Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

vandrovec
pred 31 minutami, cisco pravi:

pa sem obrnu cel aliexpres okol pa nism nč najdu....

Se za Kawasakija ne dobi teh ščitnikov od Touratecha in podobnih opremljevalcev? Sam sem na svojem zamenjal, ni enak originalnemu, je še lepši. Sem šel pogledat, od Sw-Motecha imam, je pa tudi ta že malo podrsan pa nimam kovinskih škornjev, morda je na peti kdaj luža in pesek...mene ne moti, original je bil tudi malo poškodovan, zato sem ga zamenjal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred eno uro, a79 pravi:

Na peti je luza?:huh::hmm:

Misliš, da se od asfalta umaže, nismo vsi šminkerji...kolk ste eni tečni :BUA: v glavnem, s peto drsam po tem ščitniku, čisto ali nečisto.

Za Kawasakije je res težko dobit ta neoriginalni nadomestni del, sem sedaj iskal. Očitno ni dovolj zanimiv za razne proizvajalce dodatne opreme...

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 17 minutami, vandrovec pravi:

Misliš, da se od asfalta umaže, nismo vsi šminkerji...kolk ste eni tečni :BUA: v glavnem, s peto drsam po tem ščitniku, čisto ali nečisto.

Za Kawasakije je res težko dobit ta neoriginalni nadomestni del, sem sedaj iskal. Očitno ni dovolj zanimiv za razne proizvajalce dodatne opreme...

zato ker ga ne moreš kar odstranit, za druge delajo Kitajci za ceno dveh burekov. Sem imel na Z900, vendar je tam pločevinasta zaščita z lahkoto odstranljiva. SX pa ima enak problem kot Versis.

 

pred 30 minutami, Ris pravi:

@DAMI34za burek tud mora ostat😂😂😂

sem dal kar eno zadevo (verjetno se razne podobne zadeve dobi tudi ceneje), hotel sem reči, na SXu sem imel podobno nalepko kot tank nalepka, zalito v prozorno plastiko in se je obneslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

zato ker ga ne moreš kar odstranit, za druge delajo Kitajci za ceno dveh burekov. Sem imel na Z900, vendar je tam pločevinasta zaščita z lahkoto odstranljiva. SX pa ima enak problem kot Versis.

 

sem dal kar eno zadevo, hotel sem reči, na SXu sem imel podobno nalepko kot tank nalepka, zalito v prozorno plastiko in se je obneslo.

Vem, malo heca pa tud mora bit😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Misliš, da se od asfalta umaže, nismo vsi šminkerji...kolk ste eni tečni :BUA: v glavnem, s peto drsam po tem ščitniku, čisto ali nečisto.

Za Kawasakije je res težko dobit ta neoriginalni nadomestni del, sem sedaj iskal. Očitno ni dovolj zanimiv za razne proizvajalce dodatne opreme...

kupuješ kawasakija? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 8 urami, Snečer pravi:

kupuješ kawasakija? 

Bolj opazni so na tem forumu zaradi problemov drugače pa ta firma nima motorja zame, tudi če želijo koga prelisičiti z raznimi oznakami enostavno ne pokrivajo vseh segmentov motornih koles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 urami, vandrovec pravi:

Bolj opazni so na tem forumu zaradi problemov drugače pa ta firma nima motorja zame, tudi če želijo koga prelisičiti z raznimi oznakami enostavno ne pokrivajo vseh segmentov motornih koles.

zarad problemov zihr ne, zarad lišpanja pa ja :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 urami, vandrovec pravi:

Bolj opazni so na tem forumu zaradi problemov drugače pa ta firma nima motorja zame, tudi če želijo koga prelisičiti z raznimi oznakami enostavno ne pokrivajo vseh segmentov motornih koles.

kateri segment pa bi falil po tvoje? celo skuterja imajo

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred eno uro, Snečer pravi:

kateri segment pa bi falil po tvoje? celo skuterja imajo

Najbolje prodajan segment med motornimi kolesi v Evropi. Versys samo želi biti zraven, kupci ga pa ne marajo najbolj. Kot, da Kawasaki nima sredstev ali želje za razvoj bolj terenskih motornih koles, če  vemo, koliko časa so rabili za novo AT in Tenere. Lažje je kar cestaka malo bolj na udobje spremenit. Med avtomobili so se križanci dobro prijeli, tudi sam bi ga imel, med motornimi kolesi je malo drugače, sam ga ne bi imel....

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 8 minutami, Snečer pravi:

kje maš teren v Evropi?

Povsod izven asfalta...ampak glavno je, da so tudi na asfaltu udobnejši, robustnejši, zabavnejši... :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 minutami, Ris pravi:

Ko Nemci občudujejo Versysa. 😉 

DSC_0019.JPG

na oko izgledajo kot klasik gs fahrerji

kar te ne ubije, te okrepi :) gs killer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris

BMW-jev razstavni prostor je bil prav smešno prazen v primerjavi z Kawasakijevim. 

Edited by Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Kaj cjo nemci sred nemcije na bmw stantu delat, ce majo ze vse novosti po garazah? 😂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
3 hours ago, vandrovec said:

...po moje se mu bolj čudijo 😁

Dodatne luči, ki od spredaj rahlo spominjajo na cil....., so jih zavedle. :P    Štrleče komponente so očitno magnet za kupce :P  Za sosednjega  ni zanimanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 18 minutami, XTR pravi:

Dodatne luči, ki od spredaj rahlo spominjajo na cil....., so jih zavedle. :P    Štrleče komponente so očitno magnet za kupce :P  Za sosednjega  ni zanimanja. 

meglenke so jih na dom spomnile.. 

gre za nemški zmazek sw motech

ni mi jasno, kako be vidijo, da te meglenke skazijo in res nikakor ne pašejo

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

alo družba...se kej vozmo...Ris si že kej zajahu zmaja?

jaz sem se mal igral s "kičem"...kufer, tank padi, rims stripes...

zdej pa zgleda da se je začela zima...drugič...😠

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Klobasac Snecer daj ti meni razlozi kako je mogoce da je po tvoje versis z 257 kilam lazji od gesa ki ma 247 kil,ali imajo japanajzeri lazje kile al kaj.  🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      aplikacija, ki jo moraš obvezno izpolnit preden vstopiš v Hrvaško, baje gre hitreje čez in manj dela. Če greš za en dan, pač daš odhod in prihod isti dan brez "spanja" https://entercroatia.mup.hr/Edit
    • raza
      Eni pa res znajo komplicirat. Preizkusijo vse mogoče programe, pa čeprav imajo zastonj hišni program, ki uporablja iste zemljevide kot naprava, enak algoritem izračuna poti pod pogojem, da so na PC različici enake nastavitve kot na napravi. In potem se čudijo, da navigacijska naprava ne zna izrisati načrtovano pot, ki je bila po stvarjenju par krat konvertirana iz programa v program.  MapSource 6.16.3 je zadnja verzija enostavnega programa za načrtovanje poti, ki še dandanes deluje in je zelo uporaben. Sicer kao ni več kompatibilen z novejšimi modeli Garminov ampak vseeno deluje, saj pri pošiljanju načrtovane poti v napravo pošljemo samo izbrane točke (v bistvu klike miške na zemljevid), naprava pa potem po algoritmu točke poveže v planirano pot glede na izbrane nastavitve v napravi. Naprava si potem pri izračunu sama ustvari vmesne ciljne točke zaradi hitrejšega preračunavanja, če je le ta potreben. Si pa velja zapomniti, da tako ustvarjene vmesne cilje moramo dejansko prevoziti, kajti drugače naprava prične obračati nazaj na vmesni cilj. Za te primere obstoji orodje "spreminjanje načrtovane poti" in "preskoči točko".  Ko v MapSouce kreiramo pot si jo shranimo kot xxxx.gbd ali .gpx. Za preverjanje si jo lahko odpremo z BaseCamp programom in izvedemo preračun poti, kateri bo že ustvaril vmesne cilje, katere je dobro poznati, če je pot daljša in nepoznana. To nam pride prav, če je potrebno iz bilo katerega razloga ponovno zagnati pot na napravi. Glede na lokacijo naprava hoče, da potrdimo naslednji cilj. In če ga ne vemo, nas lahko pelje nazaj, ali pa  v nadaljevanju preskoči kak cilj, ker je bil izbran eden od naslednjih ciljev in si do njega izračuna pot po nastavitvah. Seveda se da vmesne cije  ogledati tudi v predogledu poti na napravi. Upam, da sem s tem klobasanjem kateremu prihranil kak siv las.  
    • Grut
      NApredek je vidEN
    • DinDiin
      Sm su lih cez na Petrini, 2 avta pred mano, ce mas aplikacijo gre hitrej, ker sam dokumente skenira, pogleda kaj si notr vnesel in pici. Ce pa ne, pa traja par minut. 😁 Policisti prjazni, prav, da listke tala z naslovom, kjer aplikacijo najdes,da si lepo v koloni zrihtas 😁
    • MiNa
      Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne. Saj do enake situacije pride na cesti v primeru, da panično stisneš zavoro. Tako, da postopek, ki si ga opisal, lahko tudi simuliraš, v varnem okolju kakšno parkirišče sunkovito parkratš zaviraš in postopek menjave olja parkrat ponoviš. Vendar je problem, da trajanje aktivacije ABS modula v tem primeru ni več kot sekundo ali dve.  Je pa to edini način, da vsaj delno simuliraš pravi način s servisnim orodjem.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!