gasperX Objavljeno Januar 7, 2018 Opozori Objavljeno Januar 7, 2018 125 106 SIMON MARCIC MARCIC 07H 44' 47'' + 04H 48' 03'' TakeALookAround 1
TakeALookAround Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Zobnik mu je zagodel, kera smola, ampak mu je ratal prvlect kobilo cez cilj!
Sorty Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Če še koga zanima kaj se je dogajalo z Marčičem... Danes borba naprej s skoraj 5 urnim zaostankom. J.a.m.e.s in Bostjan L 1 1
TTONE Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 je imel tehnične težave; https://www.facebook.com/Simon-Marčič-Racing-247593812087685/ držimo pesti, da bo vse porihtal! Ni3ous in Bostjan L 2
jskrablin Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 To je pa res svašta... da se šrauf zlomi v osi zobnika Upam da bo mel več sreče v nadaljevanju.
BRANE Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 (popravljeno) po moje: nerodnost, ki se ne bi smela zgoditi. nekdo je nekaj pozabil, če je to ta štorija z odvitim šraufom.. Popravljeno Januar 8, 2018. Popravil BRANE franc 1
Snečer Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 KTM očitno požira ketne in prenose, že videl nekje na MS, ko je nek uporabnik celo pot zategoval verigo. MitcH', gift in GoBobi 1 2
Dimen Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Pri 6 minuti se Lyndon pogovori z Marčičem če se ne motim. jskrablin, TTONE in TakeALookAround 3
TakeALookAround Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Lyndon se je dobr odlocu tole spelat, prov kul je pogledat! Sorty 1
DAMI34 Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Mora bit živa jeba po teh sipinah vozit, svaka čast fantom.
sesir Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 (popravljeno) pred 5 minutami, DAMI34 pravi: Mora bit živa jeba po teh sipinah vozit, svaka čast fantom. Seveda svaka čast... Vendar Stanovnik ni pokazal nič pred nekaj leti na dirki na Hrvaškem in to proti amaterjem... So ga scat peljali začetniki iz koroške... Popravljeno Januar 8, 2018. Popravil sesir
J.a.m.e.s Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 pred 2 urami, franc pravi: "Šlampast" mehanik. Če sem prav zasledil mu ga servisirajo v MotoJet v Mariboru. Drugače pa svaka čast, občudujem vse, ki zdržijo tako dirko, tako fizično kot psihično.
gasperX Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Se marcica se na posnetku vid od Lyndon Poskitt-a. Res bi blo zanimivo se enkrat zapelat po takempesku, pomoje bi se usrou v prvih metrih.
franc Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 pred 11 minutami, JamesTheMan pravi: Če sem prav zasledil mu ga servisirajo v MotoJet v Mariboru. Drugače pa svaka čast, občudujem vse, ki zdržijo tako dirko, tako fizično kot psihično. Samo zobnike se menja "dnevno" (po potrebi in glede na teren) , pa je to bolj verjetno DIY (ali pa mu je kdo "pomagal" ) .
TakeALookAround Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Shit happens, saj je sam povedal, ce bi mel s sabo clen, bi hitrej zrihtal.... A je zrihtu za dons?
Popularna objava maus Objavljeno Januar 8, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 go Simon go kakorkoli .. naš je in zato je najboljši fazerčk, VS800, Mavti in 8 others 9 1 1
J.a.m.e.s Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Evo sporočilo za javnost: Citiraj "Konec je, motor mi je crknil" Pisco, 7.1.2018 S temi besedami se je Simon Marčič danes že v mraku vrnil v tabor kot zadnji od motoristov. Nismo preverili, ali je bil tudi zadnji od vseh tekmovalcev, toda velika možnost obstaja, da je tako. Malo kasneje se je po pogovoru z mehaniki tovarniške ekipe KTM, ki so mu nesebično priskočili na pomoč izkazalo, da nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. Pogovor z mehaniki je seveda potekal ob budnem nadzoru šefa dirkačev kategorije Originals, ki so se prijavili na dirko brez asistence. Če bi Simonu mehaniki dejansko pomagali z delom, bi moral zapustiti svoj razred in presedlati v kategorijo Super Production. Na koncu jo je mariborski motorist odnesel s predzadnjim mestom na etapi, z nasvetom in brez menjave kategorije. Trši oreh je bil vijak za gred letnik 2013, ki ga je mogoče dobiti le od tekmovalca, ki je že zapustil tekmovanje. Simonova ekipa je zavihala rokave in našla dva tekmovalca na motociklih KTM, ki sta po drugi etapi poslovila od tekmovanja. Ujeli smo enega, ki še ni zapustil bivaka in je bil Simonu pripravljen odstopiti dragocenost. Istočasno pa je brskanje po pesku pred bivakom obrodilo sadove in Simon se je vrnil z izgubljenim delom v roki. "Zlomil se je vijak od sprednjega zobnika v gredi in mi je vrglo dol verigo. Ker sem zjutraj zamenjal jakno, s sabo nisem imel veznega člena in orodja. Oboje mi je na približno stotem kilometru, kjer se mi je vse to zgodilo, posodil srbski tekmovalec Gabor Saghmeister. Nato sem molil, da mi ne bi vijaka zabrisalo z gredi. Motor je zdržal skoraj do cilja, dokler se mi to ni zgodilo nekaj metrov pred bivakom in sem v bivak prišel peš. Bolelo me je srce, saj sem se bal, da dela več ne bom našel oziroma da se v taboru ne bo našel." je svoje doživetje z precej bolj sočnimi besedami (malo smo prevedli) opisal Simon, ki ga zdaj čaka celonočno "šraufanje". Jutrišnja etapa Pisco - San Juan de Marcona bo dolga 502 km, od katerih bo 295 na štoparico. Današnjo etapo je dobil Joan Barreda Bort (Honda), pred Adrienom van Beverenom (Yamaha) in Matthiasom Walknerjem (AUT). Tina Torelli za Simon Marčič Racing PRESS TakeALookAround in gsxf750 2
Snečer Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 Zato vozi KTMa, ker deli dobesedno ležijo ob progi GoBobi, Bambi61 in gift 2 1
jskrablin Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 pred 4 urami, sesir pravi: Seveda svaka čast... Vendar Stanovnik ni pokazal nič pred nekaj leti na dirki na Hrvaškem in to proti amaterjem... So ga scat peljali začetniki iz koroške... Daj začetnike s Koroške na peščeno podlago in na dva tedna trajajočo dirko... pa boš dobil idejo kako to zgleda. Eno je navijat gas po terenu, ki ga poznaš kako uro, dve pol pa it na pivo in domov. Drugo je navijat gas dva tedna zapored po terenu, ki ga ne poznaš in zraven biti še sam svoj mehanik. pred 1 uro, Snecer pravi: Zato vozi KTMa, ker deli dobesedno ležijo ob progi Probaj kupit Honda/Yamaha/Sherco Dakar rally repliko pa mi povej kako ti je ratalo. GoBobi, Ni3ous, Nearrain in 3 others 4 2
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Januar 8, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 4 hours ago, sesir said: Seveda svaka čast... Vendar Stanovnik ni pokazal nič pred nekaj leti na dirki na Hrvaškem in to proti amaterjem... So ga scat peljali začetniki iz koroške... Mislim, da ti je sicer jasno, bom pa razložil za tiste, ki na podlagi te izjave lahko celo verjamejo da je (bil nekoč) Miran počasen. Eno so dnevni in kratki reliji oz še huje , če si imel v mislih neko cross dirko. Danes je kup mulcev, ki letijo ko snete skire. Vozijo na 110 procentov. Vse za 5 minut slave, čeprav marsikateri konča v ciborah in polomljen, Soča terapije ipd... vendar teh potem ne vidimo. Vendar je to mularija ki zdrži tako hitro vožnjo le kako uro ali dve. Miran ni blestel niti na Cross Country dirkah, ampak to ne pomeni da je slab. Njegove prednosti so pač drugje, na drugačnih dirkah in na drugačnih motorjih. Rally Dakar je vzdržljivostna dirka kjer so dobri konstantni dirkači, ki imajo dobro sposobnost navigiranja in so vzdržljivi. Dnevne dirke so nasprotje tega-so blitzkrieg v primerjavi z Dakarjem. Miran pravi da se Dakar vozi na 90-95 % svojih zmogljivosti, ker sicer v 14 dneh in 8 000 km zagotovo pride do neke napake in odletiš iz različnih razlogov. Primer napake v navigiranju je bil včeraj Rodriguez: Roadbook je na tem mestu označeval nevarnost s tremi klicaji (!!! - oznaka za najvišjo nevarnost) in oznako za previs. To pomeni da je treba tu zavirat in pazit, ker ga je na polno letel je spregledal nevarnost in se polomil in zaključil Dakar. Bil je pa najhitrejši - dokler ni trdo pristal. Miran je v svojih udeležbah na Dakarju bil parkrat v dvajseterici, kar pomeni da je le za las počasnejši od najhitrejših na svetu, pa čeprav nabere v 14 dneh razlike v zaostanku kakih 10 ur. Peljati Dakar in ga zaključiti je že dosežek življenja. Priti med najboljše je po mojem razumevanju blazno velik dosežek. jskrablin, Mavti, Nearrain in 16 others 14 5
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Januar 8, 2018 Opozori Objavljeno Januar 8, 2018 pred 6 urami, Snecer pravi: KTM očitno požira ketne in prenose, že videl nekje na MS, ko je nek uporabnik celo pot zategoval verigo. Frajer je iz ene dve ven dobil! Drugovgradnja je potem primerna za Versysa Tudi to ne zna vsak! Go Simon, Go GoBobi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se