Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Moto65

Stroški z motorjem

Recommended Posts

LunaticFringe

Še mojih 5 centov, če ti kaj pomaga, moped in vsa oprema kupljena v začetku oktobra vse novo. Je pa tako, da za ceno motorja sem se pogajal in dogovarjal in bil siten en mesec. Za opremo pa se splača biti potrpežljiv pri brskanju in si postaviti prioritete kaj rabiš. (imam srečo, če se malo bolj pretegnem sem v Italiji) Net pomaga. 

Takle mamo.... Zaenkrat 🤫

Z900... 8170/ oprema... 1500/Aftermarket... 400/ dodatki za nego/vzdrževanje... 100/ zavarovanje (ao+, vigo, kasko) ... 800/ taksa, prometna, tablica, registracija... 60/ prvi servis 90.

Nebo je limit, samo ne pri meni 🤣

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Mal mešamo jabolka in karfjolo. Če je bla debata strošek motorja, je to strošek motorja, ne posadke.

Potem tud garaža,  uradni servisi preko računalnika... itd ostala solata je off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
Ob ‎5‎. ‎12‎. ‎2019 ob 17:02, Moto65 pravi:

Trenutno je proračun 20.000€ gotovine na banki tako da te zadeve v štartu ne bodo problem. Imam pa tako službo oz. zaposlitev da lahko v slabih časih precej zaniha in sedaj gledam worst case scenario. Naprimer 200€ mesečnega stroška z motorjem si lahko privoščim tudi v worst case scenario (ko gre vse narobe). 400€ mesečno pa v tem primeru verjetno ne. Vedno imam plan imeti 5-10.000€ na strani za hude čase tako da recimo del tega gre lahko tudi ko se kaj večjega pokvari na motorju. 

za hude čase rabiš 6 povprečnih mesečnih plač. Pa je več kot dovolj.

Ob ‎5‎. ‎12‎. ‎2019 ob 21:01, Moto65 pravi:

Mimogrede par stvari sem še hotel omeniti pa jih namenoma nisem, dokler nisem dobil vseh potrebnih informacij, iz strahu, da bi se tema izrodila. Ampak vidim, da ste tukaj taki, ki podobno razmišljate kot jaz. Pri nakupu motorja mi bo npr. veliko pomenil njegov izgled in zvok, porabe verjetno sploh ne bom gledal (da o izpustih sploh ne govorim 😂). Kakšno pa je mnenje o tem, da bi šel kar takoj na 600 100+ konjev ? Pred tem razen kolesa nisem vozil niti mopeda. Kolega pravi, da se bo zelo slabo končalo, od drugega kolega oče (zdravnik) pa tako ali tako ko vidi motorista na cesti pokaže na njega in reče, glej, rezervni deli 😂

Premalo. Takoj na 200+, se hitro naveličaš in nima smisla menjavati motorjev...

 

Drugače pa so fantje v eni temi že opisovali zadevo... ko greš na izlet (recimo, cel vikend), računaj 80-100EUR na dan... tudi sam sem tako opazil.... No, lahko je več ali manj, vendar v povprečju je tam nekje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 56 minutami, motozajebant pravi:

Drugače pa so fantje v eni temi že opisovali zadevo... ko greš na izlet (recimo, cel vikend), računaj 80-100EUR na dan... tudi sam sem tako opazil.... No, lahko je več ali manj, vendar v povprečju je tam nekje...

če ne zalutaš, pol je lahko tudi malo dražje :P

p.s.

sori .. morau sm :lol1: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Sej se zastopmo :)  Odvisno od posameznika, normalno, goflamo pa o povprecju, da nek zacetnik priblizno ve, a more 5k dat na stran da spelje sezono, al 500... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred eno uro, ciciban pravi:

No sedaj pa naj še nekdo napiše koliko približno v teh cajtih stane izpit in bodo vse cifre na kupu za nekoga, ki začenja. 

na koroškem je ura 37€ (neomejeno),  predavanja (obvezna) 80€, zdravniski (ce si ga ze delal za avto) odvisno od zdravnika cca 20€, uradna teorija 32€. izpitna vožnja je ura + 20€. minimum je 23 ur (zakonsko).  + prva pomoč če še ni izpita za avto

tako da od oka: 850€ ure 20€ izpitna, 20€ zdravniški, 32€ teorija, 80€ predavanja pa si na okroglih 1000€ (seveda če že imaš izpit za avto in narediš vse iz prve!)

pa nesmemo pozabit še nove kartice za vozniško 20€ in varne vožnje v roku 2 let 125€ če imaš svoj motor drugače še 60€ za najem njihovega.

popravek: toliko je bila ura lani ko je delal brat. če se je vmes kaj spremenilo nevem

Edited by Shillien

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

A je kdo v kalkulacije "stroška z motorjem" vpeljal tudi parameter izgube vrednosti motorja? U eni drugi temi je Dami realno iz lastne prakse napisal: nov z900, po treh letih -2 jurja evrčkov. Pri dražjih motorjih je ta "izguba" verjetno še večja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
Pravkar, izibajker pravi:

A je kdo v kalkulacije "stroška z motorjem" vpeljal tudi parameter izgube vrednosti motorja? U eni drugi temi je Dami realno iz lastne prakse napisal: nov z900, po treh letih -2 jurja evrčkov. Pri dražjih motorjih je ta "izguba" verjetno še večja...

sej tisto ni strošek :D z vidika da tistega dnarja ne rabiš da prideš skoz sezono. drugač pa itaq, starejši motor = majnše izgube, cenejši motor = manjše izgube

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred eno uro, izibajker pravi:

A je kdo v kalkulacije "stroška z motorjem" vpeljal tudi parameter izgube vrednosti motorja? 

Odvisno kaj kupiš. Če kupiš 10 let star rabljen motor, ga voziš 2 leti. Zavrtiš nazaj kilometre, pa daš na avto net,po dveh letih uporabe, za 500 evrov več kot si kupil. 

Malo za šalo pa precej za res :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Stroški z mojim motorjem v enem letu:

 

servis 50 e (samo materjal z lastnim delom)

zavarovanje 200e (približno zavarovanje cestnina tehnični)

pnevmatike 150e (en set 300e zdrži dve leti ali 20k km)

bencin za 10k km 650e

vinjeta 25e

—————————

skupaj 1075e

 
 
 
Edited by Bostjan L

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 18 urami, maus pravi:

če ne zalutaš, pol je lahko tudi malo dražje :P

p.s.

sori .. morau sm :lol1: 

jst grem v Piran, pa sem prec ob 200 eur...in to samo pot do dol :lol1:

pred 14 urami, DinDiin pravi:

Sej se zastopmo :)  Odvisno od posameznika, normalno, goflamo pa o povprecju, da nek zacetnik priblizno ve, a more 5k dat na stran da spelje sezono, al 500... 

Men je že ti brezveze, da nekdo ki si želi motorja, sprašuje koliko košta itd. Jaz ko sem kupoval motor, me je zanimalo, koliko pride izpit, koliko je oprema, preostanek denarja (namenjenega začetku motoriranja), sem dal za motor. Vse ostalo sproti...

ker, moje mnenje je, da če se sproti obremenjuješ, koliko te bo stal izlet, ipd. je bolje da se ne greš tega športa-ne uživaš, ker imaš misli drugje...

Jaz sem ponavadi dal 100 eur v žep, kartico in gremo... pa kolko bude, bude... se nisem obremenjeval s stroški....

Saj fant je povedal, koliko denarja ima na strani za hude čase- ta denar naj nebi šel za motorizem... ni pa povedal, koliko si lahko privošči za njegov nov hobi....

 

In ja, v kalkulacijo je treba tudi všteti izgubo denarja na motorju, predvsem če kupiš novega....

Edited by motozajebant

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, izibajker pravi:

A je kdo v kalkulacije "stroška z motorjem" vpeljal tudi parameter izgube vrednosti motorja? U eni drugi temi je Dami realno iz lastne prakse napisal: nov z900, po treh letih -2 jurja evrčkov. Pri dražjih motorjih je ta "izguba" verjetno še večja...

odvisno od modela, oziroma blagovne znamke, eni izgubijo več drugi manj. Lahko pa kar grobo računaš 3 leta star moped od 30-40% izgube (sploh če ima še kakih 50 jurjev na števcu). Običajno v tem času pade tudi nov model, kar še dodatno poveča nezainteresiranost.

 

pred 11 urami, skalar36 pravi:

Odvisno kaj kupiš. Če kupiš 10 let star rabljen motor, ga voziš 2 leti. Zavrtiš nazaj kilometre, pa daš na avto net,po dveh letih uporabe, za 500 evrov več kot si kupil. 

Malo za šalo pa precej za res :) 

v bistvu je res. Mopedi , ki so koštali tja do nekih 10-12k €, se kar naenkrat po določenem času ustavijo padat in ostanejo na neki cifri 3-5k€.

Največja izguba je itak v prvih treh letih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Na šestih straneh v tej temi (nekih 150 postov) se je nabralo toliko cifer, da je možno samo dvoje. Ali se bo avtor na podlagi vsega tega navdušil ali prestrašil... Delim mnenje @motozajebant-a par postov višje. Kalkulacije s stroški motorizma se mi zdijo toliko (ne)smiselne, kot da bi npr. kalkuliral stroške pri otrocih, ali pri ženi... Če hočeš (želiš) imeti, imaš. Trošiš pa toliko, kolikor si se pripravljen skeširat... Nič bat, motorizem naj ti bo v užitek, ne v trpljenje. Ob tem pa bankrotirajo zelo zelo redki...

Bom pa vesel, če se boš do naslednje jeseni še kaj oglasil na forumu. Morda s fotko motorinčka, vtisom iz dnevne vožnje... Pa srečno na vseh prihajajočih poteh in ovinkih.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

v bistvu je res. Mopedi , ki so koštali tja do nekih 10-12k €, se kar naenkrat po določenem času ustavijo padat in ostanejo na neki cifri 3-5k€.

Največja izguba je itak v prvih treh letih.

Pa rečva točen primer. Yamaha Tenere 660. Letnik 2010 je stal nov tam cca 7 k. Danes se prodajajo rabljeni po 5-5.5k. Pred dvemi leti so se prodajali, pa so bili 2 leti mlajši od danes, po 3,5-4,5 K.

Se še dobro spovnem oglasa, k je tenerejka pred 3 leti iz Kamnika bila 3.5 k. Pa jo poskušaj dobiti za tak denar.

Cene rabljenim so šle v nebo v 2-3 letih. Boljša naložba kot Bitcoin.


PS: Je pa res da so Japonski novi motorji postali dragi. V parih letih so jih dražili po 500-800 evrov na sezono. Konec je dni, ko si dobil japonski motor za 70% cene evropskega. Sicer je bil brez "bombončkov", si pa dobil precej za malo denarja. Danes primerljivi Japonski motorji z Evropskimi stanejo isto. Kak stotak manj. 

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred eno uro, izibajker pravi:

Na šestih straneh v tej temi (nekih 150 postov) se je nabralo toliko cifer, da je možno samo dvoje. Ali se bo avtor na podlagi vsega tega navdušil ali prestrašil... Delim mnenje @motozajebant-a par postov višje. Kalkulacije s stroški motorizma se mi zdijo toliko (ne)smiselne, kot da bi npr. kalkuliral stroške pri otrocih, ali pri ženi... Če hočeš (želiš) imeti, imaš. Trošiš pa toliko, kolikor si se pripravljen skeširat... Nič bat, motorizem naj ti bo v užitek, ne v trpljenje. Ob tem pa bankrotirajo zelo zelo redki...

Bom pa vesel, če se boš do naslednje jeseni še kaj oglasil na forumu. Morda s fotko motorinčka, vtisom iz dnevne vožnje... Pa srečno na vseh prihajajočih poteh in ovinkih.  

S tem s eprekleto strinjam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

pozimi in ko sneži so stroški z motorjem precej nižji kot poleti :P

razn ko ga pimpam, potem je pa dragu :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Za izpit računaj kar dobrega jurja + še kaj zraven če se komisiji zdi da imaš preveč denarja in ti ga je potrebno dat za nov poskus vožnje/test teorije.

Cote se dokaj ugodno dobi ob koncu sezone. Dobro je pogledati še čez mejo. Jaz sem dobil vse pri Lojzu(louis.eu) približno 700€ z raznimi popusti. Majo res super trgovino v Grazu.

Tako da si ob slaba 2 jurja bruseljskih pa še motorja nimaš.😁

Motor pa... Kakršnega si boš izbral takega boš imel. Če maš denar kupi novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 8 urami, skalar36 pravi:

...Cene rabljenim so šle v nebo v 2-3 letih...


PS: Je pa res da so Japonski novi motorji postali dragi. V parih letih so jih dražili po 500-800 evrov na sezono. Konec je dni, ko si dobil japonski motor za 70% cene evropskega. Sicer je bil brez "bombončkov", si pa dobil precej za malo denarja. Danes primerljivi Japonski motorji z Evropskimi stanejo isto. Kak stotak manj. 

Trg motorjev postaja precej podoben trgu avtomobilov, čeprav so med uporabniki bistvene specifične razlike. Ogromno rabljene robe je v oglasnikih, pa veliko preprodajalcev, šmuglerjev... vsi pa držijo visoke cene. 15 in več let stari motorji bodo kmalu samo še za dekoracijo, ljubiteljske exponate ali pa za na odpad. Rahlo pretiravam. Deklarirano mejo "starodobnikov" bodo morali znižat...

Ko so v začetku 70ih Japonci povozili Angleže, Italjane... je šlo to na račun boljše tehnologije + nižje cene od primerljive konkurence. Naslednjega podobnega šoka pa ni in ni na vidiku...

Edited by izibajker

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ja kako ni fino vedt kok prblizn stane? Js bi tut mel coln recimo, pa vsi sam govorijo kok je to drago..... Ja ok, prov, je drago.... A mi lahko kaksno stevilko kdo da, da jaz sam ocenim, a bo to men slo al ne? To pa ne..... Sam trajbat, drago, drago, drago. Ja dobr, kok jebote? 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Kaj ti pa preprečuje da pokličes avtošolo, ki organizira tečaje za čoln in jih vprašat kolk to košta al pa štacuno s čolni? Boš takoj dobil cifro, pa boš videl kolk je drago.

Tukaj je pa isto. Priletelo kup številk koliko je nekoga približno prišlo koštat. Za toče cifre je pa treba poklicat ljudi, ki se s tem ukvarjajo. 

Infomacije so dostopne saj živimo v letu 2019 in ne v kameni dobi...😉

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 10 urami, DinDiin pravi:

Ja kako ni fino vedt kok prblizn stane? Js bi tut mel coln recimo, pa vsi sam govorijo kok je to drago..... Ja ok, prov, je drago.... A mi lahko kaksno stevilko kdo da, da jaz sam ocenim, a bo to men slo al ne? To pa ne..... Sam trajbat, drago, drago, drago. Ja dobr, kok jebote? 😂

ma je razlika čoln motor... pri motorju si rečeš, ok, pije 6L/100km... in hitro veš, a boš finančno zmogel ali ne...

Pri čolnu pa tega ne (vsaj jaz, laik)... nimam pojma kolk to troši in če mi nekdo reče da pije 20L/uro... hja, kaj pa vem, a je to velik al ne... tut sanja se mi ne :) 

Pri motorju poraba ni v ekstremih (da bi recimo rekel, da motorji lahko pijejo med 5-15L /100km), pri čolnih je pa kr ogromna razlika... zato bi se pa tam tudi jaz pozanimal, kolk košta ta špas :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Čoln je lahko dolg 2 metra al pa 25+. A si lahko bolj natančen?

Nekako tako je pa tud v motorizmu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Čoln je lahko dolg 2 metra al pa 25+. A si lahko bolj natančen?

Nekako tako je pa tud v motorizmu...

Točno to sem želel povedati...in ravno zaradi tega so stroški zelo nepredvidljivi in ogromna odstopanja...

Če si odgovor namenil meni... nevem, če lahko motorizem primerjamo s čolnom, ni takšnih odstopanj... vsaj po mojem mnenju... Izključil sem ceno motorja, ker to itak moraš vedet, koliko si lahko privoščiš....

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 1 minuto, motozajebant pravi:

Če si odgovor namenil meni...

Nisem. tistemu sem, ki je spraševal za čoln kok stane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!