LukeDoli Objavljeno Februar 23, 2019 Opozori Objavljeno Februar 23, 2019 Zdravo,sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate bajkr88 1
Snečer Objavljeno Februar 23, 2019 Opozori Objavljeno Februar 23, 2019 pred 3 minutami, LukeDoli pravi: Zdravo,sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd. tu je pa osnova
LukeDoli Objavljeno Februar 23, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2019 Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...
sesir Objavljeno Februar 23, 2019 Opozori Objavljeno Februar 23, 2019 pred 17 minutami, LukeDoli pravi: Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga... Se eno temo odpri,da bo ker mehankar vidu... Zok 1
Snečer Objavljeno Februar 23, 2019 Opozori Objavljeno Februar 23, 2019 pred 10 minutami, LukeDoli pravi: Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga... enako kot pri apnki in ostalih tomosih, ki niso bili avtomatik Zok 1
Billibob Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 pred 19 urami, Snecer pravi: kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd. tu je pa osnova Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm.
sesir Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 Pravkar, Billibob pravi: Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm. Nima to veze....masina deluje po istem principu...ceprav cilinder od ctx ne pase na apn,atx,bt ker ima sirsi razmak lukenj v cilindu....da pac gre 48 bat not....
Buschi Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi.
sesir Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 (popravljeno) pred 10 minutami, Buschi pravi: 80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi. In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo... Popravljeno Februar 24, 2019. Popravil sesir
Zok Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 (popravljeno) APN, A3, A35 in vsi ostali 50 cc Tomosakiji: hod bata 43 mm, premer bata 38 mm, 48,77 ccm UMO-06 motorji: hod 43 mm, premer bata 42 mm, 59,57 ccm UMO-08 motorji: hod 43 mm, premer bata 48 mm, 77,81 ccm CTX: hod 48 mm, premer bata 46 mm, 79,77 ccm; E90: hod 48 mm, premer bata 48 mm, 86,86 ccm Obstajala sta se UMO-04 in UMO 4T 18 ter UMO 4T 22, ampak zaradi nekompatibilnosti delov nekako ne spadata v to debato. Ostali so medsebojno bolj ali manj povezane platforme, in marsikaj je pasalo krizem - vcasih malce bolj na silo, vcasih pa direktno bolt-on. LINK DO PROSPEKTA serije Tomos UMO... Popravljeno Februar 24, 2019. Popravil Zok sesir in smasher 2
Buschi Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 18 urami, sesir pravi: In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo... Sošolec iz Šmarja pravi da 140km/h. Pa sta bila še vedno dva v Šmarju, ki sta ga stegnala z štirko...se pravi tam okol 150km/h. So pa devali noter neke blajerce od italijanskih gokartov pa ležji so mogl bit skf, ker uni beograjski niso zdržal. Pa tudi bloki niso dolg držal. Pa obvezno apn 4 rušt-apn 6 je preveč zvijal. Pa vilce pa felge od bt-eja zaradi diska, itd, itd
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se