Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Moto65

Stroški z motorjem

Recommended Posts

DinDiin

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 23 minutami, DinDiin pravi:

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

Aha. No moram se popravit. Sem prebral-prelistal prvo stran. Vprašanja, brez pravih uprašanj, je prvi post. Taki tudi odgovori. Naprej pa nisem bral ker je vrejetno v stilu vsakega foruma kjer na koncu pridemo do bučnega olja, space šutla in do solate.

Če se voziš veliko, je strošek velik, če malo je strošek majhen. Če narediš 2K km letno kot moj brat, in dela servis na 3 leta ni veliko. Je razlika od mene, k jih naredim 16k, pa 2 servisa 2 kompleta gum...

Če pa se gremo točne cifre, je pa treba vedit, katere gume, kakšen je stil vožnje, kasko da ali ne. Veriga je strošek ki jo lahko uničiš v 5k km alo 50 k km. Predvsem pa koliko KM letno, a ne!? Da se lahko izračuna poraba. 

Potem pa lahko zaokrožimo na 15 EUR.

Za vse ostalo je pa snecer takoj odgovoril v 2 postu. Tko da je na taka vprašanja težko odgovarjat.

Štafto dajem tebi... pomagaj.

 

 

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ne rabis tocno vedt, ker ko si na zacetku ne ves nic.... Lahko pa po dolocenem casu povprecje uzames. In ker se veliko vozis, bi lahko komot pomagal z nekimi okvirnimi stevilkami. Za tocne modele gum pa keten bo pa ze potlej sam racunal kok ga bo prislo. :) Je pa itak od do, lahko das 500 za sezono, lahko pa 5k. En let je manj, en let je vec, povprecje  ti da pa priblizno sliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 9 urami, DinDiin pravi:

Ne rabis tocno vedt, ker ko si na zacetku ne ves nic.... Lahko pa po dolocenem casu povprecje uzames. In ker se veliko vozis, bi lahko komot pomagal z nekimi okvirnimi stevilkami. Za tocne modele gum pa keten bo pa ze potlej sam racunal kok ga bo prislo. :) Je pa itak od do, lahko das 500 za sezono, lahko pa 5k. En let je manj, en let je vec, povprecje  ti da pa priblizno sliko.

Tud približno ne moreš povedat cifre, če se ne ve osnovnih stvari. Mene sezona pride preko 2k eur. Kmeta 2 pa verjetno x 2 +. Mojga brata ( 3 k km, pa sam benz za eno sezono).

Motorizem je strošek. Je pa tud način življenja. To se ne gleda preko stroškov.

Če pa se gleda na to, kot na strošek, ali trenutno željo, ali krizo srednjih let... potem to ni dolgoročno. Zato pa je AN poln novih motorjev, starih leto ali 2.

Kdor je "naš", da zadnji fičnk za ta užitek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
8 minutes ago, skalar36 said:

Kdor je "naš", da zadnji fičnk za ta užitek.

@moto rider mi je enkat res natancno opisal zadevo. “Motor je ko pralni stroj.” Kaj??? “Ko pralni stroj. Pr bajti more bit, in more delat. Ostalo skor ni pomembno.”

 

on topic. Ce ne gre nic narobe, je motoriranje boljse z vsakim zapravlenim evrom za benz. Sploh ko si zacetnik, je najprej vse naporno, utrujajoce, neudobno. Z vsakim rezervarjem in vsakim parom gum je ful bolse. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Sam ne poznam letnih stroškov, niti dnevnih ne beležim na potovanjih. Ne vem za prevožene kilometre, za gume, koliko zdržijo...vse je po potrebi in zmožnostih, finančnih in časovnih. Če ni časa ali denarja je motor v garaži, obvezna je le letna registracija in zavarovanje, olje, filtre, svečke...ventile, kalibracijo naredim sam. Sicer na izlete greš z avtom, če nimaš motorja ali letalom, avtobusom...stroški so primerljivi in ostala razvedrila ravno tako stanejo, hkrati ne moreš sedeti na več stolih. Motor je le ena izmed izbir za prosti čas in veselje, v glavnem te mora motor razveseljevati, če je to, potem denar ni pomemben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Boljse bo z vsakim kWh/kg :)

Nikoli se ne bom s tem vozil z veseljem, morda za potrebo. Nekdo je zapisal; ko kupiš električno vozilo si le trikrat vesel, prvič, ko ga kupiš, drugič, ko se prvič pelješ in tretjič, ko ga prodaš :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

To ti mislis. Potem bos pa najvecji fan, pa tezil vsem da je elektrika nekaj najboljsega po gavrilovic pasteti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, DinDiin pravi:

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

tudi to se strinjam, vendar gledanje stroškov je lahko različno, sploh pa na rok enega leta je absolutno premalo.

 

-Nov motor ima običajno servis na jurja (100-200€) servis na 10 do 15 jurjev (ista cifra) in vse ostalo kar lahko crkne je v glavnem pokrito z garancijo. Torej odvisno sicer od dolžine garancije in pa seveda koliko voziš, so stroški relativno mali oziroma vsaj predvidljivi.

-rabljen motor, odvisno sicer od kmjev bo zihr dodatno imel še verigo, verižnike, ploščice, mogoče kako vzmetenje + reden servis ter običajno še kontrolo ventilov ter sveče in so cifre neprimerno drugačne, tudi 4x več lahko, kot pri novem, da ne govorim o tem, da kaka zadeva tudi crkne. Ima pa veliko prednost rabljen motor: stane manj kot nov, lahko tudi precej manj.

Bom dal praktičen primer:

Z900 sem imel tri sezone, 22000km. V tem času sem opravil 2 servisa= skupaj 230€, ter 3 komplete gum SF+ in en zračni filter 35€ (kar ni bilo nujno)To je vse, in hudo poceni.

Če bi ga potegnil še eno sezono, je spet komplet gum, servis+svečke, kmalu kontrola ventilov, veriga itd..in se cifra dvigne.

Torej za izračun, rabiš računat vsaj 5 sezon, oziroma vedeti tudi v katere življenskem obdobju je moped.

Osnova je pa itak jasna:

motor je hobi in hobi je hudo dražji od vožnje z avtomobilom.

 

pred eno uro, krucymucy pravi:

To ti mislis. Potem bos pa najvecji fan, pa tezil vsem da je elektrika nekaj najboljsega po gavrilovic pasteti. 

med skuteriste te bomo izgnali, električist :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Avtorju te teme bi dodal samo tole. Še predno si sploh opravil izpit za motor, si se zadeve hudo resno lotil... Vsa čast za tvoje precizno planiranje in analizo. In prepričan sem, da boš pozneje znal vso zadevo tudi vrhunsko optimizirat, kar se stroškov tiče.... Nič bat, ni treba da je motorizem vreča brez dna... So ti kolegi tule na forumu že vse obrazložili. Ob koncu prve sezone boš pa tudi že imel neko kalkulacijo. Motor kupit ni problem, pa tudi prodat ne. Pa srečno vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Taki mojstri ste, pa ne znate stroskov motorja podat. Se dobr, da vm znese ovinke spelat.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ja itak, da je lahko cist odvisno, a kupis nov motor, al rabljen dober, al pa jamo brez dna. Jame si nihce ne zeli, zato se ponavad pogovarjamo o normlanih rednih stroskih, ker tista jajca k jih sam sraufas cele dneve pa evre not meces, to je brezveze.Pol gres raj za mehanika pa si placan za to, ker vozil se ne bos kaj dosti. To prodas. Ko dobis normaln motor, pa lahko potegnes neko povprecje.... Ampak ja, eno leto je lahko jurja, naslednje pa 2k,ker mors pac ksne vilce poservisirat, pa ketno, pa tko naprej.... Ampak ce reces da je povprecje 1500,mas eno leto manj, naslednje vec. Avtor si pa lahko ustvari sliko kok to stane.... Ce folk sam prbija, drago, prevec, newem, ne racunam, ja kaj si s tem pomaga? Enmu je pac jurja prevec, enmu pa 5k ni nic, razlicni smo si.

Seveda je pa motor gust, pa se ne sekiras za evre, ce se ti ze sede vozt, pa jih mas na zalogi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moto65

Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Sem pa tudi sam tak da z veseljem prišparam pri čevljih in oblekah, pa jih namenim stvari ki me veseli :) Se že prav veselim, škoda da se vožnje začnejo šele aprila, če bi izbiral bi z njimi pričel že zdaj :D 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 1 uro, Moto65 pravi:

Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Sem pa tudi sam tak da z veseljem prišparam pri čevljih in oblekah, pa jih namenim stvari ki me veseli :) Se že prav veselim, škoda da se vožnje začnejo šele aprila, če bi izbiral bi z njimi pričel že zdaj :D 
 

a to se tolk ponavljaš, da bi pokazal da ti je 100 ljudi 100x ponovilo eno in isto stvar, ali si res toliko navdušen nad pomočjo, da si v evforiji parkrat isto napisal :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 14 urami, Moto65 pravi:

Očitno sem dupliciral tekst, moja napaka v trenutku evforije :D

da nauš v evforiji en ovinek 2 x odkolenčku :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 6. 12. 2019 ob 17:38, Moto65 pravi:

 V kakšnem smislu bi bilo npr. danes popoldne nevarno se voziti na krajše razdalje po Ljubljani ?

v vsakem smislu 366 dni na leto.  vsa mesta v sloveniji jemljem z motorjem zelo resno in počasi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban
On 12/7/2019 at 8:02 PM, DinDiin said:

Ja itak, da je lahko cist odvisno, a kupis nov motor, al rabljen dober, al pa jamo brez dna. Jame si nihce ne zeli, zato se ponavad pogovarjamo o normlanih rednih stroskih, ker tista jajca k jih sam sraufas cele dneve pa evre not meces, to je brezveze.Pol gres raj za mehanika pa si placan za to, ker vozil se ne bos kaj dosti. To prodas. Ko dobis normaln motor, pa lahko potegnes neko povprecje.... Ampak ja, eno leto je lahko jurja, naslednje pa 2k,ker mors pac ksne vilce poservisirat, pa ketno, pa tko naprej.... Ampak ce reces da je povprecje 1500,mas eno leto manj, naslednje vec. Avtor si pa lahko ustvari sliko kok to stane.... Ce folk sam prbija, drago, prevec, newem, ne racunam, ja kaj si s tem pomaga? Enmu je pac jurja prevec, enmu pa 5k ni nic, razlicni smo si.

Seveda je pa motor gust, pa se ne sekiras za evre, ce se ti ze sede vozt, pa jih mas na zalogi. 

Sem izračunal, čisto tako iz firbca. Tvoja ocena je zelo blizu. Jaz sem prišel na 1264,27 €/leto brez stroškov prenočišč, kufeta, hrane, ogledov, trajektov, pira, kondomov, sladoleda... 

 

V 8 letih je naneslo:

Za 2612.25 orlov za gorivo

Garaža 2160

Vinjeta 240

Registracija 1040

Oprema motor 964.7

Spreji in druga potrošna roba (ketn sprej, petrolej, WD40, polir pasta) 230

Oprema voznik 1140

Gume 1038.7

Servisi 688.82

Skupno torej 10114,16€

Stroški potovanj v 8 letih (zgolj ocena) krepko čez 10K €. 

Btw račune od motorja hranim, če ga bom kdaj prodajal, in da vem kaj in kdaj sem menjal. Motor je bil servisiran v času garancije na uradnem servisu, preostalo sem opravljal sam. Motor je glede tega nezahteven, zato ni preveč za primerjat z kakšnim cestnim strojem. Nikoli nisem bil "na tleh", tako da je tudi ta strošek odpadel. Tudi gume mi zdržijo precej dolgo... 

Uglavnem vsak motor in voznik je zgodba zase. Je pa neka realna ocena. 

IMG_20191210_182619.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Če ne vračunaš in oceniš lastnega časa vloženega v vzdrževanje mopedov, pol ocena ni čisto realna. Tako da v resnici je pomojem dobrega jürja/sezono premalo.

Za one 'to je način življenja, ne brigajo me stroški'. Če nisi lih na nekaj jurjev+ neto prihodka/mesec, se zelo verjetno ubadaš s standardnim uravnoteževanjem osebne/družinske bilance. In tam imajo stvari poleg proračuna tudi prioriteto. Včasih pač ne grejo cifre skup. In takrat je verjetno motor tisti, ki potegne takratko, ne pa naraščaj (upam)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!