gattolina Objavljeno Januar 23, 2007 Deli Objavljeno Januar 23, 2007 Sicer se strinjam, da je nekaj na tem, ne bi pa vzel nemških in avstrijskih motoristov za vzor, saj so čisto isti kot mi - vozijo z odprtimi rori, delajo wheelie, prehitevajo čez polno črto, ... Ne vem, od kod vsem ideja, da so pa nemški ali avstrijski motoristi (oz. udeleženci v prometu nasploh) tako zelo vzorni in pridni in kaj vem kaj. Kaj se nikoli ne vozite po njihovih 'ridah'?!? Bi imeli kaj videt... D. Niso isti. Rojeni so v sistemu, ki funkcionira in nikoli jim ni bilo potrebno biti namazan z vsemi "žavbami", da so si lahko zagotovili eksistenco. Do policije niso žaljivi in nikoli nisem videl, da bi se kdo od njih prepiral z njimi. Da pa ga znajo pognati, kot se spodobi, pa je nenazadnje jasno. In da s tem kršijo zakone, tudi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2007 Deli Objavljeno Januar 23, 2007 ..zadnjič sva se s kolegom prepirala, on je trdil, da če maš 'odprtega' akrapoviča in če kupiš pol dušilec zraven, ga vgradiš, da se potem da auspuh 'legalizirat' ...je to mogoče al ne :hmm: Ni mogoče, ker če je open je že v osnovi malo drugačen zadnji konus, nima luknje kamor bi privil dušilec, poleg tega nima odtisnjene e homologacije, pri akrapoviču se pa jim z tem ne da zajebavat, raje vejo da prodajo novega. Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce. Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT). Še vedno pa me je prišlo 1/2 ceneje, kot če bi kupil nove homologirane Akrapovičeve lonce... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 23, 2007 Deli Objavljeno Januar 23, 2007 Res ne vem če naj ti verjamem :hmm: Poročaj če je bil vreden nakupa Zakaj nebi bil vreden nakupa,saj pridobim sigurno par KW več in motor je lažji,moral bi stehtat originalni auspuh je zelo težek ca 13 kg,karbonski slip on je dokaj lahak ca 3 kg. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
črnolaska Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Ej mene pa nekej zanima... kupila sva akrapoviča in sicer je street legal.. zravn sva dobila dokument oz. potrdilo da so v nemčiji potrdili da je ok za na cesto.. kaj se rabi če se hočš po avstriji vozit? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Če se sploh hočeš brez "strahu vozit", greš na LPP, homologiraš. Pri sebi imej (ali pod zicem) tisti papir (TUV), ki je bil zraven akrapota. VEČ - homologacija Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
črnolaska Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Če se sploh hočeš brez "strahu vozit", greš na LPP, homologiraš. Pri sebi imej (ali pod zicem) tisti papir (TUV), ki je bil zraven akrapota. VEČ - homologacija ok hvala..ne po sloveniji je vseeno.. ni nobenga problema iz street legal narest open ker samo neki dol vzameš.. samo ker imava namen se vozit po avstriji in nimam namena peškat nazaj je fajn če mava vse dokumente tudi za gor.. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .) Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček, če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SuzyRider Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 no, vredu. prišel do sklepa. če je zakon, je zakon za vse. :) bom pozoren pri nakupu motorja s kakšnimi izpuhi bo. sicer mi je všeč, da je bolj glasen, čeprav na ture trga živce. sicer pa se ne preveč obremenejvat s takimi zadevami. ni zdravo. .) sicer pa bo vsak ukrepal po svoji vesti in volji. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jose Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce. Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT). tnx za info :OK: bom probal legalizirat zadevo :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
črnolaska Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .) Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček, če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh) ja ta TUV papir je bil zravn in to morm nest na LPP ga potrdit? al ga za v avstrijo ni treba? homologacija vem da ne velja gor.. pri ns pa se mi zdi da komej kej gledajo.. oz. sej te težko ujame. sicer pa če je street legal pol ni problema ga vpisat v homologacijo? al tud kej komplicirajo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Zakaj nebi bil vreden nakupa,saj pridobim sigurno par KW več in motor je lažji,moral bi stehtat originalni auspuh je zelo težek ca 13 kg,karbonski slip on je dokaj lahak ca 3 kg. :OK: Akrapovič je vreden nakupa predvsem pri motociklih, ki imajo konje in navor v zelo visokih motornih vrtljajih. Po drugi strani, pa je, sploh pri SS motociklih, vredno razmisleka, ali ne bi teh 2300 eur dodali k nakupni ceni motocikla in kupili očitno močnejši in hitrejši motocikel že v startu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Za v Avstriji ne rabiš imet vpisano v homologacijski kartonček, rabiš samo TÜV papir od izpuha. Pazit moraš na to, ker kolegi tuki pravjo, da kdaj tudi dejansko izmerjo hrup(torej more bit dušilec notr) .) Za po SLO pa moraš imet nujno vpisano v homolomo kartonček , če ne ti lahko da kazen ker imaš odprt avspuh, tudi če ga nimaš, ja. je pa res da ne merijo tako pogosto(če sploh) ja ta TUV papir je bil zravn in to morm nest na LPP ga potrdit? al ga za v avstrijo ni treba? homologacija vem da ne velja gor.. pri ns pa se mi zdi da komej kej gledajo.. oz. sej te težko ujame. sicer pa če je street legal pol ni problema ga vpisat v homologacijo? al tud kej komplicirajo? Kaj ti ni jasno? če imaš pravilne papirje ti bojo na LPP vpisali v homologacijski kartonček, sej to jim je delo. :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
atek Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Kaj ti ni jasno? če imaš pravilne papirje ti bojo na LPP vpisali v homologacijski kartonček, sej to jim je delo. :huh: pa ne samo delo tudi služijo stem .) .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Je mogoče, sem to naredil, ker sem kupil rabljene 'open' lonce. Je pa res, da moraš lonec poslat v tovarno, kjer ti zamenjajo 'konce' (dobiš take, v katere se da pritrdit dušilec in na katerih je vgravirana homologacijska številka) in vsa stvar ni tako zelo poceni (jaz sem za dva lonca plačal cca. 40kSIT). Še vedno pa me je prišlo 1/2 ceneje, kot če bi kupil nove homologirane Akrapovičeve lonce... D. No to je potem velik plus jaz sem sicer imel drugačno informacijo od enga kolega, ki je že nekaj časa nazaj hotel nardit isto zadevo pa so mu na akrapoviču dali informacijo da oni servisirajo samo peno v izpuhu z legalizacijo cestno nelegalnih izpuhov pa se očitno takrat še niso ukvarjali. Definitivno je pa to potem veliko cenejša varianta plus tega je izpuh sigurno kvalitetno nadgrajen, in posegi sploh niso opazni. :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Akrapovič je vreden nakupa predvsem pri motociklih, ki imajo konje in navor v zelo visokih motornih vrtljajih. Po drugi strani, pa je, sploh pri SS motociklih, vredno razmisleka, ali ne bi teh 2300 eur dodali k nakupni ceni motocikla in kupili očitno močnejši in hitrejši motocikel že v startu. Ampak tudi za tega bi bilo treba kupit Akrapoviča ali Yoshimuro. Ali vsaj LeoVince.... :rolleyes: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Ampak tudi za tega bi bilo treba kupit Akrapoviča ali Yoshimuro. Ali vsaj LeoVince.... :rolleyes: D. Morda pa je včasih vendarle moči in navora dovolj, mar ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 pa ne samo delo tudi služijo stem .) .) :lol1: no shit sherlock :D zakaj pa ti hodiš delat,...vrjetno zato da kaj zalužiš a :? ali mogoče zato ker ti je šef/šefica všeč, pa nimaš drugega dela dopoldne:D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Morda pa je včasih vendarle moči in navora dovolj, mar ne? :grrr Sicer pa sploh ne gre za max. moč in max. navor - gre za to, da se pri nekaterih mopedih občutno popravi krivulja navora, ki ima z originalnim izpuhom in tovarniškimi nastavitvami včasih prav obupne 'doline', ki jih delno odpraviš z boljšim (manj restriktivim) izpuhom, delno pa z nastavitvijo vplinjačev ozirom EFI. Prihranek v teži v mojem primeru niti ni tako pomemben... ;) D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jose Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 @Danči A so ti vijak s katerim je pritrjen dušilec privarili al ne, ker original street legal ma zavarjenega :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 Sj tist vijak noben ne gleda. Pri originalu je itak samo "pičen".En obrat s ključem in tisti var poči. Itak je tko narejeno, da če si na stezi, daš dušilc ven, po cesti pa not. No vsaj tko naj bi blo :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 :grrr Sicer pa sploh ne gre za max. moč in max. navor - gre za to, da se pri nekaterih mopedih občutno popravi krivulja navora, ki ima z originalnim izpuhom in tovarniškimi nastavitvami včasih prav obupne 'doline', ki jih delno odpraviš z boljšim (manj restriktivim) izpuhom, delno pa z nastavitvijo vplinjačev ozirom EFI. Prihranek v teži v mojem primeru niti ni tako pomemben... ;) D. Očitno nisi razumel mojega posta. Prav to, kar si zapisal ti, sem zapisal tudi jaz. Krivulje se popravijo in motocikel postane bolj vozen. Beri natančneje. :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 @Danči A so ti vijak s katerim je pritrjen dušilec privarili al ne, ker original street legal ma zavarjenega :hmm: Je bil privarjen, a zelo narahlo... Ni bilo treba nič brusit. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 (popravljeno) Pismo pa kje ste slišali da si ti vijaki pripikani, sam sem osebno kupil že dva street legal izpuha(Akrapovič), tud kolega enga pa še pri nobenem ni bil vijak za fiksiranje dušilca pripikan, ne vem od kje vam ta informacija. Pa naj mi potem še en razloži zakaj bi bil???????????????' Pripikana je le matica(da se ne vrti okoli svoje osi) v katero ta vijak priviješ!!!!! To kar se je kar nekaj časa pametovalo na ms da je to kao plomba to si je samo en zmislil in zadevo napihnil, ker to definitivno NE DRŽI, tako da ne širite krive vere okoli. :angry: Glušnik se lahko miljonkrat vzame ven pa da nazaj not pa je izpuh še vedno street legal(z vstavljenim glušnikom seveda)!!!! Fora vsega tega je samo v tem da če greš na dirkališče preprosto odviješ vijak potegneš ven dušilec in se tam voziš z odprtim loncem, ko greš nazaj na cesto zadevo v obratnem redu ponoviš in zadeva je spet legalna. Tako da ne nekaj na pamet prosim. .) Ps: če pa kdo ne verjame mu zadevo poslikam da nebo mislil da nekaj v tri dni nakladam!!! Popravljeno Januar 25, 2007. Popravil Zx_R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 Pismo pa kje ste slišali da si ti vijaki pripikani, sam sem osebno kupil že dva street legal izpuha(Akrapovič), tud kolega enga pa še pri nobenem ni bil vijak za fiksiranje dušilca pripikan, ne vem od kje vam ta informacija. Pa naj mi potem še en razloži zakaj bi bil???????????????' Pripikana je le matica(da se ne vrti okoli svoje osi) v katero ta vijak priviješ!!!!! To kar se je kar nekaj časa pametovalo na ms da je to kao plomba to si je samo en zmislil in zadevo napihnil, ker to definitivno NE DRŽI, tako da ne širite krive vere okoli. :angry: Glušnik se lahko miljonkrat vzame ven pa da nazaj not pa je izpuh še vedno street legal(z vstavljenim glušnikom seveda)!!!! Fora vsega tega je samo v tem da če greš na dirkališče preprosto odviješ vijak potegneš ven dušilec in se tam voziš z odprtim loncem, ko greš nazaj na cesto zadevo v obratnem redu ponoviš in zadeva je spet legalna. Tako da ne nekaj na pamet prosim. .) Ps: če pa kdo ne verjame mu zadevo poslikam da nebo mislil da nekaj v tri dni nakladam!!! A še nisi ugotovil, da večina, ne vsi, prosim, še nikoli ni imela Akrapovičevega lonca v rokah? Na teh straneh pa je nepopisna množica mladcev, ki nimajo niti denarja za nakup motorja, kaj šele takle izpušni sistem. Pri Akrapoviču pa, kdor ga pozna oz. kdor je že bil v tovarni ve, da fantje tam definitivno niso neumni in zakaj bi varili vijak? Saj to so oslarije. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 25, 2007 Deli Objavljeno Januar 25, 2007 Vem da je dosti članov tega ms tudi nadobudnih mladcev in mladenk, ki radi prebirajo strani ms pa tud kaj pokomentirajo in z tem izrazijo svoje mnenje,saj smo bili vsi nekoč enaki mar ne, zato jim jaz tega ne zamerim, nočem samo da nekdo živi v krivi veri če sem prepričan da zadeve stojijo drugače. :OK: Morda bo pa kdo iz mojega posta odnesel tudi kakšno koristno informacijo in si z tem olajšal nakup naprimer. Nekdo drug bo pač rekel da sem neumen in da o zadevi nimam blage veze, tako pač je kaj hočeš ljudje smo različni. :) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se