Skoči na vsebino

BMW F 900 R in XR


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Se opravičujem , ker bom tole nalepil v tole temo, ampak druge primerne zaenkrat še ni....lahko pa jo moderator odpre in prestavi . 

 

Skratka, ne vem če kdo kaj spremlja, ampak letos se v Milanu obeta med drugim pri BMW tudi predstavitev popolnoma novega "malega" XR-a, ki bo baziral na novem dvovalnjem agregatu iz F 850 GS. Model temelji na koncepnem modelu 9cento (sliki spodaj)

[âIMG]

Concept-9Cento-2.jpg

Špekulira se, da bi utegnil imeti oznako F 900 XR, čeprav naj bi prostornina ostala pri 853ccm, verjetno pa bodo konjenico dvignili na kakih 110 - 115 KM in bi se umeščal v razred Tracer 900 GT. Kovčki naj bi bili enaki kot na ta velikem XR, seveda bo imel novi TFT, kot je na ta veliki GS-ki. ter vse ostale pritekline, ki jih BMW ponuja (Dinamična ESA, ABS pro, bla bla bla,....) S tem bi tudi ukinili že precej zastareli model F 800 GT, ki je trenutno še vedno v ponudbi. Nekaj fotografij iz testnih voženj je tudi že na spletu....

Rezultat iskanja slik za bmw f850xr

Rezultat iskanja slik za bmw f850xr

Sam menim, da bi znalo ob primerni ceni, ki ne bi smela biti previsoka napram Tracer-ki, tole dodobra premešati karte v tem segmentu. Meni osebno bi bil tole zelo mikaven moped.....kaj pa vi menite?

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Benflu dobro ratuje zadnja leta proti konkurentom... XR (Multistrada), RS (SX, FZ, ...), pa zdaj tole...

vse bo pa pogojevala cena, oprema in "vzdržljivost" :)  moj že na izrednem servisu :lol1::whistle:

Objavljeno

Lep lep in lep (prvi dve sliki), potem pa ko pride stvarni izdelek, žal ni več tako lep, kot na skicah. (pa ne velja samo za BMW)

Zaenkrat naj bo kar tule tema, ko bo znano kaj več, predvsem pa ime, bomo pa naredili svojo.

Objavljeno (popravljeno)

Se mi zdi da bo cena bliže Multistradi 950 in Turismo veloce kot Tracerju ;)

Pa upam, da naredijo drugačne kovčke oz.sistem vpenjanja za kovčke....nekaj integriranega, ker ta zdajšnji na XRu je kot nek aftermarket Givi :hmm:

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

pred eno uro, mladench pravi:

  moj že na izrednem servisu :lol1::whistle:

dobro, da se sploh pelje tisto čudo...:lol1:

Objavljeno

Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, vandrovec pravi:

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

Ne bi se strinjal s tabo, da nima drugih prednosti. Velik del moto populacije si ne želi brutalne zverine z agregatom iz cestne rakete. Tole bo precej drugačen motor, saj bo agregat ponujal popolnoma drugačen karakter. In ravno v tem vidim največjo prednost, ker tole ne bo zgolj  XR s pomanjšanim agregatom in oskubljeno  opremi. Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne ;)

pred 2 urami, Joker pravi:

Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši...

Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah.

Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR"  vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem.

Objavljeno
pred 10 minutami, skalaprava pravi:

Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah.

Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR"  vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem.

Iz tvojih ust v ušesa oblikovalcev cen pri BMW.

Je pa res, da bodo morali nekaj postoriti glede na to, kako slabo se GS850 trenutno prodaja...

Kar pa se primerjave GS boxerja z RS, XR... tiče: Veliki GS ima tako močno pozicijo na trgu, da ga lahko cenijo izrazito višje, kot RS, XR pa se bo še vedno prodajal sam od sebe.

Pri 850 je zgodba malo drugačna. Predvsem ga tepe dejstvo, da agregat sestavljajo kitajci, čeprav je agregat sam po sebi pravi cuker.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Imaš prav, ampak mislim da dejstvo, da motor sestavljajo kitajci, danes več nima tako negativne konotacije. Smo se že navadili, da je roba Made in China lahko odlična.

Po drugi strani me pa vedno čudi, da evropejci en agregat vstavijo v različne modele (BMW je tu sploh mojster), japonci pa to ne prakticirajo kaj pogosto. En agregat, en model, pika! Recimo Honda bi lahko še kak cestni model naredila na osnovi Afrike, ampak ne, oni bodo sedaj predstavili rajši še eno 1100 kubično Afriko, ki bo imela nekaj konjev več, in to bo najbrž vrhunec, kar se novih modelov tiče za naslednjih 5 let.... (sarkazem on). Zakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih.

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno
pred 16 urami, skalaprava pravi:

IZakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih.

Za cesto ni tako pomembno, da je motor ozek, pa še manj tresljajev povzroča 3 ali 4 valjev. Tudi Bmw F 800 R ali GT se niso ravno "masovno" prodajali.

 

pred 16 urami, skalaprava pravi:

 Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne ;)

:hmm:

Objavljeno

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

Objavljeno
5 hours ago, Vito23 said:

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

In potem se na trejserko nameces opremo gor.

Objavljeno (popravljeno)

In te pride kot en bmw. In potem vzameš seveda bmw ?

Popravljeno . Popravil Vito23
Objavljeno
pred 11 urami, Vito23 pravi:

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

 

pred 5 urami, krucymucy pravi:

In potem se na trejserko nameces opremo gor.

Na a.net je Tracer 9.995,  GT z max opremo 12.750€.

  • Hvala 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A bo letos v Milanu nova XR-ka predstavljena? 

 

 

Popravljeno . Popravil Loba
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

P90373058-bmw-f-900-r-11-2019-329px.jpg.36e3e6a8ac1987645cb2b234ccd2b46d.jpgP90373120-bmw-f-900-xr-11-2019-329px.jpg.bfa665bdb4d8ddd43385fb0f0b38ca4d.jpg

1860193083_2020newBMWF900XRF900R_04.jpeg.323f4d3ea91d2b9b7efa1abed98c8897.jpeg

Objavljeno (popravljeno)

Če bodo besede držale kot pri padcu Berlinskega zidu,  potem so znane...

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Ob 8. 8. 2019 ob 15:12, vandrovec pravi:

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

@vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? :kva1:

Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? 

Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

5 jurjev je hudičevo velika razlika, in fun faktor ostaja. mislim da so 900ke vedno bolj in.

Objavljeno
pred 37 minutami, skalaprava pravi:

@vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? :kva1:

Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? 

Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela :smoke:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Objavljeno
pred 27 minutami, Snečer pravi:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Pa razlika bo tud v servisu, za GS.a je bil prvi servis 180 €, za Tracerko 900 pa 90 €. Že s prvim servisom sem profitiral :P

Kukr koli obrneš, Yamaha bo še vedno študentski motor. BMW pa za privatnike :D

  • Haha 2
Objavljeno
pred 30 minutami, Snečer pravi:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Ja to bo....pri BMW so sigurno imeli v mislih konkurirati Tracer700.....:kmet:

Zato so najbrž 850ccm agregat po pomoti povrtali na 900ccm, namesto da bi ga zmanjšali na 700 kubov :ras:.  Edino kar imata ta dva modela skupaj je, da oba dosežeta najvišji navor pri 6500 obr/min in tu se vsaka primerjava konča! Število valjev je tu nebitno, ker ali dva ali tri je zgolj stvar okusa.

Dajmo primerjat:

Tracer 70075 KM; 68Nm; 196kg

Tracer 900: 115KM, 87Nm, 210kg

F900XR:      105KM, 92Nm, 219kg

Kaj meniš, komu je bemfa bližje po številkah? Vprašanje je retorično, ne rabiš mi replicirati!

Pa da ne spet nervoze....menim da je Tracer700 drugače dober motor, sploh za vplačan denar!

Da rezimiram....razlika v teži in ceni med Tracer 900 in F900XR ne bo enormna! 

PS:

Še sreča da F900XR nima kardana, ker potem bi spet moral to ploščo posušati :kva2:

 

Objavljeno

Če je pomembna cena, potem številke niso važne, če so važne številke potem zmaga XR 1000. Sam se s kompromisi ne bi zadovoljil, nekateri se pa verjetno bodo, še vedno pa menim, da ne bo ravno prodajna uspešnica pri BMW znamki....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!