Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ti bom pa jaz malenkost obrazložil, da boš razumel. 

Si začetnik? Nisi, kajne. Zakaj si potem z motorjem za začetnika podiral stožce? Ti bi moral to odpeljati miže in z eno roko. Ker nisi začetnik in, ker imaš motor za začetnika. 

vožnja med stožci je prisiljena akrobacija kot npr hoja po traku

oboje ni za na cesto

Objavljeno
pred 1 uro, sergini pravi:

ne, cestaki niso za ostre ovinke. Samo za naravnost so!

 

Za začetnika je cestak samo za naravnost in nikamor drugam.

Napisal sem tisto zgoraj. Je tako težko prebrati in razumeti v enem stavku napisano? In potem daš za primer predelan motor za tekmovanja z najboljšim voznikom. Res smešno. 

Objavljeno

OK, torej sem jaz in še marsikdo nesposobni motoristi ker tudi z malim zzrjem 250 ki sem ga imel ne vem če bi opravil poligon, ker je kot balance katastrofalen in posledično obračalni radij kar velik. Seveda nek odličen motorist bi to zmogel, ampak tisti z malo km letno verjento ne.

Nekateri si  SS kupijo za do kafiča pa nazaj in ima pač 2cm rob na zadnji gumi na vsaki strani, pa kaj, pustite ljudem napake, kreten se bo fentau z friznenim skuterjem "25" ki bo šel preko 100km/h.

Objavljeno (popravljeno)
On 6/26/2019 at 7:04 PM, smasher said:

ker sem rekel inštruktorju da nimam pojma, sem se 2 uri vozil na tw125 (popolnoma neuporabna stvar za asfalt)

 

On 6/27/2019 at 10:44 AM, sesir said:

Kuk neuporabna in konkretno podhranjena po cesti....joj kaki spomini na en dopust...ohoj...zakon za plazo in okoliske hribcke raziskovat...

Zakaj neuporaben motor? Jaz sem v dveh sezonah naklepal 7000 km z njim. Gas je bil bolj on-off pa je šlo, če bi bil močnejši motor pa danes ne bi pisal tega, ker bi prehiteval "pamet". Čisto ok motorček za 16 let starega mulca in navajanje na težji motor. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

Zakaj avtošole dovolj ne usposobijo motoristov, da so primerni za vsak motor ... aliza avtomobile velja isto ... nardiš na cliotu in pol ti vsi priporočajo cliota .. da ne bi slučajno kupu Aflo, ker bo šu za prvim ovinkom u grabn :huh:

Cestak in čoper nista za začetnika. Ker ..., ni problem začetnik, ampak motor, kateri začetniku dela probleme, ker ga ne obvlada, ker je zanj neokreten in ker je zanj neobvladljiv. 

Če že dajaš primerjavo z avti, bi bilo izpit v Smartu in potem vožnja z največjim avtom po mestu in seveda tudi parkirati z njim na teh premajhnih parkirnih mestih. 

Alfa, kraljica odstavnih pasov? Od tam gre lahko samo zaradi nedelujoče ročne v graben. 

Objavljeno
pred 12 minutami, maus pravi:

aliza avtomobile velja isto ... nardiš na cliotu in pol ti vsi priporočajo cliota .. da ne bi slučajno kupu Aflo, ker bo šu za prvim ovinkom u grabn :huh:

Daj začetnika za volan homologirane specialke s 300 - 400 HP pa povej kako daleč bo pripelal. Ker efektivno eni tule tole predlagajo. Motor ima že pri počasnih izvedbah razmerje moč/teža precej ugodno napram avtu. Pri hitrejših izvedbah pa dosti boljše od marsičesa, kar se smatra za športen avto.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

vožnja med stožci je prisiljena akrobacija kot npr hoja po traku

oboje ni za na cesto

Če se ne more izogniti ali peljati okoli stožca, kako se bo izognil pešcu Mausu ali komu drugemu. Kdo bo potem delal razpise in milijonaste milijone štel? 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Če se ne more izogniti ali peljati okoli stožca, kako se bo izognil pešcu Mausu ali komu drugemu. Kdo bo potem delal razpise in milijonaste milijone štel? 

drugič mausa postavi namesto stožca pa bomo videli, kako bo šlo oz boš dobil odgovor

potrobiš mu, da spi... ali? 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Cestak in čoper nista za začetnika. Ker ..., ni problem začetnik, ampak motor, kateri začetniku dela probleme, ker ga ne obvlada, ker je zanj neokreten in ker je zanj neobvladljiv. 

Če že dajaš primerjavo z avti, bi bilo izpit v Smartu in potem vožnja z največjim avtom po mestu in seveda tudi parkirati z njim na teh premajhnih parkirnih mestih. 

Alfa, kraljica odstavnih pasov? Od tam gre lahko samo zaradi nedelujoče ročne v graben. 

motor ni problem .. problem je začetnik ... motor ne ubija ... ubija voznik

Alfa ni kraljica odstavnih pasov ... moja ne, ker je vzdrževano vzdrževana in zelo majhen strošek :ras:

pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Daj začetnika za volan homologirane specialke s 300 - 400 HP pa povej kako daleč bo pripelal. Ker efektivno eni tule tole predlagajo. Motor ima že pri počasnih izvedbah razmerje moč/teža precej ugodno napram avtu. Pri hitrejših izvedbah pa dosti boljše od marsičesa, kar se smatra za športen avto.

js sm pred leti športno corveto vozu ... pojma nimam kok je mela baje 500 HP ... ampak sem se pelju po prometu v Ljubljani kot vsi ostali .. zakaj je to problem :huh:

pred 5 minutami, Snečer pravi:

drugič mausa postavi namesto stožca pa bomo videli, kako bo šlo oz boš dobil odgovor

potrobiš mu, da spi... ali? 

sm manjši od stožca .. pa še puklast sm, tako, da nisem primeren za oviro :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

Mogoče bi dvakrat premislil preden se lotil enostavnega prehitevanja, ki na koncu ubije voznika in sopotnico. Mogoče. Tako se pa marsikdo zanaša na sej dosti potegne, pozabi pa da nas preprosta fizika uči da dosti potegne slej ko prej potrebuje kontra akcijo - dosti zaviranja.

 

ali pa obratno, imaš premal moči pa greš prehitevat, na sredini pa ne veš ali se bo izšlo. Ali, pa imaš moped brez abs in na pesku pogrneš. Ali pa imaš moped brez TCja...

Teh ali je veliko, človeški faktor zajebe ne mašina. Čez 200km/h leti že vsak mlinček, kar je dovolj za navijat gas in delati neumnosti po cesti. To je moj point, desetinka gor ali dol. Kurc še jawa 350 je z barum gumami letela kot raketa.

Moje mišlenje je: kupi kar ti paše vzemi pa v obzir, obliko, višino sedeža, namembnost motorja, karakter agregata.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, Bg pravi:

@maus ni nikoli pešec, on brez ninđe nikamor :P

:P

Objavljeno
pred 25 minutami, Borutt pravi:

Saj sem vedel, da ne boš razumel in, da boš spet nekaj po svoje razlagal. 

Gre se za začetnika na njemu neprimernem motorju. In ti, kot stari maček, kateri ne more brez podiranja stožcev, bi moral, v primerjavi z začetnikom, te stožce odpeljati brez najmanjšega problema, ker predstavljajo cesto z njenimi ovirami, kar pomeni, da je na cesti isto. Kako bo pa začetnik vozil, če ima že stari maček, kot si ti, takšne probleme? 

jaz jih lahko pobrcam bp, saj si videl. Nobenga problema.

Da, pa stalno ponavljaš da nisem za na cesto, sem ti začel verjeti, očitno sem fenomen.

Ekola izčrpala sva vse o meni, lahko sedaj rečemo kako o "smrtno nevarnih" cestakih, ki so samo za na ravnost in za na pisto, kateri ne zmorejo ene serpentine?

Pa prebereš nebuloze za sabo?

 

pred 25 minutami, maus pravi:

Zakaj avtošole dovolj ne usposobijo motoristov, da so primerni za vsak motor ... aliza avtomobile velja isto ... nardiš na cliotu in pol ti vsi priporočajo cliota .. da ne bi slučajno kupu Aflo, ker bo šu za prvim ovinkom u grabn :huh:

alfa quore sportivo, cestak, smrtno nevarno :P

 

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Če se ne more izogniti ali peljati okoli stožca, kako se bo izognil pešcu Mausu ali komu drugemu. Kdo bo potem delal razpise in milijonaste milijone štel? 

sej sem ti napisal, fenomen sem. 

Ampak sem pa zate vesel, vsaj nekje se lahko izživiš in razigraš, pa čeprav med stožci.

Objavljeno
pred 15 minutami, jskrablin pravi:

Daj začetnika za volan homologirane specialke s 300 - 400 HP pa povej kako daleč bo pripelal. Ker efektivno eni tule tole predlagajo. Motor ima že pri počasnih izvedbah razmerje moč/teža precej ugodno napram avtu. Pri hitrejših izvedbah pa dosti boljše od marsičesa, kar se smatra za športen avto.

ne ni res.

Daj podatke nekega normanega mopeda ki je že specialka (v primerjavi z avtom) in sportaka (sploh nismo napisali kakega, lahko je ninja 650, bivši er6) in kaj bo?

obična prdula 4 sekunde do 100

specialka pa 3 do 100

oba letita čez 200

Torej te primerjave so neprimerne.

Lahko pa naredi nekdo izpit na cliotu, pa potem vozi audi a6 z 250 konji normalno...čisto normalno, le gabariti ga bodo jebali.

Objavljeno
17 minutes ago, XTR said:

 

Zakaj neuporaben motor? Jaz sem v dveh sezonah naklepal 7000 km z njim. Gas je bil bolj on-off pa je šlo, če bi bil močnejši motor pa danes ne bi pisal tega, ker bi prehiteval "pamet". Čisto ok motorček za 16 let starega mulca in navajanje na težji motor. 

Ma sej se da, ampak recimo v primerjavi z SR se mi je zdelo obnašanje čudno, mogoče zaradi res čudno široke zadnje gume.

20 minutes ago, Borutt said:

Cestak in čoper nista za začetnika. Ker ..., ni problem začetnik, ampak motor, kateri začetniku dela probleme, ker ga ne obvlada, ker je zanj neokreten in ker je zanj neobvladljiv. 

Če že dajaš primerjavo z avti, bi bilo izpit v Smartu in potem vožnja z največjim avtom po mestu in seveda tudi parkirati z njim na teh premajhnih parkirnih mestih. 

Alfa, kraljica odstavnih pasov? Od tam gre lahko samo zaradi nedelujoče ročne v graben. 

Kaj zdej fali čoperju, spet kar neka kao kategorija, virago ni čoper? Al pa vulcan ?

Kakšne težave imaš pa z alfo? 

 

Spet ste zjebali temo

Objavljeno
pred 7 minutami, maus pravi:

js sm pred leti športno corveto vozu ... pojma nimam kok je mela baje 500 HP ... ampak sem se pelju po prometu v Ljubljani kot vsi ostali .. zakaj je to problem :huh:

Vsi pozabljate da ste bili enkrat začetniki. Če bi te kot začetnika dal v tisto zverino, direkt iz AŠ... se bi zgodba znala zaključiti čisto drugače. Sej veš, takrat ko je bil še problem dati žmigavec, pogledat špegle in zavijat skoz križišče, vse ob približno istem času.

 

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Teh ali je veliko, človeški faktor zajebe ne mašina. Čez 200km/h leti že vsak mlinček, kar je dovolj za navijat gas in delati neumnosti po cesti. To je moj point, desetinka gor ali dol. Kurc še jawa 350 je z barum gumami letela kot raketa.

Je res. Sam mopedi so, kot si sam pol napisal - različni. In različno odpuščajo napake. Še enkrat - eni preprosto pozabljate, da ste nekoč bili začetniki. In da ste kdaj kvačkali in mutili da je bilo kr joj.

Objavljeno
pred 3 minutami, jskrablin pravi:

 

Je res. Sam mopedi so, kot si sam pol napisal - različni. In različno odpuščajo napake. Še enkrat - eni preprosto pozabljate, da ste nekoč bili začetniki. In da ste kdaj kvačkali in mutili da je bilo kr joj.

kot začetnik sem imel presneto dobro letečo XJ6. Če pogledam kak posnetek (ne več začetnik na istem mopedu), je letela veliko bolj kot letim sedaj na SDGT ali SXu prej.

Kot začetnik sem vozil prekleto previdno s 40% rezerve. Kot začetnik sem bil brez ABS in brez TC in brez maljona kratic in pazil in pazil in pazil. Sedaj sem razvajen, pa puščam kraticam, da kaj podelajo. Vendar, če sedaj kaj falim, je veliko lažje ker:

-imam kratice, ki opravijo neko delo

-imam kvalitetno in dovolj močno vzmetenje, da se moped ne gunca v dvoje

-močnejše in boljše zavore kot začetnik na prvem motorju

ko bi pa takrat falil bi pa samo šel v maline.

A bi bilo potem smiselno da začetniku še prepovemo vse kratice? :P

Da ne govorim o MZjih in JAWAH, ki smo jih včasih vozili. Jaz ne morem verjet kako smo preživeli, celo brez štožcev.

 

Kaj hočem povedati:

nekdo izjavi, da mu je po obliki všeč sportak in je začetnik. Torej mu ponudim Vštroma?

Verjetno da ne, ponudim mu izbor med motorji športne oblike, katerih je ogromno. Od malo konjev, prijetnega navora, do SS raket. Hkrati mu povem slabosti in prednosti, drže na sportaku. In to je to.

Potem se začne nabijanje...športaki niso, ta ne zna vozit, on ne zna vozit itd...

Smešno je tudi tole: kup pravih športnih motorjev ima tudi NEJKED verzijo s kakimi 10 konji manj, pa nihče ne blebeta o smrtno nevarnih nevoznih nejkedih.

 

Objavljeno

Jaz sem kot svoj prvi resen motor (prej sem mel 50ccm skuterček, kar je praktično bicikl, samo da gonit ni blo treba :P) kupil Suzuki SV650S K3... Občutki? 

Zelo velik motor, izjemno hiter in poskočen, dokaj težak... Imel sem filing da kaj večjega nikoli ne bom rabil oz. si želel. Ker že ko sem motor videl sem dobil neko strahospoštovanje do njega. In še toliko bolj ko sem gor sedel. 

Long story short, po 3 prelepih letih sem motor prodal, trenutno menjavam, itak klasika - želja po nečem malo jaćem, malo večjem. Najverjetneje bo to Triumph Sprint 1050ST. Zakaj? Suzi je postala "premajhna"; navadil sem se je. Zdaj je kot igračka, nagneš jo levo-desno kot da bi smučal, stisnil sem jo skoraj do konca brez da bi imel tisti občutek pristnega strahu, oz. vsaj spoštovanja...

 

Kar hočem povedati je, da bo začetniku 650ccm motor verjetno nudil bistveno več moči (vsaj navidezno) in adrenalina, kot recimo @DAMI34ju njegova zverinica. 

 

In sem tudi mnenja da je karkoli več za začetnika overkill, ker itak ne boš izkoristil vsega tega oompha, ki ti ga močnejši motor nudi. Tako da: malo po malo pa bo. :)

 

 

Lp,

Bg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Lahko pa naredi nekdo izpit na cliotu, pa potem vozi audi a6 z 250 konji normalno...čisto normalno, le gabariti ga bodo jebali.

Motor s cca 130 konji in 200 kilami ima približno tako razmerje moči kot avto s 1500 kg in približno 400HP. Dajmo prvo razmerja pravilno postavit.

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Daj podatke nekega normanega mopeda ki je že specialka (v primerjavi z avtom) in sportaka (sploh nismo napisali kakega, lahko je ninja 650, bivši er6) in kaj bo?

obična prdula 4 sekunde do 100

specialka pa 3 do 100

oba letita čez 200

Torej te primerjave so neprimerne.

Ninja 650 vs ZX6-R, oba 2018. Cifre zaokrožene navzdol in kalkulacije na grobo, ker se mi ne ukvarja z decimalkami

649cc vs 636 cc

Vrstni dvovaljnik vs vrstni štirivaljnik

67HP vs 131 HP -  skor 100% več moči za specialko

65Nm vs 71Nm -   10% več navora za specialko

193kg vs 192kg - teža praktično identična

Kot vidiš je tvoje ocenjevanje preko palca res preko palca. Ko se on ZX6-R začne dobro premikati, je Ninja 650 že na limiterju in max moči. In kateri izmed teh dveh mopedov bo spravil voznika prej v težave?

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Noben motor ne spravi voznika v teževe. V težave se spravi samo sam voznik z motorjem. In noben motor ni neprimeren za voznika. Voznik je izbral neprimeren motor.

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Motor s cca 130 konji in 200 kilami ima približno tako razmerje moči kot avto s 1500 kg in približno 400HP. Dajmo prvo razmerja pravilno postavit.

 

Ninja 650 vs ZX6-R, oba 2018. Cifre zaokrožene navzdol in kalkulacije na grobo, ker se mi ne ukvarja z decimalkami

649cc vs 636 cc

Vrstni dvovaljnik vs vrstni štirivaljnik

67HP vs 131 HP -  skor 100% več moči za specialko

65Nm vs 71Nm -   10% več navora za specialko

193kg vs 192kg - teža praktično identična

Kot vidiš je tvoje ocenjevanje preko palca res preko palca. Ko se on ZX6-R začne dobro premikati, je Ninja 650 že na limiterju in max moči. In kateri izmed teh dveh mopedov bo spravil voznika prej v težave?

 

ena pripomba, krivulja konjenice/obrati (bo zlo zanimivo v primerjavi s kakim mopedom ki sune)...tut specialko lahko na 2-3 jurje vozim z 1/3 konjev :D 

poglej grafe koliko konjev ima posamezen moped na 3,4,5,6 tisoč obratih, kjer običajno vozimo v cestnem prometu. Ista pašta, al je specialka ali samo oblika cestaka: (obična jajca imajo več konjev kot SS raketa)

13_HP_tor_ninja_comp.jpg.374563413ec6278963117380f8c55d64.jpgMiddleweight-Comparo-3-bike-dyno-run-HP.jpg.e0f94f4e1240fa4a8341ec457dddcd58.jpg

 

Sicer pa glej SV650, ki ga zgoraj omenja nekdo, ki je kot začetnik ga vozil je cestak, ki leti hudičevo hitro, pa sploh ni slab za ovinke. To je vse, simpl, posploševanje ne gre.

pred 2 urami, BIF pravi:

Noben motor ne spravi voznika v teževe. V težave se spravi samo sam voznik z motorjem. In noben motor ni neprimeren za voznika. Voznik je izbral neprimeren motor.

bravo, to je to.

Objavljeno
pred 2 urami, Bg pravi:

Jaz sem kot svoj prvi resen motor (prej sem mel 50ccm skuterček, kar je praktično bicikl, samo da gonit ni blo treba :P) kupil Suzuki SV650S K3... Občutki? 

Zelo velik motor, izjemno hiter in poskočen, dokaj težak... Imel sem filing da kaj večjega nikoli ne bom rabil oz. si želel. Ker že ko sem motor videl sem dobil neko strahospoštovanje do njega. In še toliko bolj ko sem gor sedel. 

Long story short, po 3 prelepih letih sem motor prodal, trenutno menjavam, itak klasika - želja po nečem malo jaćem, malo večjem. Najverjetneje bo to Triumph Sprint 1050ST. Zakaj? Suzi je postala "premajhna"; navadil sem se je. Zdaj je kot igračka, nagneš jo levo-desno kot da bi smučal, stisnil sem jo skoraj do konca brez da bi imel tisti občutek pristnega strahu, oz. vsaj spoštovanja...

 

Kar hočem povedati je, da bo začetniku 650ccm motor verjetno nudil bistveno več moči (vsaj navidezno) in adrenalina, kot recimo @DAMI34ju njegova zverinica. 

 

In sem tudi mnenja da je karkoli več za začetnika overkill, ker itak ne boš izkoristil vsega tega oompha, ki ti ga močnejši motor nudi. Tako da: malo po malo pa bo. :)

 

 

Lp,

Bg

Vsaka kategorija motorja ima različne razrede - čisto enostavno: če ti je všeč sport, kupi sport, če ti je naked, kupi naked - res je, da se lahko pelješ z vsakim motorjem ampak ni pa smiselno, da si kupiš premočan motor za svoje sposobnosti, ker so pri močnejših motorjih tudi stroški znatno večji. Torej kako močan motor kupiti? Čisto enostavno - sposodiš si motor, ga pelješ na lokalni hribček, ki ni prometen in ima lepe ovinke in pelješ - če si iz motorja iztisnil ves potencial in ti je vožnja dolgočasna - kupi močnejši motor, če ima mašinca še kaj fora... najbrž več ne potrebuješ. Lahko si tudi brez znanja kupiš težkega sportaša, ampak pričakuj posmeh ko te bo fantič na 250ccm pošolal po krivinah... samo moje skromno mnenje :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, smasher pravi:

Kaj zdej fali čoperju, spet kar neka kao kategorija, virago ni čoper? Al pa vulcan ?

Kakšne težave imaš pa z alfo? 

 

Spet ste zjebali temo

Lastil vse kategorije in absolutno najmanj zadovoljen in jz in sopotnica z coper...zacetnik na coperju...hmm...odvisno kok si zeli res "znati nekoc" voziti...jz bi odsvetoval...

Imel 145...razen potrosnega materiala le zejna bla ko pes...

Kot vsako!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

jaz jih lahko pobrcam bp, saj si videl. Nobenga problema.

Da, pa stalno ponavljaš da nisem za na cesto, sem ti začel verjeti, očitno sem fenomen.

Ekola izčrpala sva vse o meni, lahko sedaj rečemo kako o "smrtno nevarnih" cestakih, ki so samo za na ravnost in za na pisto, kateri ne zmorejo ene serpentine?

Pa prebereš nebuloze za sabo?

 

alfa quore sportivo, cestak, smrtno nevarno :P

 

sej sem ti napisal, fenomen sem. 

Ampak sem pa zate vesel, vsaj nekje se lahko izživiš in razigraš, pa čeprav med stožci.

Tema je o začetniku in ti vztrajno sebe noter mešaš. Se zavedaš teh svojih nebuloz? 

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

ne ni res.

Daj podatke nekega normanega mopeda ki je že specialka (v primerjavi z avtom) in sportaka (sploh nismo napisali kakega, lahko je ninja 650, bivši er6) in kaj bo?

obična prdula 4 sekunde do 100

specialka pa 3 do 100

oba letita čez 200

Torej te primerjave so neprimerne.

Lahko pa naredi nekdo izpit na cliotu, pa potem vozi audi a6 z 250 konji normalno...čisto normalno, le gabariti ga bodo jebali.

Ne boš verjel, ampak si na dobri poti, da razumeš, o čem pišem. Samo vem, da nimaš pojma, kateri stavek ti je uspel oziroma tisto najdeno zrno. 

pred 6 urami, smasher pravi:

Ma sej se da, ampak recimo v primerjavi z SR se mi je zdelo obnašanje čudno, mogoče zaradi res čudno široke zadnje gume.

Kaj zdej fali čoperju, spet kar neka kao kategorija, virago ni čoper? Al pa vulcan ?

Kakšne težave imaš pa z alfo? 

 

Spet ste zjebali temo

Pišem o začetniku. Ni to jasno? 

Zakaj nista cestak in čoper za začetnika, sem pa že napisal. 

Za Alfo vprašaj Mausa. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!