ProdriveR Objavljeno December 18, 2021 Opozori Objavljeno December 18, 2021 Tole z izpuhi je itak stvar okusa. Men so akrapoti še vedno med lepšimi. Tisti kratki izpuhi, npr CBR od 2009 naprej mi je pa čist bruh ?
Izek Objavljeno December 28, 2021 Opozori Objavljeno December 28, 2021 (popravljeno) On 12/17/2021 at 12:30 PM, Zivnorc said: ... jaz imam sicer legalen in homologiran auspuh na svojem ( ni Honda) ... pa vendar si ne upam z njim v Avstrijo, čeprav je zelo tih. ...pravijo da tam pogledajo, če je katalizator.... če je to... če je ono... ne zanimajo jih samo papirji in če je ali če ni malo glasen.. (sicer osebno nimam izkušenj s tem, ker se že doooolgo nisem peljal po AT )... tako pravijo. Ne skrbi, če je homologirano in je na "vgrajenih" kosih primerna CE/ECE oznaka, nima kaj bit. Je pa dobro, da je vse tako kot mora bit, brez lastnih posegov. Potem tudi še nikoli ni bilo problem (tudi pri tebi ne bo). On 12/17/2021 at 9:49 AM, Shillien said: Bi pa nisem inženir da bi lahko njim kaj predlagal So EURO4 in EURO5 zahteve vedno bolj omejujoče.. in žal temu primerni sistemi, ki so lahko še sploh homologirani za na cesto. Zato so tudi dimenzije dušilcev temu primerne. Zraven pride pa še dvig temperatur, zaradi agregata in zaradi katalizatorja, kar še toliko bolj vpliva na sam material. So pa zato open sistemi, ki imajo vse kar si človek zaželi (le po zahodu se je z njimi težko vozit). Je pa v živo honda zelo strupena! Popravljeno December 28, 2021. Popravil Izek Handaaa Shillien in Demon 2
Demon Objavljeno April 27 Avtor Opozori Objavljeno April 27 Pozdravljeni po dolgem času. Malo je umrla ta tema, pa me zanima, če si kdo lasti to Blejdo in če ima kakšne težave z njo... Nekak me spet matra, da bi RR-a vozil, pa nebi rad recimo olja dolival, tako kot sem ga moral na SC 59...
Tanja55 Objavljeno Oktober 6 Opozori Objavljeno Oktober 6 (popravljeno) On 11/5/2019 at 6:51 AM, Demon said: Kaj pa 214 KM??? BOMBASTIČNO! Končno avtogeni trening Honda, močnejša https://www.bodygain.si/izdelki/napitki/energijski-napitki od konkurence! Ergochord Honda CBR 1000 RR-R Fireblade 2020 je res prava bomba! S kar 214 KM in izjemno napredno aerodinamiko ta motor končno prinaša Hondo v ospredje med superšportnimi motorji. Na cesti je prava zverina, z natančno vodljivostjo, močjo in tehnologijo, ki navduši vsakega motorista. Je pravi užitek za vožnjo in prava konkurenca najboljšim na trgu. Kljub temu pa je zanimivo, da Honda v prvenstvu World Superbike (WSBK) še ni dosegla takšnih uspehov, kot bi glede na ta tehnološki napredek pričakovali. Kljub močni osnovi očitno obstajajo dejavniki, kot so nastavitev dirkalnega motocikla, razvoj ekipe ali konkurenca, ki jim otežujejo doseganje vrha v tem tekmovanju. Popravljeno Oktober 6. Popravil Tanja55
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se