Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
rookie007

Skuter trokira po zimskem spanju

Recommended Posts

rookie007

Živjo!

Sem čist padel ven iz skuterskih voda...

Ženskih Kymco agility 50 4takten je pred zimskim spanjem deloval dokaj normalno, zdaj pa, ko ga vžgem, še nekako dela pod štant gasom, ko pa dodam gas, trokira!

Nikakor ne razvije obratov!

Fergazer razkopan, spucan, svečka nova...

Dajmo ven z idejami!

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 21 minutami, rookie007 pravi:

Živjo!

Sem čist padel ven iz skuterskih voda...

Ženskih Kymco agility 50 4takten je pred zimskim spanjem deloval dokaj normalno, zdaj pa, ko ga vžgem, še nekako dela pod štant gasom, ko pa dodam gas, trokira!

Nikakor ne razvije obratov!

Fergazer razkopan, spucan, svečka nova...

Dajmo ven z idejami!

Hvala!

Zracni filter oz.dovod zraka...da ni kaj prezimilo tam notri :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Sem ravno razmišljal v tej smeri, bil je celo zimo zunaj na terasi, pod streho, pokrit s cerado.

Vse pogledal,sam to ne...

Je možno tudi cdi ali tuljava?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 4 minutami, Rey pravi:

Zracni filter oz.dovod zraka...da ni kaj prezimilo tam notri :hmm:

Skor edino mozno...sem že prej razmišljal a sem predvideval,da sčistu filter,ce že uplinjač spuco...jz ne vem kva bi blo možno druga ko zrak...

Če prej šel normalno ne mislim,da krivo nekaj v zvezi z zrakom...svečka premokra?

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Se strinjam, butelj sem, zmeraj vse pomislim, razen najbolj enostavnega... :)

Sem se razvadil na motorju, le sedi in vozi...

Edited by rookie007

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 3 minutami, rookie007 pravi:

Se strinjam, butelj sem, zmeraj vse pomislim, razen najbolj enostavnega... :)

Sem se razvadil na motorju, le sedi in vozi...

Točno iz tega vzroka sem poceni kupil nazaj moj skuterček...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Totalno neuspešno, nič, vse še enkrat razstavil, spucal, dodatno še spucal filter za gorivo, popravil počeno cev za zračno črpalko, ki gre na pumpo za gorivo...

Svečka je črna, suha...

Ne vem, ko vžge, pod štant gasom dela ok, ob didanem gasu drn drn drn, bi, pa ne more.

Kaj je še lahko, cdi, špula, ventili, rinki fuč?

Ne vem, obupal!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Čim ugasge in pred zino delal je iskra ok.Svečka mogoče....premalo bencina dobi? Ne vem...

Neki v finih nastavitvah....to kak star avtomehanik 5min rabi...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007
pred 9 minutami, Zok pravi:

Najprej menjaj bencin.

Misliš, da bi bil tolk fuč?

Bilo je pol in še pol svežega sem natočil.

V Versysu je celo zimo poln rezervoar in ni problema, a ta je tolk bolj občutljiv?

Edited by rookie007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Pri meni ni nikoli bilo nic narobe - se prejsnji teden sem kosil z lanskim bencinom - tako z vrtno kosilnico kot z motornimi skarjami (celo 2T, torej lanska mesanica!).

Se mi je pa zgodilo na Kawasakiju ZZ-R, da je cez zimo moped bolj ali manj stal, le nekajkrat sem se peljal par kilometrov. Potem pa je naenkrat ugasnil, ni vec vzgal, domov sem ga moral potiskati. Bencin je bil star nekaj mesecev. Potem sem izcrpal kar je bilo notri in natankal 10 litrov frisne stotke, in vsi problemi so izginili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007
pred 1 minuto, Zok pravi:

Pri meni ni nikoli bilo nic narobe - se prejsnji teden sem kosil z lanskim bencinom - tako z vrtno kosilnico kot z motornimi skarjami (celo 2T, torej lanska mesanica!).

Se mi je pa zgodilo na Kawasakiju ZZ-R, da je cez zimo moped bolj ali manj stal, le nekajkrat sem se peljal par kilometrov. Potem pa je naenkrat ugasnil, ni vec vzgal, domov sem ga moral potiskati. Bencin je bil star nekaj mesecev. Potem sem izcrpal kar je bilo notri in natankal 10 litrov frisne stotke, in vsi problemi so izginili.

Iz obupa, lahko še to poskusim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcuss

Pozdravljen,

Če ste očistili upljinjač in zračni filter, vzrok pa je enak je lahko problem še z ventili ali elektriko natančneje z CDI enoto.

Za nastavitev ventilov potrebujete merilne lističe, z katerimi natančno raztavite razmak med ventilnim stebrom in odmično gredjo . Za večino 50 kubičnih 4 taktnih motorjev je nastavitev razmaka enaka. Pri vašem modelu bi bil razmak SESALNEGA ventila 0.10mm IZPUŠNEGA pa 0.15mm. Ventile nastavljajte takrat ko je motor mrzel, ko je še materijal skrčen. Paziti je pa treba tudi da je bat na "mrtvi točki" prav tako tudi odmična gred. Če se ventili nastavijo narobe lahko pride do velike škode agregata. Če v tem niste spretni, ga odpeljite nekomu ki se z tem ukvarja.

Problem je lahko tudi z enoto vžiga CDI. Pri tem delu ni kaj veliko za popravljati vendar ga je mogoče samo zamenjati z novim. Vendar tudi pri izbiri CDI enote morate biti pazljivi saj jih je veliko vrst. Obstajajo z blokado ali brez blokade in različnimi priključki itd. V glavnem jih je malo morje.

Lep pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007
pred 21 minutami, Marko Jermen pravi:

Pozdravljen,

Če ste očistili upljinjač in zračni filter, vzrok pa je enak je lahko problem še z ventili ali elektriko natančneje z CDI enoto.

Za nastavitev ventilov potrebujete merilne lističe, z katerimi natančno raztavite razmak med ventilnim stebrom in odmično gredjo . Za večino 50 kubičnih 4 taktnih motorjev je nastavitev razmaka enaka. Pri vašem modelu bi bil razmak SESALNEGA ventila 0.10mm IZPUŠNEGA pa 0.15mm. Ventile nastavljajte takrat ko je motor mrzel, ko je še materijal skrčen. Paziti je pa treba tudi da je bat na "mrtvi točki" prav tako tudi odmična gred. Če se ventili nastavijo narobe lahko pride do velike škode agregata. Če v tem niste spretni, ga odpeljite nekomu ki se z tem ukvarja.

Problem je lahko tudi z enoto vžiga CDI. Pri tem delu ni kaj veliko za popravljati vendar ga je mogoče samo zamenjati z novim. Vendar tudi pri izbiri CDI enote morate biti pazljivi saj jih je veliko vrst. Obstajajo z blokado ali brez blokade in različnimi priključki itd. V glavnem jih je malo morje.

Lep pozdrav!

Hvala Marko!

Tudi sam sem pomislil na cdi, ker sem lani menjal za neki kitajski jajc(verjetno).

Škoda, ker nimam kje kakšnega za probo, da bi bil ziher, da je cdi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lunatic

Preveri ali je zadosten pretok goriva. Preko zime ti je morda zaskocil izpustni ventil na rezervoarju. Ponavadi je vakumsko krmiljen in se kaj zasuši ali zatakne, posledično ni dovolj pretoka goriva. Zmanjsan pretok zadostuje za prosti tek, a daje premalo goriva pri obremenitvi. To so simptomi pri tebi.

Edit: Pa še suha svečka nakazuje na pomanjkanje goriva.

 

Edited by Lunatic

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007
pred 9 minutami, Lunatic pravi:

Preveri ali je zadosten pretok goriva. Preko zime ti je morda zaskocil izpustni ventil na rezervoarju. Ponavadi je vakumsko krmiljen in se kaj zasuši ali zatakne, posledično ni dovolj pretoka goriva. Zmanjsan pretok zadostuje za prosti tek, a daje premalo goriva pri obremenitvi. To so simptomi pri tebi.

Edit: Pa še suha svečka nakazuje na pomanjkanje goriva.

 

Živjo!

Misliš, tista pumpica pod rezervoarjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lunatic

ne vem kako ima tvoj motor izvedeno. Pac preveri vod goriva od rezerovarja do vbrizga. Ventile, cevke, membrane... Če imas pumpico bi morala ob kontaktu brizgati gorivo. Snami cevko in preveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcuss

Pozdravljen,

Med današnjim dnem sem malo razmišljal kaj bi lahko bilo če enota CDI nebi bila pokvarjena. Preveriš lahko sicer membrano v upljinjaču, da se material ni omehčal ali pa da membrana ni počila.

Ta membrana sicer drži iglico, reagira pa na podtlak (vakuum), ki se ustvari v upljinjaču z dodajanjem plina. Če je ta membrana poškodovana, igle ne dviguje pravilno in igla skače in zato motor ne doseže svojih končnih obratov in ga duši.

Izgleda pa takole:

membrana-uplinjaca-16mm-gy6-50-4t-139qma-139qmb.jpg.3f394a747ac86bfc6abd7ee4c9bfb10d.jpg

Lep pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Živjo Marko! 

To sem preveril, izgleda normalno in tudi, ko sem pihnil zadaj, kjer dobi zrak za podtlak, lepo vzdigne bat in iglo. 

Verjetno bom ravno moral kupit cdi in preizkusit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Toliko, da javim. 

Nisem še uspel rešit zadeve, ker ne najdem časa za skuter. 

Bo pa v kratkem. 

Hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007
Ob 10. 5. 2018 ob 22:18, Marko Jermen pravi:

Pozdravljen,

Med današnjim dnem sem malo razmišljal kaj bi lahko bilo če enota CDI nebi bila pokvarjena. Preveriš lahko sicer membrano v upljinjaču, da se material ni omehčal ali pa da membrana ni počila.

Ta membrana sicer drži iglico, reagira pa na podtlak (vakuum), ki se ustvari v upljinjaču z dodajanjem plina. Če je ta membrana poškodovana, igle ne dviguje pravilno in igla skače in zato motor ne doseže svojih končnih obratov in ga duši.

Izgleda pa takole:

membrana-uplinjaca-16mm-gy6-50-4t-139qma-139qmb.jpg.3f394a747ac86bfc6abd7ee4c9bfb10d.jpg

Lep pozdrav!

Kako lahko to preverim?

Na ok izgleda ok in če pihnem zadaj se lepo premakne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcuss

Pozdravljen,

Načeloma če se pri vpihu vse lepo premakne bi to pomenilo da je vse v redu. Lahko poskusiš tudi vzeti ven ter jo obrniti tako da stoji na membrani. Membrana bi mogla stati čisto normalno, če pa začne padati oz. Ne stoji kakor mora je lahko material že omehčan in ne zadržuje vakuuma. Pri sestavljanju membrano dobro "uleži" v kanal da nebo puščalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Včeraj sem spet po dolgem času nekaj poskušal s skuterjem.

Nekako ga vžgem in dr dr dr dr, dodam gas in enako dr dr dr dr, pogledam spodaj kjer že kaplja gorivo.

Izgleda kot bi šlo v vplinjač in namesto v mašino, direkt ven skozi vplinjač.

Ok, morda sem kater vijak preveč zategnil pri čiščenju,morda tistega od pumpice pri vzvodu lopute ali katerega ki regulira pretok goriva.

Tudi membrana se mi zdi, kot bi bila otrdela, se premika, če pihnem zadaj, ampak morda je ravno ona kriva...

Vglavnem, občutek pri prižganem skuterju je, kot da nebi dobival goriva...

Obstaja varianta, da kupim vplinjač pri kitajcih(keihin za 20 eu) enak na sliki kot moj vendar odprtina v cilinder 18 ali 19, na mojem 18,5 mm izhodna. V čem je razlika med 18-18,5-19mm?

https://www.aliexpress.com/item/Keihin-18mm-GY6-50cc-SCOOTER-MOPED-PD18J-CVK-CARBURETOR-CARB-139QMB-139QMA-ATV-QUADS-GO-KARTBUGGY/32828921568.html?spm=2114.10010108.1000013.1.211c2b9c2h8IGD&scm=1007.13339.90158.0&scm_id=1007.13339.90158.0&scm-url=1007.13339.90158.0&pvid=5509a7bd-6293-4471-95ab-bfd774ad84cc&_t=pvid:5509a7bd-6293-4471-95ab-bfd774ad84cc,scm-url:1007.13339.90158.0

Bi kupil samo membrano, a je 3x dražja kot vplinjač!

Predlogi?

Hvala!

Lp Aleksander 

 

Edited by rookie007

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar

Mati imajo za v službo enak skuter in je po vsaki zimi identična težava kot jo opisuješ. Jaz rešim tako, da ga pustim laufat na štant gasu par minut in počasi probam dodajat gas. Ko ga zamori nazaj spustim gas. To delam cca pol ure in nekako pride do točke kjer dela. Vmes mi tud parkrat crkne ampak mu ne pustim počivat :D Na koncu, k mam občutek da dela grem še 2h na izlet in to je to, pol laufa celo poletje bp :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma verjetno industrija že razvija boljše akumulatorje, samo je treba izkoristit obstoječe miljonske tovarne.  Kar se tiče prej omenjenega polnjenja kolesa in motorji niso tak problem kot večja vozila in včasih se mi zdi da ljudje ne razumeji da ni tako enostavno samo uštekat elektručni avto doma, da pi eu direktivah je oocija 16A ali 25A pi fazi če se prav spomnem in brez trofaznega štroma v hiši je polnjenje avta bolj bogo. 
    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
    • krucymucy
      Energica ima CCS combo prikljucek. DC polnjenje s 24kW. Baterija je 13,4kWh. Tole je v pol ure polno in gres dalje. Na obicen type2 AC polnjenje traja pa kako uro.  
    • Kričač
      Vidim, da nekateri uživate še na polno na jadranki …. bo treba mal skočit dol v kolikor bo še vreme zdržalo, čeprav menim, da ni slabega vremena za motorista, je samo slabo oblečen motorist.  Hehehe, izjave  nekaterih so pa na nivoji vrtca.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!