sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Vem da ste tukaj tudi specialisti, zato upam da poveste malce mnenje. MP3 300ie, 2015 letnik, 5000 prevoženih - gori oz prižiga se lučka za pritisk olja. In to samo ko je motor topel in pod 2500 obrati. Hladen je popolnoma ok, nikjer nič ne cinglja, poje - motor dela kot urca, samo ta lučka. In tudi ko se lučka prižge - nič drugačen zvok. Daš gas - lučka ugasne, med vožnjo vse ok, semafor, ustaviš, pa te lučka spet pogleda Sedaj je na servisu - oljna črpalka OK, senzor za pritisk olja ok, skratka - vse je popolnoma ok, kljub temu pa pritisk olja krepko pod minimumom. Na servisu so ugotovili, da ni bil delan niti prvi servis oz sploh noben servis na tem motorju! In ker sedaj ne vedo kaj bi še bilo, želijo razstaviti motor, če je v motorju kaj narobe. Seveda prinese to s sabo precejšnje stroške. Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena... Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja? Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne?
BRANE Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Mogoče oljni filter? Olje je po specifikacijah? So merili tlak olja? vandrovec 1
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 3 minutami, BRANE pravi: Mogoče oljni filter? Olje je po specifikacijah? So merili tlak olja? Vse je preverjeno - olje novo po specifikacijah, oljna črpalka dela brezhibno, senzor dela brezhibno, elektrika do senzorja dela brezhibno - vse so izčrpali in vse je brezhibno. Ko pa zmerijo tlak olja, je ta krepko pod minimumom. Ampak - najdejo nič ne, kar bi bilo temu krivo. Zato bi sedaj radi razstavili motor, čeprav nič ne klopota v njem. Samo da pač pogledajo, če je morda tam še kaj za videti. sesir 1
BRANE Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Če je izmerjen tlak prenizek, pol ni druge kot razstaviti. Najprej oljno črpalko... sesir 1
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 (popravljeno) pred 7 minutami, BRANE pravi: Če je izmerjen tlak prenizek, pol ni druge kot razstaviti. Najprej oljno črpalko... Brane, res ne želim biti nesramna ampak - a si prebral? Vse so pregledali, vse je v redu. Zato je vse skupaj sedaj težava. VSE je v redu, pritiska pa kljub temu ni! Popravljeno November 3, 2018. Popravil sanda2
smasher Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 E se mi zdi da pri skuterjih je vzdrževanje še večji problem kot pri motorjih ker so dostikra za prevoz v službo in podobno se ljudje samo usedejo gor in gasa.. servis pa mogoče 1x na 2 leti. Kako vejo da oljna črpalka dela brezhibno? Lahko da se je kakšen kos znucal in olje malce bolj leti mimo kot bi moralo. Lahko samo za kratek test daš notri 10W40. če potem lučka ne sveti pomeni da ima en del preveliko toleranco in ta redkejše olje teče prehitro mimo in pade tlak. Bostjan L in sesir 2
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto... Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo
sesir Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 8 minutami, sanda2 pravi: , ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit?
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 7 minutami, sesir pravi: Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit? Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame sesir 1
sesir Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 10 minutami, sanda2 pravi: Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame Sem fuknjen in ne bi hotu vec tega mopija...
Kugelschreiber Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 17 minutes ago, sanda2 said: Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame Joj. Denar nazaj. Edina smiselna. Ce RES ni senzor, je brezveze met probleme. Uzgana lucka za olje zelo verjetno pomeni zracni mehur nekje v oljnem sistemu. Zracni mehur pomeni manjko olja..... sesir 1
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu....
Zok Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 (popravljeno) Jaz bi najprej, preden se lotijo razdiranja, v zivo hotel videti kako izgleda blok taksnega motorja - kje gredo oljni kanali, in ali je mozno, da je prepihalo kaksno tesnilo, in da sistem pusca v notranjost motorja. Sicer pa - sito za zajem olja, cev med sitom in oljno crpalko, oljna crpalka, tlacni ventil na crpalki, tlacno stikalo, oljni filter, tesnost mazalnega sistema - vse to vpliva na tlak mazalnega sistem, zato mora biti nekaj narobe na tej relaciji. Ce so menjali crpalko, so verjetno menjali (ali pa vsaj pregledali) tudi sito za zajem olja. Ce ni zabit in ce ne pusca, je ok. Tlacni ventil je navadno integriran v crpalko. Tlacno stikalo so preverili, tlak dejansko je prenizek. Oljni filter, ce je pravi, ne bi smel biti vzrok, tudi ce bi bil fino zabit (kar pri 5k km ne bi smel biti), ima varnostni bypass, ki v tem primeru olje spusti skozi pac nefiltrirano. Tezava je lahko se v tesnosti mazalnega sistema (prepihano tesnilo, poknjen blok) ali pa ce je kateri oljni kanal zabit. Popravljeno November 3, 2018. Popravil Zok Bostjan L, sanda2, vandrovec in 2 others 5
vandrovec Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Nekaj podobnega pri enem avtu...oljni filter. Pri Italijanskih izdelkih so ponavadi kakšne take malenkosti, ki ti najedajo živce...
Billibob Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Najprej je treba olje zamenjat.
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred eno uro, Billibob pravi: Najprej je treba olje zamenjat. Menjano, filtri menjani.... Pa se dogaja isto
sesir Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 (popravljeno) pred 2 urami, sanda2 pravi: To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu.... Nevs zamudila zakonskih rokov... Niti prvega servisa ni blo...eh...lahk pa zarnico odklopis in placas pri zavarovanju "avto asistenco"....te bo ziher vedno domov pripelu... pred 2 urami, sanda2 pravi: .... . Popravljeno November 3, 2018. Popravil sesir
XTR Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 7 hours ago, sanda2 said: Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja? Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne? Vsekakor vprašaj za drugo mnenje, hkrati pa se s prodajalcem dogovori kdo bo kril stroške popravila. Jaz sem imel podoben primer, s to razliko, da je pri meni v motorju nekaj ropotalo. Na prikolici sem ga peljal na servis k uvozniku, kjer so mi takoj odsvetovali nadaljno vožnjo, ponudili pa tudi pisno mnenje o stanju motorja in nadaljnem ukrepanju. Brez razdiranja motorja ni šlo... 7 hours ago, sanda2 said: Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena... Potem ga naj pa odkupi nazaj in dela z njim kar želi. Resni moto prodajalci take zaplete rešujejo lepo potiho, ker si ne želijo slabe reklame. Marsikaj se da na lep način dogovoriti. Prižiganje lučke ni problematično, dokler je tlak olja zadovoljiv! V tvojem primeru se jaz ne bi igral z nadaljno vožnjo, ker so lahko posledice precej resne. sesir in sanda2 2
BRANE Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 10 urami, sanda2 pravi: Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto... Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 sesir 1
sanda2 Objavljeno November 3, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2018 pred 54 minutami, BRANE pravi: Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 Nimam pojma, očitno vse ni potrebno trgati narazen za črpalko. In da so poskusili z drugega in je bilo isto. Tako da sklepajo po tem, da črpalka ni. Vem kar so mi s servisa pojasnili, najbolje kratko povedano - vse je ok, dela pa ne v redu. Razstavljanje motorja je pa zakomplicirano baje - lahko je not ležaj, tesnilo, neka diza....milijon varijant, kar pa sploh ni nujno, glede da mašinca poje kot mora, brez čudnih zvokov. Samo tale lučka ga biksa Takega primera še nikoli niso imeli, vedno je bil senzor, črpalka, ne pa kot tukaj - vse ok, dela pa ne prav.
smasher Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja. RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST: Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja) Bostjan L 1
sanda2 Objavljeno November 4, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2018 pred 20 urami, smasher pravi: Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja. RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST: Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja) Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč.
T 120 Objavljeno November 5, 2018 Opozori Objavljeno November 5, 2018 pred 10 urami, sanda2 pravi: Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč. Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora. L.p. sanda2 in Bostjan L 2
sanda2 Objavljeno November 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2018 pred 11 minutami, T 120 pravi: Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora. L.p. Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril
T 120 Objavljeno Januar 25, 2019 Opozori Objavljeno Januar 25, 2019 Ob 5. 11. 2018 ob 7:15, sanda2 pravi: Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril Kako se je zadeva iztekla sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se