Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

DAMI34

recimo primer:

Mam 17 jurjev. Kaj bom kupil:

-Versisa, če mi je res všeč ali če sem fan blagovne znamke (kawa fani so v manjšini, tule zihr zmaga BMW, verjetno je drugi v vrsti Ducati)

-KTM ADV, MTS, XR če so mi pomembni konji, poreklo, taljan zna tudi vizuelno zmagati

-če mi konji niso pomembni zna tud GS pasti (pa magar 2-3 leta star) pa še uber znamka je

Jebeš mašine zakaj bi zagonil 17 če za 14 dobim Tracer GT, al pa kaj podobnega

 

Torej 1000ccm Versaču ni lahko. Je izjavil en testnik, ki je bil blazno navdušen (long term test). Ne kupujte SE verzije, bo obična več kot dovolj. To je pa 14 kek nekje. In prekleto dober motor za ta denar.

Men si zdi da bodo spet zamudili segment 800-900ccm, ki je sedaj in. Od MW aguste Turismo veloce, do MTS900, XR900, Tracerja...pa majo agregat od z900, malce zrihtajo okvir 650ici in bi se prodajalo, bolj kot pa 1000ka.

Aja, pa kot prestiž: Versis H2 :D

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Mangartu oz cesti pa sem jih videl..

Brez naslova.jpg

zihr je porival čez ovinke :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
Just now, skalar36 said:

Ko mi nekdo rece, da 600 ccm 4v motor nikamor ne gre, in da je treba velik prestavljat, takoj vidim zelenca. Ce pa to napise nekdo, ki je novinar, za 1000 ccm bi blo pa bolje, da dela teste za kravje vime.

care, tvoja zadevšna tolče precej nad svojo težo. Vleče bistveno bolš kot piše na papirju. Sm pelal tud bol anemične 120 konjske zadeve, kot je 98 konjska 1250ccm suza. verzota nisem, je pa čist možno, de se na vršič lepše spleza z 1200ccm 2cilindrcem, kot 1043ccm l4. Če pogledaš konkurenco, samo SM-T je mel manjši motor.....ne vem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Versysu manjka samo 800- 900 ccm agregat. Malo boljse zavore, pa je top motor. Osnova je seveda 650 ccm. Mogoce se ena enduro izpeljanka, katere kawa nima v ponudbi za EU trg.

1000 se meni zameri samo zaradi "kravaste" postave. Raje imam manjse ozke agilne motorje. Cprov sam sebe demantiram, kar trenutno vozim.

Kugla. Jest svojo suzo sploh ne prestavljam v 5. 6. Prestavo. Vcas na avtocesti, tko, da bojo vsi zobniki vsaj približno obrabljeni... Ti povem... Se vedno kdaj preseneti k se v 3. Peljem 110 pa prehitim avto...

Kok je pa teža, mas pa sliko v tapravi temi.

Vsak agregat ima svoj nacin vožnje. Ne vozi se isto 1v kot 4v. To bi moralo biti jasno vsakemu motoristu. Sploh pa "novinarju"

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
1 hour ago, DAMI34 said:

pa sej lahko kaj o mopedu napišeš

Lep glih ni,verjamem pa da se lepo pelje,za kaj vec je treba probat,na pamet nabijat kaj je in kaj ni je brez veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Zanimivo je bilo, ko je GS-ovce takrat razburil 4 valjnik, ko so predstavili versača 1000.

Hitro so iskali izgovore za opravičevanje uporabe zastarelih dvovalnikov, zato so se na testu pojavile te bizarne zgodbe z Vršičem.

Sicer pa je škoda, da Versys nima H2 modela :) a to bi bilo zgolj zaradi ulice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
8 minutes ago, skalar36 said:

Kok je pa teža, mas pa sliko v tapravi temi.

tolče nad svojo težo je blo mišleno bol kot prispodoba z brilnimi športi. za 100 konj gre res hudo fejst. 

 

4 minutes ago, luxsa said:

Lep glih ni,verjamem pa da se lepo pelje,za kaj vec je treba probat,na pamet nabijat kaj je in kaj ni je brez veze.

lep res ni, kateri pa je sploh še očesu prijazn? Sej se je vsem zmešalo. Sori, men je to ostudno. 

bmfa.thumb.jpg.123e4baaebcf366747985bb623cba058.jpg

 

pa multistrade s surlo do tokija, škilavi XR, obupn v strom.........meni zadnji res šik motor je bil ktm 1290, letnik 2016.....ampak....o okusih...grem na kozla, k mi je bolš k laško. 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Vau.....20 strani. Tale versuljisis pa more bit res uber stroj.

Aja....mam jest tud enga starga...nekje...grem pogledat u garažo, ce je še tam....nazadnje sem ga vidu zacetek novembra, ko sem ga parkiral..:ras:

Edited by Tedybear

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, Tedybear pravi:

Vau.....20 strani. Tale versuljisis pa more bit res uber stroj.

Aja....mam jest tud enga starga...nekje...grem pogledat u garažo, ce je še tam....nazadnje sem ga vidu zacetek novembra, ko sem ga parkiral..:ras:

če imaš alarm na motorji, idi gledat, da ti alarma niso sunili.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

recimo primer:

Mam 17 jurjev. Kaj bom kupil:

-Versisa, če mi je res všeč ali če sem fan blagovne znamke (kawa fani so v manjšini, tule zihr zmaga BMW, verjetno je drugi v vrsti Ducati)

-KTM ADV, MTS, XR če so mi pomembni konji, poreklo, taljan zna tudi vizuelno zmagati

-če mi konji niso pomembni zna tud GS pasti (pa magar 2-3 leta star) pa še uber znamka je

Jebeš mašine zakaj bi zagonil 17 če za 14 dobim Tracer GT, al pa kaj podobnega

 

Torej 1000ccm Versaču ni lahko. Je izjavil en testnik, ki je bil blazno navdušen (long term test). Ne kupujte SE verzije, bo obična več kot dovolj. To je pa 14 kek nekje. In prekleto dober motor za ta denar.

Men si zdi da bodo spet zamudili segment 800-900ccm, ki je sedaj in. Od MW aguste Turismo veloce, do MTS900, XR900, Tracerja...pa majo agregat od z900, malce zrihtajo okvir 650ici in bi se prodajalo, bolj kot pa 1000ka.

Aja, pa kot prestiž: Versis H2 :D

zihr je porival čez ovinke :P

 

Če bi se jaz vozil sam, brez sopotnice, bi kupil SX-a... Je bil prva izbira dokler se sopotnica ni vsedla na zadnji sedež. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 urami, Ris pravi:

Če bi se jaz vozil sam, brez sopotnice, bi kupil SX-a... Je bil prva izbira dokler se sopotnica ni vsedla na zadnji sedež. 

in pravilno si izbral. Versis1000 je komot potovalnik z veliko več prostora za voznika in sopotnika kot ga ima sx. Ima cornering lights (sx nima) ima 3 kufre serijsko. Meni pokončna drža ne sede, pa se raje mal stiskam :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 25 minutami, cisco pravi:

Moj je pršu...:OK:

zdej pa sam počakat še kak mesec pa da vidmo kuk konjev ma premal in kuk kil ma preveč...:bike:

fotografija? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 1/20/2020 at 5:52 PM, skalar36 said:

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

Zakaj jih nebi imel?

Odpres gas do daske in uzivas.

On 1/20/2020 at 6:15 PM, skalar36 said:

Ko mi nekdo rece, da 600 ccm 4v motor nikamor ne gre, in da je treba velik prestavljat, takoj vidim zelenca. Ce pa to napise nekdo, ki je novinar, za 1000 ccm bi blo pa bolje, da dela teste za kravje vime.Itak da negre. Jaz sem pri prehitevanju na svojem mal porinu.. k kremenckovi :P 

1000 za odperat brezglavo je prevec. 
js priznam da brez tc tc tc in wc wc wc tuone ne upam sred ovinka prtegnt do konca. Bom vidu kako bo pr 750ki..

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, maus pravi:

TO gre zihr 300 :huh: 

niti v prostem padu ne :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      https://www.gpone.com/it/2020/02/24/motogp/honda-in-difficolta-marquez-ruba-una-rcv-2019-a-nakagami.html
    • MiNa
      Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.
    • RobiRoberto
      NE vEM
    • RobiRoberto
      Zgleda, da bo treba mojo mamo preseliti kar v "enoto" Idrija ... Moje drage seveda to ne zanima nič, ker "je padla tako globoko", da se od tam "ne more pobrati več ... Karkoli ji omenim kar je povezano z mojo mamo, je sploh ne zanima, ali pa me "zatre" še preden povem do konca ... Res ne zmorem več in zato "si želim" "počitnice" v PB Idria ...     Spoštovani! V kolikor gospa ni bila v preteklosti psihiatrično obravnavana in nima posebne psihiatrične diagnoze, bi spadala v enoto v Idriji. Situacija bo razvidna, ko boste poslali prošnjo z dokazili. Lep pozdrav,  
    • VS800
      NI ona kr tko, aNE
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!