skalaprava Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 (popravljeno) Se opravičujem , ker bom tole nalepil v tole temo, ampak druge primerne zaenkrat še ni....lahko pa jo moderator odpre in prestavi . Skratka, ne vem če kdo kaj spremlja, ampak letos se v Milanu obeta med drugim pri BMW tudi predstavitev popolnoma novega "malega" XR-a, ki bo baziral na novem dvovalnjem agregatu iz F 850 GS. Model temelji na koncepnem modelu 9cento (sliki spodaj) Špekulira se, da bi utegnil imeti oznako F 900 XR, čeprav naj bi prostornina ostala pri 853ccm, verjetno pa bodo konjenico dvignili na kakih 110 - 115 KM in bi se umeščal v razred Tracer 900 GT. Kovčki naj bi bili enaki kot na ta velikem XR, seveda bo imel novi TFT, kot je na ta veliki GS-ki. ter vse ostale pritekline, ki jih BMW ponuja (Dinamična ESA, ABS pro, bla bla bla,....) S tem bi tudi ukinili že precej zastareli model F 800 GT, ki je trenutno še vedno v ponudbi. Nekaj fotografij iz testnih voženj je tudi že na spletu.... Sam menim, da bi znalo ob primerni ceni, ki ne bi smela biti previsoka napram Tracer-ki, tole dodobra premešati karte v tem segmentu. Meni osebno bi bil tole zelo mikaven moped.....kaj pa vi menite? Popravljeno Avgust 8, 2019. Popravil skalaprava DAMI34, mladench in skalar36 3
mladench Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 Benflu dobro ratuje zadnja leta proti konkurentom... XR (Multistrada), RS (SX, FZ, ...), pa zdaj tole... vse bo pa pogojevala cena, oprema in "vzdržljivost" moj že na izrednem servisu MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 Lep lep in lep (prvi dve sliki), potem pa ko pride stvarni izdelek, žal ni več tako lep, kot na skicah. (pa ne velja samo za BMW) Zaenkrat naj bo kar tule tema, ko bo znano kaj več, predvsem pa ime, bomo pa naredili svojo.
Rey Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 (popravljeno) Se mi zdi da bo cena bliže Multistradi 950 in Turismo veloce kot Tracerju Pa upam, da naredijo drugačne kovčke oz.sistem vpenjanja za kovčke....nekaj integriranega, ker ta zdajšnji na XRu je kot nek aftermarket Givi Popravljeno Avgust 8, 2019. Popravil Rey skalaprava 1
vandrovec Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima... pred eno uro, mladench pravi: moj že na izrednem servisu dobro, da se sploh pelje tisto čudo... mladench 1
Joker Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši... Kugelschreiber in MiNa 2
skalaprava Objavljeno Avgust 8, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 pred 6 urami, vandrovec pravi: Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima... Ne bi se strinjal s tabo, da nima drugih prednosti. Velik del moto populacije si ne želi brutalne zverine z agregatom iz cestne rakete. Tole bo precej drugačen motor, saj bo agregat ponujal popolnoma drugačen karakter. In ravno v tem vidim največjo prednost, ker tole ne bo zgolj XR s pomanjšanim agregatom in oskubljeno opremi. Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne pred 2 urami, Joker pravi: Glede na to, da se ve po čem se prodaja GS850 sem prepričan, da XR ne bo cenejši... Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah. Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR" vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem. vandrovec 1
Joker Objavljeno Avgust 8, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 pred 10 minutami, skalaprava pravi: Joker, tudi s tabo se ne bi čisto strinjal. Poglej sedaj cenovno razliko recimo med veliko GS-ko in XR....slednji je cca 3 jurčke cenejši, drži? Tudi znotraj družine z boxerjem, je cena RS-a recimo precej nižja od GS-a, pa imata oba enak agregat in opremo. V bistvu je največja razlika le v prvih vilicah. Skratka, računam da bi morda lahko bilo tudi v tem primeru tako, da bi bil recimo ta novi "F850XR" vsaj dva tisočaka cenejši od F850GS. To bi pa že postalo tudi cenovno kar konkurečno, še posebej v povezavi s priljubljenim 3 easy ride financiranjem. Iz tvojih ust v ušesa oblikovalcev cen pri BMW. Je pa res, da bodo morali nekaj postoriti glede na to, kako slabo se GS850 trenutno prodaja... Kar pa se primerjave GS boxerja z RS, XR... tiče: Veliki GS ima tako močno pozicijo na trgu, da ga lahko cenijo izrazito višje, kot RS, XR pa se bo še vedno prodajal sam od sebe. Pri 850 je zgodba malo drugačna. Predvsem ga tepe dejstvo, da agregat sestavljajo kitajci, čeprav je agregat sam po sebi pravi cuker. MiNa in skalaprava 2
skalaprava Objavljeno Avgust 8, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2019 (popravljeno) Imaš prav, ampak mislim da dejstvo, da motor sestavljajo kitajci, danes več nima tako negativne konotacije. Smo se že navadili, da je roba Made in China lahko odlična. Po drugi strani me pa vedno čudi, da evropejci en agregat vstavijo v različne modele (BMW je tu sploh mojster), japonci pa to ne prakticirajo kaj pogosto. En agregat, en model, pika! Recimo Honda bi lahko še kak cestni model naredila na osnovi Afrike, ampak ne, oni bodo sedaj predstavili rajši še eno 1100 kubično Afriko, ki bo imela nekaj konjev več, in to bo najbrž vrhunec, kar se novih modelov tiče za naslednjih 5 let.... (sarkazem on). Zakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih. Popravljeno Avgust 8, 2019. Popravil skalaprava vandrovec, Joker, MiNa in 2 others 4 1
vandrovec Objavljeno Avgust 9, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2019 pred 16 urami, skalaprava pravi: IZakaj ne morejo narediti nekaj cestnega z litimi platišči in malo nižjim sedežem z agregatom iz Afrike, ki bi ga z lahkoto navili na kakih 125KM...jebi ga, ne štekam jih. Za cesto ni tako pomembno, da je motor ozek, pa še manj tresljajev povzroča 3 ali 4 valjev. Tudi Bmw F 800 R ali GT se niso ravno "masovno" prodajali. pred 16 urami, skalaprava pravi: Jaz mislim, da bi tole znala biti celo prodajna uspešnica....no to je moje mnenje. Bomo videli, a ne
Vito23 Objavljeno Avgust 10, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2019 Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000? MiNa 1
krucymucy Objavljeno Avgust 10, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2019 5 hours ago, Vito23 said: Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000? In potem se na trejserko nameces opremo gor. thumper 1
Vito23 Objavljeno Avgust 10, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2019 (popravljeno) In te pride kot en bmw. In potem vzameš seveda bmw ? Popravljeno Avgust 10, 2019. Popravil Vito23 Quest in sesir 1 1
krucymucy Objavljeno Avgust 10, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2019 Ni ravno crno ali belo. sesir 1
Rey Objavljeno Avgust 10, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2019 pred 11 urami, Vito23 pravi: Pomoje, ko boš vso opremo nametal gor bo motor 16.000€ ali pa še kaj več. Tracerko pa dobiš za kok? 12.000? pred 5 urami, krucymucy pravi: In potem se na trejserko nameces opremo gor. Na a.net je Tracer 9.995, GT z max opremo 12.750€. MiNa in GoBobi 2
Loba Objavljeno Avgust 28, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2019 (popravljeno) A bo letos v Milanu nova XR-ka predstavljena? Popravljeno Avgust 28, 2019. Popravil Loba
krucymucy Objavljeno November 5, 2019 Opozori Objavljeno November 5, 2019 Grem pogledat v soboto. Erik99 1
MiNa Objavljeno November 5, 2019 Opozori Objavljeno November 5, 2019 (popravljeno) Če bodo besede držale kot pri padcu Berlinskega zidu, potem so znane... Popravljeno November 5, 2019. Popravil MiNa
skalaprava Objavljeno November 6, 2019 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2019 Ob 8. 8. 2019 ob 15:12, vandrovec pravi: Strel v prazno, po moje, razen, če bi bil bistveno cenejši od 1000, ker drugih prednosti nima... @vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela DAMI34 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno November 6, 2019 Opozori Objavljeno November 6, 2019 5 jurjev je hudičevo velika razlika, in fun faktor ostaja. mislim da so 900ke vedno bolj in.
Snečer Objavljeno November 6, 2019 Opozori Objavljeno November 6, 2019 pred 37 minutami, skalaprava pravi: @vandrovec, še vedno meniš da je strel v prazno? Razlika v ceni napram tisočki XR je zajetnih 5000€+, to pa ni malo, se strinjaš? Mislim, da sem avgusta kar dobro zadel bistvo novega modela xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg
HyperJack Objavljeno November 6, 2019 Opozori Objavljeno November 6, 2019 pred 27 minutami, Snečer pravi: xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg Pa razlika bo tud v servisu, za GS.a je bil prvi servis 180 €, za Tracerko 900 pa 90 €. Že s prvim servisom sem profitiral Kukr koli obrneš, Yamaha bo še vedno študentski motor. BMW pa za privatnike MiNa in car_freak 2
skalaprava Objavljeno November 6, 2019 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2019 pred 30 minutami, Snečer pravi: xr900 je bolj konkurenca traceru700, oba imata vrstni dvovaljnik, razlika v ceni bo enormna, tracerka je precej lažja, kakšnih 30kg Ja to bo....pri BMW so sigurno imeli v mislih konkurirati Tracer700..... Zato so najbrž 850ccm agregat po pomoti povrtali na 900ccm, namesto da bi ga zmanjšali na 700 kubov . Edino kar imata ta dva modela skupaj je, da oba dosežeta najvišji navor pri 6500 obr/min in tu se vsaka primerjava konča! Število valjev je tu nebitno, ker ali dva ali tri je zgolj stvar okusa. Dajmo primerjat: Tracer 700: 75 KM; 68Nm; 196kg Tracer 900: 115KM, 87Nm, 210kg F900XR: 105KM, 92Nm, 219kg Kaj meniš, komu je bemfa bližje po številkah? Vprašanje je retorično, ne rabiš mi replicirati! Pa da ne spet nervoze....menim da je Tracer700 drugače dober motor, sploh za vplačan denar! Da rezimiram....razlika v teži in ceni med Tracer 900 in F900XR ne bo enormna! PS: Še sreča da F900XR nima kardana, ker potem bi spet moral to ploščo posušati MiNa, Joker, luxsa in 2 others 1 4
vandrovec Objavljeno November 6, 2019 Opozori Objavljeno November 6, 2019 Če je pomembna cena, potem številke niso važne, če so važne številke potem zmaga XR 1000. Sam se s kompromisi ne bi zadovoljil, nekateri se pa verjetno bodo, še vedno pa menim, da ne bo ravno prodajna uspešnica pri BMW znamki....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se