Jump to content
  • Sign Up
skalaprava

BMW F 900 R in XR

Recommended Posts

skalaprava

Se opravičujem , ker bom tole nalepil v tole temo, ampak druge primerne zaenkrat še ni....lahko pa jo moderator odpre in prestavi . 

 

Skratka, ne vem če kdo kaj spremlja, ampak letos se v Milanu obeta med drugim pri BMW tudi predstavitev popolnoma novega "malega" XR-a, ki bo baziral na novem dvovalnjem agregatu iz F 850 GS. Model temelji na koncepnem modelu 9cento (sliki spodaj)

[âIMG]

Concept-9Cento-2.jpg

Špekulira se, da bi utegnil imeti oznako F 900 XR, čeprav naj bi prostornina ostala pri 853ccm, verjetno pa bodo konjenico dvignili na kakih 110 - 115 KM in bi se umeščal v razred Tracer 900 GT. Kovčki naj bi bili enaki kot na ta velikem XR, seveda bo imel novi TFT, kot je na ta veliki GS-ki. ter vse ostale pritekline, ki jih BMW ponuja (Dinamična ESA, ABS pro, bla bla bla,....) S tem bi tudi ukinili že precej zastareli model F 800 GT, ki je trenutno še vedno v ponudbi. Nekaj fotografij iz testnih voženj je tudi že na spletu....

Rezultat iskanja slik za bmw f850xr

Rezultat iskanja slik za bmw f850xr

Sam menim, da bi znalo ob primerni ceni, ki ne bi smela biti previsoka napram Tracer-ki, tole dodobra premešati karte v tem segmentu. Meni osebno bi bil tole zelo mikaven moped.....kaj pa vi menite?

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

Benflu dobro ratuje zadnja leta proti konkurentom... XR (Multistrada), RS (SX, FZ, ...), pa zdaj tole...

vse bo pa pogojevala cena, oprema in "vzdržljivost" :)  moj že na izrednem servisu :lol1::whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Lep lep in lep (prvi dve sliki), potem pa ko pride stvarni izdelek, žal ni več tako lep, kot na skicah. (pa ne velja samo za BMW)

Zaenkrat naj bo kar tule tema, ko bo znano kaj več, predvsem pa ime, bomo pa naredili svojo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey

Se mi zdi da bo cena bliže Multistradi 950 in Turismo veloce kot Tracerju ;)

Pa upam, da naredijo drugačne kovčke oz.sistem vpenjanja za kovčke....nekaj integriranega, ker ta zdajšnji na XRu je kot nek aftermarket Givi :hmm:

Edited by Rey

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

pred eno uro, mladench pravi:

  moj že na izrednem servisu :lol1::whistle:

dobro, da se sploh pelje tisto čudo...:lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 6 urami, vandrovec pravi:

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

Ne bi se strinjal s tabo, da nima drugih prednosti. Velik del moto populacije si ne želi brutalne zverine z agregatom iz cestne rakete. Tole bo precej drugačen motor, saj bo agregat ponujal popolnoma drugačen karakter. In ravno v tem vidim največjo prednost, ker tole ne bo zgolj  XR s pomanjšanim agregatom in oskubljeno  opremi. Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne ;)

pred 2 urami, Joker pravi:

Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši...

Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah.

Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR"  vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 10 minutami, skalaprava pravi:

Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah.

Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR"  vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem.

Iz tvojih ust v ušesa oblikovalcev cen pri BMW.

Je pa res, da bodo morali nekaj postoriti glede na to, kako slabo se GS850 trenutno prodaja...

Kar pa se primerjave GS boxerja z RS, XR... tiče: Veliki GS ima tako močno pozicijo na trgu, da ga lahko cenijo izrazito višje, kot RS, XR pa se bo še vedno prodajal sam od sebe.

Pri 850 je zgodba malo drugačna. Predvsem ga tepe dejstvo, da agregat sestavljajo kitajci, čeprav je agregat sam po sebi pravi cuker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Imaš prav, ampak mislim da dejstvo, da motor sestavljajo kitajci, danes več nima tako negativne konotacije. Smo se že navadili, da je roba Made in China lahko odlična.

Po drugi strani me pa vedno čudi, da evropejci en agregat vstavijo v različne modele (BMW je tu sploh mojster), japonci pa to ne prakticirajo kaj pogosto. En agregat, en model, pika! Recimo Honda bi lahko še kak cestni model naredila na osnovi Afrike, ampak ne, oni bodo sedaj predstavili rajši še eno 1100 kubično Afriko, ki bo imela nekaj konjev več, in to bo najbrž vrhunec, kar se novih modelov tiče za naslednjih 5 let.... (sarkazem on). Zakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih.

 

 

 

 

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 16 urami, skalaprava pravi:

IZakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih.

Za cesto ni tako pomembno, da je motor ozek, pa še manj tresljajev povzroča 3 ali 4 valjev. Tudi Bmw F 800 R ali GT se niso ravno "masovno" prodajali.

 

pred 16 urami, skalaprava pravi:

 Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne ;)

:hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
5 hours ago, Vito23 said:

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

In potem se na trejserko nameces opremo gor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 11 urami, Vito23 pravi:

Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000?

 

pred 5 urami, krucymucy pravi:

In potem se na trejserko nameces opremo gor.

Na a.net je Tracer 9.995,  GT z max opremo 12.750€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

A bo letos v Milanu nova XR-ka predstavljena? 

 

 

Edited by Loba

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
Ob 8. 8. 2019 ob 15:12, vandrovec pravi:

Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima...

@vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? :kva1:

Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? 

Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

5 jurjev je hudičevo velika razlika, in fun faktor ostaja. mislim da so 900ke vedno bolj in.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 37 minutami, skalaprava pravi:

@vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? :kva1:

Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? 

Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela :smoke:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 27 minutami, Snečer pravi:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Pa razlika bo tud v servisu, za GS.a je bil prvi servis 180 €, za Tracerko 900 pa 90 €. Že s prvim servisom sem profitiral :P

Kukr koli obrneš, Yamaha bo še vedno študentski motor. BMW pa za privatnike :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 30 minutami, Snečer pravi:

xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg

 

Ja to bo....pri BMW so sigurno imeli v mislih konkurirati Tracer700.....:kmet:

Zato so najbrž 850ccm agregat po pomoti povrtali na 900ccm, namesto da bi ga zmanjšali na 700 kubov :ras:.  Edino kar imata ta dva modela skupaj je, da oba dosežeta najvišji navor pri 6500 obr/min in tu se vsaka primerjava konča! Število valjev je tu nebitno, ker ali dva ali tri je zgolj stvar okusa.

Dajmo primerjat:

Tracer 70075 KM; 68Nm; 196kg

Tracer 900: 115KM, 87Nm, 210kg

F900XR:      105KM, 92Nm, 219kg

Kaj meniš, komu je bemfa bližje po številkah? Vprašanje je retorično, ne rabiš mi replicirati!

Pa da ne spet nervoze....menim da je Tracer700 drugače dober motor, sploh za vplačan denar!

Da rezimiram....razlika v teži in ceni med Tracer 900 in F900XR ne bo enormna! 

PS:

Še sreča da F900XR nima kardana, ker potem bi spet moral to ploščo posušati :kva2:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Če je pomembna cena, potem številke niso važne, če so važne številke potem zmaga XR 1000. Sam se s kompromisi ne bi zadovoljil, nekateri se pa verjetno bodo, še vedno pa menim, da ne bo ravno prodajna uspešnica pri BMW znamki....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dimen
      Delim zanimiv graf, ki prikazuje profitabilnost BTC-ja. Zelena območja so območja, ko si profitiral, če si posedoval BTC in rdeča obratno. V vsej zgodovini BTC-ja, od poletja 2010 do danes, je bil BTC 98,3% (časovno) v območju profita. Torej, če si kupil v zelenem in čakal do danes nisi zgubil nič, zgolj proftiral! Od 3646 dni, odkar obstaja BTC je bilo 3585 dni profitabilnih. Dolgoročno, da se razumemo. Graf je preračunan na celotno "življensko dobo BTC-ja". Delim, ker se mi zdi zanimivo dejstvo/fact!
    • Ninč.
      Jebiga... Nemre sakši 
    • maus
      nj raj poje sladico kot mene  
    • maus
      mhm .. vse nas hočjo spraut v maske k muslimanke .... zdj komot z čelado na pumpo ... banka, pošta ... maska z lahkoto  
    • ftp
      a zato pa v bolnici dolge čakalne vrste, ličarji pa dragi kot zlatarji  😁
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!