se je kar nekaj časa pametovalo na ms da je to kao plomba to si je samo en zmislil in zadevo napihnil, ker to definitivno NE DRŽI, tako da ne širite krive vere okoli. :angry:

Glušnik se lahko miljonkrat vzame ven pa da nazaj not pa je izpuh še vedno street legal(z vstavljenim glušnikom seveda)!!!!

Fora vsega tega je samo v tem da če greš na dirkališče preprosto odviješ vijak potegneš ven dušilec in se tam voziš z odprtim loncem, ko greš nazaj na cesto zadevo v obratnem redu ponoviš in zadeva je spet legalna.

Tako da ne nekaj na pamet prosim. .)

Ps: če pa kdo ne verjame mu zadevo poslikam da nebo mislil da nekaj v tri dni nakladam!!!

A še nisi ugotovil, da večina, ne vsi, prosim, še nikoli ni imela Akrapovičevega lonca v rokah? Na teh straneh pa je nepopisna množica mladcev, ki nimajo niti denarja za nakup motorja, kaj šele takle izpušni sistem. Pri Akrapoviču pa, kdor ga pozna oz. kdor je že bil v tovarni ve, da fantje tam definitivno niso neumni in zakaj bi varili vijak? Saj to so oslarije.

Objavljeno

Vem da je dosti članov tega ms tudi nadobudnih mladcev in mladenk, ki radi prebirajo strani ms pa tud kaj pokomentirajo in z tem izrazijo svoje mnenje,saj smo bili vsi nekoč enaki mar ne, zato jim jaz tega ne zamerim, nočem samo da nekdo živi v krivi veri če sem prepričan da zadeve stojijo drugače. :OK:

Morda bo pa kdo iz mojega posta odnesel tudi kakšno koristno informacijo in si z tem olajšal nakup naprimer.

Nekdo drug bo pač rekel da sem neumen in da o zadevi nimam blage veze, tako pač je kaj hočeš ljudje smo različni. :) :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!