Jump to content

Stroški z motorjem


Moto65

Recommended Posts

Pozdravljeni, 

Bom priznal da sem čisto nov v tem svetu tako da prosim za potrpežljivost. Torej, za športni avto (npr. BMW 335i) si predstavljam približno kakšni so stroški z njim. Ne predstavljam pa si kakšni so stroški s športnim motorjem. Da boste razumeli kaj si predstavljam pod športni motor, sem poiskal nekaj modelov, ki vizualno in zvokovno sodijo v to kategorijo: Yamaha YZF-R6, kawasaki Ninja ZX 6R, Ducati 899 PANIGALE. 

Torej zanima me kakšen je mesečni/letni strošek takega motorja. Bencina ni treba vključiti, saj je nemogoče predvideti koliko bi se z njim vozil, pa tudi poraba in cena je enostavno dostopna na spletu. Zanima me bolj strošek registracije, zavarovanja, ter predvsem servisov. Morda bo lažje, če dam en primer, naprimer kupi se nekaj take starosti, moči in cene kot tole:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14669367&display=Yamaha Yzf R6

Vesel bom vaših izkušenj ker trenutno priznam, si niti približno ne znam predstavljati naprimer koliko eurov mesečno tak konjiček stane. Je primerljiv z športnim avtomobilom ? Cenejši ? Dražji ? Sploh glede na to da je strošek samega vozila precej manjši. 

Link to comment
Share on other sites

Registracija do 200€. Redni servis (olje, filtri..) tam od 120 do 160 €, odvisno od znamke. Japonci so znotraj te cene, kaksen Italijan ali jodlar (KTM) je lahko dražji. Večna starejših motorjev ima servis na 6000 km, sodobnejši ( tam od letnika 2013,14 naprej) na 10, 12 ali 15. Nekateri že na 20000, za vse pa velja seveda drugi pogoj - enkrat letno.

Zamenjava verižnega seta (verige plus oba zobnika) je za povprecnega voznika enkrat na 30000 do 40000 km, stane pa 150 -250€. Kako je z kardanarji....glede menjave olja, kaksen zobnik... ...ne vem.

Gume....komplet je 180 do 300€, odvisno od zvrsti. Športne, turing, enduro.... Kaksne super sportne, najdrazje, lahko zgoniš ze po 4000 kilometrih. Kakšne enduro, ali turing zdrzijo dlje. Mene komplet  (sport touring) stane 170€, zdrzijo 10000, oziroma ravno eno mojo sezono.

Ce povzamem moje letne stroške z rednim servisom:

Registracija plus zavarovanje 180, servis 140, gume 170. =cca 500€ + bencin.

To je bilo zelo čez palec. Verjetno me bo še kdo popravil, dopolnil.....

Edited by Tedybear
Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, maus pravi:

300 EUR na mesec za bencin, pa nič umes jedu in piu, niti gume zamenju, brez kave :P

p.s.

športni motorji so tud jurja .. ne samo 600 ;)

tudi 650

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Snečer pravi:

to je klasa supertwin, čisto nekaj posebnega

ne kompliciri :ras:

p.s.

pozabu še napisat strošek drsnikov .. časih sem jih na mesec menjal ... na stara leta pa samo 1-2 x na leto ...

pnevmatike sem menjal in sicer 4 komplete na sezono ... na stara leta samo dva kompleta ..

pa ene štiri servise na leto .... letos samo tri .. pač na stara leta  :P

sicer se pa da ceneje skoz pridet, ampak meni je motorizem užitek in hobi, tako da mi ni žal denarja, pa čeprav mam stare strgane gate :P

 

Pravkar, Tedybear pravi:

Halo..vas dva....dajta fantu odgovore....tko...cez palec, ne pa čez šank.....

ne tul name .. na Snečija dj ... on je začel :dry:

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Hvala za super hitre odgovore, in prijaznost do novega člana, super !
Vidim da so tudi stroški servisa precej vezani na to koliko vozim (se pravi redne menjave na toliko in toliko kilometrov) tako da je tukaj ponovno kot pri bencinu v veliki meri odvisno od tega koliko se bom vozil.
Zdaj bi rad vse te informacije spravil v neko razpredelnico. Vzemimo za primer 600 z gornjega linka, 130 hp, precej star motor, pod 30.000 kilometrov. Torej kakšna je letna registracija, zavarovanje, itd. Se pravi tisto čisto osnovno, kupiš motor, preden lahko legalno voziš moraš urediti (sklepam da je tukaj samo registracija in zavarovanje, poleg izpita seveda :D ?). Rad bi dobil strošek na leto, bo bolj pregledno kot strošek na mesec. Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Edited by Moto65
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Tedybear pravi:

Halo..vas dva....dajta fantu odgovore....tko...cez palec, ne pa čez šank.....

2 seta mitask = 300 eur

reg. = 100 eur

servis 2x = 200 eur

200 eur rezerva če kaj crkne

opreme not ne štejem, lahko kupi rabljeno

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Moto65 pravi:

Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Ko sem nazadnje pred tremi leti mal preračunal, me je prišlo malo več kot 5000 € (pri cca 25.000 km/leto) ... od takrat ne računam več ... ne veš kok zapraviš, manj se sekiraš :huh:

Link to comment
Share on other sites

Na AMZS imaš izračun stroskov registracije. Vneseš podatke in to je to. Za strošek zavarovanja boš moral preveriti direktno na zavarovalnici. Zame, ki avto vozim 30 let, motor pa 20, je zavarovanje pod 150€.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Tedybear pravi:

Na AMZS imaš izračun stroskov registracije. Vneseš podatke in to je to. Za strošek zavarovanja boš moral preveriti direktno na zavarovalnici. Zame, ki avto vozim 30 let, motor pa 20, je zavarovanje pod 150€.

 

vidiš kako se vse to ne da primerjat .. mene polni kasko in vse kar pripada .. asistenca AO+ ... ni da ni ... pride cca 1.100,00 ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DinDiin pravi:

Ce bos racunal okoli 1500 evrov na 10.000km , bo kr uredu. To je vse skp, kar rabs, da zvozis, registracija, servisi, gume, bencin....

pol sem kar lepo izračunal cca 5000 na 25.000 km ;)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DinDiin pravi:

Pisda, to mas 400 na mesc sam za motor.:eek::D

boli te kurac... glaun, da sem frajer, ko se kam pripeljem ... doma pa kruh in voda :dry:

p.s.

to ni na 12 mesecev ampak na cca 8 mesecev ;)

Edited by maus
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Moto65 said:

Vzemimo za primer 600 z gornjega linka, 130 hp, precej star motor, pod 30.000 kilometrov. Torej kakšna je letna registracija, zavarovanje, itd. Se pravi tisto čisto osnovno, kupiš motor, preden lahko legalno voziš moraš urediti (sklepam da je tukaj samo registracija in zavarovanje, poleg izpita seveda :D ?). Rad bi dobil strošek na leto, bo bolj pregledno kot strošek na mesec. Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Pri registraciji in zavarovanju računaj kar 200-250€, ker ti priporočam še AO+. Pobrskaj po temi o zavarovanjih, kot začetnik pa vsekakor doplačaj AO+.

Cena servisa pa zavisi od trenutnega stanja motorja. Lahko te stane ~100€ (olje in filtri) ali pa 600€+ (gume, veriga, sprednje zavorne ploščice, servis vzmetenja, zamenjava vseh tekočin, filtrov).... Ne pretiravam, tako pač je pri taki kilometrini. Upoštevaj neko srednjo vrednost pa ne boš veliko zgrešil. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, maus pravi:

boli te kurac... glaun, da sem frajer, ko se kam pripeljem ... doma pa kruh in voda :dry:

 

Doma imam malo suhega kruha, da ne boš trpel lakote. :) 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, maus said:

pol sem kar lepo izračunal cca 5000 na 25.000 km ;)

  +izguba vrednosti pri novem motorju :)  Pri stari R6-ki je vsaj to zanemarljivo, če jo res takoj ne poženeš v maline...  (brez kasko zavarovanja). 

 

Edited by XTR
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Moto65 said:

Hvala za super hitre odgovore, in prijaznost do novega člana, super !
Vidim da so tudi stroški servisa precej vezani na to koliko vozim (se pravi redne menjave na toliko in toliko kilometrov) tako da je tukaj ponovno kot pri bencinu v veliki meri odvisno od tega koliko se bom vozil.
Zdaj bi rad vse te informacije spravil v neko razpredelnico. Vzemimo za primer 600 z gornjega linka, 130 hp, precej star motor, pod 30.000 kilometrov. Torej kakšna je letna registracija, zavarovanje, itd. Se pravi tisto čisto osnovno, kupiš motor, preden lahko legalno voziš moraš urediti (sklepam da je tukaj samo registracija in zavarovanje, poleg izpita seveda :D ?). Rad bi dobil strošek na leto, bo bolj pregledno kot strošek na mesec. Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Skor nemogoce se je ment cez palec. Fiksn strosek je samo drzavna birokracija. Cestna taksa, postopek prijave, tablica, tehnicni, vinjeta. Vse ostalo....ful spremenljivk. Zavarovanje mas lahko 50%bonitete, al pa 0. Lahko mas kasko in ao+, lahko samo asistenco. Al pa tud tega ne. Servis je lahko samo olje pa filter, lahko pa je desmoservis na ducatiju, k usece tud okrog 700€ ce je treba....brez da je blo kej pokvarjeno! 
 

cestna poraba je pa spet miljarda spremenljivk. Tezko, skor nemogoce ocent v naprej, sploh, ker ne ves kolk in kako bos vozu. 
 

@DinDiin sm mislu de si škrto cifro reku, pa nisi nic falil. Za 10 000km jez skurim 650-700l benza, to je najman 900€, olje cca 100€, 1,5kpl mitask je 220, in registracija cca 250. Zlajfe in verigo menjam na cca 3 sezone, se pravi se 120€/leto. 
:hmm:U bistvu, pilot pozre vec k motor :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja sej, v povprecju pac. Eno leto te pridejo vec servisi, eno manj, tko kot je XTR napisal....ker ne menjas vsako leto ketne pa ploscic recimo, pa ne stelas ventilov skos. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!