Skoči na vsebino

Koliko kilometrov prevozim z Mitas pnevmatiko?


Snečer
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Navodila:

V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!

Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.

koliko kilometrov prevozim? (odgovore lahko večkrat spremenite, pod anketo klikneš "nazaj na anketo")  

32 članov je glasovalo

  1. 1. SF+ zadnja?

  2. 2. sf+ prva?

  3. 3. ToF prva?

    • 3-5 jurjev
      0
    • 5-7 jurjev
      0
    • 7-9 jurjev
      0
    • 9-11 jurjev
    • 11 in več
      0
    • ne vem
  4. 4. ToF zadnja?

    • 3-5 jurjev
      0
    • 5-7 jurjev
    • 7-9 jujrčkov :P
      0
    • 9-11 jujrjev
    • 11 in več
      0
    • ne vem
  5. 5. koliko prevozim s Terra Force prvo?

    • 3-5 jurjev
      0
    • 5-7 jurjev
      0
    • 7-9 jurjev
    • 9-11 jurjev
    • 11-13 jurjev
    • 13 in več
      0
    • ne vem
  6. 6. koliko tisoč km prevozim z zadnjo Terra Force?



Priporočene objave

54 minutes ago, XTR said:

Bistveno vprašanje. Prej zradirate sredino ali boke? Pišete o nekih milimetrih, nič pa kje to merite...:hmm:

Kaksna je razlika ali prej zradiram boke, ali sredino. Bistvena stvar je v tem koliko km naredim z gumo, ne kje je zradirana. Ce bi bil doma pod Jezerskim naprimer, bi poradiral precej manj sredice, kot jo sedaj, ker imam v vsako smer kar nekaj transporta do resnih zavojev. Bi ohranil sredino, pa boke prej znucal. Pa se pozno popoldne bi se lahko zapodil gor na kavo itd...  Kot trenutno kaze, bo ToF za 5000km...  Sredina bolj znucana kot boki.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Pa neč če ne verjameš g. Kugla :)

1. ne vem kaj profitiram, če bi lagal

2. valda poznam svojo vožnjo

3. če bi ti vedel koliko je enega prehitevanja, pospeševanja, zaviranja, prebijanja skozi promet, pospeševanja iz ovinka v ovinek na relaciji Albanija-Grčija, potem ne bi takih klobasal

Edina razila, ki jo opažam na tripih je: večja teža, včasih tudi večja temperatura. Tako je SF+ naredil cca 10% več, kot štandardno.

 

 

3. Govorim zase:  na Jezersko iz zavojev odpiram VELIKO bolj in v visjih obratih kot pri prehitevanju med potovanji, ko se prebijam skozi mestno guzvo ipd... SF+ je naredila na potovanjih vec kot standarno zato, ker vseeno na potovanjih, z sopotnicami ipd odpiramo manj kot solo. Ce peljem koga, nikdar ne vozim niti priblizno tako kot sam.

Vecja teza in temperatura bi  pa po neki drugi  teoriji morala pomeniti VEC obrabe...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jvalant said:

Kaksna je razlika ali prej zradiram boke, ali sredino. Bistvena stvar je v tem koliko km naredim z gumo, ne kje je zradirana. Ce bi bil doma pod Jezerskim naprimer, bi poradiral precej manj sredice, kot jo sedaj, ker imam v vsako smer kar nekaj transporta do resnih zavojev. Bi ohranil sredino, pa boke prej znucal. Pa se pozno popoldne bi se lahko zapodil gor na kavo itd...  Kot trenutno kaze, bo ToF za 5000km...  Sredina bolj znucana kot boki.

Čakam nekoga, ki bo prej zradiral boke, zato sprašujem kje merite. 5000 km se mi zdi malo za touring gumo. Razliko v obrabi na potovanjih in obiranju "domačih" ovinkov poznam. Kakšno kilometrino si dosegel pa z SF-ko (če si jo vozil)?

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, XTR said:

Čakam nekoga, ki bo prej zradiral boke, zato sprašujem kje merite. 5000 km se mi zdi malo za touring gumo. Razliko v obrabi na potovanjih in obiranju "domačih" ovinkov poznam. Kakšno kilometrino si dosegel pa z SF-ko (če si jo vozil)?

 Merim tam, kjer se prej obrabi, torej na sredini. Z SF+ sem pa naredil 3500-4000 ker je sredino se prej pobralo. Boki so pa na SF+ se imeli nekaj mesa, in tudi sedaj je enako. Je pa ToF precej bolj enakomerno obrabljena, se ni videti "ravnega" dela na sredini, je parabola se zelo podobna kot pri novi gumi. Ali pa jo je pac tezje opaziti, nisem z merilom skakal okoli gume :)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me je pa presenetilo to, da je prva SF+ danes ze kazala znake obrabe/gretja, medtem ko je ToF ostala mrtvo ladna.... Tlak 25/29

Untitled.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, jvalant pravi:

3. Govorim zase:  na Jezersko iz zavojev odpiram VELIKO bolj in v visjih obratih kot pri prehitevanju med potovanji, ko se prebijam skozi mestno guzvo ipd... SF+ je naredila na potovanjih vec kot standarno zato, ker vseeno na potovanjih, z sopotnicami ipd odpiramo manj kot solo. Ce peljem koga, nikdar ne vozim niti priblizno tako kot sam.

Vecja teza in temperatura bi  pa po neki drugi  teoriji morala pomeniti VEC obrabe...

Vecja teza in temperatura (ter nižji pritisk v pnevmatiki in športno po jadranki) bi  pa po neki drugi  teoriji morala pomeniti VEC obrabe...tako sem opažal pri sebi.

Jaz vozim približno podobno solo ali v dvoje. Mene v primeru ToFa skrbi samo nekaj, ne da bom zlahka dosegel 7 jurjev (pol v dvoje pol v solo) ampak da bo nekaterim naredila guma enako ali manj kot SF+.

Z ozirom, da naj bi ToF imel tršo sredico in večji doseg, mi je to vsaj malo čudno. In imam resne pomisleke, da niso na trg poslali različne pnevmatike.

Če se spomniš pred leti so nekatere conti RA naredile manj kot SA. tudi meni je RA (od tega je bilo 2,5kkm korzike in jurja transferja AC) naredila samo 5 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, jvalant pravi:

1.6mm profila pri 4k. Prevozil se 600 in je ostal se 1 mm profila.Se pravi 0.6mm v 600km = 1mm na 1000km. Imas se 1mm, to je 1000km priblizno, torej bos naredil 5500/5600km z ToF. Vsaj matematika stima....

 

ja ne racunam dubinu profila do indikatora vec do dna profila. 

a mozda ja trazim previse od gume....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vedno pišem do indikatorja, po 5000 prevoženih je še 2mm.

@Kugelschreiberna koncu boš lahko komentiral zakaj sem vsaj 3500km solo odvozil :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sem glasoval. 6Mm. Zadnja na indikatorju, prednja obrabljena v spicko, tako da je tudi zanic.

Lepe voznje 6.000km je to. Z izleti, kjer vemo da manj trosimo. Pnevmatik in goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Z zadnjo terra force 150/70 R 17 naredu 9.400km, je pa na nuli, indikatorjev ni. Je pa zelo glasna, ker ima široke kanale, drugače pa lepo drži, pohvalno.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 6. 2019 ob 21:16, jvalant pravi:

.

Vecja teza in temperatura bi  pa po neki drugi  teoriji morala pomeniti VEC obrabe...

gumar pravi kontra... ker lahek motor in mzel asfalt pomeni da guma ves cas malo drsi in se obrablja... medtem ko obtezena in topla lima in ni brusenja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, Rogerg said:

gumar pravi kontra... ker lahek motor in mzel asfalt pomeni da guma ves cas malo drsi in se obrablja... medtem ko obtezena in topla lima in ni brusenja ...

 Lahko da tako pravi, lahko da je res... Pri meni je obraba na 138kg motorju 4500-5000 km in enaka guma na 190kg motorju 3500-4000 km. Bom navezal gor žakl cementa, mogoce pridobim 1000 km  ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!