Majster je pac majster Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 Dober dan! Mene zanima kateri so vzroki da nek 4t motor zariba... pac js bi se vozu tk po travnikih, makedamu... in me skrbi da mi kje yz250f zariba... prosim nastejte mi vse vzroke zakaj 250 4t kroser lahko zariba.
squirrells Objavljeno Februar 27, 2018 Opozori Objavljeno Februar 27, 2018 Zariba ti lakho če: -se razširi bat zaradi previsoke temperature -zmanjka olja -pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi) Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose, to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav.
Majster je pac majster Objavljeno Februar 27, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 27, 2018 (popravljeno) pred 5 urami, squirrells pravi: Zariba ti lakho če: -se razširi bat zaradi previsoke temperature -zmanjka olja -pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi) Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose, to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav. Js zdaj trenutno mam hondo cr 80 le tnik 2000 malo me je zanimalo o 4t motorjih.... js mam na moji hondi problem da mi olje ven teče, to samo moram menjati semering.... drgac pa vaga je tudi bol tk... ko se pa na njega usedem je pa avspuh skoraj na gumiju(to verjetno zaradi amortizerjev)... pa malo je blok počeni... Popravljeno Februar 27, 2018. Popravil Majster je pac majster
squirrells Objavljeno Februar 27, 2018 Opozori Objavljeno Februar 27, 2018 Tisti semering lahko komot sam menjaš, samo izprazniš olje in snameš pokrov sklopke, naprej pa vidiš. Dosti stvari je tudi na youtubu in si iz tam lahko zelo pomagaš. Za vago je dokaj drago popravilo, tako da je tudi na moji yz proti koncu bilo že grdo videt koliko lufta je imela. Za to nisem prepričan če se lahko kaj še dosti bolj pokvari če ne menjaš. Da je počen blok je načeloma zelo slabo ampak če je majhna razpoka bi se po mojem dalo zavarit, odvisno kje je počen, moreš pa najti nekoga ki vari aluminij in ve kaj dela, najverjetneje pa bi moral razstaviti celo mašino. Vprašaj koga, če bo treba vse razstaviti bi jaz pustil nekaj časa, samo pazi da imaš vedno dovolj olja. Če dosti pušča pa čimprej zavarit. Za amortizer so tudi veliki stroški, najceneje bi po mojem bilo če bi dobil kje rabljenega, je pa problem da težko veš, če je tudi tisti fuč.
Majster je pac majster Objavljeno Februar 28, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 (popravljeno) pred 7 urami, squirrells pravi: Tisti semering lahko komot sam menjaš, samo izprazniš olje in snameš pokrov sklopke, naprej pa vidiš. Dosti stvari je tudi na youtubu in si iz tam lahko zelo pomagaš. Za vago je dokaj drago popravilo, tako da je tudi na moji yz proti koncu bilo že grdo videt koliko lufta je imela. Za to nisem prepričan če se lahko kaj še dosti bolj pokvari če ne menjaš. Da je počen blok je načeloma zelo slabo ampak če je majhna razpoka bi se po mojem dalo zavarit, odvisno kje je počen, moreš pa najti nekoga ki vari aluminij in ve kaj dela, najverjetneje pa bi moral razstaviti celo mašino. Vprašaj koga, če bo treba vse razstaviti bi jaz pustil nekaj časa, samo pazi da imaš vedno dovolj olja. Če dosti pušča pa čimprej zavarit. Za amortizer so tudi veliki stroški, najceneje bi po mojem bilo če bi dobil kje rabljenega, je pa problem da težko veš, če je tudi tisti fuč. Kaj pa ce semering in blok pustim na miru tako kot je pa ce dolivam olje in redno spremljam vsak dan bo vse v redu???? Danes grem ven pa vam poslikam blok.... isto vprasanje imam za vago in amortizerje.... lahko se dalje po travniku vozim normalno ce pac ma vaga prevec lufta ali se kaj zlomi? Pa js bi si napravo kako malo skakalnico da bi skocu pol metra ali se manj... pa se bojim da mi kaj lahko poci... prosim odgovorite na vsa vprasanja ker me res zanima...... Hvala ze vnaprej! Popravljeno Februar 28, 2018. Popravil Majster je pac majster
Majster je pac majster Objavljeno Marec 1, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 (popravljeno) Ob 27. 2. 2018 ob 15:01, squirrells pravi: Zariba ti lakho če: -se razširi bat zaradi previsoke temperature -zmanjka olja -pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi) Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose, to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav. 2t tudi lahko zariba če se zlomi ojnica, gred, ležaji, ventili,...? Popravljeno Marec 1, 2018. Popravil Majster je pac majster
smasher Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 vsak motore glre če se zlomi ojnica, ok mogoče ne "zariba" ampak ga je potrebno konkretno obnoviti. 2T zaribajo zaradi drugačnih razlogov... napačna mešanica, navijanje ko je hladen, če ima avtomatsko mešanje, odpoved ventilča ki dela mešanico...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se