Jump to content

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Message added by DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Recommended Posts

Ma mislim, da je velika večina nas povprečnežev, ki jim bo mašina odgovarjala. Ne letijo vsi ko Poskitt in ostali profiči čez teren. Ogromno ljudi pa rado potuje in še kam zavije.

Nenazadnje se ta segment močno širi, od KTM, do Aprilie, Yamahe...torej motorjev, ki so v dobrih rokah dokaj sposobni, pri nas povprečnežih pa nudijo ogromno zadovoljstva, dovolj udobja za lepe km, asfaltne transferje in podobno. Pa trpežni so, no vsaj nekateri.

Seveda pa za "upgrejd" nad level Transalpke, bo potrebno kak € več. :P

Če gledam ceno 15kek, je to cena nekje ranga 890R, prav točne primerjave nisem delal. In ker cene letijo v nebo, ker je vse čez 20 jurjev in dalje (močnejši, še bolj opremljeni) , je to mogoče vstopni model.

Če sebe gledam, mi je celo 12kek bilo preveč za 790ko. V akciji sem nato pljunil mal čez 10. Kar mi je bilo sprejemljivo, pa ko ga po tleh zabrišem ne točim tok souz kot če bi moped za 20 jurjev dol dal.

Moped sem kupil na slepo, torej segment, ki sem ga že dolgo gledal, a se branil nakupa, sedaj pa kar fajn uživam na njem.

Kdo bo kupec takega motorja potem? Povprečnež a odločitev ne bo lahka :P

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ćedalje bolj se mi zdi, da bi menjal. Ker 890R od ktm je mal tumač (in premalo potovalen), bi to bilo vsaj po vzmetenju in opremi, ravno nekaj kar iščem, pa še lepši mi je od ktmjev.

 

husqvarna-norden-901-3_bigimage.jpg

 

ker sem našpičil uhe za tole žwau, kdo je zastopnik, kdo prodaja, kje je uradni servis, no ta zadnje je glavni podatek?

Link to comment
Share on other sites

Rusi tole prodajajo v Ljubljani. MotoXgeneration. 

Servis je tudi tam. 

Kupi T700, malo lazja, dovolj potovalna, manj tezav.

Edited by krucymucy
Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Rusi tole prodajajo v Ljubljani. MotoXgeneration. 

Servis je tudi tam. 

Kupi T700, malo lazja, dovolj potovalna, manj tezav.

se strinjam, da je dovolj potovalna, terensko bolša od huse, slabša na asfaltu in slabša po opremi. (vse kratice prihranijo razbita kolena in komouce :P )

 

Najbolj me jebe servis, prvi dve leti. Ne iščem prave ofroad mašine, hočem nekaj kar lahko po asfaltu ubijam, zato niti na Ra ne grem pri KTMju.

Link to comment
Share on other sites

Če sem pošten me najbolj moti:

 

cena :P

vse ostalo je približno primernu napredku iz Sa na Ra..ta zadeva je nekje vmes, je meni zelo lepa, primerna za potovanja in predraga :P

 

Link to comment
Share on other sites

Jaz pa sem se kljub izgledu odločil za 890R glede na ugodno ponudbo, z veliko dodatki bom verjetno še vedno pod ceno 901 kakor kaže... Odstopim torej vrsto za Nordna ;) 

Razen bolj špartanskega sedeža ne vidim velike razlike med potovalnim udobjem med 890 S in R verzijo, pri R je vzmetenje celo nastavljivo na obeh koncih, glede uporabe pa seveda ciljam na razmerje vsaj 50-50 asvalt/offroad :) 

pred 23 minutami, krucymucy pravi:

Kakorkoli, jaz sem se ze odlocil. Ti pridem pokazat enkrat spomladi.

bo tvoja T700 bela, crna ali celo plava? :D

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, krucymucy pravi:

Kakorkoli, jaz sem se ze odlocil. Ti pridem pokazat enkrat spomladi.

T700 ni napredek nad mojim 790S, medtem, ko se mi zdi 901 da bi bil. Daljše vzmetenje, ostalo pa podobno kot že imam, pa vsi bombončki, in izboljšan agregat. Ne iščem pa pretirano ofroad orientirane mašine, ker če bi jo bi segel po 890R. Želim ohraniti še nekoliko cestne jebozovnosti ADV mašine in Norden je nekje tu. Nekaj vmes mes ktm890S in 890R (št. 8 lahko menjaš za 7, vendar je osmica že nekoliko izboljšana)

pred 15 minutami, FrenkH pravi:

Jaz pa sem se kljub izgledu odločil za 890R glede na ugodno ponudbo, z veliko dodatki bom verjetno še vedno pod ceno 901 kakor kaže... Odstopim torej vrsto za Nordna ;) 

Razen bolj špartanskega sedeža ne vidim velike razlike med potovalnim udobjem med 890 S in R verzijo, pri R je vzmetenje celo nastavljivo na obeh koncih, glede uporabe pa seveda ciljam na razmerje vsaj 50-50 asvalt/offroad :) 

bo tvoja T700 bela, crna ali celo plava? :D

Ru zlahka daš sedež od Sa (sam povem)

Link to comment
Share on other sites

 

Link to comment
Share on other sites

Ocitno vas bo vse manj na asfaltu,- meni OK. ?

Žal pa vas bo vse več rilo po poljih,  gozdovih in travnikih - meni ni OK ?.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, FrenkH said:

bo tvoja T700 bela, crna ali celo plava? :D

T700 me je nehala zanimati ko sem prebral da ima 205kg.

690/701 odvisno kateri bo cenejsi :D

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Tedybear pravi:

Ocitno vas bo vse manj na asfaltu,- meni OK. ?

Žal pa vas bo vse več rilo po poljih,  gozdovih in travnikih - meni ni OK ?.

ne bo držalo. Po asfaltu smo še bolj objestni, ker gume bolje držijo v spremenljivih razmerah. Ti mopedi, torej 230kg krave (s polnim rezervarjem in kako torbico) niso ravno za rit po gozdovih in travnikih. So pa odlične za utrjene peščene poti, ki mogoče gredo čez travnik ali skozi gozd. Meni ok. :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Luka66 pravi:

Meni je na sliko všeč in bi mi bila za moje potrebe OK, kakšni občutki bodo v živo in kako se pelje pa bomo upam doživeli :) 

Nekaj podatkov....

Media Information_Norden 901_2022.pdf 349.62 kB · 5 downloads

kar sem gledal zgornji video je skoraj kopija KTM 790/890ke S modela (meni osebno je lepši, sploh sprednji konec). Oziroma je vmes med Som in Rom. Daljši hodi vzmetenja kot ma S, nastavljivo vzmetenje, meglenke. Več opreme skratka od Sa.

Link to comment
Share on other sites

zgleda da je Poskitt prešaltal :P

252509931_435627504590836_8366821127365641028_n.thumb.jpg.9ef84fc9cf6f99514438da2b074bd48a.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Dovolj mu je bilo vijacenja KTM-a pa je presedlal. Ampak se ni pozanimal prej. 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, krucymucy pravi:

T700 me je nehala zanimati ko sem prebral da ima 205kg.

690/701 odvisno kateri bo cenejsi :D

Kaj pa se dogaja s KLX?

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Konjev kot stari GS, teža tudi enaka...verjetno še višje težišče. Super napredek...morda v lepoti :naughty:

če bo kriza, lahko še vedno GS nabavim, bom srečen s čungalunga feltnami, precenjeno vrednostjo in ko ga bom prodal bom zanj dobil skoraj enako vrednost kot je nabavna. GS je bitKOJN :P

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, krucymucy pravi:

T700 me je nehala zanimati ko sem prebral da ima 205kg.

690/701 odvisno kateri bo cenejsi :D

dobra izbira, se zna zgoditi da se boš pozabil s cestakom voziti ker so endurce tako zabavne, govorim iz izkušenj :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, FrenkH said:

dobra izbira, se zna zgoditi da se boš pozabil s cestakom voziti ker so endurce tako zabavne, govorim iz izkušenj :)

Vem. Sem ze bil v tem. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Snečer said:

Kaj pa se dogaja s KLX?

Novo lastnico ima. 

Lani sem obtical od septembra do maja v srbiji, tako da ga niti registriral nisem.

Saj vidis da imam samo se tripla. Twin in thumper sta sla.

Verjetno mi bo zal.

Edited by krucymucy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!