Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lani in letos se mi zdi, da dirkači samo sedijo na motorjih. Motorje pa upravljajo z joysticki iz boksov po navodilih iz Dorne. To, kar se dogaja ni niti približno več tisto dirkanje, ki sem ga užival gledati pred pet in več leti

Objavljeno (popravljeno)

A mogoce kdo ve ce bodo v torek/sredo kaksna testiranja v Avstraliji?

Slabo sem kupil letalske karte, za en dan falim dirko v Avstraliji ter par dni v Maleziji :( 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Tudi Rossijevemu bivsemu najbolj znanemu glavnem tehnicarju ,Jeremy Burgess-u, zdi da je Rossi malo predolgo "obvisel" v motogpju.

https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-yamaha-jeremy-burgess/4564330/

Eno mu dam kar prav, ko pravi, da par let nazaj ni bilo panike ce se je kvalificiral bolj nazaj, je ze nekako prilezel visje v dirki (Sunday man to vsi vemo), sedaj pa ostane tam kjer se kvalificira.

Jaz sicer tudi mislim, da prckajo po motorju dalec prewc ampak to sami najbolj vedo. Pa letos michelinke tudi trajajo dlje, ne sparajo vec toliko in tukaj se vidi, da ima tudi Dovi vec problemov ko ni vec "management" dirk. Rossiju pa zmanjka surove brzine napram najhitrejsim, ker ne sparajo vec toliko.

Me firbec matra kako se bo izkazal na PI ta teden...

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
On 10/21/2019 at 8:02 PM, SimonKXX said:

Lani in letos se mi zdi, da dirkači samo sedijo na motorjih. Motorje pa upravljajo z joysticki iz boksov po navodilih iz Dorne. To, kar se dogaja ni niti približno več tisto dirkanje, ki sem ga užival gledati pred pet in več leti

 In, lahko to dokazes? Lani je bilo precej dobrih in tesnih dirk. Letos jih ni toliko, po zaslugi Marqueza, ne pa navodil Dorne in daljincev. Yamaha, Suzuki, KTM, in vsi ostali, pa Rossi, Vinales in spet vsi ostali naj bi poslusali navodila Dorne? Zakaj le? Dirkaci vsi hocejo zmagati za vsako ceno, mostva pa tudi, da opravicijo stroske in delo. In zdaj naj bi jih pa komandirala Dorna. In BTW, dirke pred petim leti so ble precej dolgocasne v primerjavi z lansko in predlansko sezono. Letos tudi konec koncev bi ne bile tako dolgocasne, ce bi Marc ne prevladoval. On, ne pa navodila Dorne. Ojej!

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
6 minutes ago, jvalant said:

 In, lahko to dokazes? Lani je bilo precej dobrih in tesnih dirk. Letos jih ni toliko, po zaslugi Marqueza, ne pa navodil Dorne in daljincev. Yamaha, Suzuki, KTM, in vsi ostali, pa Rossi, Vinales in spet vsi ostali naj bi poslusali navodila Dorne? Zakaj le? Dirkaci vsi hocejo zmagati za vsako ceno, mostva pa tudi, da opravicijo stroske in delo. In zdaj naj bi jih pa komandirala Dorna. In BTW, dirke pred petim leti so ble precej dolgocasne v primerjavi z lansko in predlansko sezono. Letos tudi konec koncev bi ne bile tako dolgocasne, ce bi Marc ne prevladoval. On, ne pa navodila Dorne. Ojej!

Kako se dokazuje mnenje?

Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, SimonKXX said:

Kako se dokazuje mnenje?

 Tudi mnenje se mora dokazati. Jaz svojega (da dorna ne vodi dirk) dokazujem s tem, da so dirkaci veliki egoisti in si vsi zelijo zmagati, ter premagati vse druge. Ne Rossi, ne Dovi, ne Vinales ne bi pristali na predloge Dorne, da naj spustijo Marca naprej. Da bi Rossi pristal ne samo na to da bo Marc prvak, ampak da se bo on vozil okoli desetega mesta je smesno menje. Tega ne bi storil za noben denar. Enako menim za ostale dirkace. In isto tako, Yamaha ne bo namerno kvarila motorja si znizevala rating in pristala na dogovorjene rezulatate, in vse podobne teorije zarote. Enako Ducati in ostali.

Marquez je ze svojo prvo sezono pokazal, da je izven serijski med izven serijskimi in potem samo se dozorel. In to je vsa skrivnost. In ker on dirka zase in za zmago in se ne briga za dorno in sov, se pac odpelje naprej kadarkoli se lahko. Ce bi slucajno Dorna mesala strene, jih sigurno ne bi v smer dolgocasnosti, ampak cim bolj zanimivih dirk. To pritegne najvec gledalcev. In se manj bi Dorna tlacila Rossija nekam na deseto mesto, ker je ljubljenec veliko navijacev. Zato menim, da so teorije o Dorni in zarotah trapaste. Lorenzo, kot spanec, ni letos slab ker dorna tako hoce, slab je zato ker je pac slab in ma probleme. In Marc je dober zato ker je res dober, ne ker Dorna bremza ostale. In tako naprej.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
10 minutes ago, jvalant said:

 Tudi mnenje se mora dokazati. Jaz svojega (da dorna ne vodi dirk) dokazujem s tem, da so dirkaci veliki egoisti in si vsi zelijo zmagati, ter premagati vse druge. Ne Rossi, ne Dovi, ne Vinales ne bi pristali na predloge Dorne, da naj spustijo Marca naprej. Da bi Rossi pristal ne samo na to da bo Marc prvak, ampak da se bo on vozil okoli desetega mesta je smesno menje. Tega ne bi storil za noben denar. Enako menim za ostale dirkace. In isto tako, Yamaha ne bo namerno kvarila motorja si znizevala rating in pristala na dogovorjene rezulatate, in vse podobne teorije zarote. Enako Ducati in ostali.

Marquez je ze svojo prvo sezono pokazal, da je izven serijski med izven serijskimi in potem samo se dozorel. In to je vsa skrivnost. In ker on dirka zase in za zmago in se ne briga za dorno in sov, se pac odpelje naprej kadarkoli se lahko. Ce bi slucajno Dorna mesala strene, jih sigurno ne bi v smer dolgocasnosti, ampak cim bolj zanimivih dirk. To pritegne najvec gledalcev. In se manj bi Dorna tlacila Rossija nekam na deseto mesto, ker je ljubljenec veliko navijacev. Zato menim, da so teorije o Dorni in zarotah trapaste. Lorenzo, kot spanec, ni letos slab ker dorna tako hoce, slab je zato ker je pac slab in ma probleme. In Marc je dober zato ker je res dober, ne ker Dorna bremza ostale. In tako naprej.

To ni dokaz, temveč le tvoje mnenje. Če tako misliš, je meni prav.

Objavljeno

samo v razmislek : denar lahko kupi vse ..samo zdravja ne more.. 

kot je kolega zgoraj zapisal so dirkači veliki egoisti.. to pa samo po sebi negira tisto njegovo , da dorna ne more narediti kar hoče saj ima v karavani prav dorna največ denarja , ki ga lahko namenja egoistom..

gume... no delavčki v proizvodnji so tudi lahko egoisti. za 1000e mogoče ne.. kaj pa 15 ali 25000e?

o kakšnih zneskih se govori si lahko preberete tukaj  https://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2017/april/motogp-shareholders-take-billion-euro-payday-from-promoter-dorna/

večinski lastniki so si od l.2011 izplačali preko 2 200 000 000 e iz dorne .. 2.2 mrd ..  pri takih denarjih se pa lahko začne dogajati marsikaj..

 

Objavljeno (popravljeno)

FP2...MV12 kar dominiral zadevo. Je pa res, da je bil MM na odlicnem krogu, ko mu je JL99 delal napoto. Po tem ko so se ustavili mu je MM nakazal z rokami ce spi :D

FQ20...evo prvi hujsi padec ampak itak je mlad pa gumijast. Je naceloma ok.

Rossi ni bil slab spljoh! Je tam tam glede na to, da jih od 2 do 9 mesta loci dobra desetinka!Sam pac je na visjem delu te desetink, nic kaj takega.  Ampak nazalost je isti motor 6 desetink hitrejsi sam ajde...dober je bil.

Kot zanimivost Žarko je bil čisto ok! Na svojem drugem izhodu, kadarkoli na Hondi, je bil hitrejsi k JL99 in VSI Ktm-i! Kaj nam to pove?JL99 je res v cruise mode in KTM je res skret. Pomoje njihovim voznikom in sefom ni ravno vseeno, ko vidijo bivsega sodelavca, ki je 4/10 sekunde hitrejsi od njihovega najhitrejsega! In to  na motorju na katerega se je prvic danes posteno vsedel!

image.thumb.png.9c1e8c807cac3a38d8f8b8ce95e7e858.png

Popravljeno . Popravil axaQ4
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Hmmm, Lorenzo je živa ovira na pisti, ne razumem da mu sploh dovolijo še vozit. On je isto nevaren za ostale na pisti, kot da bi čistega začetnika dal vozit med hitre na Grobniku. Žal to ne sodi skupaj, pa je kakor je...

 

Nisem pa nikjer zasledil padca Fabia. Upam, da je pubec cel, da bo v nedeljo dirkal, tako kot zna!

 

PS

Ni nekdo pred začetkom sezone TRDIL, da bo Lorenzo s Hondo že letos prvak?

 


 

 

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno
Ob 21. 10. 2019 ob 20:02, SimonKXX pravi:

Lani in letos se mi zdi, da dirkači samo sedijo na motorjih. Motorje pa upravljajo z joysticki iz boksov po navodilih iz Dorne. To, kar se dogaja ni niti približno več tisto dirkanje, ki sem ga užival gledati pred pet in več leti

Nah. Sam en je res kr solidno boljši od vseh ostalih, vsi ostali so si pa kr blizu. Razlike med samimi stroji so kr majhne, manjše kot so bile nedavno tega. Če bi rad res spodobno dirkanje... Omejit moč motorjev na nekaj, kar lahko človek še za silo obvlada in pobrat vse elektronske pripomočke. In bojo spet prišli v ospredje oni z več občutka v zapestju, oni z manj bojo pa hajsajdali, kot je bilo to v navadi. In naredit gume, ki lahko zdržijo ožemanje na polno skozi celotno dirko, ne pa da se po malo bolj resnem tiščanju vozijo v zadnjih krogih po platnu.

 

pred 55 minutami, axaQ4 pravi:

Kot zanimivost Žarko je bil čisto ok! Na svojem drugem izhodu, kadarkoli na Hondi, je bil hitrejsi k JL99 in VSI Ktm-i! Kaj nam to pove?JL99 je res v cruise mode in KTM je res skret. Pomoje njihovim voznikom in sefom ni ravno vseeno, ko vidijo bivsega sodelavca, ki je 4/10 sekunde hitrejsi od njihovega najhitrejsega! In to  na motorju na katerega se je prvic danes posteno vsedel!

Počakajmo na dirko. Sam če se tole tako razplete v nedeljo bojo pri KTM-u izpadli kot kopica voslow. Nekje v stilu Ducatija lani...

Objavljeno
4 minutes ago, jskrablin said:

Nah. Sam en je res kr solidno boljši od vseh ostalih, vsi ostali so si pa kr blizu. Razlike med samimi stroji so kr majhne, manjše kot so bile nedavno tega. Če bi rad res spodobno dirkanje... Omejit moč motorjev na nekaj, kar lahko človek še za silo obvlada in pobrat vse elektronske pripomočke. In bojo spet prišli v ospredje oni z več občutka v zapestju, oni z manj bojo pa hajsajdali, kot je bilo to v navadi. In naredit gume, ki lahko zdržijo ožemanje na polno skozi celotno dirko, ne pa da se po malo bolj resnem tiščanju vozijo v zadnjih krogih po platnu.

 

Počakajmo na dirko. Sam če se tole tako razplete v nedeljo bojo pri KTM-u izpadli kot kopica voslow. Nekje v stilu Ducatija lani...

Se strinjam. Elektroniko ven in gume za celo dirko. Potem bi pa res videli kdo obvlada.

Mi je prišlo na misel, da bi bilo ekstremno zanimivo videti razplet, če bi sredi dirkališča prižgal motilce mobilnih signalov. Kaj bi bilo, ko bi se prekinila komunikacija med boksi in motorji?? 

Objavljeno
43 minutes ago, jskrablin said:

Počakajmo na dirko. Sam če se tole tako razplete v nedeljo bojo pri KTM-u izpadli kot kopica voslow. Nekje v stilu Ducatija lani...

To tudi mene zelo zanima. Ce bo slucajno preckal ciljno crto pred vsemi KTM je to huda blamaža za gospoda Pit-a Beirerja.

Objavljeno

Nekdo je spraševal za posnetek FQ highsida -

 

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, SimonKXX said:

Kaj bi bilo, ko bi se prekinila komunikacija med boksi in motorji??

Nič ne bi bilo. DORNA ima čez vso elektroniko, remember? Dovoljeni so le SMSji. Suggested mapping 8, in podobno. Komunikasije NI. Motor priude u box, i9n poberejo telemetrijo z njega......

 

So Lowsa kej po prstih?? To je blo kar podobno Fenatizmu....

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno (popravljeno)
10 hours ago, axaQ4 said:

To tudi mene zelo zanima. Ce bo slucajno preckal ciljno crto pred vsemi KTM je to huda blamaža za gospoda Pit-a Beirerja.

 Zakaj blamaza? Saj se ni vsedel na nek moped, vsedel se je na Hondo. Prej se  je pa iz Yamahe na KTM in mu ni slo. Kot ni slo Rossiju, ko je sedel na Ducatija s katerim je Stoner zmagoval. Hocem pa reci, da en Zarco se vseeno ni nek veliki faktor z veliko izkusnjami. Rossi, ki je ze veliko dal takrat skozi je bil pokazatelj, da je Ducati tezak za voziti. KTM sigurno se ni zrel in ob boku naboljsih,  ampak ce ga tam en Zarco ne more peljat, pa res se ni 100% merodajno. Espargaro ni bil nikoli tako dober z Yamaho, kot Zarco, pa ga je posteno opral. In EsP je trenutno 11. malo za Crutchlowon in pred drugim Suzukijem. Ni nekaj posebnega, ampak dalec od blamaze pa tudi... Se mi pa zdi, da je Zarco tip dirkaca ala Lorenzo. Ce ni vse ok, ne gre. In podobno kot Lorenzo, je samo sedel v boksu kot en kup nesrece, brez volje za karkoli, medtem ko se je EsP boril in tiscal itd... Na koncu koncev je Zarco1.1s za Crutchlowom, kar ni nic posebnega, pa je ze nek car veliki.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
3 hours ago, jvalant said:

 Zakaj blamaza? Saj se ni vsedel na nek moped, vsedel se je na Hondo. Prej se  je pa iz Yamahe na KTM in mu ni slo. Kot ni slo Rossiju, ko je sedel na Ducatija s katerim je Stoner zmagoval. Hocem pa reci, da en Zarco se vseeno ni nek veliki faktor z veliko izkusnjami. Rossi, ki je ze veliko dal takrat skozi je bil pokazatelj, da je Ducati tezak za voziti. KTM sigurno se ni zrel in ob boku naboljsih,  ampak ce ga tam en Zarco ne more peljat, pa res se ni 100% merodajno. Espargaro ni bil nikoli tako dober z Yamaho, kot Zarco, pa ga je posteno opral. In EsP je trenutno 11. malo za Crutchlowon in pred drugim Suzukijem. Ni nekaj posebnega, ampak dalec od blamaze pa tudi... Se mi pa zdi, da je Zarco tip dirkaca ala Lorenzo. Ce ni vse ok, ne gre. In podobno kot Lorenzo, je samo sedel v boksu kot en kup nesrece, brez volje za karkoli, medtem ko se je EsP boril in tiscal itd... Na koncu koncev je Zarco1.1s za Crutchlowom, kar ni nic posebnega, pa je ze nek car veliki.

Butalski kovač

V Butalah imajo bistre rokodelce.

Je boter srečal botra z gorjačo v roki in s težko torbo na rami in ga vprašal: »Kam pa, kam, boter Dideldač?«

Mu odgovori boter Dideldač: »Ej, sem pa tja, malo po svetu grem, čevljarit!«

Se začudi oni: »Kaj, ali znaš? Nisem te še videl, da bi kdaj vlekel dreto.«

Se mu odreže boter Dideldač: »Če ne znam – sem pa tja – bom pa druge učil.«

Pa ni doživel boter Dideldač posebnih časti po svetu s svojo mojstrijo, sem pa tja, nego se je kmalu vrnil z gorjačo v roki in s prazno torbo na rami.

Objavljeno
pred 13 urami, jvalant pravi:

 Zakaj blamaza? Saj se ni vsedel na nek moped, vsedel se je na Hondo. Prej se  je pa iz Yamahe na KTM in mu ni slo. Kot ni slo Rossiju, ko je sedel na Ducatija s katerim je Stoner zmagoval. Hocem pa reci, da en Zarco se vseeno ni nek veliki faktor z veliko izkusnjami. Rossi, ki je ze veliko dal takrat skozi je bil pokazatelj, da je Ducati tezak za voziti. KTM sigurno se ni zrel in ob boku naboljsih,  ampak ce ga tam en Zarco ne more peljat, pa res se ni 100% merodajno. Espargaro ni bil nikoli tako dober z Yamaho, kot Zarco, pa ga je posteno opral. In EsP je trenutno 11. malo za Crutchlowon in pred drugim Suzukijem. Ni nekaj posebnega, ampak dalec od blamaze pa tudi... Se mi pa zdi, da je Zarco tip dirkaca ala Lorenzo. Ce ni vse ok, ne gre. In podobno kot Lorenzo, je samo sedel v boksu kot en kup nesrece, brez volje za karkoli, medtem ko se je EsP boril in tiscal itd... Na koncu koncev je Zarco1.1s za Crutchlowom, kar ni nic posebnega, pa je ze nek car veliki.

Saj se načeloma strinjam, ampak P.E. sedi na KTM-u par let, Žare pa na kao neobvladljivi dva dni. To je treba vzeti v uvid. Johan je bil na posnetkih v KTM garaži res videti kot kup nesreče, ne vemo pa, kaj so delali za spuščenimi vrati garage zjutraj, po tem in ponoči. V zrak niso gledali. Kolikor vem, je bil Zarco eden najbolj sistematičnih dirkačev in je analitično pristopal k nastavitvam motocikla. Med dirko je  varčeval z materialom za zaključek. Saj smo to videli mnogokrat.

Nazadnje je bil meni KTM simpatičen ko je za njih vozil Genadij Mojsejev. So mi načeloma zoprni, ker se bahavo dičijo oranžno, dobro pa vemo, da je edina prave oranžne barve bila Laverda. KTM mi deluje nekako posiljeno, neučakano, vse gre na silo. Najbrž pa niso kos nalogi in ji tudi po mojem mnenju nikoli ne bodo. Za moj okus ima Aprilia večje možnosti. 

Kakor koli obračam, zadnje desetletje je zame doba MM-a in kenguruja CS-a ( narod tam doli mi je všeč tudi zato, ker povejo kar mislijo in ne ovinkarijo; politično korektnost enačim s hinavščino) . Edino ta dva lahko, oziroma sta lahko zmagala s katerim koli motociklom.

Za konec naj rečem, da kot evropejec, vedno držim za naše firme. Japonska kultura mi je blizu, občudujem predanost temu, kar počnejo. Z vso njihovo ognjevitostjo, doslednostjo in seveda duhovno držo. Za razliko od nas, neke ekonomsko nasilne združbe na tleh evrope,  imajo perspektivo, znajo osmisliti sedanjost za prihodnost. 

 

Objavljeno
pred 15 urami, jvalant pravi:

Zakaj blamaza? Saj se ni vsedel na nek moped, vsedel se je na Hondo. Prej se  je pa iz Yamahe na KTM in mu ni slo.

Če se ne motim, je s KTM-om naredil veliko več kilometrov, kot s Hondo. In ne glede na to kako so onega KTM-a obračali... ni šlo. Pol pa se vsede praktično prvič na Hondo... in sploh ni švoh. Glede na opozorila s strani Cala bi pričakoval da se bo vozil čisto zadaj. Pa se kr ni.

Objavljeno
pred 32 minutami, ducar pravi:

So mi načeloma zoprni, ker se bahavo dičijo oranžno, dobro pa vemo, da je edina prave oranžne barve bila Laverda. 

Kakor koli obračam, zadnje desetletje je zame doba MM-a in kenguruja CS-a ( narod tam doli mi je všeč tudi zato, ker povejo kar mislijo in ne ovinkarijo; politično korektnost enačim s hinavščino) . Edino ta dva lahko, oziroma sta lahko zmagala s katerim koli motociklom.

to z barvo je res.

s tem , kako je lahko stoner zmagal (mislim na naslov prvaka) z vsakim motorjem se nikakor ne strinjam. v nižjih kategorijah GP ni osvojil nobenega naslova svetovnega prvaka. v 5 letih 125 in 250 je bil enkrat drugi v 250 in enkrat peti v 125.. vozil hondo,aprilio in ktm.

prvo sezono v moto gp  je zaključil na 8.mestu s 119 točkami (vozil enak motor kot prvak). rossi npr. je v prvi sezoni zaključil na 2.mestu z 209 točkami v sezoni , ki je vsebovala dirko manj.

tudi mm v dveh sezonah 125cc s ktm ni dosegel nič .

tako , da ne drži , da sta bila sposobna zmagati s katerimkoli motorjem . 

kar se tiče izključno moto gp klase in mm - se bom strinjal , ko bo - če bo sploh - marc zmagal prvenstvo z drugim proizvajalcem.. 

Objavljeno (popravljeno)

Moja trditev se nanaša na najmočnejši razred. Stoner je z zmagovitega Ducatija na prvih testiranjih, če se ne motim, imel na novem motociklu Honda najboljši čas. Sem prepričan, da bi bilo z Yamaho enako.  

Lahko se pa statistika priredi tako, da je bil Stoner največji kekec ever. Ja, statistika je hebena stvar. 

Popravljeno . Popravil ducar
Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, ducar said:

Saj se načeloma strinjam, ampak P.E. sedi na KTM-u par let, Žare pa na kao neobvladljivi dva dni. To je treba vzeti v uvid. Johan je bil na posnetkih v KTM garaži res videti kot kup nesreče, ne vemo pa, kaj so delali za spuščenimi vrati garage zjutraj, po tem in ponoči. V zrak niso gledali. Kolikor vem, je bil Zarco eden najbolj sistematičnih dirkačev in je analitično pristopal k nastavitvam motocikla. Med dirko je  varčeval z materialom za zaključek. Saj smo to videli mnogokrat.

Nazadnje je bil meni KTM simpatičen ko je za njih vozil Genadij Mojsejev. So mi načeloma zoprni, ker se bahavo dičijo oranžno, dobro pa vemo, da je edina prave oranžne barve bila Laverda. KTM mi deluje nekako posiljeno, neučakano, vse gre na silo. Najbrž pa niso kos nalogi in ji tudi po mojem mnenju nikoli ne bodo. Za moj okus ima Aprilia večje možnosti. 

Kakor koli obračam, zadnje desetletje je zame doba MM-a in kenguruja CS-a ( narod tam doli mi je všeč tudi zato, ker povejo kar mislijo in ne ovinkarijo; politično korektnost enačim s hinavščino) . Edino ta dva lahko, oziroma sta lahko zmagala s katerim koli motociklom.

Za konec naj rečem, da kot evropejec, vedno držim za naše firme. Japonska kultura mi je blizu, občudujem predanost temu, kar počnejo. Z vso njihovo ognjevitostjo, doslednostjo in seveda duhovno držo. Za razliko od nas, neke ekonomsko nasilne združbe na tleh evrope,  imajo perspektivo, znajo osmisliti sedanjost za prihodnost. 

 

 Problem ocene motorja in/ali dirkaca ja zelo zoprn... Nikoli se tocno ne ve, ali je motor dober ali voznik (duce/stoner,  sedaj marquez/honda).  Ali  Rossi/duce. Narobe bi bilo sklepati da je Rossi en lolek, ampak statistika z Ducatija kaze prav to. Napacno. Problem ocene ujetja dirkaca z motorjem je ocitno zelo kompleksen. KTM naprimer: Koliko je motor slabsi od Honde? A je splojh slabsi, ali pa je samo Marquez toliko boljsi od Espargaroja, ki ni ravno blestel na Yamahi,  ki je nekako najprijaznesi dirkalnik. Nadalje, nekateri dirkaci so nepremagljivi ko je vse tip top, ko se  pa zadeve malce, lahko zelo malo poderejo, pa forma zelo pade, Lorenzo naprimer, drugih ne briga nic, Stoner in Marquez...  In koliko je KTM slabsi od Honde,  koliko pa EsP od Marqueza. Za nas sploh, ker imamo nic insajderskih informacij.  In nimamo znanj, da bi ocenili te zadeve. Lep primer je Quartaro. Nkol slisu zanj, eno zmago, milsim, da je doesgel do sedaj in ga poklicejo v GP?! No, se ze vedeli zakaj. Mi takega znanja in informacij nimamo, zato se jaz zelo ogibam besed kot so blamaza, skret, kanta od  motorja, nesposobnez itd... Lahko debatiramo, ampak zase lahko pac recem da nisem merodajen za oceno teh zadev...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
6 hours ago, jskrablin said:

Če se ne motim, je s KTM-om naredil veliko več kilometrov, kot s Hondo. In ne glede na to kako so onega KTM-a obračali... ni šlo. Pol pa se vsede praktično prvič na Hondo... in sploh ni švoh. Glede na opozorila s strani Cala bi pričakoval da se bo vozil čisto zadaj. Pa se kr ni.

 Se strinjam. Nisem imel namena slabo govoriti o Zarco-ju, je ocitno odlicen pilot. Kot sm rekel, lahko pa da pac ne mara slabsih obcutkov z dolocenim motorjem.  In kot sem prejle odgovoril ducarju: zelo tezko je  realno oceniti kvaliteto motorja in dirkaca. Nekako lahko vidimo kako deluje komplet,  za oceno posameznih komponent (dirkac in motor) pa nimamo ne informacij ne znanja. Jaz ne bi nikoli poklical Fabia v GP, pa kdo je sploh to?  Kar se pa tice Cal-a pa vem tole:  zelo rad vrti gobec. To je pa tudi vse....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mau vetrćka in se ne vozjo .. nj grejo mal na Jadranko trenirat, ko piha  :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!