Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

 

 

386719141_6853305514738942_1881020247706447187_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Husqvarna je najavila širjenje svojega programa.

Čeprav naj bi bil Norden 901 le koncept, pa njegov prihod pričakujemo 2021.

husqvarna.jpg

2.jpg

3.jpg

Kapo dol, če bo vsa ta zaščitna dodatna oprema že v osnovi na motorju. Bomo videli.

Objavljeno

Poleg FE in 701 bo pasala zraven a ne.   :)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, Ni3ous pravi:

Poleg FE in 701 bo pasala zraven a ne.   :)

Haha, dobra fora....sej bi pasal, samo imam premajhno garažo :lol1:

20191018202651.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
pred 9 urami, franc pravi:

KTM 790 adventure?

Rezervoar je isto postavljen.

Objavljeno

Uuuuu bingo...kar se mene tice tole sodi ze med pornografijo??? Huda k poper, sam dimenzijsko so jo pa precej na steroide dali napram 790 ADV, ali pa samo slike varajo. Upam, da jo docakamo cim bolj podobno temu.

Lp Lightning

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Husqvarna napovedala proizvodnjo Nordena :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Koliko mislite, da bo teža?

Bi rekel, da bo več, kot 180kg suhe teže.

 

 

Objavljeno

Približno ista kot KTM 790, gre za enak motocikel v osnovi, razlika bo 99% le kozmetična. 

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Danes smo/bomo dočakali uradno predstavitev Norden 901 modela, na prvi pogled bi rekel da je križanec med 890 Adventure S in R...  

Počakamo še na uradne specifikacije oz tehnične lastnosti in nato še informacije o prvih dobavah ;) 

Screenshot_20211030-194616_Instagram.thumb.jpg.4c69d5008439e8038138ce1c2de1edda.jpgScreenshot_20211030-194558_Instagram.thumb.jpg.30ec2f92f36069bf036b0e3150256c47.jpgScreenshot_20211030-194638_Instagram.thumb.jpg.99e8b62dad879cf77ab970139152f254.jpg 

Screenshot_20211030-200949_Instagram.thumb.jpg.79059284ab27d5ad619d62d35954b1c2.jpgScreenshot_20211030-200921_Instagram.thumb.jpg.6da88a357ebe0a67a929e85ebce94f11.jpgScreenshot_20211030-200936_Instagram.thumb.jpg.13bd2c7ab7b271b30e69aa7b23a63efd.jpgScreenshot_20211030-200908_Instagram.thumb.jpg.b47914dc859891d8d6d5dfdd598d5a80.jpg

Objavljeno

kar nekaj zadev si očitno deli s790 oz z890ko. Ne izgleda pa slabo.

Rezervar, nihajka, čipšit zaščita :D itd..globalizacija jebiga.

Vsekakor pa je armaturka lepša, trdnejša in mnogo bolj uporabna kot na ktmjih (komplet ne govorim samo o števcu).

Objavljeno (popravljeno)

https://xnewsnet.com/full-presentation-of-husqvarna-norden-901/

899 ccm,105 KM

Prednje kolo 90-90-21 

Zadnje kolo 150-70-18

3 možnosti programa vožnje

19l rezervoar

Dvojni sedež višine 854-874 mm, nižja opcija 832 mm.

Teža brez goriva 204 kg.

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

901 karakteristike v primerjavi s 890S in 890R:

Suspension travel

890: 200mm / 200 mm (Apex, non-adjustable)

Norden: 220mm / 215 mm (Apex, adjustable)

890R: 240mm / 240mm (XPLOR, adjustable)

 

Ground clearance

890: 233mm

Norden: 252mm

890R: 263mm

 

Weight:

Norden: 204kg

890/890R: 196kg

 

Fuel capacity:

Norden: approx 19L

890/890R: 20L

 

Prvi komentarji in objave na forumih glede specifikacij motorja izražajo razočaranje na račun razlike v kilaži ter predvsem zaradi namestitve APEX namesto XPLOR sprednjih vilic (na konceptnem motorju)...

Cena v konfiguratorju za SLO še ni vidna razen nekaterih dodatkov, zanjimivo je da je kar nekaj opreme trenutno zastonj medtem ko je pri KTM vsaka stvar za doplačilo... Predividevam da bo cena motorja okoli 12k EUR brez doplačljive opreme?  

Objavljeno

Teža 204kg je brez goriva.

Objavljeno
pred 2 urami, skalar36 pravi:

https://xnewsnet.com/full-presentation-of-husqvarna-norden-901/

899 ccm,105 KM

Prednje kolo 90-90-21 

Zadnje kolo 150-70-18

3 možnosti programa vožnje

19l rezervoar

Dvojni sedež višine 854-874 mm, nižja opcija 832 mm.

Teža brez goriva 204 kg.

 

isto kot 890 adv..še vzmetenje manjka

 

Objavljeno
5 hours ago, skalar36 said:

Teža 204kg je brez goriva.

Jp, 220kg cirka. Prevec.

Objavljeno

Ne samo večja kilaža v primerjavi s 890 žlahto - tudi sprednje vzmetenje WP Apex USD 43mm (nastavljivo sicer) je razočaralo večino potecialnih interesentov tega motorja sploh glede na sam pedigre Husqvarne in njeno enduro tradicijo... Predvsem so nanj čakali tisti, ki jim 890R ni prebavljiv zaradi čelnega videza in so v 901 videli odrešitev za nakup motorja istih oz karseda podobnih karakteristik 890R.

Norden je torej motor, ki se postavi ob bok Aprilia Tuaregu, T700, GS850 itd. in ni tako terensko usmerjen kot je KTM 890R, pohvano za Husqvarno je da so v veliki večini obdržali videz koncepta zaradi česar je motor tudi požel veliko zanimanja ob predstavitvi. 

Objavljeno

Meni je motor zanimiv. Postavil bi ga ob bok Hondi Africi Twin, KTM-ovi liniji 790\890 endur BMW 850 GS Triumph 850... To pač ni motor, s katerim bi iskal teren. Predstavitev v blatu na terenu zavaja povprečnega kupca, da bo lahko z 220 kg obšel "svet" po brezpotjih. Ampak to so trenutno "vroče žemljice", ki se prodajajo. To so cestni motorji, ki so sposobni odvozit del del slabše poti, terena. Terenski motorji so drugi. KTM 690 enduro, Husa 701, mogoče T 700. To so pa motorji s katerimi  prvinsko iskal TET.

Objavljeno (popravljeno)

690/701 je trenutno tudi edino kar vidim da bi kupil. AJP PR7 mogoce tudi.

Ne vem zakaj je tako tezko recimo v okvir 500EXC vtaknit agregat, ki bi dejansko zdrzal sezono ali daljsi izlet.

Norden je pa skoraj tam, kot ce na Tracerju odprem ventilcke ohlinsov nekaj klikov v levo, zvarim šus plato in nataknem Conti TKC80.

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Grda pa ko poziv na orožne vaje.

Že Transalpovka s tisto okroglo lučjo mi ne potegne, tole pa še manj.

  • Haha 3
Objavljeno
pred 6 urami, Buschi pravi:

Grda pa ko poziv na orožne vaje.

Že Transalpovka s tisto okroglo lučjo mi ne potegne, tole pa še manj.

meni je pa vizuelno lepši od 790 adv, ki ga imam. Sprednji konec malce sliči na ktm990

 

Objavljeno

Danes bil v  Motoxgeneration v LJ,  dec pridejo prvi bajki, cena 13.990€, dobra osnovna oprema, menda precej zanimanja za ta bajk......meni všeč, bi mi bil pravi za advtrip naslednje leto :)   bo treba v živo videt in še malo zapeljat.....

Objavljeno

Sem bil tudi sam interesent za 901ko pa so me 43mm Apex teleskopi na produkcijskem motorju tako dotolkli, da bom šel verjetno raje na 890R kljub grdemu "čelnemu režnju"...

Ker sem za manj turistično vožnjo po brezpotjih je bila Husa edino upanje offroad zmogljivega motorja ki bi se ga dalo med drugim dlje kot 2 minuti gledati direktno v prednje lampe :) :D 

Vseeno bi pohvalil videz Norden-a, dober približek začetnega koncepta, všečna je tudi grafika na TFT zaslonu.   

  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!