Skoči na vsebino

Skuter trokira po zimskem spanju


rookie007

Priporočene objave

pred 6 urami, rookie007 pravi:

Sem poskusil menjati dizo, a ima novi uplinjač čist drugačne. Na starem se odvije komplet, tu pa le zgornji del, čist majhna je. 

Bom še to moral kupit? 

Tudi pri starem bi mogla biti čisto majhna šoba, tisti del ki ima navoj za šobo se imenuje uparjalnik z nijm se meša zrak in bencin. Zagotovo se da odviti tudi pri starem vendar je mala šoba zapekla ter zato odvije komplet. Probaj odviti tako da uparjalnik držiš z ključem ali kleščami šobo pa z pravim izvijačem da ne uničiš zareze šobe (medenina).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 6 minutami, rookie007 pravi:

Tista šoba ki je na starem je za prosti tek, tista na novem pa je glavna šoba vendar se mora priviti v uparjalnik.

Popravljeno . Popravil Marko Jermen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Marko Jermen pravi:

Tista šoba ki je na starem je za prosti tek, tista na novem pa je glavna šoba vendar se mora priviti v uparjalnik.

Na starem gre čez tole dizo igla, ravno tako na novem čez tisto malo, sam da je tista privita na uparjalnik.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, rookie007 pravi:

Na starem gre čez tole dizo igla, ravno tako na novem čez tisto malo, sam da je tista privita na uparjalnik.

 

image.thumb.png.82fdc47fdabcf5014ea61b81815a6629.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Marko Jermen pravi:

image.thumb.png.82fdc47fdabcf5014ea61b81815a6629.png

To je uparjalnik čez njega gre igla, na spodnjem razširjenem delu se privija mala šoba (glavna šoba)

Tista podolgovata šoba je pa za prosti tek in je ob uparjalniku in glavni šobi

* Na sliki sta dva uparjalnika brez glavne šobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, slika na uplinjaču, ob in v roki, kjer se vidi, da ni privita ampak fiksna z uparjalnikom... 

IMG_20180808_143107.jpg

IMG_20180808_143128.jpg

IMG_20180808_143232.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, rookie007 pravi:

Evo, slika na uplinjaču, ob in v roki, kjer se vidi, da ni privita ampak fiksna z uparjalnikom... 

IMG_20180808_143107.jpg

IMG_20180808_143128.jpg

IMG_20180808_143232.jpg

Se da ta uparjalnik priviti v nov upljinjač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Marko Jermen pravi:

Se da ta uparjalnik priviti v nov upljinjač?

Nažalost, ne, je predolg...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, rookie007 pravi:

Nažalost, ne, je predolg...

Probaj odviti to manjšo šobo iz starega upljinjača. Če nebo šlo pusti tako kakor je bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Marko Jermen pravi:

Probaj odviti to manjšo šobo iz starega upljinjača. Če nebo šlo pusti tako kakor je bilo.

Ne gre nikakor, ali je fiksna ali pa zategnjena in zapečena.

Sem za par eu naročil nove...

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, rookie007 pravi:

Ne gre nikakor, ali je fiksna ali pa zategnjena in zapečena.

Sem za par eu naročil nove...

Super katere velikosti pa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Marko Jermen pravi:

Super katere velikosti pa?

75,78,82,85,88

5 kosov po izbiri za 6 eu

 

6) Flow number: 

 

60.62.65.68.70.72.
75.78.80.82.85.88.
90.92.95.98.100.102.
105.108.110.112.115.118.
120.122.125.128.130.132.
135.138.140.142.145.148.
150.152.155.158.160.162.
165.168.170.172.175.178.
180.182.185.188.190.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, rookie007 pravi:

75,78,82,85,88

5 kosov po izbiri za 6 eu

 

6) Flow number: 

 

60.62.65.68.70.72.
75.78.80.82.85.88.
90.92.95.98.100.102.
105.108.110.112.115.118.
120.122.125.128.130.132.
135.138.140.142.145.148.
150.152.155.158.160.162.
165.168.170.172.175.178.
180.182.185.188.190.

V redu poročaj ko boš opravil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 6. 8. 2018 ob 15:56, rookie007 pravi:

Lahko še to poskusim, jutri dopoldne, ker zunaj je zdaj peklensko@

Ja, sej kadi pa zdaj tudi kot dimnik in smrdi po bencinu.

Je možno slabo izgorevanje?

Slaba iskra?

Kaj je glavno delo cdija?

Hvala!

 

 

Tukaj sem pozabil odgovoriti kaj je glavno delo CDI-ja

CDI je enota kateri glavna naloga je prinesti močno iskro do svečke. V CDi-ju je veliko kondenzatorjev ki se stalno polnijo ko je motor v delovanju. Ter ko mu pick-up senzor pošlje signal v transformator (kondenzator kateri zbira električno energijo) takrat izpusti zelo visoko napetost v svečko.

To sem prebral na internetu, ker z CDI-jem še nisem imel "lastnega" opravka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, kot se mi je dozdevalo! 

Fuč cdi, dal je iskre tolk, da je vžgal... 

Dobil novega, dal gor in skuter prede kot nov! 

No, sam štant gas moram nastavit na novem uplinjaču, ker se dere kot svinja. 

Moram malo pogledat kako... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uplinjač nastavljen, sicer bolj grobo, ampak dela skuter.

Ko je topel lepo prede pod štantgasom, hladen hoče ugasnit.

Tudi to pocasi uredit.

Zdaj pa zamenjat pušo, da nebo prehiter in jutri na tehnični (upam, da jih nebo kje, da se varno pripeljem do tehničnega)

Btw, a komu kaj težijo, če na valjčkih na tehničnem pokaže več kot 50?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, rookie007 pravi:

Uplinjač nastavljen, sicer bolj grobo, ampak dela skuter.

Ko je topel lepo prede pod štantgasom, hladen hoče ugasnit.

Tudi to pocasi uredit.

Zdaj pa zamenjat pušo, da nebo prehiter in jutri na tehnični (upam, da jih nebo kje, da se varno pripeljem do tehničnega)

Btw, a komu kaj težijo, če na valjčkih na tehničnem pokaže več kot 50?

Pozdravljen,

Super vesel sem da si odpravil napako!

Najboljše ti je da daš dosti debel obroček na pušo od variomata da se ne odpre do konca, sicer pa kakor gdaj nekateri težijo nekateri pa ne. Problem naj bil računalnik kateri "računa" hitrost in tudi če je 1 km/h več ga računalnik ne spusti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 8. 2018 ob 16:21, rookie007 pravi:

Evo, kot se mi je dozdevalo! 

Fuč cdi, dal je iskre tolk, da je vžgal... 

Dobil novega, dal gor in skuter prede kot nov! 

No, sam štant gas moram nastavit na novem uplinjaču, ker se dere kot svinja. 

Moram malo pogledat kako... 

 

Če želiš nastaviti upljinjač imaš z leve strani medeninasti vijak, kateri uravnava mešanico bencina v zraku nastavi tako da motor lepo dela in da ko na hitro dodaš plin motor ne crkne, seveda z tem tudi prosti tek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Marko Jermen pravi:

Če želiš nastaviti upljinjač imaš z leve strani medeninasti vijak, kateri uravnava mešanico bencina v zraku nastavi tako da motor lepo dela in da ko na hitro dodaš plin motor ne crkne, seveda z tem tudi prosti tek.

S tem vijakom sem se danes preigraval cel popoldne...

Nekaj ga še heca, ko je ogret lepo nastavim vijak in dela lepo, ko pa dodam gas in spustim ročico, ne pade gas ampak kar tuli mašina kot nora.Tako, da moram zopet z enim ali drugim vijakom spustit obrate.Ko končno padejo hoče spet crknit in zopet odvijem vijak in lepo dela v prostem teku, vse dokler ne dodam spet gasa in spet od začetka...

Zakaj bi to delalo, izgleda, kot da nebi padla igla dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 8. 2018 ob 20:28, rookie007 pravi:

S tem vijakom sem se danes preigraval cel popoldne...

Nekaj ga še heca, ko je ogret lepo nastavim vijak in dela lepo, ko pa dodam gas in spustim ročico, ne pade gas ampak kar tuli mašina kot nora.Tako, da moram zopet z enim ali drugim vijakom spustit obrate.Ko končno padejo hoče spet crknit in zopet odvijem vijak in lepo dela v prostem teku, vse dokler ne dodam spet gasa in spet od začetka...

Zakaj bi to delalo, izgleda, kot da nebi padla igla dol...

Velika možnost bi bila za nepravilno delovanje štarterja mrzlega vžiga z eno besedo - čok

Če motor težje vžiga je lahko kriv čok. Pri tebi je lahko čok še v delovanju vendar prehitro izklopi in zato motor skoraj "crkne".

Ali pa čok ostane vedno vklopljen ali pa se nekje na pol ustavi in ti vleče še dodaten bencin zato motor tako tuli. Jaz sem imel enkrat že podoben problem, rešil sem ga pa z novim čokom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Marko Jermen pravi:

Velika možnost bi bila za nepravilno delovanje štarterja mrzlega vžiga z eno besedo - čok

Če motor težje vžiga je lahko kriv čok. Pri tebi je lahko čok še v delovanju vendar prehitro izklopi in zato motor skoraj "crkne".

Ali pa čok ostane vedno vklopljen ali pa se nekje na pol ustavi in ti vleče še dodaten bencin zato motor tako tuli. Jaz sem imel enkrat že podoben problem, rešil sem ga pa z novim čokom.

Hmm, za pogledat... 

Pri meni je to pri ogretem motorju, bi bil vseeno čok? Saj po recimo, pol minute tuljenja preneha ali če spet obrnem gas. Občutek kot bi tist plovec z iglo prepočasi padal dol. 

Btw, dize so prispele. 

Ja, med vožnjo tudi vsake tolk malo pocukne, kot bi mu sekundo vzel elektriko ali gorivo... 

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, rookie007 pravi:

Hmm, za pogledat... 

Pri meni je to pri ogretem motorju, bi bil vseeno čok? Saj po recimo, pol minute tuljenja preneha ali če spet obrnem gas. Občutek kot bi tist plovec z iglo prepočasi padal dol. 

Btw, dize so prispele. 

Ja, med vožnjo tudi vsake tolk malo pocukne, kot bi mu sekundo vzel elektriko ali gorivo... 

Ja, tudi pri meni je tulil ko je bil ogret ker hladen je težko delal, se pravi ko sem dal plin je držal obrate in jih ni želel spustiti na prosti tek, kar nekaj časa. Če pa sem mu dal na hitro plin jih je pa izpustil normalno. Pri meni je bil kriv čok ker se je iglica raztegnila samo na polovico ne pa do konca ter tako ni zaprla šobe za hladen vžig, in je tam vleklo dodaten bencin po nepotrebnem.

Z šobami se lahko igraš da dobiš izkoristek moči na motorju. Na hitro povedano je najboljše ko motor dobi obrate takoj ko odpreš plin do konca. Preglej tudi barvo svečke če boš kaj menjal šobe.

Če si zamenjal CDI bi problemi z elektriko mogli biti končani, cuka pa lahko zaradi premajhne šobe ali pa zaradi čoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Marko Jermen pravi:

Ja, tudi pri meni je tulil ko je bil ogret ker hladen je težko delal, se pravi ko sem dal plin je držal obrate in jih ni želel spustiti na prosti tek, kar nekaj časa. Če pa sem mu dal na hitro plin jih je pa izpustil normalno. Pri meni je bil kriv čok ker se je iglica raztegnila samo na polovico ne pa do konca ter tako ni zaprla šobe za hladen vžig, in je tam vleklo dodaten bencin po nepotrebnem.

Z šobami se lahko igraš da dobiš izkoristek moči na motorju. Na hitro povedano je najboljše ko motor dobi obrate takoj ko odpreš plin do konca. Preglej tudi barvo svečke če boš kaj menjal šobe.

Če si zamenjal CDI bi problemi z elektriko mogli biti končani, cuka pa lahko zaradi premajhne šobe ali pa zaradi čoka.

Bom poskusil s starim čokom in še zamenjam dizo, v novem je 80, v starem pa 82, plus, da je novi 19 z manjšo dizo, mu verjetno dela probleme.

Bom dal 82 not in poročam, sam verjetno ne danes, ker sem do zdaj varil pivo in sem fertik za danes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!