Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 urami, KennyJR pravi:

MM svoje komplekse nezmožnosti zmagat v zadnjem krogu zdravi na novincu, ki ga vsakič pihne na hrbtni ravnini, ko v zadnjem krogu mal mapo prestavi... Meh... Še eno sezono in tudi to več ne bo šlo... 

Ne morem pa verjet, da bo stari prdec še vedno sral v tovarniški ekipi, medtem, ko bo Fabio imel tovarniško mašino v privat ekipi... Bruha se mi... Privoščim Yamahi, da jim vsi pobegnejo... Nesposobneži...

Pr Yamahi se držijo reka, da je treba delat do 65 leta ali imeti 40 let delovne dobe. Mogoče bodo podaljšal do 75 leta, ker mladih ni.

  • Haha 1
Objavljeno

Pa kaj je kdo od vas kandidat za Rossijev sedež ko vas vse tako peče, da še vedno vozi?

 

Res ne vem kaj boste gledali/komentirali ko bo zakljućil kariero. Še dobro, da ga imate, za druge vam očitno tako ali tako dol visi. ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Pa kaj je kdo od vas kandidat za Rossijev sedež ko vas vse tako peče, da še vedno vozi?

 

Res ne vem kaj boste gledali/komentirali ko bo zakljućil kariero. Še dobro, da ga imate, za druge vam očitno tako ali tako dol visi. ?

"Kogar je kača pičila, se še zvite vrvi boji"...očitno se ga nekateri še vedno bojijo oz., se bojijo "zvite vrvi" :)

Objavljeno
pred 42 minutami, vandrovec pravi:

"Kogar je kača pičila, se še zvite vrvi boji"...očitno se ga nekateri še vedno bojijo oz., se bojijo "zvite vrvi" :)

??? Naj raje Stonerja nazaj pripeljejo :).

Objavljeno
pred 4 minutami, bikez pravi:

??? Naj raje Stonerja nazaj pripeljejo :).

:eek: kam, k Hondi? On je menda završio ali bi rad da MMja skensla? :hmm:

...to je vse zrežirana predstava za butalce,...kar nažigajte se...:naughty:

Objavljeno
pred 2 urami, Nightmare pravi:

Pa kaj je kdo od vas kandidat za Rossijev sedež ko vas vse tako peče, da še vedno vozi?

 

Res ne vem kaj boste gledali/komentirali ko bo zakljućil kariero. Še dobro, da ga imate, za druge vam očitno tako ali tako dol visi. ?

Problem je, da mora biti omogočeno Fabiu, da naslednje leto pobere naslov, ker si to zasluži... Rossi si pa ne, ker letos ni pokazal niiiič...

Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

:eek: kam, k Hondi? On je menda završio ali bi rad da MMja skensla? :hmm:

...to je vse zrežirana predstava za butalce,...kar nažigajte se...:naughty:

Eh, mal je že muka gledat zadevo. Skoz govorjenje, kaj je treba naredit, da moped ni to kar bi moral bit .... 10 naslova ne bo, to vemo vsi in pol nekak zadeva zgubi smisel.

Objavljeno

Nekateri ne bodo osvojili niti enega naslova pa še kar vozijo. Kaj pa potem z nimi?

Objavljeno
pred 58 minutami, Nightmare pravi:

Nekateri ne bodo osvojili niti enega naslova pa še kar vozijo. Kaj pa potem z nimi?

Tisti ne sanjajo 10 let na fabrškem mopedu. So po parih sezonah out. Verjetno se strinjaš, da Quartararo potrebuje fabrško Yamaho, ker drugače bo končal kot Zarco? Kako bo zgledalo, če Quartararo osvoji naslov na poltovarniškem mopedu? Aja, ko bo tako daleč, bo bojkotiran, da ne bi kdo pri Yamahi kdo ostal brez plače. To, da najbolj izkušen ostaja, je garant, da bo Marko naslednje leto spet prvak. Pa še končali nismo aktualne sezone. In pol nekak zadeva vsaj zame zgubi smisel, kar pomeni, da gledam motoGP mnogo manj kot sem ga včasih. In nisem edini.

Objavljeno

Kolikokrat v zadnjih 10 letih je

pred 3 minutami, bikez pravi:

Tisti ne sanjajo 10 let na fabrškem mopedu. So po parih sezonah out. Verjetno se strinjaš, da Quartararo potrebuje fabrško Yamaho, ker drugače bo končal kot Zarco? 

 Kolikokrat v zadnjih 10 letih je bil Dovi svetovni prvak? Pa Pedrosa v premium razredu?

Rossi verjetno res ne bo nikoli več prvak zato je še bolj smešno, da se toliko ukvarjate z njim.

Zarco ni končal tako kot je zaradi poltovarniškega motorja. Če bi bila samo ta razlika, bi moral biti Vinales že vsaj 2x prvak...

Objavljeno

No ja, "sanjačev" na tovarniških motorjih je ogromno. Praktično vsi razen MMja, če že tako gledamo. S tem, da zaslužil poleg njega si ga je pa z preteklimi predstavami samo Rossi pa mogoče JL. S čim se pa lahko pohvalijo ostali vozniki oz. s čim lahko upravičijo zaupanje tovarne za svoj sedež, če je naslov edino merilo? FQ bo že prišel na svoj račun, če ne namesto MV pa namesto VR, ki verjetno res koraka v zadnjo sezono. Nekateri pa bi tu kar kegljali med podpisanimi pogodbami in menjavali voznike že na sredi le teh. Ne vem od kdaj je to redna praksa, da se prekljicuje pogodbe in menjuje dirkače. Situacija pri KTMu je slučaj in ne pravilo.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Kakorkoli že kdo za koga navija, je dejstvo, da je MM letošnji svetovno prvak. Za kar mu seveda treba športno čestitati.

Drugo leto se začenja znova :P 

Vsak naj za svojega navija in to pomeni, da navija za svojega in ne pluva po drugih ... pljuc :D 

Go Rossi goooooooooooo :P 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, bikez pravi:

Eh, mal je že muka gledat zadevo. Skoz govorjenje, kaj je treba naredit, da moped ni to kar bi moral bit .... 10 naslova ne bo, to vemo vsi in pol nekak zadeva zgubi smisel.

Pomoje je taktika Yamahe pomolsti kozo dokler še da kaj mleka. Da Rossi ni več prva violina ko se gre za razvoj in nastavljanje mopeda je nekak ratalo kr očitno v drugi polovici sezone. Na zadnji dirki je bil suvereno zadnja Yamaha... ne zgleda lih dobro. Kot tudi ne zgleda dobro metanje takih in onakih delov na moped, spremembe v rezultatu pa nikjer. Še ne tako dolgo nazaj je resda imel težave na kvalifikacijah in je na dirki pol naredil razliko. Zdaj pa je, kjer je... kvalifikacije bolj švoh, rezultat na dirki bolj švoh. In redno vsaj dve Yamahi (od tega ena donedavnega še s 500 rpm manj na motorju) pred njim.

 

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Nekateri ne bodo osvojili niti enega naslova pa še kar vozijo. Kaj pa potem z nimi?

Naslov lahko osvoji samo en v danem letu. Najmanj kar lahko naredijo ostali je da premagajo moštvene kolege. To je prvi, ki ga moraš premagati če hočeš računati na karkoli. In tu se pol lepo vidi razmerje moči v moštvih. Če (trenutno) najboljšemu vozniku v moštvu rata pripeljati z mopedom do prvih mest in naslova prvakov je to super. Drugače vedno ostaja vprašanje a je vozniški par al moped preslab (ne vedno pri vseh, pri Yamahi in Ducatiju to vprašanje vsekakor ostaja neodgovorjeno).

In seveda če hoče nek proizvajalec nastopati v prvenstvu, rabi voznike. Vozniki so v danem trenutku na voljo kakšni pač so. A se jim z dano kombinacijo opreme in voznikov splača nastopati je vprašanje za proizvajalce oz moštva. In pol se vozijo v krogih po krožnih stezah. Če takole pomisliš... zveni vse skup kr hecno.

 

MM je tale naslov dobil na zelo dominanten način. Brez metanja po tleh v Austinu bi ga še kako dirko prej. Težko je takemu biti konkurenca... ena sama ničla, vse ostalo zmage in druga mesta. Obenem so mopedi vedno bolj standardizirani tako da je res težko delati res veliko razliko v tehniki. Konkurenca bo še švicala fuL.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno

MM je pelal na nož in je težko sledil na sredi dirke FQ, kar je sam priznal...samo zmaga je bila pomembna pa je sploh ni rabil...to pove nekaj. FQ se bo dobro peljal še naprej dokler ga yame ne bo zbremzala tak ko so Zarkota...je en zgoraj že omenil. Ducati je zgubil dosti, ko jim je Honda vzela JL. Gigi se je full razburjal in ga hotel nazaj samo krovni šef je mislil drugače, ker pač subjektivno razmišlja. Torej teorija zarote, da je honda naredila posel in JL pohodila in še nato zmečkala, da je imel MM lažjo pot do naslova nekak deluje verjetno in vsak verjame kaj pač verjame. Honde 2019 noben ne zmore peljat...še Nakagami z lansko je bil znova pred CC...hmmm. JL je itak gotof za letos potem pa zna tudi končat po moje. VR dirke ne bom komentital, kes se lahko kaki verniki vsujejo na mene...pač naj vozi...samo naj ne jamra toliko, ker probleme, ki jih ima on okoli gripa pa kaj vem česa vse imajo vsi. Drugo leto dobi novega team šefa in novega softweraša, ki so ga speljali ducatiju torej je objektivno lahko prvak, ker če reši grip bo letel, ker drugega problema itak nima niti sam s sabo. Želim, da mu uspe, ker drugače se mi bo še bolj vsedo...ko kaki politik ki nikak noče iz prestola....Ducati polomija se ponavlja. Letos Dovi ni bil niti blizu kakor prejšnja leta....Po moje bo Gigi šel....nazaj k apriliji, kar bi meni full pasalo. Itak je tam vsaj SBK prvenstvo dobil, ker Dukatiju ni ratalo letos...verjedno ima tu tudi glavno krivdo Dominicelli....višji menegement. KTM po moje podn od zgodbe glede na miljone.....Aprilia še slabše. Suzuki pa solidno ampak premalo....in nenazadnje VR bo 10ič prvak četudi ne uradno bo vsaj v srcih navijačev, ker bi itak že bil če ga ne bi grip zjebal...mogoče 12x...tehnika ga jebe že leta, ker je nepredstavljivo boleče za vse. Hudo če veš, da lahko pa nimaš stroja...eh...eh...takih je 99% na gridu na žalost.

Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Kolikokrat v zadnjih 10 letih je

 Kolikokrat v zadnjih 10 letih je bil Dovi svetovni prvak? Pa Pedrosa v premium razredu?

Rossi verjetno res ne bo nikoli več prvak zato je še bolj smešno, da se toliko ukvarjate z njim.

Zarco ni končal tako kot je zaradi poltovarniškega motorja. Če bi bila samo ta razlika, bi moral biti Vinales že vsaj 2x prvak...

Pr Ducatiju bi moral obdržat Lorenza. Sam pozicijo (tank) so mu porihtal in je letel. Z Dovijem ne bo šlo.

doc je No.1 v Yamahi. In ne gre.

Vinales je letel, dokler mu nadrejeni ni porihtal mopeda.

Zarco je pa ena žalostna zgodba o uničenem talentu pri Yamahi in ni edini.

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, 3ninja pravi:

Torej teorija zarote, da je honda naredila posel in JL pohodila in še nato zmečkala, da je imel MM lažjo pot do naslova nekak deluje verjetno in vsak verjame kaj pač verjame.

Nobene teorije zarote ni. Taljani so Hondi s svojim standardnim pranjem umazanih gat v javnosti porinili JL direkt v naročje. Če bi nekdo pri Ducatiju takrat eno dirko dlje držal goflo na miru in počakal kako se bo obnesla ona neslavna predelava kesla, bi letos JL šolal Dovija na Dučeju. Sam je nekdo zinil prezgodaj, JL je pokazal kaj bi lahko bilo če bi bilo, skočil k Hondi in upal na ponovitev čudeža. In ni vedel da bo letošnja Honda še večja pr*sica za vozit in MM še bolj dominiral nad vsemi ostalimi Hondinimi vozniki. Zarco je isto naredil samomor iz zasede in šal na moped, ki ga nikakor ne zmore obvladati. In ne tekmuje več. JL je v istem položaju, sicer je bolj trmast in se res trudi sam rezultatov ni od nikoder.

Rossi na tej točki rabi res dominanten motor če hoče kaj narest. Sam to pomeni da Fabio in Vinales dobita isto dominanten motor. In Fabio je ene pol mlajši.... težka bo.

Popravljeno . Popravil jskrablin
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, bikez pravi:

Tisti ne sanjajo 10 let na fabrškem mopedu. So po parih sezonah out. Verjetno se strinjaš, da Quartararo potrebuje fabrško Yamaho, ker drugače bo končal kot Zarco?

Kako bo zgledalo, če Quartararo osvoji naslov na poltovarniškem mopedu? Aja, ko bo tako daleč, bo bojkotiran, da ne bi kdo pri Yamahi kdo ostal brez plače. 

In pol nekak zadeva vsaj zame zgubi smisel, kar pomeni, da gledam motoGP mnogo manj kot sem ga včasih. In nisem edini.

pedrosa - 13 let pri eni ekipi tovarniški dirkač . brez naslova.. od 2014 do 2018 3x 4-ti, 1x 6-ti in     1x 11-ti.

rossi -                                                                                                 od 2014 do 2018 :  3x 2-gi , 1x peti in  lani 3-tji .  6,5 let starejši ..

Q je dobil 500obr/min več.. drugo leto vozi tovarniškega..

Objavljeno
pred 28 minutami, bikez pravi:

Zarco je pa ena žalostna zgodba o uničenem talentu pri Yamahi in ni edini.

a ni bil zarco full navdušen z odhodom na tovarniški ktm??

Objavljeno

Zadovoljen?

Nevem na kerih drogah(ali znesek place), mors bit ce mislis da bo tovarniski pilotni motor letel tok k poltovarniska yamaha/honda. Prevelika zelja po tovarniskem motorju, premalo volje za razvoj pa si tam.

1785DE21-5143-408D-90B5-80F2E538E64A.jpeg

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, thumper pravi:

pedrosa - 13 let pri eni ekipi tovarniški dirkač . brez naslova.. od 2014 do 2018 3x 4-ti, 1x 6-ti in     1x 11-ti.

rossi -                                                                                                 od 2014 do 2018 :  3x 2-gi , 1x peti in  lani 3-tji .  6,5 let starejši ..

Q je dobil 500obr/min več.. drugo leto vozi tovarniškega..

Verjetno ti je jasno, da sta pri vsaki fabrški ekipi dva voznika. Prvi nosi "nevidno" številko No.1, ima protekcije,  je "master", drugi je "slave". Fura to, kar mu prvi "zrihta". Če se drugi ne podredi, se začne petelinji boj, ki se konča s prestopom v drugo moštvo (če ima dirkač srečo) ali penzijo. In če ni rezultatov celo desetljetje bi morali menjati No.1. V tem športu je prav tako, kot npr. v kolesarstvu, kjer šteje samo prvo mesto. Ostala mesta so žal poraz.

Žal pa je tako, da je v špilu denar, ki vsem diši, tudi rezultati postanejo manj pomembni oz. denar ima prednost pred uspehi. In potem zadeva nima več veze z dirkanjem ampak se gleda na to, kdo ti bo več denarja prinesel. Tako je v vseh športih. Če hočeš prepoznavnost, niso dovolj dobri rezultati. Lahko si povprečen in boš denarno bolj nagrajen, ker te kamera "mara".

P.S. Ali si kdaj videl Pedroso, da se je bunil? Vedno je pogoltnil jezik in bil za to nagrajen z moštvenim zicom. Vendar je imel tudi drugega zica dovolj in je odšel. Nekako me spominja na Rubensa iz F1.

P.S. Poltovarniška ekipa ne bo prvak. Tudi, če dobi fabrški moped. Podizvajalec je vedno v podrejenem položaju.

pred 43 minutami, thumper pravi:

a ni bil zarco full navdušen z odhodom na tovarniški ktm??

Ne vem kolk si spremljal kariero Zarca. Je bil dober v moto2, pa ga nihče ni hotel v motoGP. Zgleda, da ni imel dovolj dobrih sponzorjev, ki imajo €, da bi ga porinili do fabrške ekipe v motoGP. In mu ni preostalo nič drugega kot, da presede v KTM in upa na uspeh. Glede tega, da je bil full vesel pa to. Zamenjaš delodajalca in imaš kisel fris na novem delovnem mestu. Verjetno ljubezen ne bo dolgo trajala. 

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
pred 1 uro, bikez pravi:

Ne vem kolk si spremljal kariero Zarca. Je bil dober v moto2, pa ga nihče ni hotel v motoGP. Zgleda, da ni imel dovolj dobrih sponzorjev, ki imajo €, da bi ga porinili do fabrške ekipe v motoGP. In mu ni preostalo nič drugega kot, da presede v KTM in upa na uspeh. Glede tega, da je bil full vesel pa to. Zamenjaš delodajalca in imaš kisel fris na novem delovnem mestu. Verjetno ljubezen ne bo dolgo trajala. 

Pomembno je celotno ozadje, suport...Španci se trudijo in se bodo, da bo njihov dirkač požel vse rekorde v tem športu, ...potencialno nevarnega nasprotnika bodo še pravi čas onemogočili...samo višja sila lahko MMa zaustavi

Objavljeno

Jaja vse res, ampak perfektna kombinacija(Pedrosa) je v primeru ker tudi ce ni zangoval je pa verjetno OgROMNO doprinesel k razvoju motorja.. zato pa je imel sedez, in to se pri hondi zavedajo.

Objavljeno
pred 34 minutami, bikez pravi:

Verjetno ti je jasno, da sta pri vsaki fabrški ekipi dva voznika. Prvi nosi "nevidno" številko No.1, ima protekcije,  je "master", drugi je "slave". Fura to, kar mu prvi "zrihta". Če se drugi ne podredi, se začne petelinji boj, ki se konča s prestopom v drugo moštvo (če ima dirkač srečo) ali penzijo.

No ja, ni vedno tako očitno. Nekje se pusti da se zborbata do točke, ko rata jasno kdo ima boljše šanse za končni rezultat in se od tam naprej določa kdo komu kje kaj igra. Nekje imajo v osnovi strogo ločene vloge. Nekje pa se sploh ne znajo odločit kaj bi... in pol je svašta (lej letošnjo Ferrari kuhno v F1, je prav smešno vse skup).

Yamaha spada med one, ki se ne znajo odločit. No vsaj dokler jih FQ ni sunil v jajca. Tud tazadnji Rossijev komentar kaže v to smer... očitno so pričakovali da bo FQ vsaj eno sezono lepo v paci, se pridno učil in izboljševal dokler ne bo dozorel lih ko bi šal Rossi v penzijo. Pa jih mulo ne posluša in je prehitro začel brcati tovarniška voznika v tazadnjo, se zapletat za prva mesta z MM... zdaj pa je problem kaj narest. Rossi noče v penzijo, Vinales je letos boljši od Rossija, FQ bo na satelitskem mopedu v prvenstvu prehitel vsaj Rossija (verjetno), odnesti zna še kako zmago... izpadlo bi pa hecno da v 2020 na satelitskem motorju nabije oba tovarniška voznika.

 

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Pomembno je celotno ozadje, suport...Španci se trudijo in se bodo, da bo njihov dirkač požel vse rekorde v tem športu, ...potencialno nevarnega nasprotnika bodo še pravi čas onemogočili...samo višja sila lahko MMa zaustavi

Ne rečem da ni marsikake kuhne zadaj. Sam Japoncem boš težko takole v zelje hodil kr malo na počez. Je pa Internet poln obupanih vernikov v marsikaj... in pol se rojevajo razne teorije zarot po principu svašta p*čka rodi.

Objavljeno

Sej tuki non stop jamrate zakaj deda se vozi, in potlej eno 8 mesto in ze vsi najpametnejsi. ?

Objavljeno
pred 54 minutami, DinDiin pravi:

Sej tuki non stop jamrate zakaj deda se vozi, in potlej eno 8 mesto in ze vsi najpametnejsi. ?

za prvega šoferja yame ima kar sramotno statistiko, kaj zmage, še do stopničk več ne more, fajte ima z anonimnimi tretjerazrednimi dirkači

odcvetela je zadeva

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!