Skoči na vsebino

BMW R 1300 GS


Loba

Priporočene objave

6 hours ago, DAMI34 said:

Seveda obstaja nekaj možnosti, ki jih navadni smrtniki ne vidimo in sicer ali BMW marketing hoče:

-dobiti še tistih 5 kupcev več, saj 100 so jih prepričali, a tistih 5 hoče več konjev, manjšo težo, bolj "slim " look

 

 

 

Evropski  trg so z 1200/1250 osvojili, to nam je vsem jasno, 1300 pa je napad na vzhodni trg - Azija je večja - ker pa so tam povečini vozniki nižje rasti, so tokrat tvegali in motor "pomanjšali" prilagodili temu. To v medijih argumentirajo z agilnostjo in z zmanjșanjem teže, čeprav temu ni tako, saj tehta 257 kg. Če so se do zdaj visoki in bolj "močni" vozniki lahko skrivali in svojo obilnejšo težo kompenzirali na XXL proporcih gs 1200/1250, tega ne bo več mogoče na 1300. Se pa zavedajo, da imajo doma ustvarjenega dovolj zaupanja in sledilcev,  Ampak vzhodni trg ima še toliko novih kupcev, da bo končni RVC șe vecji kot je bil do sedaj. In tako imajo veliko možnosti, da bodo uspeh, ki so ga dosegli v EU postal svetovni. No, seveda imajo še jokerja za EU kupce; Adventure model, ki bo tolažba za večino tistih, ki jim je navaden 1300 premajhen in premalo opazen-atraktiven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Loba pravi:

Azija je večja - ker pa so tam povečini vozniki nižje rasti, so tokrat tvegali in motor "pomanjšali" prilagodili temu.

Tule je kar nekaj potencijalnih bodočih lastnikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kugelschreiber said:

Torej je 1300 daljsi in sirsi?? Na fotkah res ne zgleda tako. 

To so le milimetri. Problem s fotografijami je, da je 1300 na stranskem stojalu spuščen za 3cm. Ostalo je le optika, kako ima oblikovan tank, vertobransko, ipd.

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Loba pravi:

IMG_0775.jpeg.5a7cc0bb6e4eb6daaa516f7f871bf58e.jpeg

.

... tud spodnji desni ni nek dizajnerski presežek glede na spodnjo legendo na levi strani :huh:

... da zgornjega felerja rajši sploh ne omenjam :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da ne bo tudi tu polemika glede navedene teže 237kg.

Italijani so zvagali R 1300 gs in sicer Trophy verzijo z vso opremo in polnim 19l rezervoarjem in je pokazalo 265 kg.

Zraven so zvagali tudi R 1250 gs Triple black verzijo z vso opremo in polnim 20l rezevoarjem in je pokazalo 260,5 kg.

Oba sta imela vse pakete opreme (novi tudi radar), cevno zaščito in brez kovčkov.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, ftp said:

Da ne bo tudi tu polemika glede navedene teže 237kg.

Italijani so zvagali R 1300 gs in sicer Trophy verzijo z vso opremo in polnim 19l rezervoarjem in je pokazalo 265 kg.

Zraven so zvagali tudi R 1250 gs Triple black verzijo z vso opremo in polnim 20l rezevoarjem in je pokazalo 260,5 kg.

Oba sta imela vse pakete opreme (novi tudi radar), cevno zaščito in brez kovčkov.

 

IMG_0834.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

Malo na Kove spominja

.

.... ja, predvsem v cenovnem razredu :kva2:

... sicer pa, ne dvomim v kvaliteto in tehnične dosežke ... AMPAK, ... izgled žal ni prav povsem posrečen ... tako da ... to ni zame :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, pik1 pravi:

.

.... ja, predvsem v cenovnem razredu :kva2:

... sicer pa, ne dvomim v kvaliteto in tehnične dosežke ... AMPAK, ... izgled žal ni prav povsem posrečen ... tako da ... to ni zame :huh:

 

kove lažji 100 kg :) odvisno od meritve

manj je več

me zanima primerjalni test

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

definitivno lajkam entuzjasta :P

 

 

426935011_10161173492843351_6833752665791054632_n.jpg.ca2d47817d6eea7c9f97fb29555365bf.jpg

300km in, so far so good 👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 9 urami, MARE 65 pravi:

...»Bes, djaur!« še krik iz planin, se z motorja zakadil je dim...potem pa vse tiho je bilo...:naughty:

...to se tuki ne sme .... ni to tema o kitajskih jajcih....  😇

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...to se tuki ne sme .... ni to tema o kitajskih jajcih....  😇

.

... to je pa res ... realna opažanja morte pisat :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, MARE 65 pravi:

Se opravičujem, bom dopolnil:

...»Bes, djaur!« še krik iz planin, se z motorja zakadil je dim, je ojnico zvilo...potem pa vse tiho je bilo...:naughty:

... preveč dobesedno so vzeli v razvoju tega 1300 GS, da rabijo štarter za motor užgat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

... preveč dobesedno so vzeli v razvoju tega 1300 GS, da rabijo štarter za motor užgat....

.

... če dobr pomislim, bi se kitajc že s samim štarterjem lahko vozil okol  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u živo mi ni zgledal ko 1300. kompaktna, špičasta zadeva. Tist radar je malo...nerodno postavljen, luč morda tud ni Pininfarina, pa saj še noben ni bil lep, zakaj bi bil ta? Komur je všeč impozanten kolos 1250, mu ta verjetno ni/ne bo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja...ti kar povem...ne bo!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!